Hore

Nikon D850

Prichádza výnimočnosť. Predveďte svoje majstrovstvo prostredníctvom fotoaparátu D850 s mimoriadne vysokým rozlíšením.

Spoločnosť Nikon predstavuje fotoaparát D850, ktorý poskytne fotografom používajúcim plnoformátové fotoaparáty neprekonateľnú kombináciu rozlíšenia, rýchlosti a citlivosti na svetlo. Od štúdia až po tie najodľahlejšie miesta, táto digitálna jednooká zrkadlovka formátu FX nie je len výkonná – dokonalosť posúva na úplne novú úroveň.

Či už fotia prírodu, komerčne šport, svadby, módu alebo snímajú videosekvencie, fotoaparát D850 poskytuje fotografom pracujúcim v odvetviach s obrovskou konkurenciou flexibilitu potrebnú na to, aby vynikli. Rýchly snímač formátu FX s ultravysokým rozlíšením poskytuje vďaka efektívnemu rozlíšeniu 45,7 megapixela súbory s rozlíšením 45,4 MP. Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe umožňuje získať výnimočné detaily a neuveriteľný dynamický rozsah. Pri použití voliteľného multifunkčného napájania Battery Pack MB-D18 sa frekvencia snímania zvýši až na 9 snímok za sekundu. Filmári teraz môžu zaznamenávať plnoformátové videosekvencie s rozlíšením 4K bez faktora orezania, čo otvára nové možnosti pri snímaní pomocou svetelných objektívov od spoločnosti Nikon s pevnou ohniskovou vzdialenosťou. Priamo vo fotoaparáte možno zaznamenávať časozberné videosekvencie s rozlíšením 4K.

Ďalšou novou funkciou zvyšujúcou flexibilitu je možnosť snímať veľké, stredné alebo malé snímky vo formáte RAW. Režim nehlučného fotografovania umožňuje zachytiť ultraostré snímky s mimoriadne vysokým rozlíšením bez zvuku uzávierky. Pri snímaní pomocou živého náhľadu je k dispozícii režim automatického zaostrovania umožňujúci snímanie presných makrosnímok. Tento fotoaparát je zároveň prvou digitálnou jednookou zrkadlovkou vybavenou integrovaným režimom focus stacking pre výnimočne ostré snímky s obrovskou hĺbkou ostrosti.

Dirk Jasper, Manager of Product Marketing Nikon Europe, hovorí: „Fotoaparát D850 je tak neuveriteľne všestranný, akoby ste pracovali s tromi fotoaparátmi v jednom. Či už potrebujete flexibilitu, pokiaľ ide o počet megapixelov, veľkosť súborov, rýchlosť alebo citlivosť ISO, fotoaparát D850 vždy vyniká. Predstavuje chytrú investíciu pre fotografov, ktorí potrebujú slobodu pri dosahovaní skvelých výsledkov bez kompromisov.“

Súhrn hlavných funkcií

Rozlíšenie: efektívne rozlíšenie 45,7 megapixela. Súbory s rozlíšením 45,4 MP a bohatými detailmi. Zozadu osvetlený snímač CMOS formátu FX bez optického antialiasingového filtra.

Rýchlosť: snímajte rýchlosťou 7 snímok za sekundu. Prípadne môžete zaznamenávať snímky v plnom rozlíšení frekvenciou 9 snímok za sekundu, ak použijete voliteľné multifunkčné napájanie Battery Pack MB-D18 (s vloženou batériou EN-EL18B).

Citlivosť na svetlo: výkonný obrazový procesor EXPEED 5 poskytuje výnimočne čisté snímky v rozsahu citlivosti ISO 64 – 25 600 rozšíriteľného z ekvivalentu hodnoty 32 až na 102 400. K dispozícii je tiež plný rozsah citlivosti ISO pri snímaní videosekvencií s rozlíšením 4K.

Presnosť: fenomenálny 153-bodový systém automatického zaostrovania, ktorý je rovnaký ako pri vlajkovej lodi D5, poskytuje citlivosť až –4 EV v stredovom bode (ISO 100, 20 °C). Meranie až do hodnoty –3 EV umožňuje presné automatické nastavenie expozície aj vtedy, keď je jediným zdrojom svetla mesiac.

Video s rozlíšením 4K bez faktora orezania: zaznamenávajte plnoformátové videosekvencie s rozlíšením 4K/UHD a s frekvenciou 30p bez obmedzení spôsobených faktorom orezania. Snímajte viac ako tri hodiny pomocou multifunkčného Battery Pack MB-D18.

Časozberné videosekvencie s rozlíšením 4K priamo vo fotoaparáte: zaznamenávajte časozberné videosekvencie s rozlíšením 4K priamo vo fotoaparáte D850 a pomocou jeho efektívneho rozlíšenia 45,7 megapixela vytvárajte veľkolepé časozberné videosekvencie s rozlíšením 8K.

Flexibilita formátu RAW: snímajte veľké snímky vo formáte RAW s rozlíšením 45,4 MP, stredné snímky vo formáte RAW s rozlíšením 25,6 MP alebo malé snímky vo formáte RAW s rozlíšením 11,4 MP (stredné aj malé snímky sú 12-bitové, bezstratovo komprimované).

Akékoľvek prostredie: vďaka rozsiahlemu tesneniu proti vplyvom počasia je fotoaparát D850 pripravený na drsné prostredia. Rovnaké osvetlenie všetkých tlačidiel ako v prípade fotoaparátu Nikon D5 zaručuje jednoduché ovládanie aj v nočnom šere.

Rýchle ukladacie médiá: jednotka s duálnym slotom na kartu umožňuje používať kartu UHS-II SD spolu s kartou XQD, čo je najrýchlejšia možná kombinácia.

Predpokladná cena je v prípade tela fotoaparátu 3 619 € (96 690 Kč), v sete s objektívom AF-S 24-120 mm 4 389 € (117 390 Kč).

