Len tak si plávem ...

Body: 133.67    Videnia: 2124    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
limetka6
2011-08-03 18:28:32
... pekná, romantická fotka, umocnená príjemnou farebnosťou... páči sa mi veľmo...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-28 06:23:03
príspevok od: Jerry C.
A mne sa ten farebný chaosík celkom páči ,bez neho by to bola taká ,prepáč za výraz - "tuctovka", takto je to uňo-ňuňo !!! Aby som len nechválil ,trocha by som to drcol doľava ,ak by sa dalo :-),viac sa mi páči klasicky formát a dynamické deje ,vyžadujúce viac priestoru do šírky ,mi takto vyznejú lepšie :-) Ešte sa mi páči,že pridávaš fotky na rôzne témy a žánre.
Jerry rád ťa vidím, vdaka ti za navstevu, názor aj komentár, každý je pre mńa cenným zdrojom možných námetov, zlepšení či inšpirácie
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-28 06:22:02
príspevok od: Mattvo
Pekné zátišie :) Tak ako bolo poznamenané upokojuje. Takéto fotky "tichej prírody" mám rád :) Mne sa osobne táto páči viac ako tá druhá a neviem či je to zlé alebo dobré ak poviem, že túto by som si vedel u seba predstaviť na stene :) Môžno keby som chcel moc ešte vymýšľať tak poviem, že by som sa skúsil vyhrať ak by som stihol s kompozíciou ( myslím, že sa dala trochu lepšia ), ale to už fakt asi zbytočne kombinujem :) PS: príde mi to ako fotka ala "paparazzi" :D
Vďaka ti za zastavenie aj čas a rozsiahlejší komentár, máme ne vec rovnaký názor (fotky tichej prírody). A názor nikdy nie je vymýšľaním ale cennenou spätnou väzbou, to si veľmi vážim a dá mi viac ako jednoslovný súhlas bez ohľadu na pokročilosť autora, každý aj laik vie dať autorpovi spätnú väzbu či ho foto zaujala a či by si jeho obraz vedel predstaviť u seba na stene, či sa mu páči až tak že by ho aj kúpil ,...nehovoriac o tom že tu ide o vaše/naše komenty neraz od veľmi vysoko erudovaných autorov... ešte raz vdaka
 
Jerry C.
2011-07-27 19:11:07
A mne sa ten farebný chaosík celkom páči ,bez neho by to bola taká ,prepáč za výraz - "tuctovka", takto je to uňo-ňuňo !!! Aby som len nechválil ,trocha by som to drcol doľava ,ak by sa dalo :-),viac sa mi páči klasicky formát a dynamické deje ,vyžadujúce viac priestoru do šírky ,mi takto vyznejú lepšie :-) Ešte sa mi páči,že pridávaš fotky na rôzne témy a žánre.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Mattvo
2011-07-26 01:15:01
Pekné zátišie :) Tak ako bolo poznamenané upokojuje. Takéto fotky "tichej prírody" mám rád :) Mne sa osobne táto páči viac ako tá druhá a neviem či je to zlé alebo dobré ak poviem, že túto by som si vedel u seba predstaviť na stene :) Môžno keby som chcel moc ešte vymýšľať tak poviem, že by som sa skúsil vyhrať ak by som stihol s kompozíciou ( myslím, že sa dala trochu lepšia ), ale to už fakt asi zbytočne kombinujem :) PS: príde mi to ako fotka ala "paparazzi" :D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
sunajn
2011-07-25 19:52:46
príspevok od: SteveS
Fíha, na tutp obycajnu ty tak šumne? Ktovie či nevidíš rozmazane a preto sa ti páči? a šálku ti znegovalo a zaostrilo a nenapil si sa z mojej kávičky :- ))))) Vdaka
Komu obyčajnu, komu ne...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-25 10:47:35
príspevok od: sunajn
Vidíš, teraz šumné
Fíha, na tutp obycajnu ty tak šumne? Ktovie či nevidíš rozmazane a preto sa ti páči? a šálku ti znegovalo a zaostrilo a nenapil si sa z mojej kávičky :- ))))) Vdaka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-25 10:38:44
Ďakujem aj všetkým ostatným za slovká aj hodnotenia.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-25 10:38:00
príspevok od: rainy
A mohla to byť celkom pekná fotka: Len osamelá labuť na netradične zelenom pozadí, ktoré vďaka odrazu pôsobí ako namaľované. Len keby tam nebol ten farebne nepríjemný a rušivý chaos okolo. Ktosi to vyreže ⿺ a trochu prehĺbi čiernu (kontrast) - pochopí ꆜ
V jednoduchosti je krása. Umenie nasilu aj nasilu pôsobí.
Rainy úprimná vďaka za zastavenie a komentár k veci. Neber moju odpoveď ako ospravedlňovanie ani ako výhovorku. Táto foto nie je bohviečo, to viem dobre
...
Len na vysvetlenie, že ide vždy o zámer. Fotím už roky a viem čo je minimal a rád ho používam hlavne vo vysokých nadmorských výškach a aj dole pri vhodných scénach. Máš pravdu o tom čo píšeš, smeruješ k očisteniu kompozície a výraznejšiemu detailu ... Ale mám z tejto scény aj takéto zábery, teda nie som nútený rezať túto foto. Nebolo to cvaknuté náhodou ani ako snaha o kvázy umenie Všetlo tu čovek nemôže pridávať a úmysel je raz taký raz onaký. Scéna sa mi páči farebne, tmavých vôd a bielych labutí je neúrekom. A tak napriek tomu že mám aj impactovejšie pózy tejto labute v detaile z temnozelenej vody, som se pridal toto a ešte asi pridám jednu o niečo viac nazoomovanú labuť so silnejšou vinetáciou chaosu naokolo ako to nazývaš ty Má lepšiu pózu a je detailnejšia, ale tiež skladané a tiež s týmto bordelom No plne ťa chápem, tu sa mi nedarila vinetácia a nechal som t tak ale spokojný nie som.
...
A prečo som to dal sem? No mám v ovbľube široký záber a neupriamujem sa len jedným smerom. A práve toto je pre mńa dosť charakteristické. Popredie krajiny zámerne rozostrovať a dole na okraji ho rámovať rozptýlenými kvetmi, steblami, rozostrenými alebo rozkývanými vo vetre dlhým časom. Lepšie mi takéto fotky ladia a osobne sedia do smeru k poeticko ladenému zátišiu, totiž občas píšem aj poéziiu a k tomu sa mi to hodí oveľa viac. Možno ma viac pochopíš a uveríš že nešlo o snahu vyŕobiť gýč ak si pozrieš toto:
www.ephoto.sk/uzivatel/steves/fotografie/100451/cosi-tu-zvoni-a-nie-je-to-hlas/
a tieto minimaly:
www.ephoto.sk/uzivatel/steves/fotografie/118823/ohnova-zem-ale-nie-u-indianov/
www.ephoto.sk/uzivatel/steves/fotografie/91500/spoznavanie-vlastnych-hranic/
Prajem ti dobré svetlo a ešte raz vďaka za názor.
 
sunajn
2011-07-25 10:01:04
Vidíš, teraz šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mkosztura
2011-07-24 19:06:01
krása ako malované
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rainy
2011-07-24 17:42:37
A mohla to byť celkom pekná fotka: Len osamelá labuť na netradične zelenom pozadí, ktoré vďaka odrazu pôsobí ako namaľované. Len keby tam nebol ten farebne nepríjemný a rušivý chaos okolo. Ktosi to vyreže ⿺ a trochu prehĺbi čiernu (kontrast) - pochopí ꆜ
V jednoduchosti je krása. Umenie nasilu aj nasilu pôsobí.
 
andrejgrznar
2011-07-24 17:06:16
páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
slawmi
2011-07-24 15:43:03
pekna foto, a rozmaznuty predok sedi ako uliaty...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Anastasia
2011-07-24 15:39:57
Tie farby, tá tmavá zelená a žltá, sú ako z obrazu.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Húšťava
2011-07-24 13:16:38
ok, ved ja to chapem preto som ti dal impakt - 4, a nie 1.
vcera som zmazal dake fotky, boli asi tiez cajove, ked si si ich nevsimol, takze v pohode... ale - ok dam taku podobnu impaktovku ako tato Tvoja
Jaj- a jasne, ze Dakujem za cas...
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-07-24 13:06:06
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-24 12:58:42
príspevok od: Peter Húšťava
pises pekne a vies si aj obhajit, co som si vsimol mame viac podobnych hodnoteni ako rozchadzajucich... ale tato fotka je uplne bez impaktu, teda aspon u mna, ziadny skvely moment ani nic zaujimave ma neohurilo - neoslovilo... ano - je to TK dobre, aj K si si dal zalezat, ale pocit z toho mam takyto - aha plava labut - cvaknem ju, mozno sa bude niekomu pacit...
Si podarený, pobavilo Vždy sa niekto nájde kto v danom žánri aký je deklarovaný hľadá čosi iné, taký žáner aký sa páči jemu, ale hodnotí podľa neho a tých pravidiel aj žánre iné Ty na krajinke a labuti ladenej do roviny poeticko-farebného zátišia hladáš MOMENT a OHURUJUĆU ATRAKCIU a zas niekto iný inde, napr. na Mrcovej BW momentke prezentovanej ako "šport a momentka" hľadá UMENIE, POEZIU, ATMOSFÉRU a FARBY ... a vynadá mrcovi že prečo to má ako foto dńa a pobijú sa tam že skoro krv strieka pod fotkou A ked som sa kritika na to súkromne v poste spýtal a suhlasil, za ano ta mrcova fotka nie je ziadne umenie, ale ........ tak uznal tiez ze no, ano ...... ale ze takým smerom sa nezamyslel, že on uznáva len umelecké a atmosfericky hlboké a symbolické fotky ... a že OK, ako športová momentka tá mrcova zas naozaj nie je taká zlá aj že naozaj foto dńa nemá regule aký žáner musí vyhrať a byť prezentovaný ... a tak teda to všetko je len problém zníženého prahu tolerancie u ludi a toho, že su internetom presýtení a hladajú v kazdej fotke ohurujuci moment a dobre že nie súčasne aj ohurujucu atmosferu, motív a foto co este na svete neboli uverejnene a prezentovane
...
Ak by kazdy znamkoval v porovnani so sebou, ze to co dokaze on je na 7 a slabsie foto su od 1 po 6, to by tu bolo hned ako doma na vianoce v rodine
...
Ukončím to tým že tvoje hodnotenie je v pohode a že som rád že si prišiel a zastavil sa a aj že si sa ozval s výtkou u vedľajšej foto ... lepšie si je veci otvorene ujasniť a dôverovať si ako za chrbtom ohovárať. Dnes som ti venoval hodne času bez zámeru ospravedlniť moje foto či moje známkovanie inde, so zámerom podať o tom úprimnú informáciu a ujasniť si to ... možno ti aj všeobecne rozšíriť obzor, nemyslené voči mojim foto, voči všetkým užívateľom tu na portáli a všetkým kategóriám Možno to malo význam, možno nie, o pokus mi to stálo, drž sa a dovidenia aj nabudúce. A teším sa na tvoje foto, bez irónie, aj keby mali byť začiatočnícke, nebudem ten čo ťa za ne bude deptať
 
andrish
2011-07-24 11:49:22
Pekny fotoobraz...pekne svetlo...farebnost aj motiv.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2011-07-24 10:59:17
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fotografik
2011-07-24 10:57:40
Pekne upokojujúca scéna, farebne povznášajúca ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Peter Húšťava
2011-07-24 10:22:45
pises pekne a vies si aj obhajit, co som si vsimol mame viac podobnych hodnoteni ako rozchadzajucich... ale tato fotka je uplne bez impaktu, teda aspon u mna, ziadny skvely moment ani nic zaujimave ma neohurilo - neoslovilo... ano - je to TK dobre, aj K si si dal zalezat, ale pocit z toho mam takyto - aha plava labut - cvaknem ju, mozno sa bude niekomu pacit...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-24 10:11:07
Vďaka všetkým za zastavenie.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-24 10:10:20
príspevok od: Peter Húšťava
.
Dodávam, že som sa raz zhodol s kvalitným autorom Stanom Strateným že u prevažnej vätšiny foto je impact úmerný hodnoteniu TK a K ... a že výnimky sú skôr opačného smeru, že aj pri nízkej TK a K môže Impact vyskočiť vysoko hore (v prípade že ide napr. o silnú atmosferickú, emocionálnu, dramatickú momentku či reportáž kde na TK a K nebol čas a svetlo) a že také foto môže získavať aj medzinárodné ocenenia.
...
Naopak, prípady kde si fotograf odvedie svoju prácu bez chyby na 6-ky (napr. ako ty hodnotíš túto foto vysoko u TK aj K) sú skôr zriedkavé a nelogické, že by potom taká práca mala následne zaostávajúci impact Aj u mna sa obcas impact výnimocne dost rozchádza s TK a K ale stále tak že je vyšší... a nakoľko sa už nad tým dlhšie zamýšľam a to pozorujem, viem presne že takto opačne som hodnotil z tých tisícok hodnotení iba jediný raz, lebo slo o BW zaber s vybornou bezchybnou ba brilantnou TK aj K ale nemal pekne svetlo, ziadny zaujimavy moment, ba aj motív bol celkove vo svojom žanri neatraktívny a nazaujimavy ... A tak som sa nad tvojim hodnotenim zamyslel rovnako ako ty nad mojim, len ja z celkom iného uhla pohľadu
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-24 09:57:49
príspevok od: Peter Húšťava
.
Vdaka za zastavenie, potešilo Mńa na rozdiel od teba netrápi prečo tu dávaš nižší impact ako na fotke kde sme spolu diskutovali Napriek tomu že to je voči Tk a K netypické. Z môjho pohľadu je naopak impact tých dvoch foto opačný, bez ohľadu na to, že tu ide o moju fotku. Ako jedného z mála ma zaujíma aj kritika od ľudí ktorí tu žiadne portfólio nemajú, či ani nevedia fotiť ... lebo aj nefotograf môže mať dobre vyvinuté estetické cítenie a môže mi dať najavo či by si môj obraz dal alebo nedal na stenu, kúpil alebo nekúpil. Ale nemusí to byt smerodatné, lebo je rôzne kto a ako a podla akých kritérií boduje a co si predstavuje pod akou kolonkou. A podľa toho berieme alebo neberieme vážne to ktoré hodnotenie. Bez tvojho portfólia napr. neviem akú váhu mám tvojmu hodnoteniu priložiť v prípade, že známky nie sú vysvetlené, napr. tak ako zvyknem ja rozobrat svoj pohlad na fotky.
... ... ...
Tu by som pár slov vďačne privítal, čo ti ešte k vyššiemu impactu v tomto danom motíve ešte chýba? Od 4 do 7 je ešte širšia škála možností zlepšovania ... či lepšie svetlo, farby, pozícia, otrosť, neostrosť, hmla, atmosféra, aby litela či plieskala na mieste krídlami ? Lebo mám aj také foto a môžem skúsiť či to na teba lepšie zapôsobí
 
Peter Húšťava
2011-07-24 03:07:11
.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 4 | Priemer: 5.33
 
Soňa
2011-07-24 00:04:47
... výsledok práce, veľmi dobrý
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-23 23:56:13
príspevok od: stefansk
Netradičné technické riešenie tohto svojím poňatím zľahka gýčového snímku ma naozaj zaujalo. (mimochodom nevznikol pri spájaní problém s nerovnomerným rozvírením vodnej hladiny?)
Ahoj, vdaka za zastavenie, nie nevznikol, lebo sa okraje znacne prekrývali, na štvorec netreba ísť veľa mimo seba s dvomi zábermi ... a tak som ich lepil dokopy predpokladám niekde nižšie už cez trávu a na spodku hladiny ktorá je pokojná, lne kvli tomu aby to nebolo dole nepríjhemne orezané a bolo tam viac rozostren ej plochy.

Trošku mám niekedy problém na také dotazy odpovedať, lebo sa držím spravidla zásady nepridávať čerstvo editované snímky a tak teda reagujem v odpovedi nerauz po značnom čase od spracovania. Asi tak, ako by som to robil teraz Ale toto som aj lepil spolu len nedávno, asi pred týždńom. Preto viem iste že tam žiadne problémy z toho titulu neboli.
 
stefansk
2011-07-23 23:27:33
Netradičné technické riešenie tohto svojím poňatím zľahka gýčového snímku ma naozaj zaujalo. (mimochodom nevznikol pri spájaní problém s nerovnomerným rozvírením vodnej hladiny?)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
jurajkol
2011-07-23 21:51:03
Fajn obrazok,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
bacil2
2011-07-23 21:38:51
prima! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Anena
2011-07-23 21:06:46
Ako malovane a velmi pekneee.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-07-23 21:02:35
vznikla z toho veľmi príjemná foto...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mirec11
2011-07-23 20:26:01
tak toto by ma nenapadlo urobiť...zapíšem si do poznámok :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
kulkovsky
2011-07-23 20:16:27
pekne vymyslené páči sa mi to
 
imageilus
2011-07-23 19:54:01
ako malované
 
Berco
2011-07-23 19:44:04
Páči sa mi to
 
Matúš Koprda
2011-07-23 18:47:08
prima, vyzerá to dobre..
 
 


Technika: Canon EOS 40D, Sony Cyber-shot DSC-F828, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Clona: 5
Expozícia: 1/200.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Ohnisko: 55 mm
Pridané: 2011-07-23 18:41:16
Na kritiku: 2011-07-23 18:41:35
Miesto:Bielsee
Témy: voda, zvieratá / wildlife
Albumy: ŽIVOČÍCHY
"Panoráma" z dvoch foto nad sebou  ... keby som ju bol cvakol jedným záberom, bolo by popredie s ohľadom na môj krajinkársky zoom o dosť ostrejšie. Chcel som tam mať dole zarámované rastliny, ale nie ako bežne bývajú v krajinkárskej fotografii v plnej HO, ale rozostrené tak ako to mám osobne rád. Zreteľne mimo HO. Preto som to viac nazoomoval a cvakol až dva dielčie zábery a spojil.