Hore
Autor: Claudio Contreras Koob, “Beak to Beak” (2014), Ria Lagartos Biosphere Reserve, Yucatan Peninsula, Mexico

„100 for the Ocean“ spája 100 fotografov z celého sveta na podporu ochrany morí

V roku 2023 sa na úvodnom podujatí 100 for the Ocean vyzbieralo viac ako pol milióna dolárov na ochranu oceánov a tento rok je akcia späť so 100 svetoznámymi fotografmi a umelcami, ktorí sa týmto podieľajú na globálnej zmene. Pomôcť môže každý, kto si od 1. do 30. júna zakúpi výtlačky fotografií za 100 USD, pričom 100 % čistého výnosu podporí tri nedostatočne financované neziskové organizácie zamerané na ochranu oceánov a života v nich.

Tento rok medzi príjemcov financií patrí spoločnosť Coral Gardeners, zameraná na obnovu koralov; Young Ocean Explorers so sídlom na Novom Zélande, ktorá inšpiruje deti v školskom veku k ochrane a starostlivosti o svetové morské prostredie; a Oceans Initiative, ktorá monitoruje a upozorňuje na naliehavé prípady týkajúce sa hrozieb pre Salishské more v Britskej Kolumbii.


Kori Burkhardt, “Between Two Worlds” (2022), Moorea, French Polynesia. All images © the photographers, courtesy of 100 for the Ocean, shared with permission


Lucas Bustamante, “Pumas of Patagonia” (2019), Torres del Paine, Patagonia, Chile


Lewis Burnett, “Nyinggulu Blue” (2022), Nyinggulu Coast, Western Australia


Daisy Gilardini, “Brotherhood” (2017), Wapuks National Park, Manitoba, Canada


Claudio Contreras Koob, “Beak to Beak” (2014), Ria Lagartos Biosphere Reserve, Yucatan Peninsula, Mexico


Chris Byrne, “Web of Water” (2022), Iceland


Emmett Sparling, “A Slice of Heaven in the Tuamotus” (2024), Tahanea, Tuamotus, French Polynesia


Bertie Gregory, “The Wave Washers” (2022), Antarctic Peninsula, Antarctica


Chris Schmid, “Golden Fur” (2022), Tarangire, Tanzania


Jens Wikström, “Double Orcas” (2019), Skjervøy, Norway

Organizácia 100 for the Ocean, ktorú založili Paul Nicklen, Cristina Mittermeier a Chase Teron, sa spája s prácou SeaLegacy, ktorá prostredníctvom fotografie a filmu ukazuje príbehy rozľahlých vodných oblastí Zeme. SeaLegacy spolupracuje s nespočetnými vedcami, umelcami a neziskovými organizáciami z celého sveta, aby dosiahli hmatateľný a trvalý pokrok smerom k ochrane citlivých ekosystémov planéty.

Pestrá zbierka obrázkov pre rok 2024 obsahuje hravé ľadové medvede zachytené Daisy Gilardini v Manitobe; zvedavého keporkaka tancujúceho v kruhoch okolo Kori Burkhardt vo Francúzskej Polynézii; a útesové žraloky žiariace na slnku na pozadí dvojitej dúhy, ktoré odfotografoval Emmett Sparling.

Na „100 for the Ocean“ je skvelé, že je prístupná mnohým ľuďom, ktorí chcú pomôcť chrániť našu planétu, ale nevedia, kde začať,“ hovorí Cristina Mittermeierová. „Naším cieľom nie je len získavať finančné prostriedky na oceánske iniciatívy, ale začať konverzáciu medzi ľuďmi za objektívom a tými doma. Chceme sa s vami podeliť o príbehy našej planéty, vytvoriť toto spojenie a mať trvalý vplyv na spoločné dobro našej planéty.“

Predaj sa začína 1. júna o 12:00 EST a podľa témy je k dispozícii iba 100 vydaní každej fotografie. Všetky dostupné výtlačky si môžete pozrieť stiahnutím digitálneho katalógu.



Zdroj: www.thisiscolossal.com


Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
seifi
2024-05-31 09:27:55
Neverím úprimnosti niečo zachrániť, niekam sa z tejto ekokrízy dostať. Stúpa teplota, stúpa hladina oceánov a my urobíme MS v hokeji v máji, zasnežujeme a lyžujeme pri umelom osvetlení, mestá vysvietené od tabule začiatku po tabuľu koniec obce; staviame babylónske veže aby sme dovideli kamsi ďalej a dole v nemocnici majú 1 ks sono, ktoré zaistí pri vašom zhoršujúcom sa stave čohosi čakaciu dobu 3 mesiace. Atd atd ....
 