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
MagickVamp
2017-08-24 07:17:59
Jeej Nikon neumrel, chvala bohu, snad uz zapracoval aj na kvalite, lebo podla parametrov je to zas parada. Zelam vela uspechov a nech Canonu ukroji co najvacsi kus z kolaca. Mozno sa potom spameta a prestane cpat do novych fotakov cipy co mali skoncit davno na smetisku. ,-)
 
rumpeak
2017-08-24 07:28:05
Počkám až zlevní tak o 40 000Kč a jdu do něj
 
marcus_labeo
2017-08-24 08:07:09
príspevok od: MagickVamp
Jeej Nikon neumrel, chvala bohu, snad uz zapracoval aj na kvalite, lebo podla parametrov je to zas parada. Zelam vela uspechov a nech Canonu ukroji co najvacsi kus z kolaca. Mozno sa potom spameta a prestane cpat do novych fotakov cipy co mali skoncit davno na smetisku. ,-)
Jj, toto robí canoňácke 5DS a 5DSr zbytočnými. Hlavne ale robí zbytočným rozhodovanie, či veľa megapixelov, alebo radšej rýchly foťák, 850ka to všetko ponúka all in one.
Ale do nemalej miery bude kanibalizovať aj vlastnú vlajkovú loď D5: jej autofocus, takmer jej rýchlosť, ale viac ako dvojnásobné rozlíšenie a dynamický rozsah D810ky, k tomu plnohodnotné 4K video a iné blbôstky, skrátka papierovo to vyzerá na najlepšiu, najuniverzálnejšiu zrkadlovku na trhu.
Nikonu veľký palec hore, toto bude na najbližšie roky referencia, s ktorou sa bude každý porovnávať a ktorá zarobí Nikonu veľa peňazí.
 
marcus_labeo
2017-08-24 08:09:44
príspevok od: rumpeak
Počkám až zlevní tak o 40 000Kč a jdu do něj
Jj, 100 tísíc korún je silné kafe, za to je ojazdená Octavia. Ale keď sa na to človek pozrie z perspektívy toho, že dostane takmer parametre D5, ktorá stojí 160t Kč, tak sa tá cena dá pochopiť.
 
francesco
2017-08-24 09:49:00
5D IV ma podobnu cenu, tak snad uplne mimo nie su..
 
Roman Point
2017-08-24 10:40:19
Tak toto je PECKA!!!! Verím že to bude reálne tak ako na papieri a bez chýb! Už nespravia chybu z minulosti.. Pre mňa škoda že mi dnes ráno prišla 5D4ka za podobnú cenu život je raz taký
 
Roman Point
2017-08-24 10:42:17
Ale čo je toto?
Kokos teraz keď mi prišla 5D4ka?? " Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe umožňuje získať výnimočné detaily a neuveriteľný dynamický rozsah. "
 
MagickVamp
2017-08-24 10:54:06
príspevok od: marcus_labeo
Jj, toto robí canoňácke 5DS a 5DSr zbytočnými. Hlavne ale robí zbytočným rozhodovanie, či veľa megapixelov, alebo radšej rýchly foťák, 850ka to všetko ponúka all in one.
Ale do nemalej miery bude kanibalizovať aj vlastnú vlajkovú loď D5: jej autofocus, takmer jej rýchlosť, ale viac ako dvojnásobné rozlíšenie a dynamický rozsah D810ky, k tomu plnohodnotné 4K video a iné blbôstky, skrátka papierovo to vyzerá na najlepšiu, najuniverzálnejšiu zrkadlovku na trhu.
Nikonu veľký palec hore, toto bude na najbližšie roky referencia, s ktorou sa bude každý porovnávať a ktorá zarobí Nikonu veľa peňazí.
To je inak jedna vec ktorej celkom nerozumiem, ze Nikon aj do nizsich modelov natrepe toho tolko ze to az preteka. Canon spravi novy model, tak ho brutalne oseka aby co i len nahodou sa nepriblizil k tomu vyssiemu. Vid 6DmkII kde okrem jedneho slotu, slabsieho ostrenia oproti 5DmkIV, absencie 4K dal este aj cip, ktoreho vlastnosti by boli priemerne aj pred 5timi rokmi. Oplati sa to Nikonu? Nebude to zas brutalna strata na konci roka? Len sa bojim aby to raz nebola definitivna strata, to by zabolelo a zabolelo by to aj zakanikov Canonu, kedze ten sa uz teraz sprava ako intel...dufam ze tento model a nova D760 budu pre neho konecne ako ryzen pre intel...inak budem musiet spravit to co som spravil pred tyzdnom s intelom...
 
MagickVamp
2017-08-24 10:58:48
príspevok od: Roman Point
Ale čo je toto?
Kokos teraz keď mi prišla 5D4ka?? " Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe umožňuje získať výnimočné detaily a neuveriteľný dynamický rozsah. "
mozes vnimat naznaky toho co bude v novej LAHKEJ D760 ,-) ak tam zas daju dva sloty tak to bude parada....
 
blahoslav J B Art
2017-08-24 11:00:37
kedze som doteraz nedokazal naplno vyuzit potencial mojej Fuji X-E1, budem sa snazit dokazat svoje majstrovstvo najprv s nou 😊
 
marcus_labeo
2017-08-24 11:14:54
príspevok od: blahoslav J B Art
kedze som doteraz nedokazal naplno vyuzit potencial mojej Fuji X-E1, budem sa snazit dokazat svoje majstrovstvo najprv s nou 😊
Ty si už jak obohraná platňa. Ešte pridaj niečo o štúdiu literatúry a o dobrom fotografovi a bude to komplet.
 
blahoslav J B Art
2017-08-24 11:23:37
príspevok od: marcus_labeo
Ty si už jak obohraná platňa. Ešte pridaj niečo o štúdiu literatúry a o dobrom fotografovi a bude to komplet.
radsej budem pridat majstrovske fotografie ako dobre rady, o ktore vacsina nestoji 😊
 
MagickVamp
2017-08-24 11:26:05
príspevok od: marcus_labeo
Ty si už jak obohraná platňa. Ešte pridaj niečo o štúdiu literatúry a o dobrom fotografovi a bude to komplet.
Najhorsie je ze on potencial svojej Fuji X-E1 pri tom svojom style fotenia nevyuzije nikdy, lebo jemu by stacil aj lepsi mobil....pre nas to ale znamena, ze to tu od neho budeme citat navzdy. Mne by to snad uz aj chybalo keby sa Blahoslav ktory "nikdy" neriesi a "nema" cas pisat vo forach, lebo "vkuse" foti sa nezapojil
 
MagickVamp
2017-08-24 11:27:41
príspevok od: blahoslav J B Art
radsej budem pridat majstrovske fotografie ako dobre rady, o ktore vacsina nestoji 😊
heej a kedy to nastane? Lebo zatial robis presny opak ,-)
 
blahoslav J B Art
2017-08-24 11:49:13
príspevok od: MagickVamp
heej a kedy to nastane? Lebo zatial robis presny opak ,-)
Momentalne mam cas aj prispievat do fora, uz 2. tyzden sedim na sude ... ale nie ako obvineny 😊
 
Johnnny
2017-08-24 12:04:02
príspevok od: blahoslav J B Art
kedze som doteraz nedokazal naplno vyuzit potencial mojej Fuji X-E1, budem sa snazit dokazat svoje majstrovstvo najprv s nou 😊
Podla mna toto nie je ani tak prispevok na ephoto, ako skor priamo na Nikon. Viem si predstavit, ze by ochotne pockali s predstavenim novych modelov kym vyuzijes potencial svojej X-E1.
 
blahoslav J B Art
2017-08-24 12:06:24
príspevok od: blahoslav J B Art
Momentalne mam cas aj prispievat do fora, uz 2. tyzden sedim na sude ... ale nie ako obvineny 😊
Samozrejme mam so sebou aj knihu o foteni, uz som ju tu stihol takmer celu precitat ... o foteni ludi ... potom 'uz len' pouzit vedomosti vo fotografickej praxi ... no a este ma caka dalsich 9 knih ... kupil som to ako balik od jedneho ephotaka 😊
 
fatality
2017-08-24 12:32:58
príspevok od: blahoslav J B Art
Samozrejme mam so sebou aj knihu o foteni, uz som ju tu stihol takmer celu precitat ... o foteni ludi ... potom 'uz len' pouzit vedomosti vo fotografickej praxi ... no a este ma caka dalsich 9 knih ... kupil som to ako balik od jedneho ephotaka 😊
co furt citas,hybaj fotit..😋..
 
