Intruders

Body: 721.00    Videnia: 6146    Páči sa: 103

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
valec86
2012-09-16 10:34:48
príspevok od: DEVOTEE
hej prenasal, ale len v mojej koláži inac v ten den som sa aj previezol v podobnom dumpri ale od CATu.
taaa nechcem ta nasrat ale sedel som asi vo vsetkom co nasa firma vlastni 6m siroky dozeer s vyse 306 kw motorom
 
Brian
2012-09-15 11:46:00
Cako tu zacina mat konkurenciu...vy surealisticky foto lepenkari
 
Silan
2012-09-15 01:03:10
devotee ty si to celkom ides! radost vidiet trocha ozivenia medzi fotkes
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-15 00:18:21
príspevok od: ruiger1
nema chybu tento zaber!!!!!
Dakujem Rudolf, cenim si ze ta oslovila !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-15 00:17:09
príspevok od: Dedo
......nie som ovca ...
Fotka je zaujímavá a diskúzia tiež - a aj dlhá. Z toho vyplýva, že sa to minimalne priblížilo k tomu, čo sa posleledné 10-ročia tak rozoberalo - umenie.
Dôležité je, že každý kto tu priespieva má svoju predstavu, myšlienkové pochody, pocity a exibicionizmus. Pestrosť je vždy lepšia ako decentná uniformita. Nakoniec, ešte stále si tu môžeme sami vybrať a aj vložiť fotky na pozeranie. Aj keď sa tu už špekulovalo ...
zaujimavy komentar... bez pestrosti by tu nebola diskusia, nebolo by tu tolko pozreti a "lajkov" ... osobne to nepovažujem za umenie, je to proces tvorby ktorý ma bavi a nadalej mam potrebu sa takto nejako vyjadrovať. Ako si si už vsimol nie každemu to musi sadnuť.. a prave tieto rozchodne nazory su najzaujimavejsie. Ja to cele len pozorujem, aj ked som autorom.. prekvapuje ma každý myslienkový pochod komentujúceho a dáva na obrazok ine pohľady ( a odhaluje chyby )

... nie sme ovce
 
Dedo
2012-09-15 00:09:47
......nie som ovca ...
Fotka je zaujímavá a diskúzia tiež - a aj dlhá. Z toho vyplýva, že sa to minimalne priblížilo k tomu, čo sa posleledné 10-ročia tak rozoberalo - umenie.
Dôležité je, že každý kto tu priespieva má svoju predstavu, myšlienkové pochody, pocity a exibicionizmus. Pestrosť je vždy lepšia ako decentná uniformita. Nakoniec, ešte stále si tu môžeme sami vybrať a aj vložiť fotky na pozeranie. Aj keď sa tu už špekulovalo ...
 
ruiger1
2012-09-15 00:04:10
nema chybu tento zaber!!!!!
 
kozakm
2012-09-14 23:37:16
Některé předchozí byly výborné, jiné bych asi nakonec překousl, ale tohle je imho úplný fail
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 21:47:28
príspevok od: valec86
taaaakze ma zrak neklamal. prenasal to myslel som si ze je to jeden stroj pozeram dumper, vrtac?
hej prenasal, ale len v mojej koláži inac v ten den som sa aj previezol v podobnom dumpri ale od CATu.
 
valec86
2012-09-14 21:40:04
taaaakze ma zrak neklamal. prenasal to myslel som si ze je to jeden stroj pozeram dumper, vrtac?
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 21:10:20
príspevok od: valec86
chlape robim na dialnici inziniera ale tento stroj nepoznam. co to je? dumper a nanom nejaka vrtna suprava?

ze je fotka ti pisat nebudem, uz ma to nebavi
hej je to dumper KOMATSU HM400 zo useku dialnice D1 Dubna skala - Turany nanom je naloženy vrtaci stroj, ktoreho nazov neviem, samozrejme je domontovaný. Tieto vrtaky som si vsimol hlavne pri vrtani dier na odstrel
 
valec86
2012-09-14 20:56:12
chlape robim na dialnici inziniera ale tento stroj nepoznam. co to je? dumper a nanom nejaka vrtna suprava?

ze je fotka ti pisat nebudem, uz ma to nebavi
 
vladisko
2012-09-14 20:28:44
príspevok od: DEVOTEE
tak to ma tesi, kazda dobra reakcia mi dava silu aby som sa zlepsoval a nadalej skusal nove kolaže a fotky dikes !
za malo
 
