Koma - vsetko najlepsie .-) Vtedy na západe Premenlivosť Uz daj pokoj mila moja. Zahľadený Nepálski mužíci Kvieťa Tukuče Svätý muž Budúce gazdiné

O mne

Niečo o mne: niekedy prekvapujem aj samu seba :-)
Motto:
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na: Divočina / Príroda, Krajina / Cestovanie, Kvetiny a rastliny, Makro, Portréty / Ľudia, Reportážna a dokumentárna fotografia, Šport / Akcia, Tradičná čiernobiela fotografia, Zvieratá,

Osobné údaje

Meno: Zuzana
Priezvisko: Minarovičová
Mesto: Bratislava
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Stredne pokročilý
Členom ePhota od: 07. 01. 2007
Posledná aktivita: 2023-04-16 12:08:07
Status: offline

Kontakt

@ E-mail: zuzana.minarovicova@live.com
zuzana minarovicova Facebook: zuzana minarovicova
Web stránka: http://www.minarovicova.sk

Fototechnika

Moje fotoaparáty: Nikon D300
Moje objektívy: žiadne objektívy
Príslušenstvo:
Karol Srnec
Nepálski mužíci Karol Srnec 2009-11-30 15:53:03
Cely Nepal sme organizovali, triedili a upravovali Lightroom 2, upravy pre potreby webu v Photoshop CS3.
 
atiart
Nepálski mužíci atiart 2009-11-30 15:51:39
.... suhlasim s tebou ultra .... len tematicky mi ten stredný nesedí , pošobí medzi tými starými ludmi ako šašo , ked to mám hodnotiť ako samostetný portrét, tak iste je dobrý a s výpovednou hodnotou, ako si to aj ty naznačil ....
 
Frola
Nepálski mužíci Frola 2009-11-30 15:44:26
foto se mi líbí, body dávat nebudu, jsem dost ovlivněná komenty dole pose mnou ale své foto bych do úpravy nesvěřila nikomu, je to mé dílo od začátku až do konce, digi foto je syrové foto, se kterým se dá velmi veľa pracovat a učit se zdokonalovat sebe samého.
Ještě jedna otázka, v jakém foto programu Karol pracoval? :)
Já pracuji v programu Zoner Studio
 
genchi146
Nepálski mužíci genchi146 2009-11-30 15:36:55
Tak ak mozem prispiet svjim amaterizmom (uz som bol parkrat na to upozorneni od uzivatelov - profikov :), pre mna je portret najma o ociach. Tak ako kazdy clovek ma v ociach nieco, co bud cloveka zaujme alebo necha chladnym, tak aj portret na mna zaposobi tym aky ma dotycny(a) pohlad. A preto pre mna lavy ujko, ten tam ma taku zmes pokory, ucty a zmierenosti s osudom (zivotom) ze jednoznacne pre mna naj. Stredny je prilis vesely na to ze je to v Nepale (dostaval dobre tipsy? :) a pravy, nuz dobry portret no pre mna najmenej vyrazny z troch. Samostatne by bol lepsi impakt.

Ospravedlnte ale moj amaterizmus :)

Na margo uprav - nechapem ako unudeny musi byt niekto kto sa takym niecim zaobera, ze ramik nerobila autorka uplne sama. Sa zobudte ludia. Ked Madonna vyda song na ktory jej robil hudbu Timberland, hovoria o tom v radiu ze si ju nerobila sama????????????? Internetovi supi chodte prec.....
 
Nepálski mužíci Ultra TXF 2009-11-30 14:09:16
Inak ten úsmev toho stredného je tiež výpoveďou.
Skúste sa prejsť po Bratislave alebo kdekoľvek inde,či na taký natrafíte.Ani náhodou :)Zamračené tváre,stres,zhon ...
Žijú ťažký,ale dobrý a šťastný život.
 
bebel
Nepálski mužíci bebel 2009-11-30 14:01:45
zuzi, je mi jedno ci s upravou pomahal srnec...

pacia sa mi zachytene emocie vsetkych troch panov :)

p.s.: pri mojich fotkach, mi tiez ludia radili, a o to si ich pomoc este viac vazim, lebo sa od nich ucim.. myslim, si ze je to prirodzene
 
Karol Srnec
Nepálski mužíci Karol Srnec 2009-11-30 13:50:29
Deti boli vcera, zeny este davnejsie.
 
atiart
Nepálski mužíci atiart 2009-11-30 13:32:08
..neberiem Ti to zuzu, lennech sa nerehlí medzi tými ujkami .... mohla si tam dať portrét neakej ženy, alebo detska, a kontrasť tiež by bol kraj-stred-kraj ....
 
atiart
Nepálski mužíci atiart 2009-11-30 13:29:17
..... dakujem, za odpoved, asi sme sa zhodli , áno ja tým remeselníkom aj som , ked , tak niečo o tom v mojej galerke pri fotografií ... žena ako kvet - 101 - filmy si vyvolávam sám , aj komoru mám , a pracujem výlučne na mattný barytový papier Ilfort Multigrade , no samozrejme al tlačím ...... je mi jasné prednosti digi aparátu, ale premňa nemá dušu, samozrejme že svadbu , či book tiež s digi idem fotiť , ale takéto reportažné už na film, lebo ked dačo dobré sa podarí na digi, tak ma to normalne štve , že nemám to na folme alebo na diaáku ....
 
julo kotus
Nepálski mužíci julo kotus 2009-11-30 13:04:23
Budem hovoriť k tomuto obrázku, keďže sa bavíme pod ním. BW varianta je normálna aj v klasickej fotografii, fotografuje sa na ČB film, však? Rozostrenie detailov sa prevádzalo pod zväčšovákom taktiež (aspoň mňa to učil Ron Davies ako klasickú disciplínu pri zväčšovaní buď vazelínou portreté krycie sklo alebo polopriepustný papier...), takže túto fotografiu by som digicirkusom určite nenazval. Na druhej strane vidíme veľa fotografií, ktoré sa digicirkusom dajú nazvať, nezahadzoval by som však digitálnu fotografiu ako takú. Vo viacerých žánroch má už nenahraditeľnú funkciu a umožňuje dosahovať konštantnejšie výsledky, ako analógová, kde je výsledok závislý na niekoľkých procesoch. Myslím si však, že zvlášť ČB fotografia na film bude mať ešte dlho opodstatnenie a zástancov. Myslím si, že digitálna fotografia je fotografiou práve tak, ako analógová, aj keď si tiež niekedy nostalgicky spomínam na to, keď byť dobrým fotografom znamenalo byť aj dobrým remeselníkom a myslím teraz na uzajstné ručné remeslo, keď si fotograf musel vedieť namiešať vývojku, vyvolať film, osvietiť a vyvolať fotografiu...
 
izzino
Radujme sa, veselme sa ... izzino 2009-11-30 12:57:40
Ale kvoli mne sa tu vy nemusite chytit. Mne to proste tak pride. Spinave, vesele, deti, tak ako nasi a tiez ich tam chodia fotit. Minimalne 2x za tyzden su v spravach aspon na jednej televizii.
Nepalsky ujovia a dospeli su proste ina typicka skupina. Proste tam clovek ide a foti to co je pre nas zaujimave. Tak isto hociaku blondinu ked odfoti egyptan tu na slovensku, tak je z toho na nervy este aspon rok. Takze iny kraj iny mrav, ale tie deti mi pridu hrozne podobne s tymi od ´nas´.
 
atiart
Nepálski mužíci atiart 2009-11-30 12:34:02
..... ahojte , už len ja som tu chýbal že ? :) ak dovolíte odprezentoval by som svoj názor ako kunzument fotografie, a nie ako fotograf ...... dokument/reporťáž , či už to je porrét, alebo hocičo, má prezentovať realitu bez skreslenia ... tá digicirkusantská fotografia už fotografiou aj tak ne je ... považujem to za kontajner istých súborov, kde sa to zbierá takzvaným digitalným fotoaparátom , a to na rôzne účeli , preto sa to nenazíva fotografiou, ale digitalnou fotografiou , ktorá samozrejme účelovo jednoducho sa môže uoravovať akokolvek , takže nech sa upravuje , od toho hodnotu fotografie ešte nedosiahne .... ale je to skvelou hračkou , to je fakt ....
 
Nepálski mužíci 2009-11-30 12:32:21
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Radujme sa, veselme sa ... slavmiro 2009-11-30 12:02:03
prosim nesnaz sa brat vsetko hned za negativny koniec. Ste klub priatelov, to nemyslim ironicky ci inak pejorativne, ale uplne normalne. Xenofobne vyjadrenia nemam rad, tak ako Ukrajinci nemaju radi ked ich volame Rusi, tak ako Slovakia nie je Czech. Len to som chcel..
Ohladom neodpovede na vyziadany koment, prepac, asi som to prehladol v tom mnozstve IP, zkus este raz.. :)
 
Radujme sa, veselme sa ... slavmiro 2009-11-30 11:44:29
Je to OK, ma to veseleu atmo a to ja rad. PP by sa dal aj umelo vyvovalat RAW s -1Ev, cim by sa potlacila svetlost muru a postavy by som vytiahol jasovo za pomoci u-pointu napr. Tienovane 3D okraje su dnes uz trocha opozerane, to co spomenul Lama..
 
Radujme sa, veselme sa ... slavmiro 2009-11-30 11:42:14
xenofobnost, a nebolo to 1x sa v ramci vasho klubu prehliada? :)
 
Nepálski mužíci slavmiro 2009-11-30 11:30:00
Ahojte, ja som nikde sucho nekonstatoval ze toto je PODVOD, formuloval som to, ze sa jedna o: ´pociny na hranici jemnej manipulacie, pre mna maleho podvodu´. Moj prvy koment pod touto fotkou toto haklive slovicko neobsahoval a nerad by som ho prizvukoval tu. To co mi nesedelo, je to ze ak mame hodnotit TK, tak sa to dost dobre neda.
Slovo podvod zprizvukujem ohladom niektorych fotiek prirody.. Sporadicky mi choda do IP odkazy typu: ´ Ahoj, cital som komentare pod dnesnou fotkou a chcem sa spytat aka bola kauza ohladom ***, nejako mi to uniklo, vdaka.´ Tu si pripadam si ako ustav pamati fotonaroda. :)
 
julo kotus
Nepálski mužíci julo kotus 2009-11-30 11:18:07
Súhlas
 
Lama
Nepálski mužíci Lama 2009-11-30 11:02:26
Helmut Newton, citali ste jeho zivotopis?
Okrem toho ze vela fotiek vymyslal so svojou zenou. Postproces, teda v jeho pripade robotu v tmavej komore bola na jeho asistentoch a veci ktore isli na vystavy atd daval robit jednemu typkovi co bol toho casu jeden z najlepsich printerov. Pise tam, ze bol s nim pohadany, lebo to bol istym sposobom cud(r)ak. Ale potreboval dokonale printy, tak za nim musel zajst osobne a udobrit si ho. Vela fotografov, ked chcu mat perfektne vysledky, vyuziju sluzby inych. Castokrat za ich pritomnosti, s tym ze koriguju toho printera ako to chcu. V tomto ja problem nevidim, tot moj osobny nazor. A tuna je to obdobne.
 
Nepálski mužíci 2009-11-30 10:50:08
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Stránok 23 z 40
1 2 ... 21 22 23 24 25 ... 39 40