MagickVamp
2017-08-24 13:01:53
príspevok od: Johnnny
Podla mna toto nie je ani tak prispevok na ephoto, ako skor priamo na Nikon. Viem si predstavit, ze by ochotne pockali s predstavenim novych modelov kym vyuzijes potencial svojej X-E1.
By mohli rovno zavriet kram...
 
MagickVamp
2017-08-24 13:02:17
príspevok od: blahoslav J B Art
Momentalne mam cas aj prispievat do fora, uz 2. tyzden sedim na sude ... ale nie ako obvineny 😊
Tak potom daj vediet ci sa to oplatilo. ,-)
 
marcus_labeo
2017-08-24 13:13:36
príspevok od: blahoslav J B Art
Samozrejme mam so sebou aj knihu o foteni, uz som ju tu stihol takmer celu precitat ... o foteni ludi ... potom 'uz len' pouzit vedomosti vo fotografickej praxi ... no a este ma caka dalsich 9 knih ... kupil som to ako balik od jedneho ephotaka 😊
Takže došlo aj na štúdium literatúry, bál som sa, že to nespomenieš.
 
blahoslav J B Art
2017-08-24 13:22:40
príspevok od: marcus_labeo
Takže došlo aj na štúdium literatúry, bál som sa, že to nespomenieš.
podla mna je lepsie precitat si knihu o foteni, ako tieto marketingove zvasty ... ktore som teda necital a zmysel budu mat az nejake prakticke skusenosti
 
blahoslav J B Art
2017-08-24 13:28:56
príspevok od: Johnnny
Podla mna toto nie je ani tak prispevok na ephoto, ako skor priamo na Nikon. Viem si predstavit, ze by ochotne pockali s predstavenim novych modelov kym vyuzijes potencial svojej X-E1.
Nikon kludne moze vydavat nove a bezporuchove fotaky ... moje fotky preto nebudu lepsie ani horsie
 
MagickVamp
2017-08-24 13:41:09
príspevok od: blahoslav J B Art
podla mna je lepsie precitat si knihu o foteni, ako tieto marketingove zvasty ... ktore som teda necital a zmysel budu mat az nejake prakticke skusenosti
Neboj, kazdy uz davno vie ze jedine clanky o technike co precitas su clanky o FUJI, snad este nieco z Olympusu, ostatne clanky zasadne komentujes-spamujes bez toho aby si ich cital... ,-)
 
fedike
2017-08-24 16:54:17
Vy traja ste ako 12 roční chlapci...
 
Jubi
2017-08-24 18:04:24
"Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe..."

Viete niekto toto vysvetliť ?
ďakujem
 
Jubi
2017-08-24 18:13:47
príspevok od: marcus_labeo
Jj, toto robí canoňácke 5DS a 5DSr zbytočnými. Hlavne ale robí zbytočným rozhodovanie, či veľa megapixelov, alebo radšej rýchly foťák, 850ka to všetko ponúka all in one.
Ale do nemalej miery bude kanibalizovať aj vlastnú vlajkovú loď D5: jej autofocus, takmer jej rýchlosť, ale viac ako dvojnásobné rozlíšenie a dynamický rozsah D810ky, k tomu plnohodnotné 4K video a iné blbôstky, skrátka papierovo to vyzerá na najlepšiu, najuniverzálnejšiu zrkadlovku na trhu.
Nikonu veľký palec hore, toto bude na najbližšie roky referencia, s ktorou sa bude každý porovnávať a ktorá zarobí Nikonu veľa peňazí.
neponúka poriadne video (120p)
 
trnavsky
2017-08-24 18:28:43
príspevok od: Jubi
"Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe..."

Viete niekto toto vysvetliť ?
ďakujem
Na každom pixeli je "kvapôčka" a teda tie sú tesnejšie vedľa seba (?)
 
JohnNewton
2017-08-24 18:29:40
príspevok od: marcus_labeo
Takže došlo aj na štúdium literatúry, bál som sa, že to nespomenieš.
Spomína to pravidelne, náš miestny šašo , asi má pocit, že jediný, kto vie čítať ...
 
Jubi
2017-08-24 18:49:03
príspevok od: trnavsky
Na každom pixeli je "kvapôčka" a teda tie sú tesnejšie vedľa seba (?)
aha, takze podtym je predsa ta nechcena mriezka ktora rozdeluje pixeliky?
 
acton
2017-08-24 19:25:21
príspevok od: Jubi
"Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe..."

Viete niekto toto vysvetliť ?
ďakujem
myslim, ze to tu nikto nevie... si na ephote.
 
acton
2017-08-24 19:31:04
príspevok od: marcus_labeo
Jj, toto robí canoňácke 5DS a 5DSr zbytočnými. Hlavne ale robí zbytočným rozhodovanie, či veľa megapixelov, alebo radšej rýchly foťák, 850ka to všetko ponúka all in one.
Ale do nemalej miery bude kanibalizovať aj vlastnú vlajkovú loď D5: jej autofocus, takmer jej rýchlosť, ale viac ako dvojnásobné rozlíšenie a dynamický rozsah D810ky, k tomu plnohodnotné 4K video a iné blbôstky, skrátka papierovo to vyzerá na najlepšiu, najuniverzálnejšiu zrkadlovku na trhu.
Nikonu veľký palec hore, toto bude na najbližšie roky referencia, s ktorou sa bude každý porovnávať a ktorá zarobí Nikonu veľa peňazí.
vysvetli mi co to to plnohodnotne 4k video je, furt je to iba s frekvenciou 30p... cize furt o hovne,
a nikon teraz vysiel s tym co canon predava uz 2 roky a o com ty pises, ze je zbytocne a to zbytocne pouziva neporovnatelne viac profesionalnych fotografov ako ten tvoj plnohodnotny nikon.
 
karrlok
2017-08-24 19:44:28
Konečne dokonalý fotoaparát bez kompromisov, už len tá cena.
 
filip.p3k
2017-08-24 20:09:19
príspevok od: acton
vysvetli mi co to to plnohodnotne 4k video je, furt je to iba s frekvenciou 30p... cize furt o hovne,
a nikon teraz vysiel s tym co canon predava uz 2 roky a o com ty pises, ze je zbytocne a to zbytocne pouziva neporovnatelne viac profesionalnych fotografov ako ten tvoj plnohodnotny nikon.
Plnohodnotne mysli tym, ze 4k je vlastne bez akehokolvek orezu (do sirky). Vyuzivas celu sirku cipu, necropuje sa nic
 
acton
2017-08-24 20:26:50
príspevok od: filip.p3k
Plnohodnotne mysli tym, ze 4k je vlastne bez akehokolvek orezu (do sirky). Vyuzivas celu sirku cipu, necropuje sa nic
pokial to ma frekvenciu 30p je to o nicom, keby tomu dali aspom 2,7k s frekvenciou 60p bolo by to v poriadku, s tym sa da uz robit slow motion... ale s 30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti.
 