Azimut
2012-09-14 19:53:30
Tiež som asi čierna ovca, podľa mňa by tam vôbec nemusela byť /tá ovca/, pripadá mi tam sádrovo a zbytočne. Obrázok by bol krajší.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 19:13:19
príspevok od: vladisko
hneď ako som túto fotku videl len z nahľadu tak som si potichu povedal devote kliknem aaa čert to vezmi jake super fotky a surelalne halušky dokažeš vykomponovať ..super chvaaalim
tak to ma tesi, kazda dobra reakcia mi dava silu aby som sa zlepsoval a nadalej skusal nove kolaže a fotky dikes !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 19:11:33
príspevok od: Michal Zahornacky
myslim si ze su tu daleko lepsie fotky aby mohli byt foto dna! Toto je fakt zle doupravovane...sorry ale pre mna nie
ano oni tu su lepsie fotky a od tohto portalu su este aj inde lepsie fotky... az tie najlepsie fotky koncia neviem kde.... mzno sa to vracia. lepsie najlepsie super extra top... vrchol fotografie je vo hviezdach

.... fotku dna vyhodnocuje system a pocet lajkov, vcera bola na čele ina foto ( mozno si ju aj podporil a pacila sa ti viac ) .. kedže bola zmazana a ja som bol druhy, "bohužial" sa tato kolaž dostala ako druha v poradi na jej miesto.

...mne sa stazovat nemusis, sledujem tak 40:60 pomer nepaci-pači... tak som relativne spkojný aj ked vidim v praci nedostatky, ktore boli odhalene ktitikou ( co celkom splna učel kritiky a posuva aspon mna dalej)...

...fotoportal umoznuje sledovat reakcie a ohlasy, ktore ti hardisk doma v pc nikdy nepovie
 
vladisko
2012-09-14 18:25:41
hneď ako som túto fotku videl len z nahľadu tak som si potichu povedal devote kliknem aaa čert to vezmi jake super fotky a surelalne halušky dokažeš vykomponovať ..super chvaaalim
 
Michal Zahornacky
2012-09-14 18:24:42
myslim si ze su tu daleko lepsie fotky aby mohli byt foto dna! Toto je fakt zle doupravovane...sorry ale pre mna nie
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-14 18:19:14
príspevok od: dip2
foto dna????
Podporilo ju niekoľko desiatok členov, za včerajší deň najviac zo všetkých foto. Tak je Foto dňa. Také sú pravidlá portálu... Pre každého v tomto smere rovnaké...
 
dip2
2012-09-14 17:13:04
foto dna????
 
tari
2012-09-14 17:05:54
Zaujimave
 
enzo
2012-09-14 16:10:17
mne sa nepozdava, ze ta ziara (svetlo) sa vlavo od vozidla nahle konci/zacina, pripada mi to divne. M
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 15:33:54
príspevok od: KoCi
Aby nedoslo k nedorozumeniu - fotit vies, mas mnozstvo krasnych zaberov v galerii a preto aj bohatu fanusikovsku zakladnu, ktoru ti samozrejme prajem. Len som sa tak pozastavil nad touto kolazou pozerajuc na nu sprava, zlava, zhora aj odspodu a.. obavam sa, ze som nepochopil myslienku/zamer.
Ako experiment budis, ale foto dna? Myslim, ze keby tento kusok vypustil na svetlo bozie ktokolvek neznamy, najskor by o to bud nik nezakopol, alebo aspon ho niekto zvozil za neprirodzene farby, neatraktivne skreslenie, ako neprilis presvedcivu kolaz. Uvitam samozrejme aj objasnenie od niektoreho z hikajucich fanusikov, kde vo vnimani obrazu robim chybu
Koma ma pravdu treba sa preklopit a ked ani to nepomoze tak nic.... macky sa na ovce divaju inac
.... nemam rad statissticky nieco ako priklad uvadzať, no foto aj keby ze nebola z dielne DEVOTEE ( s ultra fans) myslim ze už podlľa počtu zobrazeni by sa nejaký ten divak nasiel , aj keby to bol autor novacik doposial neznami ( co som ja donedavna aj bol...)
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-09-14 14:57:10
príspevok od: KoCi
Aby nedoslo k nedorozumeniu - fotit vies, mas mnozstvo krasnych zaberov v galerii a preto aj bohatu fanusikovsku zakladnu, ktoru ti samozrejme prajem. Len som sa tak pozastavil nad touto kolazou pozerajuc na nu sprava, zlava, zhora aj odspodu a.. obavam sa, ze som nepochopil myslienku/zamer.
Ako experiment budis, ale foto dna? Myslim, ze keby tento kusok vypustil na svetlo bozie ktokolvek neznamy, najskor by o to bud nik nezakopol, alebo aspon ho niekto zvozil za neprirodzene farby, neatraktivne skreslenie, ako neprilis presvedcivu kolaz. Uvitam samozrejme aj objasnenie od niektoreho z hikajucich fanusikov, kde vo vnimani obrazu robim chybu
jééjda ..som asi na to prišla pán kolega KoCi...však keď kuknem na Vašu profilovečku.....šak Vy ste dole hlavou jak netopéér, darmo zľava sprava zdola zhora kukáte ...joojda to takto nemooožte na obrázok kukať...musíte sa preklopiť
 