jozef84
2024-05-31 10:34:49
príspevok od: seifi
Neverím úprimnosti niečo zachrániť, niekam sa z tejto ekokrízy dostať. Stúpa teplota, stúpa hladina oceánov a my urobíme MS v hokeji v máji, zasnežujeme a lyžujeme pri umelom osvetlení, mestá vysvietené od tabule začiatku po tabuľu koniec obce; staviame babylónske veže aby sme dovideli kamsi ďalej a dole v nemocnici majú 1 ks sono, ktoré zaistí pri vašom zhoršujúcom sa stave čohosi čakaciu dobu 3 mesiace. Atd atd ....
Súhlasím. Plýtva sa zdrojmi, časom, prácou, energiou na ciele, ktoré ľudstvu nič neprinesú, skôr naopak, vedú k jeho zániku. Tieto zdroje a čas budú chýbať k záchrane ľudstva, nielen živočíchov v moriach.
 
gytheio
2024-05-31 11:07:24
príspevok od: jozef84
Súhlasím. Plýtva sa zdrojmi, časom, prácou, energiou na ciele, ktoré ľudstvu nič neprinesú, skôr naopak, vedú k jeho zániku. Tieto zdroje a čas budú chýbať k záchrane ľudstva, nielen živočíchov v moriach.
Ty si asi ten najlepsi priklad toho o com seifi pise, naco jeden poriadny objektiv, ked si mozme kupit desat setakovych srotov.. vole
 
jozef84
2024-05-31 13:33:33
príspevok od: gytheio
Ty si asi ten najlepsi priklad toho o com seifi pise, naco jeden poriadny objektiv, ked si mozme kupit desat setakovych srotov.. vole
Daj sa vypchať
 
gytheio
2024-05-31 17:32:17
príspevok od: seifi
Neverím úprimnosti niečo zachrániť, niekam sa z tejto ekokrízy dostať. Stúpa teplota, stúpa hladina oceánov a my urobíme MS v hokeji v máji, zasnežujeme a lyžujeme pri umelom osvetlení, mestá vysvietené od tabule začiatku po tabuľu koniec obce; staviame babylónske veže aby sme dovideli kamsi ďalej a dole v nemocnici majú 1 ks sono, ktoré zaistí pri vašom zhoršujúcom sa stave čohosi čakaciu dobu 3 mesiace. Atd atd ....
Nemozes zrovnavat zachranu koraloveho utesu s tym, ze v nemocnici je iba jedno sono, cloveku nehrozi vyhynutie, preto to dalsie sono nie je potrebne a ked uz vykynozime vsetko na nasej planete, uz davno bude najdena nova planeta kam jednoducho preletime.. nechame zemegulu nech si od nas oddychne, spamata sa a za dalsich 1000 rokov to sem prideme zase vykynozit.
 
Linuxak
2024-05-31 18:10:13
príspevok od: gytheio
Nemozes zrovnavat zachranu koraloveho utesu s tym, ze v nemocnici je iba jedno sono, cloveku nehrozi vyhynutie, preto to dalsie sono nie je potrebne a ked uz vykynozime vsetko na nasej planete, uz davno bude najdena nova planeta kam jednoducho preletime.. nechame zemegulu nech si od nas oddychne, spamata sa a za dalsich 1000 rokov to sem prideme zase vykynozit.
S tým cestovaním z planéty na planétu to nie je až tak jednoduché, celkom dobre to zhrnul segment:

https://www.youtube.com/watch?v=EIuAmiu_nAY
 
gytheio
2024-05-31 18:54:38
príspevok od: Linuxak
S tým cestovaním z planéty na planétu to nie je až tak jednoduché, celkom dobre to zhrnul segment:

https://www.youtube.com/watch?v=EIuAmiu_nAY
Neviem ci on nieco zhrnul, cele to video je o možno.. on neuviedol ziadne fakty ktore by sa nedali vyvratit, on 30 minut iba možno.
To co som ja pisal bolo myslene asi tak za 500-1000 rokov a to uz bude aj veda aj technika aj ludske poznanie uplne niekde inde. Vyskum ide neuveritelne rychlo dopredu, pred 1000 rokmi sa tu atila prehanal na koni s mecom v ruke, co mame teraz a co bude za 1000 rokov?.. Mozno ani nebude treba hladat novu planetu, staci ked sa naucime ziskavat nerastne suroviny z komet a tu planetu si postavime sami. Mame tu vsetko aby sme si tu planetu postavili a nie iba jednu.
 
Paladin25
2024-05-31 20:05:02
príspevok od: jozef84
Daj sa vypchať
Nevšímaj si ho to je preňho najväčší trest a ešte spravíš aj niečo užitočné pre planétu....
 