DenisBede
2017-08-24 21:34:53
príspevok od: Jubi
"Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe..."

Viete niekto toto vysvetliť ?
ďakujem
"Pri snímači D850 je po prvý krát u zrkadlovky Nikon použitá technológia Back Side Illuminated (BSI) senzor. Znamená to, že svetlocitlivé bunky sú umiestnené pred konštrukciu snímača bez medzier a každá z nich má mikro šošovku pre čo najväčší svetelný zisk. Výsledkom je vysoká citlivosť snímača a zároveň rozlišovacia schopnosť i dynamický rozsah."
zdroj: Nikonblog.sk
 
Paladin25
2017-08-25 09:13:51
príspevok od: acton
pokial to ma frekvenciu 30p je to o nicom, keby tomu dali aspom 2,7k s frekvenciou 60p bolo by to v poriadku, s tym sa da uz robit slow motion... ale s 30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti.
Video nie je len "slow motion" ... kokos a načo sme sa vlastne pozerali predtým ako prišlo viac ako 30p
 
JohnNewton
2017-08-25 09:48:48
príspevok od: acton
pokial to ma frekvenciu 30p je to o nicom, keby tomu dali aspom 2,7k s frekvenciou 60p bolo by to v poriadku, s tym sa da uz robit slow motion... ale s 30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti.
Stačilo napísať že GoPro do každej rodiny
 
acton
2017-08-25 10:37:30
príspevok od: JohnNewton
Stačilo napísať že GoPro do každej rodiny
Co tu teraz skusas??? Rec je o nikone ktore tu opisuju tak, ze predbehlo dobu munimalne o 10 rokov, iba som reagova, ze to video co robi tento nikon ine fotaky uz robia roky, vam tu poniektorim fakt j..e.
 
wilier
2017-08-25 11:01:13
príspevok od: Roman Point
Tak toto je PECKA!!!! Verím že to bude reálne tak ako na papieri a bez chýb! Už nespravia chybu z minulosti.. Pre mňa škoda že mi dnes ráno prišla 5D4ka za podobnú cenu život je raz taký
Myslim ze 5dmk4 je vynimocny fotak so super parametrami po kazdej stranke. Ked mas doma skla od canonu moze ti byt jedno ake fotaky ma nikon sony... 5dmk3 ma trochu obmedzovala s horsim DR. 5dmk4 je to prave orechove a super rychly a spolahlivy AF v uplnej tme v LV rezime je neskutocna parada. Parametre na papieri ma d850 pekne. Ale ako je uz pri nikone zvykom predpokladam ze porodne problemy sa dostavia
 
JohnNewton
2017-08-25 11:10:11
príspevok od: acton
Co tu teraz skusas??? Rec je o nikone ktore tu opisuju tak, ze predbehlo dobu munimalne o 10 rokov, iba som reagova, ze to video co robi tento nikon ine fotaky uz robia roky, vam tu poniektorim fakt j..e.
Nám čo tu j..e môžeš robiť šéfa
 
acton
2017-08-25 11:49:26
príspevok od: JohnNewton
Nám čo tu j..e môžeš robiť šéfa
A to co si sem zase priplietol, nehrabe tebe nahodou z toho ISO???
 
acton
2017-08-25 11:54:33
príspevok od: Paladin25
Video nie je len "slow motion" ... kokos a načo sme sa vlastne pozerali predtým ako prišlo viac ako 30p
Tusim ani nevies o com je rec.
 
JohnNewton
2017-08-25 12:15:09
príspevok od: acton
A to co si sem zase priplietol, nehrabe tebe nahodou z toho ISO???
Nehul pred obedom
 
Paladin25
2017-08-25 12:18:47
príspevok od: acton
Tusim ani nevies o com je rec.
Hlavne že ty si rozumieš
 
mm246
2017-08-25 12:31:15
príspevok od: acton
Co tu teraz skusas??? Rec je o nikone ktore tu opisuju tak, ze predbehlo dobu munimalne o 10 rokov, iba som reagova, ze to video co robi tento nikon ine fotaky uz robia roky, vam tu poniektorim fakt j..e.
Jediný, komu tu v tejto diskusii "j..e", si ty a na tie tvoje veľdiela ti stačí aj "ajfón"!
 
Roman Point
2017-08-25 13:07:10
príspevok od: wilier
Myslim ze 5dmk4 je vynimocny fotak so super parametrami po kazdej stranke. Ked mas doma skla od canonu moze ti byt jedno ake fotaky ma nikon sony... 5dmk3 ma trochu obmedzovala s horsim DR. 5dmk4 je to prave orechove a super rychly a spolahlivy AF v uplnej tme v LV rezime je neskutocna parada. Parametre na papieri ma d850 pekne. Ale ako je uz pri nikone zvykom predpokladam ze porodne problemy sa dostavia
Veď ja viem .. 5D4 ma neobmedzuje v ničom všetko má na vysokej úrovni. Ale predsa jedna vec mi chýba 4k timelapse ( 850ka má dokonca 8k ak som správne čítal ) pri 6D2 som si na to veľmi navykol bolo to super. Možno by to vedela aj 5D4 po nejakom update FW uvidíme možno niečo pridajú keď nikon má 8k timelaps
 
wilier
2017-08-25 14:12:46
príspevok od: Roman Point
Veď ja viem .. 5D4 ma neobmedzuje v ničom všetko má na vysokej úrovni. Ale predsa jedna vec mi chýba 4k timelapse ( 850ka má dokonca 8k ak som správne čítal ) pri 6D2 som si na to veľmi navykol bolo to super. Možno by to vedela aj 5D4 po nejakom update FW uvidíme možno niečo pridajú keď nikon má 8k timelaps
Timelapse appku vo fotaku nechaj tak. Vysledna stopa je aj tak velka bieda. Je to klasicke 8bit video. Ked chces pekny timelapse treba intervalovo cvakat do rawu a vysledna stopa bude famozna. A kludne to mozes mat 8k alebo viac lebo si obmedzeny iba rozlisenim fotaku 30mpix. Za chvilku nam magic lantern naserviruje raw video na 5dmk4 a to este len bude papanicko. Uz na 5dmk3 ponuklo raw video nevydanu kvalitu. S vylepsenym DR na 5dmk4 to bude totalna pecka
 