slinti
2012-09-14 14:47:12
príspevok od: KoCi
Aby nedoslo k nedorozumeniu - fotit vies, mas mnozstvo krasnych zaberov v galerii a preto aj bohatu fanusikovsku zakladnu, ktoru ti samozrejme prajem. Len som sa tak pozastavil nad touto kolazou pozerajuc na nu sprava, zlava, zhora aj odspodu a.. obavam sa, ze som nepochopil myslienku/zamer.
Ako experiment budis, ale foto dna? Myslim, ze keby tento kusok vypustil na svetlo bozie ktokolvek neznamy, najskor by o to bud nik nezakopol, alebo aspon ho niekto zvozil za neprirodzene farby, neatraktivne skreslenie, ako neprilis presvedcivu kolaz. Uvitam samozrejme aj objasnenie od niektoreho z hikajucich fanusikov, kde vo vnimani obrazu robim chybu
žeby bola chyba práve vo vnímaní?
 
KoCi
2012-09-14 14:40:00
Aby nedoslo k nedorozumeniu - fotit vies, mas mnozstvo krasnych zaberov v galerii a preto aj bohatu fanusikovsku zakladnu, ktoru ti samozrejme prajem. Len som sa tak pozastavil nad touto kolazou pozerajuc na nu sprava, zlava, zhora aj odspodu a.. obavam sa, ze som nepochopil myslienku/zamer.
Ako experiment budis, ale foto dna? Myslim, ze keby tento kusok vypustil na svetlo bozie ktokolvek neznamy, najskor by o to bud nik nezakopol, alebo aspon ho niekto zvozil za neprirodzene farby, neatraktivne skreslenie, ako neprilis presvedcivu kolaz. Uvitam samozrejme aj objasnenie od niektoreho z hikajucich fanusikov, kde vo vnimani obrazu robim chybu
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 14:38:15
príspevok od: Marcel Rebro
nekecaj ... to je viacvrstvova ofca? dajaka nova geneticka modifikacia?
tzv. vrstevnik ovce Dolly ..
 
Marcel Rebro
2012-09-14 13:51:08
príspevok od: DEVOTEE
a naco retusovat , staci vypnut vrstvu
nekecaj ... to je viacvrstvova ofca? dajaka nova geneticka modifikacia?
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 13:50:16
príspevok od: sankiakis
preco ta ovca preco
lebo ovca ci medved ci jak sa to hovoríí
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 13:49:46
príspevok od: Marcel Rebro
aby bolo o com disputovat ...

ps : ja by som tu ovcu skusil vyretusovat. Pre skuseneho postprocesaka ako je DEVOTEE to nemoze byt problem ...
a naco retusovat , staci vypnut vrstvu
 
Marcel Rebro
2012-09-14 13:43:36
príspevok od: sankiakis
preco ta ovca preco
aby bolo o com disputovat ...

ps : ja by som tu ovcu skusil vyretusovat. Pre skuseneho postprocesaka ako je DEVOTEE to nemoze byt problem ...
 
DropDead
2012-09-14 13:30:55
obrovská poklona za tieto fotografie...majstrovská práca !
 
youreye
2012-09-14 13:17:59
tak toto je naozaj supa...zatial najlepsiaaa! S tymto uz aj medzinarodne Thumbs up!
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2012-09-14 12:56:13
preco ta ovca preco
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-09-14 12:54:22
príspevok od: DEVOTEE
dikes,
mne ani nejde oto aby bola montaz uveritelna.... kazda montaz je neuveritelna podla mna. Pozorne oko vždy rozozna asj špickovu koláž od jednocvaku Opar je v pohybe , Camnostrumaci vypustaju pravidelne na planete zvlasrtne plyny ( otom blizssi s Komom )

... kazdopadne dik za konstruktivnu kritiku a vyjadrenie nazoru, nemozem tvrdit uplne ze nesuhlasim.. bo zas debil nesom
pán Kolega robíte mi radosť ako pozitívne reagujete, prijímate kritiku a vyjadrené názory.........srdečne a úprimne Vám zo srdca gratulujem k narodeninám......teším sa a gratulujem.... že nie ste debil
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-09-14 12:49:31
príspevok od: lesiak307
Cez tu ovcu vidno kopce. Inac pekne
kurňa a ja som myslel že je tak fešne ostrihaná....
 
mlyncheck
2012-09-14 11:53:20
Riadna haluška
 
lesiak307
2012-09-14 10:57:38
Cez tu ovcu vidno kopce. Inac pekne
 
Ivan .
2012-09-14 10:43:33
včera som nemal čas tak až dnes..............super
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 09:57:36
príspevok od: Marek Janicko
Nejaky lahky nakladak. Skoro cerstvo poorane pole a ten nakladacik si tam stoji, ako na skale. Lave kopce sa ti nejak stratili na pravej polovicke, netvrdim, ze to neexistuje v prirode, no pri retusi to hned udrie do oci.
A ci mi to reze? Moje podvedomie sa s tym nevie nejak stotoznit, uz len ta divny opar mi je brrr. Na lavej strane skoro hned konci a na pravej je tam neprirodzeny prelin, cisto, ako keby si potiahol stetec vlnovkou na tablete a koniec.
A teraz si vsimam, ze tam mas i rozbroj svetiel. Na nakladak prichadza svetlo od prava a na zem prichadza od lava co nieje koser aby montaz bola uveritelna.
dikes,
mne ani nejde oto aby bola montaz uveritelna.... kazda montaz je neuveritelna podla mna. Pozorne oko vždy rozozna asj špickovu koláž od jednocvaku Opar je v pohybe , Camnostrumaci vypustaju pravidelne na planete zvlasrtne plyny ( otom blizssi s Komom )

... kazdopadne dik za konstruktivnu kritiku a vyjadrenie nazoru, nemozem tvrdit uplne ze nesuhlasim.. bo zas debil nesom
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 09:53:48
príspevok od: Cako
no, ta ovca ci co to je tam je strasne prilepena. Aspon ja to tak vidim, akoby na rychlo a kazi ti to
je to ovca sak to je riadne vidiet Až tak narýchlo som ju tam necapol.Mozno kazi pristorový dojem aj to ze posobi plocho ( aj jej zadne nozicky boli v jednej rovine a to uberá na priestorovosti)
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 09:46:07
príspevok od: bacil2
...úplne super, Pán kolega!
to ma tesi , dikes
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 09:45:14
príspevok od: Stratený Stano
Vyzerá to tak, že systém myslí na všetko... Alebo pomohla tá fľaštička vínka, čo som si včera k tvojim narodkám otvoril... a želal všetko najlepšie...?
Dikes Stano, to bude tou flasockou isto ( dufam ze padla vhod ) a dakujem za gratulaciu !
 
bacil2
2012-09-14 09:43:54
...úplne super, Pán kolega!
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-09-14 09:34:23
no, ta ovca ci co to je tam je strasne prilepena. Aspon ja to tak vidim, akoby na rychlo a kazi ti to
 
Marek Janicko
2012-09-14 09:31:54
Nejaky lahky nakladak. Skoro cerstvo poorane pole a ten nakladacik si tam stoji, ako na skale. Lave kopce sa ti nejak stratili na pravej polovicke, netvrdim, ze to neexistuje v prirode, no pri retusi to hned udrie do oci.
A ci mi to reze? Moje podvedomie sa s tym nevie nejak stotoznit, uz len ta divny opar mi je brrr. Na lavej strane skoro hned konci a na pravej je tam neprirodzeny prelin, cisto, ako keby si potiahol stetec vlnovkou na tablete a koniec.
A teraz si vsimam, ze tam mas i rozbroj svetiel. Na nakladak prichadza svetlo od prava a na zem prichadza od lava co nieje koser aby montaz bola uveritelna.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-14 09:23:09
príspevok od: DEVOTEE
Dnes ráno príjemne prekvapenie z titulky, este pred polnocou bol v TOP 24 na čele Jerzi45 s jeho raketovým nastupom jeho fotky. Už mi to je jasne prečo ....Jerzi45 fotku vymazal a system posunul za fotku dna mojích votrelcov ?
Vyzerá to tak, že systém myslí na všetko... Alebo pomohla tá fľaštička vínka, čo som si včera k tvojim narodkám otvoril... a želal všetko najlepšie...?
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 08:39:01
Dnes ráno príjemne prekvapenie z titulky, este pred polnocou bol v TOP 24 na čele Jerzi45 s jeho raketovým nastupom jeho fotky. Už mi to je jasne prečo ....Jerzi45 fotku vymazal a system posunul za fotku dna mojích votrelcov ?
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 08:34:54
príspevok od: skonka
vidis Peto, ako som ti tou stovkou pomohla
asi ti jednu stovku budem musiet zato poslat... mam doma odloženu staru ceskoslovenskú
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-14 08:34:07
príspevok od: majo_v
najs, volako sa ti to zvrháva do "umenia", super to je.
Dakujem !!! umenie je tazke slovko....hmmm
 
majo_v
2012-09-14 08:26:09
najs, volako sa ti to zvrháva do "umenia", super to je.
 
skonka
2012-09-13 23:59:28
príspevok od: DEVOTEE
no to som necakal ani ja ze to takto potiahnem...

a ten link, riadna vykopavka ze DEVO ... aj ked mam rad roky 80stiate devo mi nejak nesadol...
vidis Peto, ako som ti tou stovkou pomohla
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 23:48:27
Dakujem všetkým za komentare a zastavenia sa ! Tesi ma, ze si našla foto diváka !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 23:45:35
príspevok od: rbr69
no necakal by som, ze niekto zvoli takuto zelenu za zaklad tonality svojej foto ... aj vdaka socikovej stokorune ma uspech a ohlas ... si nevyspytatelny jak skoro rovnomenna kapela (ak poznas?)
https://4.bp.blogspot.com/-uDhTb90hpPs/TxheQ72eL7I/AAAAAAAADBs/P7wd1VBSrOw/s1600/devo+are-we-not-men-a-we-are-devo.jpg
no to som necakal ani ja ze to takto potiahnem...

a ten link, riadna vykopavka ze DEVO ... aj ked mam rad roky 80stiate devo mi nejak nesadol...
 
rbr69
2012-09-13 23:40:47
no necakal by som, ze niekto zvoli takuto zelenu za zaklad tonality svojej foto ... aj vdaka socikovej stokorune ma uspech a ohlas ... si nevyspytatelny jak skoro rovnomenna kapela (ak poznas?)
https://4.bp.blogspot.com/-uDhTb90hpPs/TxheQ72eL7I/AAAAAAAADBs/P7wd1VBSrOw/s1600/devo+are-we-not-men-a-we-are-devo.jpg
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 21:28:55
príspevok od: mato.draho
Remeselne ok, nápad tentokrát trochu jednoduchší, s veľkými prázdnymi plochami v zábere a bez vytunených detailov ktoré robia tvoje koláže tak zaujímavými. Ofca z môjho pohľadu ok, rovnako aj deep green z už spomenutej predrevolučnej stovky
Vdaka Mato, tentokrat hdrko pomohlo k vytuneniu oblohy a vytihlo vsetky hviezdicky az tak že to zacalo akokeby šumieť a posterizovať :/
 
mato.draho
2012-09-13 21:25:04
Remeselne ok, nápad tentokrát trochu jednoduchší, s veľkými prázdnymi plochami v zábere a bez vytunených detailov ktoré robia tvoje koláže tak zaujímavými. Ofca z môjho pohľadu ok, rovnako aj deep green z už spomenutej predrevolučnej stovky
 
[tom]
ocenenie redakciou 2012-09-13 21:18:51
No tak toto je už riadne sci-fi
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 21:11:19
príspevok od: jolazzz
sfetovana ofca na kryptonite..
noo tak to ma pobavilo
 
jolazzz
2012-09-13 21:01:55
sfetovana ofca na kryptonite..
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 20:20:42
príspevok od: beholder
.....o precíznosti Tvojich prác nie je pochybností,,,,,,myslené to bolo vo všeobecnosti......priznávam, nevyjadril som sa dosť jasne...
hej hej pohoda, ovca ma minusove bodiky ...
 
beholder
2012-09-13 20:11:23
príspevok od: DEVOTEE
berem, uvedomujem si.. no je to scifi, tak ako abstrakne koláže, preciznsot spracovania som myslim ukazal.. no kazdemu to nemusi na oko padnuť (perspektíva) .... kolaž nebola za par minut, je tam kopec straveneho času :/
.....o precíznosti Tvojich prác nie je pochybností,,,,,,myslené to bolo vo všeobecnosti......priznávam, nevyjadril som sa dosť jasne...
 
Jerry C.
2012-09-13 19:49:15
mašina super-super !!! ovca aká je - taká je osobne tu vidím akoby súboj prírody a ľuďmi vytvorenej techniky - podnetné !!
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 19:00:25
príspevok od: Megapixel
zaujímave sci-fi
dikes
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 19:00:15
príspevok od: beholder
...prikláňam sa na stranu kritikov perspektívy..............realitu v devoteeho fotkách hľadá asi málokto....možno nik....i tak však treba aby divák v kútiku duše o tom zapochyboval, nechal sa "oblbnúť"...či tomu tak skutočne nie je......a to sa precíznosťou spracovania myslím dá dosiahnuť....
berem, uvedomujem si.. no je to scifi, tak ako abstrakne koláže, preciznsot spracovania som myslim ukazal.. no kazdemu to nemusi na oko padnuť (perspektíva) .... kolaž nebola za par minut, je tam kopec straveneho času :/
 
Megapixel
2012-09-13 18:35:32
zaujímave sci-fi
 
beholder
2012-09-13 18:05:27
...prikláňam sa na stranu kritikov perspektívy..............realitu v devoteeho fotkách hľadá asi málokto....možno nik....i tak však treba aby divák v kútiku duše o tom zapochyboval, nechal sa "oblbnúť"...či tomu tak skutočne nie je......a to sa precíznosťou spracovania myslím dá dosiahnuť....
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2012-09-13 17:37:26
velmo zaujimave to je, paci
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-09-13 17:03:44
príspevok od: DEVOTEE
Kedze to moze mat aj rozmer ekologocky ako spolemula spektrum, aj ja sa piklanam skor k bioplynu Ten zelenkavý luftik vo velkom množstve skodi, aj samotna ovečka sa večer v krajine pobera ako líška do brlohu ( si predstav jak si ovce kopu nory v zemi a potom odtial vykukuju jak sysľe ...:d )

vdaka za slovicka...
živo si to predstavujem a potom ráno ovečky vylezú z brlôžkov a jedna zostane pri nore sedieť na prdeli...na takom vyvýšenom mieste, a kuká kuká pozor dáva..až sa postaví na zadné a zbadá ako sa votrelcovia nenápadne v diaľke priblížujú a po zemi kolečkami plazia...tak zdvihne predné nohy k hube a na paprčky výstražne hvízdne ako svišť pri plese...a šup celé stádečko sa razom zbehne a jedna za druhou naskáču no nory do bezpečia....ale nerátajú s tým že ten votrelák má toho vrtáka.....ostatné inokedy na budúce
Jééžiško maria teraz ma napadlo v súvislosti s tým bioplynom...ná nebudú to tam hentam na fotečke skorej to tie metánové skleníkové plyny?.....kurňa to nié, to nie je možné šak mi s kamoškami sme ešte stále tunak dole na zemskej planéte...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:43:21
príspevok od: walde
...tak toto je ako súboj Dávida s Goliášom ...
dalsií fajn koment ako sa da ponat tato koláž. dik walde ! Dávid a Goliáš by ma nenapadol
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:41:22
príspevok od: Koma
Ach pán kolega ale ste veru namiešali super zelenú farbičku....joooj ale mi fajnovo pripomína usušenú sienkovú .. ďatelinovú trávičku .......no idem si tak ako pán Brančin spraviť k obrázku tiež ešte jednu kávičku....a budem si predstavovať pri ovečke svoju kamošku kravičku......smog nesmog, votrelec nevotrelec...radosť žiť na takej planéte kde ešte aj luftík je zelenkavý...rozmýšľam že to zaiste ak by sme tam s kamoškami žili, nemali by sme na kožke srsť ale mekkkulinký mach.....
Kedze to moze mat aj rozmer ekologocky ako spolemula spektrum, aj ja sa piklanam skor k bioplynu Ten zelenkavý luftik vo velkom množstve skodi, aj samotna ovečka sa večer v krajine pobera ako líška do brlohu ( si predstav jak si ovce kopu nory v zemi a potom odtial vykukuju jak sysľe ...:d )

vdaka za slovicka...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:38:40
príspevok od: Luss_mObscene
ta ofca..lol
chuda ovecka no
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:38:25
príspevok od: MartinSarvas1
fajneee! zelená tu ešte nebola
zelena je vzdy pritomna
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:38:08
príspevok od: 01pralinka
btw ak smiem zo seba nieco vypotit, ten stroj ,neviem preco, mi pripomenul film armageddon. a tak by som brala dalsiu fotku s riadnym kraterom, masinou pozerajucou sa z vrchu skaly dole do priepasti. hore by sa bliskal mesiac alebo dokonca niekolko mesiacov ci planet a samozrejme nesmie chybat vlajuca americka zastava. uplny happyend ,)
Tak myslienka ej fajn, len to zrealizovat je naramne tazke... pracujem s týmk co mam , to co nafotene nemam nemozem komponovat. cize skladam vždy z nafoteneho materialu, vytvorit si priestor a atmosferu skladackou da zabrat.. ale prave to ma natom bavi... ak mi bude fantaziama chut nadalej pracovat, dockame sa snad este dacoho podobného. dikes za komentik
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:32:48
príspevok od: Matúš Koprda
vtipne ako vtipne, proste sú to riadne uletené motívy a to ma baví
to už nechavam na divakovi, co si odnesie ztoho.. ako to bude brat
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:32:07
príspevok od: skonka
pekne, pekne ..... aj pekna zelena, ako stara komunisticka stokorunacka
no zelena je dobra.. nebol som stotožnený co to bude fajn, niekomu moze prave tato farba vadit vela chuti vzbudi tato foto. tak dik ze si sa zastavila
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 16:27:23
príspevok od: Matej Rumanský
vsetko najlepsie !
Vdaka Bratu
 
Matej Rumanský
2012-09-13 16:23:37
vsetko najlepsie !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 15:51:27
príspevok od: Stratený Stano
Nerieš, nie je to realita ale fikcia... Vo fikcii môže byť ovca veľká ako slon, pokiaľ tým autor sleduje nejakú myšlienku...
Vdaka Stano mas pravdu
 
skonka
2012-09-13 15:02:52
pekne, pekne ..... aj pekna zelena, ako stara komunisticka stokorunacka
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-09-13 14:22:33
príspevok od: 01pralinka
btw ak smiem zo seba nieco vypotit, ten stroj ,neviem preco, mi pripomenul film armageddon. a tak by som brala dalsiu fotku s riadnym kraterom, masinou pozerajucou sa z vrchu skaly dole do priepasti. hore by sa bliskal mesiac alebo dokonca niekolko mesiacov ci planet a samozrejme nesmie chybat vlajuca americka zastava. uplny happyend ,)
ja viem prečo..lebo tam účinkoval taký kúsek podobný strojček, kus menší ...ale hlavne že mal na ramene - tiež hentakého vrtáka ako tento vľavo hore a ním navŕŕŕtavali ďurku do ktorej šulcovú bombičku spúšťali...určite to bude tým vrákom by som povedal...aj mne armagedona pripomenul ....a tiež mal takéto kolesiská velikánske ten presúvací stroj čo ním labzovali hore dole po tej kométe či asteroriť to bol dáky..
 
mangalino1980
2012-09-13 14:00:55
kokos, výborná vždy sa na tieto foto teším
 
Jozi Mačutek
2012-09-13 13:23:52
kokso !!! pride mi to ako realna nerealita a uz som si myslel ze spojiš barana zo strojom
 
01pralinka
2012-09-13 12:56:06
btw ak smiem zo seba nieco vypotit, ten stroj ,neviem preco, mi pripomenul film armageddon. a tak by som brala dalsiu fotku s riadnym kraterom, masinou pozerajucou sa z vrchu skaly dole do priepasti. hore by sa bliskal mesiac alebo dokonca niekolko mesiacov ci planet a samozrejme nesmie chybat vlajuca americka zastava. uplny happyend ,)
 
jerzi45
2012-09-13 12:54:58
kto z koho...výborné
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 12:41:06
príspevok od: 01pralinka
..a to je ta slubovana modelka z ranca pod ostrou skalou? ,)
modelka este na karte leži
 
01pralinka
2012-09-13 12:33:42
..a to je ta slubovana modelka z ranca pod ostrou skalou? ,)
 
Silvester Bajnoci
2012-09-13 12:05:59
Dobréééé
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 10:47:39
príspevok od: Matúš Koprda
vtipne ako vtipne, proste sú to riadne uletené motívy a to ma baví
no už od mladi som sa vyjadroval aj skrz stetca surealne.. Dali zaklad ( ale to už je komercne, aby som pisal vsade ze S. Dali ispiracia ) Ked pozries na koláže vseobecne na 1x. vsetko sa nesie v duchu Daliovskom , no v digitalnej podobe skrz fotogafiu.... trochu sa snazim pokracovat v trende "dali-montaži" no strojovo neokukane ?
 
Matúš Koprda
2012-09-13 10:23:44
vtipne ako vtipne, proste sú to riadne uletené motívy a to ma baví
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-09-13 10:18:36
Ach pán kolega ale ste veru namiešali super zelenú farbičku....joooj ale mi fajnovo pripomína usušenú sienkovú .. ďatelinovú trávičku .......no idem si tak ako pán Brančin spraviť k obrázku tiež ešte jednu kávičku....a budem si predstavovať pri ovečke svoju kamošku kravičku......smog nesmog, votrelec nevotrelec...radosť žiť na takej planéte kde ešte aj luftík je zelenkavý...rozmýšľam že to zaiste ak by sme tam s kamoškami žili, nemali by sme na kožke srsť ale mekkkulinký mach.....
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-13 10:07:29
Také priateľské uznanie - šaleny ty vychodňar...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-13 10:04:30
príspevok od: DEVOTEE
Hej tu moze byt aka chce je vo vlastnej krajine.. koleso neje až take velke ako sa zdá, som ho z podhladu na 12mm zosnimal do panoramky
Nerieš, nie je to realita ale fikcia... Vo fikcii môže byť ovca veľká ako slon, pokiaľ tým autor sleduje nejakú myšlienku...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 10:00:32
príspevok od: Matúš Koprda
haluz... ovcu by som prijal menšiu, nielen z dôvodu perspektívy ale aj z dôvodu zdôraznenia kontrastu veľkosí ovca vs transformer...
+ jedna pripomienka, ale možno sa mýlim - na ovci čiastočne vidieť hmlu v pozadí ale traktor je kontrastný a bez hmly - tu tá perspektíva naozaj nesedí (ak dobre vidím)
Ale, dobré, veľmi dobré a vtipné (:
Dikes, ano tej perspektívy som si vedomi.. kukilinko som ju mohol zmenšit.. no teraz je aspon vzdatna a neboji sa obludy... zachovava klidek aj pocas valiaceho sa jedovateho smogu ( vysvetlenie tej hmly ? ) .... taketo hmlofky sa este len ucim robit , cize to nebude este vzdy tip top, a hl. zapasim s priestorom a svetlom co už je pre tých špeci kolažistov, predsalen som len obycajny bagrista (Som rad ze to na teba vtipne posobi... no ja som to myslel smrtelne vážne )
 
Matúš Koprda
2012-09-13 09:51:57
haluz... ovcu by som prijal menšiu, nielen z dôvodu perspektívy ale aj z dôvodu zdôraznenia kontrastu veľkosí ovca vs transformer...
+ jedna pripomienka, ale možno sa mýlim - na ovci čiastočne vidieť hmlu v pozadí ale traktor je kontrastný a bez hmly - tu tá perspektíva naozaj nesedí (ak dobre vidím)
Ale, dobré, veľmi dobré a vtipné (:
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 09:45:23
príspevok od: jojooff
rbr69 ma pravdu ovca je silne geneticky modifikovana.
je len kus sinejšia no sa necudujem v tom smogu, zmutovala.. a inu som v zasobe nemal..
 
jojooff
2012-09-13 09:42:46
rbr69 ma pravdu ovca je silne geneticky modifikovana.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 09:41:40
príspevok od: spektrum
ekologicky poňate
hej hej presne tak. dikes
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 09:41:23
príspevok od: brancin
dam si este jednu kavu k tomuto
aj ja som si dal dik za zastavco
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-13 09:40:32
príspevok od: rbr69
to ta ovca je na urovni predneho kolesa a ked kukam na tu perspektivu, ta to dajaky genoinziniersky obor
Hej tu moze byt aka chce je vo vlastnej krajine.. koleso neje až take velke ako sa zdá, som ho z podhladu na 12mm zosnimal do panoramky
 
rbr69
2012-09-13 09:15:25
to ta ovca je na urovni predneho kolesa a ked kukam na tu perspektivu, ta to dajaky genoinziniersky obor
 
spektrum
2012-09-13 08:42:25
ekologicky poňate
 
walde
ocenenie redakciou 2012-09-13 08:14:22
...tak toto je ako súboj Dávida s Goliášom ...
 
brancin
2012-09-13 07:11:52
dam si este jednu kavu k tomuto
 
kubizmus
externý redaktor 2012-09-13 01:46:59
v kazdom pripade prinajmensom zaujimave
 
MartinSarvas1
2012-09-13 01:41:25
fajneee! zelená tu ešte nebola
 
Luss_mObscene
2012-09-13 01:14:54
ta ofca..lol
 
 


Technika: Canon PowerShot G11, Ricoh RDC-5300,

Objektívy: Canon EF 70-200mm f/4L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Príslušenstvo:

Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Pridané: 2012-09-13 01:06:15
Na kritiku: 2012-09-13 01:07:19
Miesto:Camnostrum II.
Témy: abstraktné, montáž / koláž, technika
Albumy: MACHINES
Zachráni svet ?

fan page:
https://www.facebook.com/pages/MM-STUDIO/153548051380181

HDR 5555 x 3124 px, TIFF.16, 17,27 MPX
fotky použité v koláži:
http://i.imgur.com/T03qh.jpg