Linuxak
2024-05-31 20:06:10
príspevok od: gytheio
Neviem ci on nieco zhrnul, cele to video je o možno.. on neuviedol ziadne fakty ktore by sa nedali vyvratit, on 30 minut iba možno.
To co som ja pisal bolo myslene asi tak za 500-1000 rokov a to uz bude aj veda aj technika aj ludske poznanie uplne niekde inde. Vyskum ide neuveritelne rychlo dopredu, pred 1000 rokmi sa tu atila prehanal na koni s mecom v ruke, co mame teraz a co bude za 1000 rokov?.. Mozno ani nebude treba hladat novu planetu, staci ked sa naucime ziskavat nerastne suroviny z komet a tu planetu si postavime sami. Mame tu vsetko aby sme si tu planetu postavili a nie iba jednu.
Si dosť snílek, sú veci ktoré fyzika jednoducho nepustí. To video je len kecací súhrn ale súhlasím v tom, že ľudské telo nie je prispôsobené na dlhodobý pobyt vo vesmíre mimo Zeme, že každý výskum je závislý na zdrojoch a o rýchlosti cestovania a vzdialenosti medzi planétami ani nehovorím. Ale to sme sa učili už na základnej, stačí sa trochu zamyslieť. Mám rád sci-fi ale myslím si, že za tisíc rokov sa skôr sami zničíme ako budeme niekam cestovať
 
seifi
2024-05-31 20:33:39
príspevok od: gytheio
Nemozes zrovnavat zachranu koraloveho utesu s tym, ze v nemocnici je iba jedno sono, cloveku nehrozi vyhynutie, preto to dalsie sono nie je potrebne a ked uz vykynozime vsetko na nasej planete, uz davno bude najdena nova planeta kam jednoducho preletime.. nechame zemegulu nech si od nas oddychne, spamata sa a za dalsich 1000 rokov to sem prideme zase vykynozit.
To ani nerobím. Zrovnávam postavenie 20m vysokej vyhliadkovej veže na hrebeni hôr. Hrebeni, z ktorého je aj bez toho vidieť do údolí. Ale akýsi súdruh potrebuje byť ešte o 20m vyššie. Už nie je čím sa odvďačiť voličom. Dám im vežu. A iný súdruh z EU mu dá na jeho somárinu, dajme tomu, 80% nákladov na stavbu. Sme normálni ? A čo sa týka toho útesu, zachraňujeme útes, a pritom nám horí pol Amazónie, či pol Ukrajiny. Zachraňujeme jedného a robíme zbierky na operácie, a pritom za 2 roky padlo koľko mladých životov na východnom fronte ?
 
gytheio
2024-05-31 20:36:41
príspevok od: Linuxak
Si dosť snílek, sú veci ktoré fyzika jednoducho nepustí. To video je len kecací súhrn ale súhlasím v tom, že ľudské telo nie je prispôsobené na dlhodobý pobyt vo vesmíre mimo Zeme, že každý výskum je závislý na zdrojoch a o rýchlosti cestovania a vzdialenosti medzi planétami ani nehovorím. Ale to sme sa učili už na základnej, stačí sa trochu zamyslieť. Mám rád sci-fi ale myslím si, že za tisíc rokov sa skôr sami zničíme ako budeme niekam cestovať
Ked zostrojili prvu parnu lokomotivu, vedci tvrdili, ze vacsia rychlost ako 35km/h zabije cloveka.. to video mi pripada, ze on tam tvrdi to iste ako ti vedci o parnej lokomotive. Vtedy tiez tvrdili, ze fyzika nepusti
Pred 70-80 timi rokmi keby niekto povedal nejakemu fotografovi, ze za 70 rokov bude fotoaparat sam dokonale ostrit stabilizovat vyvazovat upravovat, ze skratka sam doda vyvolanu dokonalu fotografiu.. asi by sa vysmial, ze fyzika nepusti. Asi nechapes, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi dnes uz neplati. Vsetko sa zavratnou rychlostou meni, nemusim byt snilek ked tomu verim.
Najdolezitejsia vec k prezitiu je energia, ked je zdroj energie vieme si vyrobit pristroje zariadenia uplne na vsetko, aj vodu aj kyslik, toto budem tvrdit vzdy, uz teraz sme na takej urovni, ze si vieme vyrobit zariadenie uplne na vsetko.
A vyrobit zdroj energie je z toho vsetkeho najjednoduchsie.
 
gytheio
2024-05-31 20:47:42
príspevok od: seifi
To ani nerobím. Zrovnávam postavenie 20m vysokej vyhliadkovej veže na hrebeni hôr. Hrebeni, z ktorého je aj bez toho vidieť do údolí. Ale akýsi súdruh potrebuje byť ešte o 20m vyššie. Už nie je čím sa odvďačiť voličom. Dám im vežu. A iný súdruh z EU mu dá na jeho somárinu, dajme tomu, 80% nákladov na stavbu. Sme normálni ? A čo sa týka toho útesu, zachraňujeme útes, a pritom nám horí pol Amazónie, či pol Ukrajiny. Zachraňujeme jedného a robíme zbierky na operácie, a pritom za 2 roky padlo koľko mladých životov na východnom fronte ?
No tej Ukraine pomahame, ze to ide pomaly.. vzdy sa najdu havada ktore to budu brzdit. Keby Ukraina nedostavala nasu pomoc, tych mrtvych by tam uz bolo nasobne viac, Rusky Hitler potrebuje krv.
Ked som bol v Anglicku chcel som ist ako dobrovolnik niekam do sveta k nejakej charite pracovat. V Anglicku je 25 000 charitativnych organizacii ktore pomahaju po celom svete, miliardy libier kazdy rok davaju do sveta. Je obrovsky problem sa tam dostat, mne hned povedali, ze mam minimalnu sancu, tam je taky naval. A to je iba Anglicko.. cely zapad to je masivna pomoc po celom svete, len u nas sa o tom moc nehovori, neviem kolko a ci vobec ma charitativne organizacie. Rusi vobec nie, ti sa orientuju iba na kradnutie.
 
Porubo
2024-05-31 21:24:04
príspevok od: gytheio
Nemozes zrovnavat zachranu koraloveho utesu s tym, ze v nemocnici je iba jedno sono, cloveku nehrozi vyhynutie, preto to dalsie sono nie je potrebne a ked uz vykynozime vsetko na nasej planete, uz davno bude najdena nova planeta kam jednoducho preletime.. nechame zemegulu nech si od nas oddychne, spamata sa a za dalsich 1000 rokov to sem prideme zase vykynozit.
Ty si proste pan H(h)umanista!
Inak tie Tvoje predstavy mi pridu ako japonske sci-fi zo 60. tych rokov... svet je vsak komplikovanejsi. Otazka do akej miery sme previazany s biotou pody, ake bakterie mame v crevach a pod.? Sme tak komplikovane previazany so Zemou v tolkych oblastiach, ze to nie je take lahke ako vo filmoch kde si zoberu dve vedra proteinakov a kyslikove bomby a bez problemov tak preziju cele generacie. V realnom svete to tak nie je, ako je komplikovane len to ako sme cez rozne mikroorganizmy previazani sem.
Ci je to take lahke by mohli lepsie vysvetlit vedci a ich vysledky, nieco take sa uz robi(lo):
https://en.wikipedia.org/wiki/Biosphere_2
 
Porubo
2024-05-31 21:27:03
príspevok od: gytheio
Neviem ci on nieco zhrnul, cele to video je o možno.. on neuviedol ziadne fakty ktore by sa nedali vyvratit, on 30 minut iba možno.
To co som ja pisal bolo myslene asi tak za 500-1000 rokov a to uz bude aj veda aj technika aj ludske poznanie uplne niekde inde. Vyskum ide neuveritelne rychlo dopredu, pred 1000 rokmi sa tu atila prehanal na koni s mecom v ruke, co mame teraz a co bude za 1000 rokov?.. Mozno ani nebude treba hladat novu planetu, staci ked sa naucime ziskavat nerastne suroviny z komet a tu planetu si postavime sami. Mame tu vsetko aby sme si tu planetu postavili a nie iba jednu.
Len aby sa (tu potom o tych 500-1000 rokov) miesto toho Atilu (inak zil este davnejsie nez pises) tu neprehanal Sialeny Max... tiez s mecom v ruke!
 
Porubo
2024-05-31 21:41:42
príspevok od: gytheio
Ked zostrojili prvu parnu lokomotivu, vedci tvrdili, ze vacsia rychlost ako 35km/h zabije cloveka.. to video mi pripada, ze on tam tvrdi to iste ako ti vedci o parnej lokomotive. Vtedy tiez tvrdili, ze fyzika nepusti
Pred 70-80 timi rokmi keby niekto povedal nejakemu fotografovi, ze za 70 rokov bude fotoaparat sam dokonale ostrit stabilizovat vyvazovat upravovat, ze skratka sam doda vyvolanu dokonalu fotografiu.. asi by sa vysmial, ze fyzika nepusti. Asi nechapes, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi dnes uz neplati. Vsetko sa zavratnou rychlostou meni, nemusim byt snilek ked tomu verim.
Najdolezitejsia vec k prezitiu je energia, ked je zdroj energie vieme si vyrobit pristroje zariadenia uplne na vsetko, aj vodu aj kyslik, toto budem tvrdit vzdy, uz teraz sme na takej urovni, ze si vieme vyrobit zariadenie uplne na vsetko.
A vyrobit zdroj energie je z toho vsetkeho najjednoduchsie.
Ku tym 35 km/h
Vies to aj nejako odcitovat?
Nezda sa mi, zeby zrovna vedec, nevedel o jazde ludi na konoch... (myslene ze tam tie rychlosti mohli byt podobne a nikto nejak z takej jazdy nie a nie a nechcel umriet a pritom kone sa pouzivali uz hodne dlho cele tisicrocia)
 
Porubo
2024-05-31 21:45:36
príspevok od: gytheio
Ty si asi ten najlepsi priklad toho o com seifi pise, naco jeden poriadny objektiv, ked si mozme kupit desat setakovych srotov.. vole
Vies to aj odcitovat, alebo to len hadzes slameneho strasiaka?
 
Porubo
2024-05-31 21:47:23
príspevok od: jozef84
Daj sa vypchať
Mozno by potom aj Ephoto konecne ziskalo zdroje, z predaja vstupeniek do muzea, do akehosi mauzolea... nie nepodobneho ako mal Lenin!
 
gytheio
2024-05-31 21:50:23
príspevok od: Porubo
Ku tym 35 km/h
Vies to aj nejako odcitovat?
Nezda sa mi, zeby zrovna vedec, nevedel o jazde ludi na konoch... (myslene ze tam tie rychlosti mohli byt podobne a nikto nejak z takej jazdy nie a nie a nechcel umriet a pritom kone sa pouzivali uz hodne dlho cele tisicrocia)
vedel, pri 35km rychlosti pretazenie stlaci pluca, clovek sa nemoze nadychnut a zadusi sa.. kone nemusis pripominat mne, ja som to netvrdil
 
gytheio
2024-05-31 21:58:14
príspevok od: Porubo
Ty si proste pan H(h)umanista!
Inak tie Tvoje predstavy mi pridu ako japonske sci-fi zo 60. tych rokov... svet je vsak komplikovanejsi. Otazka do akej miery sme previazany s biotou pody, ake bakterie mame v crevach a pod.? Sme tak komplikovane previazany so Zemou v tolkych oblastiach, ze to nie je take lahke ako vo filmoch kde si zoberu dve vedra proteinakov a kyslikove bomby a bez problemov tak preziju cele generacie. V realnom svete to tak nie je, ako je komplikovane len to ako sme cez rozne mikroorganizmy previazani sem.
Ci je to take lahke by mohli lepsie vysvetlit vedci a ich vysledky, nieco take sa uz robi(lo):
https://en.wikipedia.org/wiki/Biosphere_2
bakterie v nasich crevach si vytvarame tym aku stravu konzumujeme.. ludia zijuci na vidieku nemaju rovnaku ZOO v crevach ako ludia zijuci v meste, je to dane tym co konzumuju.. s podou to ma malo spolocne
nejaky Sved sa prestahuje niekde do Sahary a? umrie?
 
gytheio
2024-05-31 22:00:40
príspevok od: Porubo
Len aby sa (tu potom o tych 500-1000 rokov) miesto toho Atilu (inak zil este davnejsie nez pises) tu neprehanal Sialeny Max... tiez s mecom v ruke!
a co ma spolocne fyzika so sialenym maxom?
 
gytheio
2024-05-31 22:03:39
príspevok od: Porubo
Vies to aj odcitovat, alebo to len hadzes slameneho strasiaka?
co tu potrebujes citovat? ked nevies kam to bolo mierene, preco do toho zase pchas nos?
 
gytheio
2024-05-31 22:15:09
príspevok od: Porubo
Mozno by potom aj Ephoto konecne ziskalo zdroje, z predaja vstupeniek do muzea, do akehosi mauzolea... nie nepodobneho ako mal Lenin!
nie nepodobneho ako mal lenin? to mas z tej alzy?
 
Porubo
2024-05-31 22:18:40
príspevok od: gytheio
vedel, pri 35km rychlosti pretazenie stlaci pluca, clovek sa nemoze nadychnut a zadusi sa.. kone nemusis pripominat mne, ja som to netvrdil
Tak ho pekne odcituj! (pochybujem zeby si vedec mylil rychlost a zrychlenie)
 
Porubo
2024-05-31 22:20:10
príspevok od: gytheio
co tu potrebujes citovat? ked nevies kam to bolo mierene, preco do toho zase pchas nos?
Aby sa to vysvetlilo a ludia si zbytocne nespravili zle alebo mylne usudky o inych...
 
Porubo
2024-05-31 22:21:11
príspevok od: gytheio
nie nepodobneho ako mal lenin? to mas z tej alzy?
Veru aj tam by mohli predavat vstupenky! Aj bych si kupil, nech vidim na vlastne smrtelne oci samotneho velmajstra!
 
gytheio
2024-05-31 22:24:35
príspevok od: Porubo
Tak ho pekne odcituj! (pochybujem zeby si vedec mylil rychlost a zrychlenie)
si vazne chory, videl som domumentarny film o parnych lokomotivach, kde sa spominalo, ze v Amerike boli vedci proti zeleznici preto lebo pri vysej rychlosti ako 35km to clovek neprezije, zadusi sa pretazenim.. potrebujes k tomu citat? vedec z alzy
 
gytheio
2024-05-31 22:26:24
príspevok od: Porubo
Aby sa to vysvetlilo a ludia si zbytocne nespravili zle alebo mylne usudky o inych...
to bolo adresovane jemu a on vie preco
 
Porubo
2024-05-31 22:30:43
príspevok od: gytheio
to bolo adresovane jemu a on vie preco
Tak vysvetli, aby si to niekto zle nevysvetlil ze hadzes na niekoho spinu!
Si vo verejnom priestore a vyjadrujes sa verejne!
Ked chces nieco osobne len niekomu adresovat, na to mas sukromnu postu!
 
Linuxak
2024-05-31 22:33:47
príspevok od: gytheio
Ked zostrojili prvu parnu lokomotivu, vedci tvrdili, ze vacsia rychlost ako 35km/h zabije cloveka.. to video mi pripada, ze on tam tvrdi to iste ako ti vedci o parnej lokomotive. Vtedy tiez tvrdili, ze fyzika nepusti
Pred 70-80 timi rokmi keby niekto povedal nejakemu fotografovi, ze za 70 rokov bude fotoaparat sam dokonale ostrit stabilizovat vyvazovat upravovat, ze skratka sam doda vyvolanu dokonalu fotografiu.. asi by sa vysmial, ze fyzika nepusti. Asi nechapes, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi dnes uz neplati. Vsetko sa zavratnou rychlostou meni, nemusim byt snilek ked tomu verim.
Najdolezitejsia vec k prezitiu je energia, ked je zdroj energie vieme si vyrobit pristroje zariadenia uplne na vsetko, aj vodu aj kyslik, toto budem tvrdit vzdy, uz teraz sme na takej urovni, ze si vieme vyrobit zariadenie uplne na vsetko.
A vyrobit zdroj energie je z toho vsetkeho najjednoduchsie.
[i]Asi nechapes, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi dnes uz neplati. [/i]

Zákony fyziky sa nemenia, len vylepšujeme čo sa vylepšiť dá až prídeme do bodu, kedy sa vývoj spomalí. Už aj foťáky prechádzajú minimálnymi zmenami, možno nás čaká postupne u výrobcov prechod na globálnu uzávierku alebo dolaďovanie detekcie objektov a okrem toho možno už žiadne výrazné vylepšenia neprídu. Netuším...
 
gytheio
2024-05-31 22:36:06
príspevok od: Porubo
Tak vysvetli, aby si to niekto zle nevysvetlil ze hadzes na niekoho spinu!
Si vo verejnom priestore a vyjadrujes sa verejne!
Ked chces nieco osobne len niekomu adresovat, na to mas sukromnu postu!
nemaj starost, zle si to vysvetlis iba ty a tebe je to zbytocne vysvetlovat.. znalec hrubeho creva
 
gytheio
2024-05-31 22:43:56
príspevok od: Linuxak
[i]Asi nechapes, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi dnes uz neplati. [/i]

Zákony fyziky sa nemenia, len vylepšujeme čo sa vylepšiť dá až prídeme do bodu, kedy sa vývoj spomalí. Už aj foťáky prechádzajú minimálnymi zmenami, možno nás čaká postupne u výrobcov prechod na globálnu uzávierku alebo dolaďovanie detekcie objektov a okrem toho možno už žiadne výrazné vylepšenia neprídu. Netuším...
zakony fyziky sa nemenia? ta fyzika za tych 100 rokov tak postupila, ze sa da povedat, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi uz neplati
ludia ktori hovoria, ze fyzika nepusti, v zivote nic nedokazu, to je ta najprizemnejsia vyhovorka pre luzrov. skoro vsetci velky vedci objavitelia ked na niecom pracovali, isli proti tomu co tvrdila vedecka komunita.. ktora tiez tvrdila, ze fyzika nepusti.
 
Linuxak
2024-05-31 22:51:01
príspevok od: gytheio
zakony fyziky sa nemenia? ta fyzika za tych 100 rokov tak postupila, ze sa da povedat, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi uz neplati
ludia ktori hovoria, ze fyzika nepusti, v zivote nic nedokazu, to je ta najprizemnejsia vyhovorka pre luzrov. skoro vsetci velky vedci objavitelia ked na niecom pracovali, isli proti tomu co tvrdila vedecka komunita.. ktora tiez tvrdila, ze fyzika nepusti.
Oki takže napríklad Archimedov zákonov, Newtonove zákony a podobne sa menia podľa toho, ako sa pá gytheio vyspí? Vieš vôbec čo za bludy tu píšeš? OK no spam, no spam...
 
gytheio
2024-05-31 23:02:55
príspevok od: Linuxak
Oki takže napríklad Archimedov zákonov, Newtonove zákony a podobne sa menia podľa toho, ako sa pá gytheio vyspí? Vieš vôbec čo za bludy tu píšeš? OK no spam, no spam...
bolo to myslene obrazne, ze to neplati.. pytagoras newton archimedes.. to bol zaklad, oni nemali ani potuchy o nuklearnej fyzike nano fyzike.. a to nevieme co este pride, keby newtnovi niekto povedal, ze raz budu lietat obrie lietadla po oblohe, tiez by mu povedal, ze je blazon, ze fyzika nepusti..
silne pochybujem, ze si to pochopil.. fyzika nepusti🙂
 
Paladin25
2024-06-01 00:17:54
príspevok od: Linuxak
Oki takže napríklad Archimedov zákonov, Newtonove zákony a podobne sa menia podľa toho, ako sa pá gytheio vyspí? Vieš vôbec čo za bludy tu píšeš? OK no spam, no spam...
NO gytheio = NO spam

Že to aj skúšate chlapci. Jeho vedomosti a fyzike sú na úrovní jeho vedomostí o optike.