acton
2017-08-25 14:31:19
príspevok od: Roman Point
Veď ja viem .. 5D4 ma neobmedzuje v ničom všetko má na vysokej úrovni. Ale predsa jedna vec mi chýba 4k timelapse ( 850ka má dokonca 8k ak som správne čítal ) pri 6D2 som si na to veľmi navykol bolo to super. Možno by to vedela aj 5D4 po nejakom update FW uvidíme možno niečo pridajú keď nikon má 8k timelaps
5D4 robi to timelapse ovela kvalitnejsie ako 8k video
 
acton
2017-08-25 14:33:48
príspevok od: Paladin25
Hlavne že ty si rozumieš
hovori ti nieco HD pri 120? comu vlastne ty rozumies? ty vazne nevies o com je rec.
 
Paladin25
2017-08-25 15:17:07
príspevok od: acton
hovori ti nieco HD pri 120? comu vlastne ty rozumies? ty vazne nevies o com je rec.
Fíhhha! Tak ma prosím pouč a dokáž tento svoj výrok rád sa ti potom ospravedlním za moju neznalosť...

"30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti"
 
acton
2017-08-25 15:21:56
príspevok od: Paladin25
Fíhhha! Tak ma prosím pouč a dokáž tento svoj výrok rád sa ti potom ospravedlním za moju neznalosť...

"30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti"
30p sa zle pozera aj pri originale nieto este zpomalene... no pri tvojich vedomostiach je aj toto na teba vela, ale sak pytaj sa.
 
Paladin25
2017-08-25 15:26:49
príspevok od: acton
30p sa zle pozera aj pri originale nieto este zpomalene... no pri tvojich vedomostiach je aj toto na teba vela, ale sak pytaj sa.
Treba trochu aj rozumieť písanému textu... ako som ti písal video nie je len "slow motion"

Poprosím ten príklad teda nato kde sa 30p pozerá zle pri originále.
Ja som teda narýchlo chodil do google a tu je prvý odkaz čo som otvoril.

https://www.youtube.com/watch?v=GDHVYZnepY8

Čo presne je tada na tom také zlé že sa nedá pozerať?

Ďakujem za rady veľmi rád sa čo to nové dozviem a naučím...
 
WildSammy
2017-08-25 15:56:54
mne tymto prisiel cas konecne upgradnut d700, oplatilo sa cakat ma vsetko, co som chcel
 
Jozef Macák
2017-08-25 17:52:31
príspevok od: marcus_labeo
Jj, toto robí canoňácke 5DS a 5DSr zbytočnými. Hlavne ale robí zbytočným rozhodovanie, či veľa megapixelov, alebo radšej rýchly foťák, 850ka to všetko ponúka all in one.
Ale do nemalej miery bude kanibalizovať aj vlastnú vlajkovú loď D5: jej autofocus, takmer jej rýchlosť, ale viac ako dvojnásobné rozlíšenie a dynamický rozsah D810ky, k tomu plnohodnotné 4K video a iné blbôstky, skrátka papierovo to vyzerá na najlepšiu, najuniverzálnejšiu zrkadlovku na trhu.
Nikonu veľký palec hore, toto bude na najbližšie roky referencia, s ktorou sa bude každý porovnávať a ktorá zarobí Nikonu veľa peňazí.
S tym (relativne) smiesnym bufferom na 51 rawov d5ku moc kanibalizovat nebude
 
acton
2017-08-25 17:57:41
príspevok od: Paladin25
Treba trochu aj rozumieť písanému textu... ako som ti písal video nie je len "slow motion"

Poprosím ten príklad teda nato kde sa 30p pozerá zle pri originále.
Ja som teda narýchlo chodil do google a tu je prvý odkaz čo som otvoril.

https://www.youtube.com/watch?v=GDHVYZnepY8

Čo presne je tada na tom také zlé že sa nedá pozerať?

Ďakujem za rady veľmi rád sa čo to nové dozviem a naučím...
to si nasiel asi to najhorsie video v internete.
 
acton
2017-08-25 18:05:51
https://www.youtube.com/watch?v=vlDzYIIOYmM

rozpravajte si co chcete ale na gopro aj tak nema ani canon ani nikon.
 
Jozef Macák
2017-08-25 18:06:19
príspevok od: acton
30p sa zle pozera aj pri originale nieto este zpomalene... no pri tvojich vedomostiach je aj toto na teba vela, ale sak pytaj sa.
Akoze suhlasim s tebou v Tom ze absencia 60p 4k je podla mna velky fail (hoc tento framerate z dostupnych modelov realne ponuka zatial len panasonic). Ale Co mas proti 30p to tiez nerozumiem. Vacsina klasickych nespomalenych zaberov sa berie v 30, resp 24/25 ak chces cine-look. Praveze ak nespomalis 60p tak sa na to neda divat (chyba pohybova neostrost kedze rychlost zavierky ide hore)
 
acton
2017-08-25 18:16:24
príspevok od: Jozef Macák
Akoze suhlasim s tebou v Tom ze absencia 60p 4k je podla mna velky fail (hoc tento framerate z dostupnych modelov realne ponuka zatial len panasonic). Ale Co mas proti 30p to tiez nerozumiem. Vacsina klasickych nespomalenych zaberov sa berie v 30, resp 24/25 ak chces cine-look. Praveze ak nespomalis 60p tak sa na to neda divat (chyba pohybova neostrost kedze rychlost zavierky ide hore)
tie blbosti co su v tom clanku ako je ten fotak neprekonatelny, ale to vzdy ked pride na trh novy nikon... kazdy je neprekonatelny.
tie blbosti o 8k, je zaujimave, ze sa tu na to chytia niektory, male gopro za 450 eur ma uz 60frps pri 4k...
 
JohnNewton
2017-08-25 18:19:56
príspevok od: acton
https://www.youtube.com/watch?v=vlDzYIIOYmM

rozpravajte si co chcete ale na gopro aj tak nema ani canon ani nikon.
Evidentne Ťa to GoPro tlačí na hlave, YT je plné videí so súbežným porovnaním 30 vs 60 FPS. Skús tie svoje múdra aplikovať niekde medzi deťmi
 
acton
2017-08-25 18:21:03
príspevok od: Jozef Macák
Akoze suhlasim s tebou v Tom ze absencia 60p 4k je podla mna velky fail (hoc tento framerate z dostupnych modelov realne ponuka zatial len panasonic). Ale Co mas proti 30p to tiez nerozumiem. Vacsina klasickych nespomalenych zaberov sa berie v 30, resp 24/25 ak chces cine-look. Praveze ak nespomalis 60p tak sa na to neda divat (chyba pohybova neostrost kedze rychlost zavierky ide hore)
a nejde tu iba o to slow motion, clovek ktory seriozne robi video radsej ho robi vo full HD formate pri 120frps lebo zanikne kuskovanie alebo trhanie videa, co mnohy tu pritomny ani nezaregistruju, naopak zaregisrtuju ho az ked si kupia ten fotak a spravia par videi... potom sa budu cudovat co to ten nikon vlastne chcel povedat...
 
acton
2017-08-25 18:23:11
príspevok od: JohnNewton
Evidentne Ťa to GoPro tlačí na hlave, YT je plné videí so súbežným porovnaním 30 vs 60 FPS. Skús tie svoje múdra aplikovať niekde medzi deťmi
co teba tlaci??? ty si videl aj na zivo video z gopro alebo iba komprimovane v YT v tvojom mobile?
 
JohnNewton
2017-08-25 18:28:58
príspevok od: acton
co teba tlaci??? ty si videl aj na zivo video z gopro alebo iba komprimovane v YT v tvojom mobile?
Nechaj tak, už si sa dosť zhovädil
 
acton
2017-08-25 18:38:16
príspevok od: JohnNewton
Nechaj tak, už si sa dosť zhovädil
ty si ani gopro este na zivo nevidel a nie nejake video z neho a najviac ta trapi to, ze gopro je pouzivanejsia kamera aj fotak ako nikon.
how...
 
JohnNewton
2017-08-25 18:51:33
príspevok od: acton
ty si ani gopro este na zivo nevidel a nie nejake video z neho a najviac ta trapi to, ze gopro je pouzivanejsia kamera aj fotak ako nikon.
how...
No a ešte za ňu daj zajtra slúžiť omšu , a pohovor si o tom s psychológom .... ale však sú aj horšie závislosti Pokoj s Tebou.
 
acton
2017-08-25 18:56:40
príspevok od: JohnNewton
No a ešte za ňu daj zajtra slúžiť omšu , a pohovor si o tom s psychológom .... ale však sú aj horšie závislosti Pokoj s Tebou.
ty mas ine komplexy z toho gopro
 
Paladin25
2017-08-25 19:18:25
príspevok od: acton
tie blbosti co su v tom clanku ako je ten fotak neprekonatelny, ale to vzdy ked pride na trh novy nikon... kazdy je neprekonatelny.
tie blbosti o 8k, je zaujimave, ze sa tu na to chytia niektory, male gopro za 450 eur ma uz 60frps pri 4k...
Hej hej a ako len sa dobre s gopro fotí... Tá ergonómiu... A ktoreze GoPro to má FF snímač a točí 60fps pri 4k?

Inak ty si čistý Ganec 😂

Článok o novom fotoaparáte a ty sa budeš blbimi kecami točiť okolo videá a snímkovanie pri 4k...Well done
 
Paladin25
2017-08-25 19:21:33
príspevok od: acton
ty mas ine komplexy z toho gopro
Postbuy syndróm?
 
Paladin25
2017-08-25 19:23:52
príspevok od: acton
to si nasiel asi to najhorsie video v internete.
Nevrav a kde je to tvoje nepozeratelne pri 30p... A ako to robili ti filmári desaťročia so 24p to sa vlastne žiaden film nedal nikdy pozrieť? To sú mi múdra...
 
acton
2017-08-25 19:38:42
príspevok od: Paladin25
Hej hej a ako len sa dobre s gopro fotí... Tá ergonómiu... A ktoreze GoPro to má FF snímač a točí 60fps pri 4k?

Inak ty si čistý Ganec 😂

Článok o novom fotoaparáte a ty sa budeš blbimi kecami točiť okolo videá a snímkovanie pri 4k...Well done
ty si vlastne postrehol na co som reagoval alebo uz mas hrknute?
 
JohnNewton
2017-08-25 19:39:05
príspevok od: acton
ty mas ine komplexy z toho gopro
Pôvodne som mal za to že máš viac ako 15 rokov, no ale tá argumentácia...neviem, neviem.
 
Jozef Macák
2017-08-25 20:22:35
príspevok od: acton
a nejde tu iba o to slow motion, clovek ktory seriozne robi video radsej ho robi vo full HD formate pri 120frps lebo zanikne kuskovanie alebo trhanie videa, co mnohy tu pritomny ani nezaregistruju, naopak zaregisrtuju ho az ked si kupia ten fotak a spravia par videi... potom sa budu cudovat co to ten nikon vlastne chcel povedat...
Ak niekomu kuskuje 30p video, tak kuskuje preto ze ten clovek nevie co robi, nie kvoli 30p. S najvacsou pravdepodobnostou sa mu to deje pretoze mu doba zavierky skace daleko nad 1/60 (zakladna rovnica..uzavierka=1/2xframerate). Pri dennom svetle a otvorenej clone to cupita veselo okolo 1/1000. To su potom trhance hej veru. Pouzitie 120fps veci relativne pomaha, kedze zavierka je dost blizsie tomuto frameratu doporucenej 1/240. Problem je tu ale ten ze takato uzavierka preostruje video a cokolvek ine ako akcne zabery bude vyzerat ako telenovela.
To s cim operuje clovek co vie co robi pri 30(24)p sa vola clona a hlavne ND filtre.
99.9 percenta filmov ktore si kedy videl bolo natocenych primarne v 24p mily Acton. Porozmyslaj nad tym...
 
matpi
2017-08-25 20:33:38
príspevok od: acton
pokial to ma frekvenciu 30p je to o nicom, keby tomu dali aspom 2,7k s frekvenciou 60p bolo by to v poriadku, s tym sa da uz robit slow motion... ale s 30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti.
4k viac ako 30p? Naco??? Kto pozaduje 4k? 120p vo full hd je uplne vybornych, hlavne ak je to v prvom rade fotoaparat a nie kamera.
 
Paladin25
2017-08-25 21:23:12
príspevok od: acton
ty si vlastne postrehol na co som reagoval alebo uz mas hrknute?
Nemýlil si ma s tebou Takže sako je to s tými 30p ? Myslím že kolega to dosť dobre vysvetlil... Stále si trvas na svojom či si chlapsky priznané omyl?
 
bonifacko
2017-08-26 07:35:53
príspevok od: rumpeak
Počkám až zlevní tak o 40 000Kč a jdu do něj
ja by som počkal 4 roky
 
JohnNewton
2017-08-26 08:15:29
príspevok od: Jozef Macák
Ak niekomu kuskuje 30p video, tak kuskuje preto ze ten clovek nevie co robi, nie kvoli 30p. S najvacsou pravdepodobnostou sa mu to deje pretoze mu doba zavierky skace daleko nad 1/60 (zakladna rovnica..uzavierka=1/2xframerate). Pri dennom svetle a otvorenej clone to cupita veselo okolo 1/1000. To su potom trhance hej veru. Pouzitie 120fps veci relativne pomaha, kedze zavierka je dost blizsie tomuto frameratu doporucenej 1/240. Problem je tu ale ten ze takato uzavierka preostruje video a cokolvek ine ako akcne zabery bude vyzerat ako telenovela.
To s cim operuje clovek co vie co robi pri 30(24)p sa vola clona a hlavne ND filtre.
99.9 percenta filmov ktore si kedy videl bolo natocenych primarne v 24p mily Acton. Porozmyslaj nad tym...
Presné a dostatočne vyčerpávajúce, malo by stačiť aj pre diletanta...
 
rumpeak
2017-08-26 09:41:34
príspevok od: marcus_labeo
Jj, 100 tísíc korún je silné kafe, za to je ojazdená Octavia. Ale keď sa na to človek pozrie z perspektívy toho, že dostane takmer parametre D5, ktorá stojí 160t Kč, tak sa tá cena dá pochopiť.
Já se na to dívám s perspektivy, že D800 byla ve své době pro mě daleko lepší než D4 a měla zaváděcí cenu někde kolem 65 000Kč. Do půl roku byla za 56 000. Perspektiva, že se blíží D5 je mi celkem ukradená. Je to tělo, kte kterému budu muset dokoupit grip a navíc nový formát paměťových karet Ale modernější AF a přeci jen možnost fotit ISO 6400 bez jakéhokoliv uvažování nad dopadem na kvalitu fotek (http://www.photographyblog.com/previews/nikon_d850_photos/) mě nutí nad upgradem přemýšlet. Ale opravdu nemíním platit Nikonu tuto nesmyslnou cenu.
 
acton
2017-08-26 10:15:49
príspevok od: Paladin25
Nemýlil si ma s tebou Takže sako je to s tými 30p ? Myslím že kolega to dosť dobre vysvetlil... Stále si trvas na svojom či si chlapsky priznané omyl?
keby ste nemali ten internet ani neviete... myslim, ze nemate tusenia co som mal na mysli a bol tu par mesiacov dozadu clanok v ktorom okrem ineho bolo video kde to trhanie bolo pekne vidiet no nemozem ho najst,
a o tom, ze skoro vsetky filmy boli natocene pri 24frps... zaujimave, ze v tych filmoch to sekanie vobec nie je, je to technika za miliony a aj spracovanie tych filmov bolo za uplne ine peniaze, vy tu googlite informacie ktore s temou nemaju nic spolocne.
 
Paladin25
2017-08-26 11:33:34
príspevok od: acton
keby ste nemali ten internet ani neviete... myslim, ze nemate tusenia co som mal na mysli a bol tu par mesiacov dozadu clanok v ktorom okrem ineho bolo video kde to trhanie bolo pekne vidiet no nemozem ho najst,
a o tom, ze skoro vsetky filmy boli natocene pri 24frps... zaujimave, ze v tych filmoch to sekanie vobec nie je, je to technika za miliony a aj spracovanie tych filmov bolo za uplne ine peniaze, vy tu googlite informacie ktore s temou nemaju nic spolocne.
Zato ty vieš všetko, že? Poprosím odkaz na ten článok... či ti len netrhal pc náhodou alebo niečo iné...

A s tými filmami no vidíš to je to zaujímavé ale možno tebe to všetko seká... lebo napr. na demonštráciu si môžeš prečítať tento článok.... ty "technika za milióny"

https://petapixel.com/2010/04/09/house-season-finale-filmed-entirely-with-canon-5d-mark-ii/

Tu priamo ukážka z tej epizódy:

https://www.youtube.com/watch?v=hdMCx1XVrOc

Ako to len dokázali? A ako sme všetci točili videá keď nastupil digitál a bolo len 24p a 30p ??? To nám to vlastne všetkým všetko trhalo len si to nikto nevšimol?

My googlime informácie a ty trolliš nezmysli... nepridal si zatiaľ žiaden dôkaz svojich tvrdení o tom že 30p je trhané a nepozerateľné... min. 3 užívatelia ťa upozornili na omyl ale stále bez akéhokoľvek dôkazu alebo rozumného argumentu si budeš tvrdiť svoje

 
acton
2017-08-26 11:34:40
príspevok od: Paladin25
Zato ty vieš všetko, že? Poprosím odkaz na ten článok... či ti len netrhal pc náhodou alebo niečo iné...

A s tými filmami no vidíš to je to zaujímavé ale možno tebe to všetko seká... lebo napr. na demonštráciu si môžeš prečítať tento článok.... ty "technika za milióny"

https://petapixel.com/2010/04/09/house-season-finale-filmed-entirely-with-canon-5d-mark-ii/

Tu priamo ukážka z tej epizódy:

https://www.youtube.com/watch?v=hdMCx1XVrOc

Ako to len dokázali? A ako sme všetci točili videá keď nastupil digitál a bolo len 24p a 30p ??? To nám to vlastne všetkým všetko trhalo len si to nikto nevšimol?

My googlime informácie a ty trolliš nezmysli... nepridal si zatiaľ žiaden dôkaz svojich tvrdení o tom že 30p je trhané a nepozerateľné... min. 3 užívatelia ťa upozornili na omyl ale stále bez akéhokoľvek dôkazu alebo rozumného argumentu si budeš tvrdiť svoje

uz to ukonci.
 
Paladin25
2017-08-26 11:40:11
príspevok od: acton
uz to ukonci.
Si chlapsky priznaj svoj omyl
 
acton
2017-08-26 11:49:31
príspevok od: Paladin25
Si chlapsky priznaj svoj omyl
vidis, ja som tym myslel uplne nieco ine a blazen to co si ty napisal.
 
Paladin25
2017-08-26 12:11:54
príspevok od: acton
vidis, ja som tym myslel uplne nieco ine a blazen to co si ty napisal.
Tak sa trošku ešte potoč a vysvetli nám čo si tým myslel???

" ale s 30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti."

Ďakujem
 
M246
2017-08-26 12:22:00
príspevok od: Paladin25
Tak sa trošku ešte potoč a vysvetli nám čo si tým myslel???

" ale s 30p sa zle pozera aj pri normalnej rychlosti."

Ďakujem
On je hyperaktívny, najmä po "spíde"
 
Paladin25
2017-08-26 12:40:46
príspevok od: M246
On je hyperaktívny, najmä po "spíde"
ale tento foťáčik vyzerá naozaj zaujímavo... škoda tej ceny ... je to ďaleko za moje limity a to aké točí video ma na ňom trápy asi najmenej... keby som išiel po videu tak skôr nejaké CSC Panasonik alebo origoš kameru ...

 
ViktorV
2017-08-26 22:51:56
a neviete, kde sa dopĺňa olej, na premastenie čipu?
 
Mattus1990
2017-08-27 10:53:45
už niekoľko krát som si povedal že prestanem čítať diskusie v momente keď tam začne trolliť acton lebo to všetko stráca svoju pridanú hodnotu...ale potom si poviem veď je to bude predsa sranda. acton tresne svoj poryv v mysli sa potom mu to v 50 príspevkoch všetci odborné vyvrátia(niečo sa pri to dozviem) nakoniec začne acton okolo seba kopať že mu nikto nerozumie a on má aj tak pravdu. Potom kuknem pre istotu na jeho profil a poviem si, že o čom sú točí ako nejaký profík, veď on fotí úplný šedý uživateľský priemer.

 
pa10
2017-08-27 11:23:17
Tak trochu mi tento model pripomina Minoltu Dynax 7D. Aj to bolo v tej dobe pekne delo a paralela medzi Nikonom v sucasnosti a foto diviziou Minoltou v minulosti je trochu podobna. Ma to velke parametre, nikto nepopiera, no ma to aj dva haciky: prvym je, ze u velkych firiem highend predaje nerobi (a ani nezachrani) a druhy sa vola Sony a9...
 
WildSammy
2017-08-27 12:55:37
príspevok od: pa10
Tak trochu mi tento model pripomina Minoltu Dynax 7D. Aj to bolo v tej dobe pekne delo a paralela medzi Nikonom v sucasnosti a foto diviziou Minoltou v minulosti je trochu podobna. Ma to velke parametre, nikto nepopiera, no ma to aj dva haciky: prvym je, ze u velkych firiem highend predaje nerobi (a ani nezachrani) a druhy sa vola Sony a9...
Za mna osobne si nemyslim, ze by Sony a9 tento model nejak ohrozoval, oba maju totiz rozdielne cielove skupiny.
 
JohnNewton
2017-08-27 13:10:38
príspevok od: ViktorV
a neviete, kde sa dopĺňa olej, na premastenie čipu?
To bude uvedené v manuáli
 
acton
2017-08-27 17:32:08
príspevok od: Mattus1990
už niekoľko krát som si povedal že prestanem čítať diskusie v momente keď tam začne trolliť acton lebo to všetko stráca svoju pridanú hodnotu...ale potom si poviem veď je to bude predsa sranda. acton tresne svoj poryv v mysli sa potom mu to v 50 príspevkoch všetci odborné vyvrátia(niečo sa pri to dozviem) nakoniec začne acton okolo seba kopať že mu nikto nerozumie a on má aj tak pravdu. Potom kuknem pre istotu na jeho profil a poviem si, že o čom sú točí ako nejaký profík, veď on fotí úplný šedý uživateľský priemer.

hned ma zaliali komplexy ked som si otvoril tvoju galeriu, a do kohoze som to kopal? vam tu nehrabe nahodou? ja som napisal svoj nazor a zacali tu kopat do mna...no ale ako napisal prof newton som tu neoblubeny preto lebo nemam rovnake nazory ako vy...
takze mattus a kde mas ty tvoje portfolio???
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2017-08-27 17:57:41
príspevok od: acton
hned ma zaliali komplexy ked som si otvoril tvoju galeriu, a do kohoze som to kopal? vam tu nehrabe nahodou? ja som napisal svoj nazor a zacali tu kopat do mna...no ale ako napisal prof newton som tu neoblubeny preto lebo nemam rovnake nazory ako vy...
takze mattus a kde mas ty tvoje portfolio???
Acton, ci si v prave alebo nie, obcas nezaskodi sa do diskusie nezapajat, ked to k nicomu nevedie. To plati aj pre ostatnych. Toto je TS k NIkonu D850 a nie pokec, kde sa mate urazat a ventilovat svoje frustracie.
 
acton
2017-08-27 18:12:09
príspevok od: Karol Srnec
Acton, ci si v prave alebo nie, obcas nezaskodi sa do diskusie nezapajat, ked to k nicomu nevedie. To plati aj pre ostatnych. Toto je TS k NIkonu D850 a nie pokec, kde sa mate urazat a ventilovat svoje frustracie.
No dik, ze si to ukoncil aj ked ja som to uz davno navrhoval....
 
JohnNewton
2017-08-27 19:41:12
príspevok od: acton
hned ma zaliali komplexy ked som si otvoril tvoju galeriu, a do kohoze som to kopal? vam tu nehrabe nahodou? ja som napisal svoj nazor a zacali tu kopat do mna...no ale ako napisal prof newton som tu neoblubeny preto lebo nemam rovnake nazory ako vy...
takze mattus a kde mas ty tvoje portfolio???
Iste Všetkým hrabe len Tebe nie:

citujem: "rozpravajte si co chcete ale na gopro aj tak nema ani canon ani nikon."

Vošiel si do análov, doslova Gratulujem .
 
acton
2017-08-27 20:06:37
príspevok od: JohnNewton
Iste Všetkým hrabe len Tebe nie:

citujem: "rozpravajte si co chcete ale na gopro aj tak nema ani canon ani nikon."

Vošiel si do análov, doslova Gratulujem .
usoplene decko, rec bola o videu a ked nevies citat kludne popros niekoho.
 
Mattus1990
2017-08-27 20:46:36
príspevok od: acton
hned ma zaliali komplexy ked som si otvoril tvoju galeriu, a do kohoze som to kopal? vam tu nehrabe nahodou? ja som napisal svoj nazor a zacali tu kopat do mna...no ale ako napisal prof newton som tu neoblubeny preto lebo nemam rovnake nazory ako vy...
takze mattus a kde mas ty tvoje portfolio???
Link je na mojom profile
 
JohnNewton
2017-08-28 06:35:50
príspevok od: acton
usoplene decko, rec bola o videu a ked nevies citat kludne popros niekoho.
Natáraš voloviny a nevieš ako z toho von, môže to konkurovať mobilu, aj to nie každému GoPro má špecifické určenie, ak to nevieš rozoznať venuj sa niečomu inému a hlavne mimo vlákna o N D850.
 
martinmlm
2017-08-28 16:31:11
príspevok od: JohnNewton
Natáraš voloviny a nevieš ako z toho von, môže to konkurovať mobilu, aj to nie každému GoPro má špecifické určenie, ak to nevieš rozoznať venuj sa niečomu inému a hlavne mimo vlákna o N D850.
acton nebol prvý, čo v tejto diskusii spomenul "GoPro"
 
JohnNewton
2017-08-29 09:38:39
príspevok od: martinmlm
acton nebol prvý, čo v tejto diskusii spomenul "GoPro"
V tom prípade som si len zle vysvetlil 2,7 K a 60 p
 
peterson25
2017-10-20 18:06:43
dnes mi došiel, vybalujem...
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia