Dlhánsky a teplý chlad ...

Body: 231.67    Videnia: 3755    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
LK1961
2011-03-04 21:17:48
Ahoj,tá žltá mi tam nesedí :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Gurney
2011-02-02 00:31:17
príspevok od: SteveS
Dodávam že si cením každý iný názor, spätná väzba je dôležitá a to, že čosi zámerne režírujem ešte samozrejme neznamená že sa to musí každému páčiť. Preto ma zaujíma ma názor aj od laikov a nefotografov ... ale to čo si \"relevantne\" v komente predviedol ty, fotograf - odborník, to ma uistilo, že s tebou v budúcnosti bude škoda stácať čas. Ale škoda pre teba, lebo ja si ľudí aj ich prácu /diela /tvorbu vážim a rešpektujem zámery autorov. U teba ale nenachádzam to čo si vážim a cením, nenachádzam nahľad a nezaujatý odborný prístup. Dostatočne si sa predstavil svojím odborným posúdením kompozície tejto krajinky a jej teatrálnym ohodnotením na 2b ;- ) Ale aspoń že si rozumieš ty sám so sebou ... Prajem Ti menej negatívnej energie a ako fotografovi hlavne dobré svetlo, najmä v srdci ...
soráč, to sme si nerozumeli, neberiem Ti Tvoj pohľad na svet, fotku, umenie. Bez iných by to nikam inam nešlo, ba práve naopak, experiment, nové nokukané veci práve schvaľujem.. Mne prekáža voľba fotky dňa (kasta). Jediná výtka voči Tebe ako osobe bola zlá kompresia. Tvoje hodnotenie mňa, podľa jedného komentu je na zamyslenie.. asi pre nás oboch. Dobré svetlo a veľa tvorčej energie fešáčik..
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-02-01 20:13:43
veľmi pekné Števo,za krásneho svetla si to cvakol trochu viac jasu by to asi prijalo, ale celkovo táto ľadovcová scenéria je úchvatná
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-01 11:04:05
príspevok od: seifi
ale napísal som pár viet nizšie, k tej fialovej; v pohode
čo sa týka dedičstva, to by bolo na dlhšiu debatu; myslím si, že ľudia si môžu odovzdávať len to, čo vytvorili samy; ostatné si prisvojili, sprivatizovali, aké že tu dedenie; naopak, prekvapení som, že sa nehlásime nejakou medzinárodnou inštitúciou k dedeniu rán, ktoré sme tejto Zemi uštedrili
Tak ako sa nepozastavujeme nad prideľovaním sedmičiek u vlastných foto, ale u iných tak radi činíme...
 
seifi
2011-02-01 09:51:46
príspevok od: SteveS
Vidíš somárikovia, zapíšu si do inventára čosi, čo sa za doobedie roztopí. Alebo že by sa 900m hrubá/vysoká vrstva ľadu tak rýchlo nepominula? Ba dokonca že by sme my ľudia nechceli aby sa vôbec čo len pominula? Žeby také hlúpe a krátkozraké? Zostať bez zdroja opitnej vody? :- )))
.
Vďaka za návštevu, aj keď si sa venoval len jednej vete v popise a nie fotke, potešilo aj tak. Aspoń niečo je vždy viac ako nič ;- )
ale napísal som pár viet nizšie, k tej fialovej; v pohode
čo sa týka dedičstva, to by bolo na dlhšiu debatu; myslím si, že ľudia si môžu odovzdávať len to, čo vytvorili samy; ostatné si prisvojili, sprivatizovali, aké že tu dedenie; naopak, prekvapení som, že sa nehlásime nejakou medzinárodnou inštitúciou k dedeniu rán, ktoré sme tejto Zemi uštedrili
 
rbr69
2011-02-01 07:37:07
príspevok od: SteveS
Predošlý koment som ti napísal na zamyslenie ... nejde už len o túto foto a o mńa, som vysoko nad vecou, ale o tvoj prístup celkove k cudzím fotkám ... o prejav úcty a pozitívnej energie aj k iným ľuďom a k cudzej práci nielen k sebe...
.
Lebo miesto odborných komentárov k veci, k fotografii si všímam u teba bežne negatívne a ironické komentáre smerované voči autorom či iným užívateľom ... a to už pôsobí úzkoprso, závistlivo a sála negatívnou energiou bez ohľadu na to, aký človek si naozaj (to neviem, nepoznám ťa). Možno sa urazíš, možno nad sebou zamyslíš, ak to druhé, nepísal som zbytočne...
.
Dodávam že každé foto aj ideálna kompopzícia sa ešte dá niečím, nejakými detailami zlepšiť, ale myslím si že aj neideálna a nie najlepšia kompozícia môže pôsobiť lahôdkovo ... napr. v tvojej galérke som našiel foto s veľkým oblakom po uhlopriečke a dole malým pásom zeme a mini stromom ... nemá to priestorovosť a pás zeme pôsobí plocho a bez kresby a napriek tomu tá foto na mńa lahôdkovo zapôsobila a mám z nej veľmi dobrý pocit, dal by som si ju na stenu (rovnako ako túto svoju fotografiu).
nesnazim sa pisavat suche ironicke komentare, nie som typ, ktory sa cvachta v zhazovani inych, som rovnaky amater na fotoportali ako ostatni ... v poslednej dobe radsej pisem to, co vidim kritickejsie svojim pohladom, ako len pochvalne kratke komenty, ale ani tym sa nevyhybam ... snazim sa radsej rozvinut diskusii o foto, avsak vnimanie mojich komentov autorom je vzdy v individualnej rovine ... takze kludne si mozeme pokecat o tom cez SS, nech sa pod foto nerozvija debata o inom, ako to tu byva niekedy casto zvykom, kludne mi tam napis linky na moje ako si to naznacil \"uzkoprse, zavistlive a negativnou energiou salajuce\" komenty, mozes ich aj zverejnit, ak to chces rozobrat v takej rovine ... nikto mi nejako nenaznacil, ze by som ho tym komentom urazil, ak ano, ospravelnujem sa im, ak som urazil Teba, ospravelnujem sa aj Tebe, i ked si myslim, ze v tomto momente a tym, ze si preskocil ten podstatny moj koment smerovany k fotke, tak si reagoval ako si reagoval ...
 
rbr69
2011-02-01 07:23:37
príspevok od: SteveS
Verím že na ńu pozerám nezaujato i keď ide o moje foto ... mám pocit že fotka má veľmi dobrú a zreteľnú priestorovú hĺbku, ďalej príjemné uhlopriečkové (a priestorové) smerovanie línií v nej, ďalej aj popredie v snehu až po dolný okraj je niečím zaujímavé a rámované (ponúka výraznú textúru až po spodok, hlavne v PDR ako aj natieńované kamene v ĽDR) a nakoniec svetlé okno úplne v diaľke ešte viac prehlbuje spomínanú priestorovú dimenziu (to ale nie je moja zásluha).
.
Zlepšiť to ešte mohli kamene oveľa bližšie a dominantnejšie v popredí, najlepšie do plochy PDR, ale to nebolo reálne možné, prečo to som podrobne napísal RomanoviF, ktorý to spomína. Možné drobné zlepšenie sám vnímam (nikto to nespomenul) tak, že som mohol v PP nasmerovať líniu ľadovca presne do LDR čím by vypadol orezaný kameň v LDR (prvý na horizonte dole).
.
To boli moje podrobné pocity k veci, vieš aj ty mimo suchej ironickej poznámky rozvinúť k foto aj čosi hlbšie a odbornejšie aby som sa poučil? privítal by som relevantný komentár, v dobrom, nemyslené ironicky ani urazene ;- ) Alebo aj priložiť link na nejakú svoju takú foto v galérii, lebo si hlavne krajinkár a tak vieš dobre o čom hovoríš a rád by som vedel napr. akú svoju foto považuješ za bezchybnú a lahôdkovú?
nikto nepozerava svoje foto nezaujate, to proste nejde, autor ma vzdy iny vztah h foto, nez ostatni, akokolvek sa moze snazit byt objektivny, vyvazit to moze dostatok sebakritiky ... to je moj vseobecny nazor, nemusis byt hned pri mojich vyrokoch vztahovacny ...

moja 1.reakcia tu bola na tmavost foto a regoval som na koment horala ... moja 2.reakcia bola na kratky koment cathrin na \"tradicna kompozicna lahodka\" odpovedou, ze to nevidim po kompozicnej stranke az tak lahodkovo ... o dva komentare dalej som Ti ponukol svoj koment k foto, ktory si zrejme necital, napriek tomu si ma k nemu vyzval, takze smerujem opaetovne pozornost k nemu ...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 07:04:26
príspevok od: atiart
.... trochu Ti závidím že si tam :) no nielen tebe, ale všetkým tým krajinkárom, ktorých na také túry pustí koleno :) musím schudnúť 20kíl a idem aj aj :)
príď, príď :- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 07:01:40
príspevok od: romanPB
milujem ladovce,strasne ma fascinuju,Aletschgletscher taktiež,len mi je strasne luto, ze sa tak rychlo topia, havne za poslednych 50 rokov..
Vdaka za zastavenie, ano, je to škoda a postupuje to žiaľ veľmi rýchlo ...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 07:00:44
príspevok od: DEVOTEE
impakt skvelý, farby podla mna good, nemate pokazeý monitor :)
Vďaka za pozastavenie a zaujímavý podporný komentár ;- ) Ešte že ťa nepoznáím a nemám v priateľoch, bolo by to od teba iba jasné falošné púrisluhovačstvo :- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 06:59:12
príspevok od: Gurney
Sorry, ale fotka dňa????.. fialovo žlto hnedý sneh.. ?? skôr ako mesačná krajina.. škoda, že sa nedá dať impakt "0".. a možno len tomuto žánru jednoducho nerozumiem. a ešte k tomu máš bordel v oblohe po jpeg kompresii.
Dodávam že si cením každý iný názor, spätná väzba je dôležitá a to, že čosi zámerne režírujem ešte samozrejme neznamená že sa to musí každému páčiť. Preto ma zaujíma ma názor aj od laikov a nefotografov ... ale to čo si \"relevantne\" v komente predviedol ty, fotograf - odborník, to ma uistilo, že s tebou v budúcnosti bude škoda stácať čas. Ale škoda pre teba, lebo ja si ľudí aj ich prácu /diela /tvorbu vážim a rešpektujem zámery autorov. U teba ale nenachádzam to čo si vážim a cením, nenachádzam nahľad a nezaujatý odborný prístup. Dostatočne si sa predstavil svojím odborným posúdením kompozície tejto krajinky a jej teatrálnym ohodnotením na 2b ;- ) Ale aspoń že si rozumieš ty sám so sebou ... Prajem Ti menej negatívnej energie a ako fotografovi hlavne dobré svetlo, najmä v srdci ...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 06:51:44
príspevok od: Gurney
Sorry, ale fotka dňa????.. fialovo žlto hnedý sneh.. ?? skôr ako mesačná krajina.. škoda, že sa nedá dať impakt "0".. a možno len tomuto žánru jednoducho nerozumiem. a ešte k tomu máš bordel v oblohe po jpeg kompresii.
No maestro, vidím že budem musieť vo vašej galérky naštudovať aké motívy mám fotiť a ako ich farebne vyvažovať a aké farby používať :- ) Čudujem sa že si túto podľa teba nerealitu neprirovnal k pomýlenému Picasso čo maľoval otrasné trojuholníkové tváre či ľudí bez rúk a bez nôh v nezmyselných krivkách a pozíciách ... asi vnímaš fotografiu plocho, možno by nezaškodil odstup a kus sa uvoľniť... a hlavne chodiť aj kus do prírody, aj vysoko do hôr, aj ráno, aj podvečer aj po tme, aj za daž´da a hmly, aby si spoznal čo za gýče a nerealitu dokáže príroda namixovať, o tom by som ti vedel hovoriť veľa a dlho... ale to je myslím pre teba veľká neznáma .
.
Fotgrafia a maliarstvo sa radia k oborom kde sa podporuje a toleruje tvorivosť a prezentuje vlastná vizuálna fantázia autorov ... preto ja radšej naďalej budem tvoriť fotografie podľa seba. Nejde v nich totiž o náhodu ani nesprávne vyvažovanie farieb či nechápanie čo je teplota svetla a realita ... je to zámerná práca a réžia a farby riešim podľa svojich pocitov, ale to možno ty ešte zatiaľ (bez urážky) vo svojom zaklapkovanom pohľade na svet ťažko pochopíš... Aj v tvojej galérke som našiel čudné a nereálne odtiene a tam sa mi pritom zdalo že vyslovene nejde o zámer ale nedostatok, preto možno rovnako vnímaš aj všetky iné fotografie, ale neberiem ti to.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 06:26:15
príspevok od: bubo23
urcite nie top fotka, ale to si si sam uznal...ste kominita ludi co sa pozna, a ludia su ako ovce, ked da nikto oblubeny fotku , hned sa komentuje, ale toto i mna zaskocilo ako photo dna. sorry.
pekne setlo, ale ozaj nič ine, takze Slnku dame 7.
Ahoj, vďaka za nákuk, Škoda že ide len o odborný rozbor portálu ale vôbec sa nevenuješ bližšie fotografii, zaujímal by ma relevantný odborný komentár k nej, čo by si a ako robil lepšie. Tiež dávam slnku 7, tomu v dušiach ľudí, ktoprí rozosievajú pozitívnu energiu a odborné konkrétne (aj kritické) komentáre k fotografii ;- )))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 06:23:17
príspevok od: paoravec
pekný kus alpskej krajiny, pre mňa troch velký kontrast, v tieni skoro žiadná kresba
V´daka za zastavenie, ja to vidím u seba v pohode, práve to v predošlom komente popisujem. Hold, také okrajové expozície (tmavé aj svetlé) sú kvôli expozičnej rozlišnosti monitorov veľmi riskantné ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 06:21:19
príspevok od: JaroD.
Neviem, čo mi na tejto fotke nereže, ale najskôr tmavomodrá obloha v prepojení s tmavým chladným tieňom v ľavej hornej časti, toho tmava už je priveľa a dominuje nad myšlienkou kontrastu v pravej hornej časti. Spodná časť super.
Ahoj Jaro, vdaka za nákuk. Mne sa tá tmavosť páči, je to také aké je zámerne, Kontrast evokuje vo mne to čo je v názve a myslel som že práve teba by temnejšia verzia osloviť mohla, sám máš rád tmavšie a temnejšie veci, ale v tomto prípade sa nám názory rôznia. Inak je možné že to vidíš svojím monitorom celkom inak, o tom sme už raz písali. Závisí veľa od nastavenia svetla a kontrastov, lebo ak to vidíš tmavšie tak sa ti to zlieva a potom chápem. U mńa to je v LHR tmavé ale celkom dostatočne od seba odlíšené, predstavuje to v mojich predstavách blížiacu sa noc a v PHR zas ustupujúci deń... a aj keď to bolo pôvodne oveľa svetlejšie, tento rozdiel medzi dńom a nocou už bol na oblohe badateľný, tu som lokálne neriešil nič.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 06:13:28
príspevok od: rbr69
po kompozicnej stranke to nevidim az tak lahodkovo
Predošlý koment som ti napísal na zamyslenie ... nejde už len o túto foto a o mńa, som vysoko nad vecou, ale o tvoj prístup celkove k cudzím fotkám ... o prejav úcty a pozitívnej energie aj k iným ľuďom a k cudzej práci nielen k sebe...
.
Lebo miesto odborných komentárov k veci, k fotografii si všímam u teba bežne negatívne a ironické komentáre smerované voči autorom či iným užívateľom ... a to už pôsobí úzkoprso, závistlivo a sála negatívnou energiou bez ohľadu na to, aký človek si naozaj (to neviem, nepoznám ťa). Možno sa urazíš, možno nad sebou zamyslíš, ak to druhé, nepísal som zbytočne...
.
Dodávam že každé foto aj ideálna kompopzícia sa ešte dá niečím, nejakými detailami zlepšiť, ale myslím si že aj neideálna a nie najlepšia kompozícia môže pôsobiť lahôdkovo ... napr. v tvojej galérke som našiel foto s veľkým oblakom po uhlopriečke a dole malým pásom zeme a mini stromom ... nemá to priestorovosť a pás zeme pôsobí plocho a bez kresby a napriek tomu tá foto na mńa lahôdkovo zapôsobila a mám z nej veľmi dobrý pocit, dal by som si ju na stenu (rovnako ako túto svoju fotografiu).
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 05:40:00
príspevok od: rbr69
po kompozicnej stranke to nevidim az tak lahodkovo
Verím že na ńu pozerám nezaujato i keď ide o moje foto ... mám pocit že fotka má veľmi dobrú a zreteľnú priestorovú hĺbku, ďalej príjemné uhlopriečkové (a priestorové) smerovanie línií v nej, ďalej aj popredie v snehu až po dolný okraj je niečím zaujímavé a rámované (ponúka výraznú textúru až po spodok, hlavne v PDR ako aj natieńované kamene v ĽDR) a nakoniec svetlé okno úplne v diaľke ešte viac prehlbuje spomínanú priestorovú dimenziu (to ale nie je moja zásluha).
.
Zlepšiť to ešte mohli kamene oveľa bližšie a dominantnejšie v popredí, najlepšie do plochy PDR, ale to nebolo reálne možné, prečo to som podrobne napísal RomanoviF, ktorý to spomína. Možné drobné zlepšenie sám vnímam (nikto to nespomenul) tak, že som mohol v PP nasmerovať líniu ľadovca presne do LDR čím by vypadol orezaný kameň v LDR (prvý na horizonte dole).
.
To boli moje podrobné pocity k veci, vieš aj ty mimo suchej ironickej poznámky rozvinúť k foto aj čosi hlbšie a odbornejšie aby som sa poučil? privítal by som relevantný komentár, v dobrom, nemyslené ironicky ani urazene ;- ) Alebo aj priložiť link na nejakú svoju takú foto v galérii, lebo si hlavne krajinkár a tak vieš dobre o čom hovoríš a rád by som vedel napr. akú svoju foto považuješ za bezchybnú a lahôdkovú?
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:44:09
príspevok od: mato.draho
Krásna krajina a luxusné svetlo, ale aj mne to príde trochu tmavé a príliš kontrastné. Ale impakt fajn
V´daka ti za návštevu, áno je to tmavé ale tak sa mi to páčilo viac, aj ke´d tu už nejde o seriózne a verné podanie, zvýraznilo to rozdiely svetla a farieb jednotlivých partií a zvýšilom podstatu vyjadrovaného názvom (myslené nie všeobecne, absolútne, len na osobné autorské pocity ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:41:37
príspevok od: paldixy
To svetlo je zaujímavo rozložené.
Áno, tak priestorovo (zaujímavý tień z nízkeho slnka) ako aj rozdielne farebne (spomenul som v popise že som jednotlivé farby nemenil lokálne, iba značne stmavil fotografiu čím sa veľmi intenzívne zvýraznili rozdiely v odtieńoch. Vďaka Ti za návštevu.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:39:40
príspevok od: seifi
to sa aj ľadovec, také pominuteľné, dá zapísať do dedičstva ? na čo tí ľudia neprídu;
Vidíš somárikovia, zapíšu si do inventára čosi, čo sa za doobedie roztopí. Alebo že by sa 900m hrubá/vysoká vrstva ľadu tak rýchlo nepominula? Ba dokonca že by sme my ľudia nechceli aby sa vôbec čo len pominula? Žeby také hlúpe a krátkozraké? Zostať bez zdroja opitnej vody? :- )))
.
Vďaka za návštevu, aj keď si sa venoval len jednej vete v popise a nie fotke, potešilo aj tak. Aspoń niečo je vždy viac ako nič ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:35:53
príspevok od: walde
je to neuveriteľný živel, tento ľadovec, treba to naozaj vidieť na vlastné oči...pozeral som sa na neho len zhora a na pravé poludnie... ...tvoj pohľad pôsobí veľmi zaujímavo, tak ako píšeš - zobrazenie chladu i tepla súčasne
Vďaka Vlado, som rád že som ho videl aj z tejto strany a že som ho mohol takto priblížiť aj tebe. Fotka je tmavšia ale páči sa mi takto, myslím že viac umocńuje pointu v názve a výrazný rozdiel tých farieb aj odstupńovanie \"tepla\" na ploche obrazu.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:32:57
príspevok od: andrish
Pekna foto...paci sa mi svetelny obluk zabiehajuci do perpektivy....tiez sa mi zda foto trosku tmava...
´daka za zastavenie, áno je tmavšia, tak sa mi nejak páčila viac, mám rád viac komornejšiu atmosféru a naopka, rád utiekam od denných dokumentačných foto preč. Ale rozumiem že si myslela len serióznejšie farby a nie aby to bolo dokumentačné, to je jasné ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:31:13
príspevok od: Koma
Števo ..chcem sa spýtať..a ten velikánsky chlapík ..strapatý....čo má meno Chlad...a Ti tam tieň vrhá....nezľakol si sa ho? Nevyplazoval Ti jazyk a nerobil náhodou bububu?...nedával Ti silou mocou podpisovať nejaký dlžobný úpis a potom Ťa so sebou brať?....nebolo mu Zima?....ináč je pochopiteľné , že to bol : teplý Chlad.....veď pochádza z pekla...ahá, ty si mu naletel, určite....lebo rožky mu bolo vidno asi len v tieni. No sorry , sorry....že tak vymýšľam, blbnem a fotečku tak vlastne dehonestujem....no mohol si kľudne prezradiť pred ostatnými, že som tam bol za Tebou , si ma hore na chrbáte vyterigal, na hrebeň postavil.....pod ofinové kučierky....moje rožky zle schoval...ach jaj normálne mi chladom omrzli. ;-)
vedru robil, robil bububu, ale ja som si spomenul na teba, že si síce rohatá potvora, ale mličko dávaš také príjemné, smotanové a tak som sa ho nezľakol a poriadne vydojil, ej veru, krava pekelná horská, teplučké bielučké ho mala ako sneh na najvyšších alpských končiaroch, ohrialo v tej zime ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:28:22
príspevok od: Matúš Koprda
parádička, pekná fotka, dobre nakomponovaná... tak mi napadá taká sranda... keby si kopec v pozadí, ktorý je vlastne cielovou stanicou oka diváka vymenil za nejaký dominantný matterhorn,... to by bolo ((:
Vdaka za zastavenie, no a výmena, to by veru nebolo, resp. bolo, zavádzanie tvojho oka a oka iného diváka ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-02-01 01:26:25
príspevok od: Horal
Možno je to mojim monitorom, ale zdá sa mi to trocha pritmavé
Vdaka za zastavenie, áno je to tmavšie, tak sa mi to páčilo viac.
 
čvirik
2011-01-30 12:55:54
áno,chladí to
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atti
2011-01-30 01:02:13
U mňa dobré :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
zolec
ocenenie redakciou 2011-01-29 21:57:50
pekna fotka..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
atiart
2011-01-29 20:39:06
.... trochu Ti závidím že si tam :) no nielen tebe, ale všetkým tým krajinkárom, ktorých na také túry pustí koleno :) musím schudnúť 20kíl a idem aj aj :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
seifi
2011-01-29 20:28:43
nemal som odvahy napísať niečo k farbe snehu, nemám skalibrovaný monitor; ale slovo fialová tu padla, takže sa pripájam, že túto neskutočnú farbu mám aj ja; no prekvapený som výsledkom bodovania hodne; 3x7 je silné kafe; teší prvé vyjadrenie autora; odpoveď Romanovi prekvapila
 
romanPB
2011-01-29 18:17:23
milujem ladovce,strasne ma fascinuju,Aletschgletscher taktiež,len mi je strasne luto, ze sa tak rychlo topia, havne za poslednych 50 rokov..
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-01-29 16:44:13
impakt skvelý, farby podla mna good, nemate pokazeý monitor :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
rbr69
2011-01-29 12:47:01
co ma uputalo je ta nosata tvar, ktoru vidim na hrane tiena smerujuca vpravo hore ... mozno by som sa orientoval dlhsim ohniskom na tu cast, bo vlavo je to vela tienov ... ale v danom momente by som (ako jednu z viacej) isto aj ja fotil aj takuto scenu ... ... vlavo dolu mi hra to udolie viac do fialova, mozno mojim monitorom alebo ci preto, ze vkladas na web v AdobeRGB, nam farebne nemusia korespondovat
 
Gurney
2011-01-29 12:44:17
Sorry, ale fotka dňa????.. fialovo žlto hnedý sneh.. ?? skôr ako mesačná krajina.. škoda, že sa nedá dať impakt "0".. a možno len tomuto žánru jednoducho nerozumiem. a ešte k tomu máš bordel v oblohe po jpeg kompresii.
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 2 | Impakt: 1 | Priemer: 2.00
 
rbr69
2011-01-29 12:41:02
príspevok od: cathrin
Tradične kompozičná lahôdka....a vďaka popisu k tvojim fotkám si ešte ako bonus rozširujem aj zemepisné znalosti;-)
po kompozicnej stranke to nevidim az tak lahodkovo
 
rbr69
2011-01-29 12:37:53
príspevok od: Horal
Možno je to mojim monitorom, ale zdá sa mi to trocha pritmavé
tiez to vidim tak
 
bubo23
2011-01-29 12:11:11
urcite nie top fotka, ale to si si sam uznal...ste kominita ludi co sa pozna, a ludia su ako ovce, ked da nikto oblubeny fotku , hned sa komentuje, ale toto i mna zaskocilo ako photo dna. sorry.
pekne setlo, ale ozaj nič ine, takze Slnku dame 7.
 
RomanF
2011-01-29 11:18:24
príspevok od: SteveS
Roman bingo, ale dôležité sú aj okolnosti.
.
Stál som na výhliadkovej terase a podomnou nebol sneh ale schod kolmej steny a za mnou stál netrpezlivo člen vlekovej/horskej služby ktorý ma vyháńal, lebo pred zotmením mali na lyžiarske svahy nabehnúť a upravovať ich ratraky a nikto nesmel na svahu zostať ... vôbec nezabral na moju apeláciu a smutné oči že som fotograf a chcem počkať do západu. Bez lyží by to zostať šlo, s nimi nie. Tak som požil lesť že ok, zbehnem peši ( tipujem na 2,5 h ) ... a on s úsmevom že dobre a už aj bral moje lyže do rúk že mi ich znesie dole a čakal ako na to zareagujem ... kapituloval som, mal som veľký a ťažký rupsak a veľa vecí a bol už príliš unavený. Zhodil som foťák zo statívu dole a za minútu som nacvakal pár sólo záberov a jednu komplexnú panorámu tak ako som tam stál s ním za chrbtom, za svetla a podmienok aké práve boli ... a vzápätí za jeho sprievodu šiel s ním ako posledný dole...
OK veď aj ja mám v galérii také expresné zábery. Rýchle zastavenie a cvak... Tak som tento záber aj chápal. No nehodnotil som okolnosti fotografovania ale foto samotnú... a to nie že by som chcel rýpať do skúsenejšieho kolegu a starého kamaráta Len som skrátka napísal, čo by podľa mňa fotke pomohlo...
 
paoravec
2011-01-29 10:47:56
pekný kus alpskej krajiny, pre mňa troch velký kontrast, v tieni skoro žiadná kresba
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-29 10:05:50
Vďaka každému za pozastavenie, o chvíľku odchádzam preč ale ešte sa k jednotlivým komentárom vrátim. A PS tým ktorých táto foto znechutí, že mrzí ma že to je foto dńa, viem že to nie je umelecká fotografia, ale nie ja ovplyvńujem top, díky za pochopenie.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-29 10:02:31
príspevok od: RomanF
Páči sa mi svetlo končiaceho dňa, osvetlené vrcholky hôr v pozadí. Celkovo mi však kompozícia pripadá taká obyčajná... Ak by som tam bol :-) určite by som do popredia ako dominantné dal tie pekne osvetlené balvany. Dali by fotografii hĺbku a podľa mňa aj impakt by šiel hore. Takto mi to príde ako pozastavenie sa vedľa turistického chodníka na rýchle urobenie fotografie. Fajn foto.
Roman bingo, ale dôležité sú aj okolnosti.
.
Stál som na výhliadkovej terase a podomnou nebol sneh ale schod kolmej steny a za mnou stál netrpezlivo člen vlekovej/horskej služby ktorý ma vyháńal, lebo pred zotmením mali na lyžiarske svahy nabehnúť a upravovať ich ratraky a nikto nesmel na svahu zostať ... vôbec nezabral na moju apeláciu a smutné oči že som fotograf a chcem počkať do západu. Bez lyží by to zostať šlo, s nimi nie. Tak som požil lesť že ok, zbehnem peši ( tipujem na 2,5 h ) ... a on s úsmevom že dobre a už aj bral moje lyže do rúk že mi ich znesie dole a čakal ako na to zareagujem ... kapituloval som, mal som veľký a ťažký rupsak a veľa vecí a bol už príliš unavený. Zhodil som foťák zo statívu dole a za minútu som nacvakal pár sólo záberov a jednu komplexnú panorámu tak ako som tam stál s ním za chrbtom, za svetla a podmienok aké práve boli ... a vzápätí za jeho sprievodu šiel s ním ako posledný dole...
 
retep
2011-01-29 09:51:19
pekne miesto Stevo...a zaujmave svetlo..
 
Anastasia
2011-01-29 08:18:52
Pekne predvedená hra svetla, tieňa, farby, slnka v horskom prostredí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bonifacko
2011-01-29 08:06:38
Mam rad tieto zabery
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
RomanF
2011-01-29 07:33:28
Páči sa mi svetlo končiaceho dňa, osvetlené vrcholky hôr v pozadí. Celkovo mi však kompozícia pripadá taká obyčajná... Ak by som tam bol :-) určite by som do popredia ako dominantné dal tie pekne osvetlené balvany. Dali by fotografii hĺbku a podľa mňa aj impakt by šiel hore. Takto mi to príde ako pozastavenie sa vedľa turistického chodníka na rýchle urobenie fotografie. Fajn foto.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
JaroD.
2011-01-29 06:06:54
Neviem, čo mi na tejto fotke nereže, ale najskôr tmavomodrá obloha v prepojení s tmavým chladným tieňom v ľavej hornej časti, toho tmava už je priveľa a dominuje nad myšlienkou kontrastu v pravej hornej časti. Spodná časť super.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
cathrin
2011-01-28 21:50:40
Tradične kompozičná lahôdka....a vďaka popisu k tvojim fotkám si ešte ako bonus rozširujem aj zemepisné znalosti;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
verika
2011-01-28 20:58:06
velmi prijjemnna je ta teplo-zlata farby snehu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bacil2
2011-01-28 20:48:06
prima! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2011-01-28 20:30:39
Pekny kontrast tepleho svetla a studeneho tiena.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato.draho
2011-01-28 20:14:12
Krásna krajina a luxusné svetlo, ale aj mne to príde trochu tmavé a príliš kontrastné. Ale impakt fajn
 
imageilus
2011-01-28 19:48:22
krása:))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mkosztura
2011-01-28 18:33:36
krásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-01-28 17:20:01
Šumné zlaté
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
paldixy
2011-01-28 17:13:07
To svetlo je zaujímavo rozložené.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
seifi
2011-01-28 16:15:23
to sa aj ľadovec, také pominuteľné, dá zapísať do dedičstva ? na čo tí ľudia neprídu;
 
walde
ocenenie redakciou 2011-01-28 15:10:02
je to neuveriteľný živel, tento ľadovec, treba to naozaj vidieť na vlastné oči...pozeral som sa na neho len zhora a na pravé poludnie... ...tvoj pohľad pôsobí veľmi zaujímavo, tak ako píšeš - zobrazenie chladu i tepla súčasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
andrish
2011-01-28 14:51:34
Pekna foto...paci sa mi svetelny obluk zabiehajuci do perpektivy....tiez sa mi zda foto trosku tmava...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
ywap
2011-01-28 14:39:00
pekné svetlo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-28 13:08:38
Števo ..chcem sa spýtať..a ten velikánsky chlapík ..strapatý....čo má meno Chlad...a Ti tam tieň vrhá....nezľakol si sa ho? Nevyplazoval Ti jazyk a nerobil náhodou bububu?...nedával Ti silou mocou podpisovať nejaký dlžobný úpis a potom Ťa so sebou brať?....nebolo mu Zima?....ináč je pochopiteľné , že to bol : teplý Chlad.....veď pochádza z pekla...ahá, ty si mu naletel, určite....lebo rožky mu bolo vidno asi len v tieni. No sorry , sorry....že tak vymýšľam, blbnem a fotečku tak vlastne dehonestujem....no mohol si kľudne prezradiť pred ostatnými, že som tam bol za Tebou , si ma hore na chrbáte vyterigal, na hrebeň postavil.....pod ofinové kučierky....moje rožky zle schoval...ach jaj normálne mi chladom omrzli. ;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
millana
2011-01-28 12:48:45
tak to si odpálil riadne. Ešte aj na kopčekoch snehu. Lákalo ma strčiť nohu do monitoru.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato73
2011-01-28 11:46:22
pekne skombinované svetlo s tieňom, krásne sú tie hory
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-01-28 10:12:40
nádhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stteffi
2011-01-28 09:57:36
paráda , to svetlo je super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-01-28 08:41:46
parádička, pekná fotka, dobre nakomponovaná... tak mi napadá taká sranda... keby si kopec v pozadí, ktorý je vlastne cielovou stanicou oka diváka vymenil za nejaký dominantný matterhorn,... to by bolo ((:
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Horal
2011-01-28 08:21:54
Možno je to mojim monitorom, ale zdá sa mi to trocha pritmavé
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
petrus 1
2011-01-28 08:07:10
super svetlo
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
 


Technika: Canon EOS 40D, Sony Cyber-shot DSC-F828, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Clona: 8
Expozícia: 1/160.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Ohnisko: 17 mm
Pridané: 2011-01-28 06:27:07
Na kritiku: 2011-01-28 06:37:47
Miesto:Betmeralp - kanton Wallis -Switzerland
Témy: cestovanie, hory, krajina
Albumy: CH - Switzerland, Švajčiarsko,
Aletschgletscher - najdlhší  a najvätší alpský ľadovec a nielen alpský, najvätší údolný ľadovec v kontinentálnej európe obsahujúci 4% vody celej Európy, zapísaný v svetovom dedičstve Unesco ... meria 26km, rôzne pramene udávajú od 22 do 32km...  fotené z juhu z Waliských Álp ... hore v malom osvetlenom okienku sa črtá hlavný centrálny hrebeń Bernských Álp kde ľadovec vzniká (vrcholy Jungfrau, Monch a Eiger, vidno špičku Monchu) 

.
Fotené v podvečer pred západom slnka z okraja lyžiarskeho svahu strediska Betmeralp ... posprocesom zvýraznená celková teplota farieb a kontrast fotky, bez lokálnych úprav jednotlivých partií.
.
Vďaka za pozastavenie.