Ničím Vás to žiaľ neobohatí. Ja rozumiem, že proti tým nezmyslom čo píše to človeku žiaľ nedá. Avšak debata nikam nevedie...

Lebo on poprie aj seba

V 1. moment - " ta fyzika za tych 100 rokov tak postupila, ze sa da povedat, ze to co platilo vo fyzike pred 100 rokmi uz neplati"
V 2. moment - "bolo to myslene obrazne, ze to neplati..."

 
gytheio
2024-06-01 07:28:32
dokonale sa staci pozriet do vasich galerii a hned musi byt kazdemu jasne pre koho je vrchol fyziky teleso ponorene do kvapaliny experti cez hrube crevo
 
Porubo
2024-06-01 08:53:22
príspevok od: gytheio
si vazne chory, videl som domumentarny film o parnych lokomotivach, kde sa spominalo, ze v Amerike boli vedci proti zeleznici preto lebo pri vysej rychlosti ako 35km to clovek neprezije, zadusi sa pretazenim.. potrebujes k tomu citat? vedec z alzy
Ano chcem!
Dakujem za kompliment, uz od detstva som tuzil byt oslovovany ako vedec!
Mohol by si aspon poslat nazov toho dokumentu, nech si mozeme zistit zdroje?
Dakujem, Tvoj vedec z Alzy a odbornik na hrube crevo.
 
gytheio
2024-06-01 09:07:14
príspevok od: Porubo
Ano chcem!
Dakujem za kompliment, uz od detstva som tuzil byt oslovovany ako vedec!
Mohol by si aspon poslat nazov toho dokumentu, nech si mozeme zistit zdroje?
Dakujem, Tvoj vedec z Alzy a odbornik na hrube crevo.
ty si pamatas nazvy vsetkych dokumentov za poslednych 10 rokov? nie si schopny si zapamatat teatro ktore tu bolo okolo tych desiatich setakov.. aj ked sa to tu omielalo asi 100 krat, ale pamatas si nazvy vsetkych dokumentov za poslednych 10 rokov...
 
Porubo
2024-06-01 09:12:15
príspevok od: gytheio
ty si pamatas nazvy vsetkych dokumentov za poslednych 10 rokov? nie si schopny si zapamatat teatro ktore tu bolo okolo tych desiatich setakov.. aj ked sa to tu omielalo asi 100 krat, ale pamatas si nazvy vsetkych dokumentov za poslednych 10 rokov...
Takze nemas to cim dolozit?
(Dolupodpisany: ) Tvoj vedec z Alzy a expert na hrube crevo.
 
Linuxak
2024-06-01 09:17:01
príspevok od: gytheio
dokonale sa staci pozriet do vasich galerii a hned musi byt kazdemu jasne pre koho je vrchol fyziky teleso ponorene do kvapaliny experti cez hrube crevo
Milujem sobotné rána. Vôňa kávy, človek nemusí ísť do práce, milovník kolonoskopie píše o svojich zážitkoch a zase sa niečo nové a hlavne zaujímavé dozviem. Bravissimo maestro
 
gytheio
2024-06-01 09:19:33
príspevok od: Porubo
Takze nemas to cim dolozit?
(Dolupodpisany: ) Tvoj vedec z Alzy a expert na hrube crevo.
vidim, ze na teba je aj to teleso ponorene do kvapaliny privela
 
Porubo
2024-06-01 09:37:00
príspevok od: seifi
Neverím úprimnosti niečo zachrániť, niekam sa z tejto ekokrízy dostať. Stúpa teplota, stúpa hladina oceánov a my urobíme MS v hokeji v máji, zasnežujeme a lyžujeme pri umelom osvetlení, mestá vysvietené od tabule začiatku po tabuľu koniec obce; staviame babylónske veže aby sme dovideli kamsi ďalej a dole v nemocnici majú 1 ks sono, ktoré zaistí pri vašom zhoršujúcom sa stave čohosi čakaciu dobu 3 mesiace. Atd atd ....
Samozrejme ze nic nie je uprimne!
U vplyvnych ludi: Ide o to byt pred verejnostou moralne vyssie a robit si o sebe mienku aky som moralny. Tzv. obielene hroby. A tak sa akoze bojuje proti plastovym slamkam, a pritom sa veselo dalej predavaju zbrane, vyvolavaju vojny, sukromne uzivaju obrovske jachty, tryskace (tyka sa to celej Zeme, vsetkych kontinentov okrem Antarktidy), a kto vie ake klcovanie alebo vypustanie jedov kryju.
U obycajnych ludi: Situacia nie je ovela lepsia, aspon co vidim u seba v okoli. Staci ked idem vysypat smeti ako idu ludom ruky odpadnut aby sa naucili aspon triedit domaci odpad, mesta, dediny, lesy, rieky, jazera, vsetko je plne odpadu. Mozno plati zname ako hore tak i dole, ako si ludia vazia seba, svoje tela, tak si vazia aj okolie (spolocnost je plna alkoholikov, fajciarov).
Zhrnutie: Mam pocit ze vacsina ludi proste nechce chranit prirodu, prostredie (tym myslim aj mesta a dediny a ich majetok). Ale co chce, tak pestovat falosny obraz o sebe, byt pekny a lubivy pred svetom, susedmi ale inak okolie ma "na haku". V podstate az teraz si uvedomujem aky som "skvely ekolog", kedze slamky nepouzivam!
 
Porubo
2024-06-01 09:46:04
príspevok od: gytheio
vidim, ze na teba je aj to teleso ponorene do kvapaliny privela
Preto sa radsej idem venovat kvapaline vliatej do telesa, a idem si po salku s cajom. Zatial budem cakat na tie zdroje. A mozes aj poslat o com tocis pri tych desiatich setakoch.
 
gytheio
2024-06-01 09:52:04
príspevok od: Porubo
Preto sa radsej idem venovat kvapaline vliatej do telesa, a idem si po salku s cajom. Zatial budem cakat na tie zdroje. A mozes aj poslat o com tocis pri tych desiatich setakoch.
teba si predstavujem ked ides vysypat tie smeti, ze sledujes na zemi nalepene sipky, bez toho ani na krok lebo by ta hladala polka dediny.. to si presne ty, bez testov sipok overovania si vsetkeho a alzy.. nevies vobec nic
a ked nieco zapotis tak to stoji za to.. hrube crevo
 
Porubo
2024-06-01 09:53:41
príspevok od: gytheio
teba si predstavujem ked ides vysypat tie smeti, ze sledujes na zemi nalepene sipky, bez toho ani na krok lebo by ta hladala polka dediny.. to si presne ty, bez testov sipok overovania si vsetkeho a alzy.. nevies vobec nic
a ked nieco zapotis tak to stoji za to.. hrube crevo
No je to pravda! Nedavno som siel cez dedinu podla znaciek, lebo som bol na turistickom pochode.
 
jozef84
2024-06-03 08:43:20
príspevok od: Paladin25
Nevšímaj si ho to je preňho najväčší trest a ešte spravíš aj niečo užitočné pre planétu....
Nemal som na tie jeho kydy čas. Asi má abstinenčné syndrómy, čo sledujem.
 
gytheio
2024-06-03 11:09:28
príspevok od: jozef84
Nemal som na tie jeho kydy čas. Asi má abstinenčné syndrómy, čo sledujem.
Ani si nemohol reagovat, tvoje maximum je jablko padajuce zo stromu🙂
 
jozef84
2024-06-03 12:00:08
príspevok od: gytheio
Ani si nemohol reagovat, tvoje maximum je jablko padajuce zo stromu🙂
Nie som zvedavý na tvoje kydy. Ak chceš kamarátov, alebo si pokecať, tak na to máš FCB, Pokec,Seznamku, alebo pieskovisko(tam si zober kýblik, sitko a lopatku). Tu sa preberá téma „100 for the Ocean“ spája 100 fotografov z celého sveta na podporu ochrany morí.
 
gytheio
2024-06-03 12:29:57
príspevok od: jozef84
Nie som zvedavý na tvoje kydy. Ak chceš kamarátov, alebo si pokecať, tak na to máš FCB, Pokec,Seznamku, alebo pieskovisko(tam si zober kýblik, sitko a lopatku). Tu sa preberá téma „100 for the Ocean“ spája 100 fotografov z celého sveta na podporu ochrany morí.
no ale ty nie si fotograf🙂
 
JohnNewton
2024-06-03 14:53:25
príspevok od: gytheio
no ale ty nie si fotograf🙂
Kto Ťa sem zase pustil, kydáč hnoja ? 🤪
 
JohnNewton
2024-06-03 14:58:50
príspevok od: gytheio
dokonale sa staci pozriet do vasich galerii a hned musi byt kazdemu jasne pre koho je vrchol fyziky teleso ponorene do kvapaliny experti cez hrube crevo
Nič horšie ako Ty dokážeš vyprodukovať tu nie je 😆
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované