Hore

Spoločnosť Nikon sa teší z piatich víťazstiev EISA Awards 2024 - 2025

Spoločnosť Nikon sa teší z piatich víťazstiev EISA Awards 2024 - 2025 v piatich samostatných kategóriách.
  • Nový fotoaparát Z6III získal ocenenie „Pokročilý full-frame fotoaparát 2024-2025“, a to len necelé dva mesiace po svojom uvedení na trh
  • Nikon Zf si odniesol cenu za najlepší „full frame fotoaparát 2024-2025“
  • Objektív NIKKOR Z 135 mm f/1,8 S Plena bol ocenený ako najlepší „Portrétny objektív“
  • Objektív NIKKOR Z 28-400 mm f/4-8 VR získal ocenenie v kategórii „Superzoom objektív 2024-2025“
  • Objektív NIKKOR Z 180-600 mm f/5,6-6,3 VR sa stal najlepším v kategórii „Superteleobjektív so zoomom roku 2024-2025“


Úplne nový full-frame hybridný fotoaparát Nikon Z6III bol ocenený za to, že prináša „mnohé funkcie profesionálnych fotoaparátov Z8 a Z9 za nižšiu cenu“ - a v niektorých oblastiach ich dokonca prekonáva. Od „výrazne jasnejšieho“ nového hľadáčika OLED až po „všestrannejší 3,2-palcový plne vyklápateľný displej“.

Porotcovia ocenili ohromujúcu kvalitu obrazu fotoaparátu a poznamenali, že „Z6III zaujme vynikajúcim správaním sa pri vysokých hodnotách ISO“.

Vo svojej kategórii bol model Zf opísaný ako „špičkový mirrorless fotoaparát, ktorý spája ikonický vzhľad klasickej 35 mm filmovej zrkadlovky Nikon FM2 s najnovšou digitálnou technológiou“. Porotcovia, ktorí uvítali celý rad pôsobivých funkcií, vyzdvihli zároveň jeho retro dizajn ako „skutočný predajný argument“.

Objektív NIKKOR Z 135 mm f/1,8 S Plena zaujal porotcov svojím „rýchlym automatickým zaostrovaním, vynikajúcou ostrosťou, kontrastom a nádherným vykreslením rozostreného pozadia“, čo viedlo označeniu „vynikajúci portrétny objektív“.

„Najdlhší superzoom objektív na svete pre full frame fotoaparáty“, NIKKOR Z 28-400 mm f/4-8 VR, bol ocenený pre svoje schopnosti pokryť „obrovský rozsah fotografických situácií“ vďaka 14,2-násobnému pomeru priblíženia.

„Pôsobivý teleobjektív so zoomom“ NIKKOR Z 180-600 mm f/5,6-6,3 VR zaujal aj svojou ostrosťou a atraktívnou cenou, ktorá pomáha sprístupniť fotografovanie divokej prírody a športu širokej verejnosti. Porotcovia dokonca konštatovali, že „rýchle a tiché automatické zaostrovanie je porovnateľné s omnoho drahšími objektívmi“.

Päť prestížnych ocenení dokazuje priekopnícku konštrukčnú a technickú dokonalosť produktov spoločnosti Nikon, ktorá prináša vzrušujúce a inovatívne zariadenia umožňujúce fotografom a kameramanom posúvať hranice možností pri ich práci.

Komentáre EISA k oceneniu fotoaparátu Nikon Z6III „Advanced Full-Frame Camera“ 2024-2025

Nikon Z6III prináša mnohé funkcie profesionálnych fotoaparátov Z8 a Z9 za priaznivejšiu cenu. V niektorých oblastiach ich dokonca prekonáva. Napríklad jeho nový hľadáčik OLED je výrazne jasnejší a dokáže zobraziť veľký farebný priestor DCI-P3. Najmä nadšenci videa pravdepodobne privítajú všestrannejší 3,2-palcový plne vyklápateľný displej. Nový 24,5Mpx čiastočne skladaný obrazový snímač s rýchlym čítaním znižuje skreslenie pri efekte „rolling shutter“. Eliminuje tiež výpadok hľadáčika počas sériového snímania, ktoré je možné pri maximálnej rýchlosti 60 snímok vo formáte JPEG alebo 20 snímok v nekomprimovanom formáte v plnom rozlíšení za sekundu. Pokiaľ ide o kvalitu obrazu, Z6III zaujme vynikajúcim správaním sa pri vysokých hodnotách ISO. Ďalšou silnou stránkou je stabilizátor obrazu, ktorý poskytuje kompenzáciu až 8 stupňov v aktívnom bode automatického zaostrovania.

Komentáre EISA k oceneniu fotoaparátu Nikon Zf „Full-Frame Camera“ 2024-2025

Nikon Zf je špičkový mirrorless fotoaparát, ktorý spája ikonický vzhľad klasickej 35 mm filmovej zrkadlovky Nikon FM2 s najnovšou digitálnou technológiou. Jeho 24MP plnoformátový snímač, obrazový procesor EXPEED 7 a citlivosť ISO 100-64 000 umožňujú plne profesionálne fotografovanie a natáčanie. Fotoaparát je vybavený výkonným automatickým zaostrovaním podporovaným technológiou Deep Learning AI, ktorá dokáže rozpoznať ľudí, zvieratá, autá a lietadlá. Mal tiež jeden z najúčinnejších systémov stabilizácie obrazu medzi full-frame mirrorless aparátmi, spolu s funkciou Pixel Shift multi-shot na vytváranie snímok s vysokým rozlíšením. Skutočným predajným argumentom je však aj jeho pekný retro dizajn s analógovými voličmi pre nastavenie expozície.

Komentáre EISA k oceneniu objektívu NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena “Portrait Lens” 2024-2025

Objektív NIKKOR Z 135 mm f/1,8 S Plena prináša všetko, čo spoločnosť Nikon vie o výrobe vynikajúceho portrétneho objektívu pre digitálne fotoaparáty. Na silne obsadený trh vstupuje s rýchlym automatickým zaostrovaním, vynikajúcou ostrosťou, kontrastom a nádherným vykreslením rozostreného pozadia - bokehu. Bokeh je výnimočne vyvážený bez rušivých artefaktov. Tento objektív utesnený proti poveternostným vplyvom si veľmi dobre vedie aj pri všeobecnom fotografovaní, ako aj pri serióznej produkcii videa. Pre tých, ktorí chcú objektív ovládať podľa svojich potrieb, je na jeho tubuse dvojica programovateľných funkčných tlačidiel.

Komentáre EISA k oceneniu objektívu NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR “Superzoom Lens” 2024-2025

S objektívom NIKKOR Z 28-400 mm f/4-8 VR vytvorila spoločnosť Nikon najdlhší superzoom objektív na svete pre full frame fotoaparáty. Jeho 14,2-násobný pomer priblíženia znamená, že dokáže pokryť obrovský rozsah fotografických scén a žánrov vrátane krajiny, cestovania a divokej prírody. Okrem toho je vybavený kvalitným stabilizačným systémom na fotografovanie z ruky spolu s rýchlym a tichým krokovým motorom, ktorý umožňuje rýchle a tiché automatické zaostrovanie aj na rýchlo sa pohybujúce objekty. Jeho optika s vysokým rozlíšením poskytuje pôsobivé výsledky v rôznych situáciách bez ohľadu na to, či je objekt blízko alebo ďaleko. Bokeh má tiež pekný pravidelný tvar bez efektu cibuľového štruktúr v rozostrených svetlách. Napriek širokému rozsahu zoomu je objektív primerane kompaktný a cenovo dostupný. Vďaka tomu by mal osloviť mnohých bežných používateľov, cestovateľov a dokonca aj fotoreportérov.

Komentáre EISA k oceneniu objektívu NIKKOR Z 180-600 mm f/5,6-6,3 VR “Super-Telephoto Zoom Lens” 2024-2025

NIKKOR Z 180-600 mm f/5,6-6,3 VR je pôsobivý teleobjektív so zoomom za atraktívnu cenu, čo umožňuje fotografovanie divokej prírody a športu pre širšiu verejnosť. Vďaka 3,3 násobnému zoomu od stredného po superteleobjektív je tento objektív veľmi ostrý v celom rozsahu ohniskových vzdialeností. Hoci je svetelnosť pomerne nízka, funkcia redukcie vibrácií pomáha udržiavať ostrosť pri fotografovaní z ruky - poskytuje až 5,5 expozičného stupňa kompenzácie chvenia.

Rýchle a tiché automatické zaostrovanie je porovnateľné s drahšími objektívmi a komplexné utesnenie proti poveternostným vplyvom chráni pred prachom a ľahkým dažďom.

Ocenenia EISA Awards každoročne získavajú nové produkty, ktoré v sebe spájajú najpokročilejšie technológie a žiadané funkcie s prvotriednym výkonom. Ocenenia EISA Awards siahajú od cenovo najdostupnejších produktov s vysokou hodnotou až po produkty modernej elektroniky s tými najvyššími ambíciami. Kategórie ocenení sa z roka na rok menia, pričom odzrkadľujú evolúciu dizajnu a pripojenia produktov, ale každý víťaz ocenenia EISA Award je tým najlepším vo svojej triede.

Viac informácií nájdete na webovej stránke EISA: https://www.eisa.eu/.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
jozef84
2024-08-20 09:45:17
Nikon kúpil spoločnosť RED - výrobcu kamier a dostane sa tak ku významným patentom na kompresiu dát u videa.
 
Rofo
2024-08-21 13:40:46
príspevok od: jozef84
Nikon kúpil spoločnosť RED - výrobcu kamier a dostane sa tak ku významným patentom na kompresiu dát u videa.
Aké objektívy používajú kamery RED ? Aký to je bajonet ?
 
jozef84
2024-08-21 14:33:41
príspevok od: Rofo
Aké objektívy používajú kamery RED ? Aký to je bajonet ?
Myslím že Canon RF.
 
jozef84
2024-08-21 14:39:51
príspevok od: Rofo
Aké objektívy používajú kamery RED ? Aký to je bajonet ?
Ešte doplním. Red má aj vymeniteľné adaptéry. Myslím, že nejaký film natáčali aj s objektívom Helios. Sú to veľmi drahé, profesionálne kamery na natáčanie filmov-aj v 8k. Pre Nikon je dôležiý patent na kompresiu dát, lebo sa neustále súdil s RED, lebo neoprávnene použil na videa do foťákov ich patent. Tak to nakoniec poriešil kúpou RED.
 
Rofo
2024-08-21 16:38:39
príspevok od: jozef84
Myslím že Canon RF.
To znamená že Nikon sa dostane k špecifikácii Canon RF a bude robiť kamery pre Canon objektívy. Môžu skúsiť potom už aj nejaké foťáky.
 
gytheio
2024-08-21 17:02:36
príspevok od: jozef84
Nikon kúpil spoločnosť RED - výrobcu kamier a dostane sa tak ku významným patentom na kompresiu dát u videa.
zase melies a nevies o com, Nikon chcel kupit vyrobcu kamier Arri, najpouzivanejsiu znacku kamier v Hollywoode aby ziskal trhy.. kedze sa mu to nepodarilo, snazil sa o Red, co mu vyslo.. islo o ziskanie trhu
Medzi najpouzivanejsie kamery v Hollywoode patri aj Canon a Nikon vobec, co tazko znasal.. ty kompresia
 
jozef84
2024-08-21 17:33:16
príspevok od: gytheio
zase melies a nevies o com, Nikon chcel kupit vyrobcu kamier Arri, najpouzivanejsiu znacku kamier v Hollywoode aby ziskal trhy.. kedze sa mu to nepodarilo, snazil sa o Red, co mu vyslo.. islo o ziskanie trhu
Medzi najpouzivanejsie kamery v Hollywoode patri aj Canon a Nikon vobec, co tazko znasal.. ty kompresia
Zalez
 
gytheio
2024-08-21 17:39:22
príspevok od: jozef84
Zalez
takto vyzera podla teba slusna debata? na co ty rad poukazujes...
vazne si myslis, ze by Nikon kupil nejaku znacku za 85 milionov iba koli kompresii mozno su tu ludia co ti na tu blbost skocia
 
gytheio
2024-08-21 17:41:04
príspevok od: jozef84
Zalez
ty si tu bol odjakziva najvacsi zeolator
 
Paladin25
2024-08-21 18:09:00
príspevok od: gytheio
takto vyzera podla teba slusna debata? na co ty rad poukazujes...
vazne si myslis, ze by Nikon kupil nejaku znacku za 85 milionov iba koli kompresii mozno su tu ludia co ti na tu blbost skocia
Keby si nebol zahladeny len do seba tak by si pochopil že argument vyššie nie je nijako v rozpore s tým čo píšeš.

Takže použijem slová maestra: zasa melies a nevieš o čom...
 
gytheio
2024-08-21 18:29:31
príspevok od: Paladin25
Keby si nebol zahladeny len do seba tak by si pochopil že argument vyššie nie je nijako v rozpore s tým čo píšeš.

Takže použijem slová maestra: zasa melies a nevieš o čom...
keby si nebol taky ....., vsimol by si si, ze som reagoval na tu jeho rozpravku o kompresii
 
JohnNewton
2024-08-21 18:39:27
Nie som si istý či tu zohráva úlohu kompresia. Kamery RED používajú kodek Applu-ProRes RAW, (tie licenčné polplatky asi budú platiť) ako už dnes tiež iné kamery aj fotoaparáty. Skôr si myslím že kupujú know-how fy RED. Ale to je len moja subjektívna úvaha ....
 
jozef84
2024-08-21 18:47:35
príspevok od: Rofo
To znamená že Nikon sa dostane k špecifikácii Canon RF a bude robiť kamery pre Canon objektívy. Môžu skúsiť potom už aj nejaké foťáky.
Je to trochu zložitejšie. Canon bude musieť asi platiť za patenty Nikonu za redcodek a možno Nikon Canonu za redukcie na bajonety RF.
Od Nikonu veľmi šikovný počin.
Akvizícia bola drahá, RED firme sa darilo.
Uvidíme ako to marketingovo využije.
Platnosť patentu je myslím ešte 3-4 roky.
Tu je link o tejto problemetike v poľštine:
https://www.optyczne.pl/19719-news-Nikon_kupuje_RED-a.html
 
gytheio
2024-08-21 18:58:39
videl som debatu v internete o tejto kupe, tam sa moderator pytal pozvaneho hosta co si o tom mysli, ten odpovedal, ze aj ten najlacnejsi model kamery od Redu ma kvalitnejsi vystup ako hociktory model od Nikonu, preto sa Nikon nikdy nedostal do Hollywoodu a ten kto je v Hollywoode je aj vsade inde.. ide o trhy a trhy su obraty a obraty su dolare
patenty a vsetky ostatne hovadiny su len zasterka, kazdy na ne kasle ked je v biznise.
 
Paladin25
2024-08-21 19:07:59
príspevok od: gytheio
keby si nebol taky ....., vsimol by si si, ze som reagoval na tu jeho rozpravku o kompresii
Aha čiže tam nie je súdny spor medzi RED a Nikon kvôli kompresii?

Ťažko s tebou baví keď neveríš na fakty ale veríš každej fame čo zacujes.

 
Paladin25
2024-08-21 19:08:57
príspevok od: gytheio
videl som debatu v internete o tejto kupe, tam sa moderator pytal pozvaneho hosta co si o tom mysli, ten odpovedal, ze aj ten najlacnejsi model kamery od Redu ma kvalitnejsi vystup ako hociktory model od Nikonu, preto sa Nikon nikdy nedostal do Hollywoodu a ten kto je v Hollywoode je aj vsade inde.. ide o trhy a trhy su obraty a obraty su dolare
patenty a vsetky ostatne hovadiny su len zasterka, kazdy na ne kasle ked je v biznise.
Presne tak neznáma debata na internete a ty... To je vždy zaručená "info"
 
JohnNewton
2024-08-21 19:13:11
príspevok od: gytheio
videl som debatu v internete o tejto kupe, tam sa moderator pytal pozvaneho hosta co si o tom mysli, ten odpovedal, ze aj ten najlacnejsi model kamery od Redu ma kvalitnejsi vystup ako hociktory model od Nikonu, preto sa Nikon nikdy nedostal do Hollywoodu a ten kto je v Hollywoode je aj vsade inde.. ide o trhy a trhy su obraty a obraty su dolare
patenty a vsetky ostatne hovadiny su len zasterka, kazdy na ne kasle ked je v biznise.
Netflix je významným tvorcom obsahu , má zoznam kamier a fotoaparátov na ktoré sa natáča pre jeho potreby, okrem profi kamier tam bol FF Panasonic a myslím že aj Sony FF, objektív ich nezaujíma, na rozdiel od toho, čo tu tak rád prezentuješ Nakoniec teraz si to napísal, že na snímači záleží....a na tom kodeku záleží tiež. Samozrejme GoPro do každej rodiny, my máme dve
 
gytheio
2024-08-21 19:13:29
príspevok od: Paladin25
Presne tak neznáma debata na internete a ty... To je vždy zaručená "info"
presne tak, ty uz mas jasno aka to bola debata.. vy mate vzdy dopredu jasno
 
gytheio
2024-08-21 19:20:21
príspevok od: Paladin25
Aha čiže tam nie je súdny spor medzi RED a Nikon kvôli kompresii?

Ťažko s tebou baví keď neveríš na fakty ale veríš každej fame čo zacujes.

rozmyslas ked nieco pises? neverim na fakty? skadial ty vies co su skutocne fakty???

Nikon nikdy neprizna, ze ho niekde nechcu.. iba tisko roky pozeral na tu masivnu branu Hollywoodu.. roky miesto toho aby daval peniaze do vyskumu, ich vrazal do reklamy, to budovanie rozpravky aky su najlepsi ma obrovske trhliny ktore treba zaplatat
 
gytheio
2024-08-21 19:26:17
príspevok od: JohnNewton
Netflix je významným tvorcom obsahu , má zoznam kamier a fotoaparátov na ktoré sa natáča pre jeho potreby, okrem profi kamier tam bol FF Panasonic a myslím že aj Sony FF, objektív ich nezaujíma, na rozdiel od toho, čo tu tak rád prezentuješ Nakoniec teraz si to napísal, že na snímači záleží....a na tom kodeku záleží tiež. Samozrejme GoPro do každej rodiny, my máme dve
toto si skomolil kvoli tomu kodeku ?
 
JohnNewton
2024-08-21 19:35:17
príspevok od: gytheio
toto si skomolil kvoli tomu kodeku ?
Ty taký fanúšik Applu a nevieš nič o ich kodeku ? Že sa vôbec pýtam...... Canon dnes nebude ?
 
gytheio
2024-08-21 19:50:46
príspevok od: JohnNewton
Ty taký fanúšik Applu a nevieš nič o ich kodeku ? Že sa vôbec pýtam...... Canon dnes nebude ?
a co s tym co som pisal maju spolocne kodeky netflix sony gopro.. mas problem precitat text alebo ti ide o zablokovanie dalsej debaty?
 
JohnNewton
2024-08-21 19:53:48
Aby sme sa nehádali, sú aj hlavy pomazanejšie
https://digiarena.zive.cz/nikon-koupil-kultovni-red-proc-to-udelal-a-jakou-mu-to-dava-vyhodu-pred-sony-a-canonem
 
gytheio
2024-08-21 19:56:28
príspevok od: JohnNewton
Netflix je významným tvorcom obsahu , má zoznam kamier a fotoaparátov na ktoré sa natáča pre jeho potreby, okrem profi kamier tam bol FF Panasonic a myslím že aj Sony FF, objektív ich nezaujíma, na rozdiel od toho, čo tu tak rád prezentuješ Nakoniec teraz si to napísal, že na snímači záleží....a na tom kodeku záleží tiež. Samozrejme GoPro do každej rodiny, my máme dve
len tak pre zaujimavost, len preto, ze maju Panasonic a Sony v nazve FF, neznamena, ze mozu tocit videa bez objektivu, to som si myslel, ze vies kriste pane alebo si myslis, ze ich tocia so setakmi alebo Heliosom tie objektivy s ktorymi ich tocia su drahsie ako tie kamery, od pol miliona hore
 
gytheio
2024-08-21 20:01:33
príspevok od: JohnNewton
Aby sme sa nehádali, sú aj hlavy pomazanejšie
https://digiarena.zive.cz/nikon-koupil-kultovni-red-proc-to-udelal-a-jakou-mu-to-dava-vyhodu-pred-sony-a-canonem
keby Red neuzavrel kontrakt s Netflixom, o pouzivani tej znacky, tak by ten obchod neprebehol, Nikon sa chcel dostat do Hollywoodu.. udialo sa to iba nedavno a hned nato kupil Nikon znacku Red
Canon ma take obraty, ze ho vobec netrapia nejake vsivarny od Nikonu
 
JohnNewton
2024-08-21 20:07:52
príspevok od: gytheio
len tak pre zaujimavost, len preto, ze maju Panasonic a Sony v nazve FF, neznamena, ze mozu tocit videa bez objektivu, to som si myslel, ze vies kriste pane alebo si myslis, ze ich tocia so setakmi alebo Heliosom tie objektivy s ktorymi ich tocia su drahsie ako tie kamery, od pol miliona hore
Nemáš pravdu, Dune 2, Helios (niektoré scény), kľudne to môže byť čokoľvek, tada na rozdiel od Tvojej obľúbenej webcamery. Atmosféru obrazu si predsa režisér prispôsobí svojej predstave, Teba sa pýtať nebude Tam sa ostrí manuálne a nestabilizuje sa v tele alebo objektíve ale externe.Bavíme sa o niečom, na čo sa ľudia chodia pozerať do kina, teda o špičke.
 
jozef84
2024-08-21 20:09:55
príspevok od: JohnNewton
Aby sme sa nehádali, sú aj hlavy pomazanejšie
https://digiarena.zive.cz/nikon-koupil-kultovni-red-proc-to-udelal-a-jakou-mu-to-dava-vyhodu-pred-sony-a-canonem
Je to výstižný článok.Od Nikonu veľmi šikovný počin.
Platnosť patentu je myslím ešte 3-4 roky.
 
JohnNewton
2024-08-21 20:16:35
príspevok od: gytheio
keby Red neuzavrel kontrakt s Netflixom, o pouzivani tej znacky, tak by ten obchod neprebehol, Nikon sa chcel dostat do Hollywoodu.. udialo sa to iba nedavno a hned nato kupil Nikon znacku Red
Canon ma take obraty, ze ho vobec netrapia nejake vsivarny od Nikonu
Táraš ako malé decko
 
gytheio
2024-08-21 20:25:32
príspevok od: JohnNewton
Nemáš pravdu, Dune 2, Helios (niektoré scény), kľudne to môže byť čokoľvek, tada na rozdiel od Tvojej obľúbenej webcamery. Atmosféru obrazu si predsa režisér prispôsobí svojej predstave, Teba sa pýtať nebude Tam sa ostrí manuálne a nestabilizuje sa v tele alebo objektíve ale externe.Bavíme sa o niečom, na čo sa ľudia chodia pozerať do kina, teda o špičke.
len tak pomimo, kolko mas rokov? keby natocili celu dunu 2 heliosom, mohli by ju hodit do kosa
nedavno tu bola o tom debata, na osviezenie je to ok ale je nemozne aby to bolo pravidlo.. alebo ty si to pochopil tak, ze ked spravia minutovu scenu s heliosom, ze tocia iba heliosom? videl som filmy kde mozno percento bolo tocene s gopro.. ty by si hned povedal, ze koho uz zaujimaju objektivy
 
gytheio
2024-08-21 20:27:14
príspevok od: JohnNewton
Táraš ako malé decko
ako inac, ani to nevies, ze red iba nedavno podpisal zmluvu s netflixom.. a hned nato nikon kupil red
 
JohnNewton
2024-08-21 20:51:55
príspevok od: gytheio
len tak pomimo, kolko mas rokov? keby natocili celu dunu 2 heliosom, mohli by ju hodit do kosa
nedavno tu bola o tom debata, na osviezenie je to ok ale je nemozne aby to bolo pravidlo.. alebo ty si to pochopil tak, ze ked spravia minutovu scenu s heliosom, ze tocia iba heliosom? videl som filmy kde mozno percento bolo tocene s gopro.. ty by si hned povedal, ze koho uz zaujimaju objektivy
Táraš ako malé decko, 10 rokov tu omielaš tú sprostosť, že na snímači nezáleží, teraz ani kodek nehrá rolu, Tých 17 EV DR má tá RED kamera asi od super spievajúceho Canon skla
 
JohnNewton
2024-08-21 21:04:49
príspevok od: gytheio
a co s tym co som pisal maju spolocne kodeky netflix sony gopro.. mas problem precitat text alebo ti ide o zablokovanie dalsej debaty?
Nič, nevieš čo je kodek a čo ovplyvňuje , debata o tom s Tebou nie je možná, takže zablokovať to už môžeš len nadávkami.
 
gytheio
2024-08-21 21:06:45
príspevok od: JohnNewton
Táraš ako malé decko, 10 rokov tu omielaš tú sprostosť, že na snímači nezáleží, teraz ani kodek nehrá rolu, Tých 17 EV DR má tá RED kamera asi od super spievajúceho Canon skla
kde som napisal, ze kodek nehra rolu? ved nesplietaj, napisal som, ze Canon ma take obraty, ze ho nejake kodeky nemusia trapit.. ja neviem clovece ako rozmyslas? chces povedat, ze teraz ked bude NIKONRED, ze zo dna na den predbehne Canon? alebo nam vysvetli preco do teraz tie kodeky neboli problem? Canon fungoval v Hollywoode do teraz a bude aj nadalej.. samozrejme, ze na tom ziska Nikon, hlavne tym, ze konecne bude mat slusnu obrazovu kvalitu
a o tych snimacoch a objektivoch sa s tebou nechcem bavit, ty nevies aky je rozdiel ked sa nieco odfoti so setakom a Lkovym objektivom.. to nema so 17 EV nic spolocne
 
gytheio
2024-08-21 21:09:36
príspevok od: JohnNewton
Nič, nevieš čo je kodek a čo ovplyvňuje , debata o tom s Tebou nie je možná, takže zablokovať to už môžeš len nadávkami.
to hovori ten co na tento web dotiahol nadavky?
 
JohnNewton
2024-08-21 21:12:23
príspevok od: gytheio
kde som napisal, ze kodek nehra rolu? ved nesplietaj, napisal som, ze Canon ma take obraty, ze ho nejake kodeky nemusia trapit.. ja neviem clovece ako rozmyslas? chces povedat, ze teraz ked bude NIKONRED, ze zo dna na den predbehne Canon? alebo nam vysvetli preco do teraz tie kodeky neboli problem? Canon fungoval v Hollywoode do teraz a bude aj nadalej.. samozrejme, ze na tom ziska Nikon, hlavne tym, ze konecne bude mat slusnu obrazovu kvalitu
a o tych snimacoch a objektivoch sa s tebou nechcem bavit, ty nevies aky je rozdiel ked sa nieco odfoti so setakom a Lkovym objektivom.. to nema so 17 EV nic spolocne
Viem, L kový sa pri 24 mm zacloní na F22 na portrét a pozadie sa rozmaže softom, diáletant.... Ale v Putleristane to je jedno .
to nema so 17 EV nic spoločné-prvý Tvoj použiteľný myšlienkový pochod
 
gytheio
2024-08-21 21:22:29
príspevok od: JohnNewton
Viem, L kový sa pri 24 mm zacloní na F22 na portrét a pozadie sa rozmaže softom, diáletant.... Ale v Putleristane to je jedno .
to nema so 17 EV nic spoločné-prvý Tvoj použiteľný myšlienkový pochod
a co ma teda spolocne 17EV s mnozstvom detailov? rychlostou ostrenia.. ale ano, keby na tu kameru nasadili setovy objektiv, tak by to nemalo ani 10EV.. a toto ty vobec nevies
 
gytheio
2024-08-21 21:27:09
príspevok od: JohnNewton
Viem, L kový sa pri 24 mm zacloní na F22 na portrét a pozadie sa rozmaže softom, diáletant.... Ale v Putleristane to je jedno .
to nema so 17 EV nic spoločné-prvý Tvoj použiteľný myšlienkový pochod
Viem, L kový sa pri 24 mm zacloní na F22 na portrét a pozadie sa rozmaže softom, diáletant.... Ale v Putleristane to je jedno ...
povedz preco si myslis, ze ta fotografia musi byt podla teba? spominal som to tu nedavno, spravte si svoju stranku a zavedte si tam tie vase komunisticke pravidla
o tom F22 tu pises asi 1500ty krat, ty si naozaj chory, komunizmus je davno prec
 
JohnNewton
2024-08-21 21:41:10
príspevok od: gytheio
a co ma teda spolocne 17EV s mnozstvom detailov? rychlostou ostrenia.. ale ano, keby na tu kameru nasadili setovy objektiv, tak by to nemalo ani 10EV.. a toto ty vobec nevies
Už som sa bál, že dnes nevypotíš kolosálnu sprostosť, moje obavy boli zbytočné...gratulujem
 
gytheio
2024-08-21 21:59:32
príspevok od: JohnNewton
Už som sa bál, že dnes nevypotíš kolosálnu sprostosť, moje obavy boli zbytočné...gratulujem
zato ja som sa nebal, ze by si ty napisal nejaku rozumnu vec, dunu tocili s heliosom.. nemam problem so spankom, ale davno som nepocul lepsi vtip tak asi mam problem
 
Paladin25
2024-08-21 22:02:49
príspevok od: gytheio
rozmyslas ked nieco pises? neverim na fakty? skadial ty vies co su skutocne fakty???

Nikon nikdy neprizna, ze ho niekde nechcu.. iba tisko roky pozeral na tu masivnu branu Hollywoodu.. roky miesto toho aby daval peniaze do vyskumu, ich vrazal do reklamy, to budovanie rozpravky aky su najlepsi ma obrovske trhliny ktore treba zaplatat
Takže súdny spor medzi Nikon a Red nie je fakt?

Ach Paľko ide ti... Ty si taký nás YT odborník na všetko!!!
 
Paladin25
2024-08-21 22:04:45
príspevok od: gytheio
presne tak, ty uz mas jasno aka to bola debata.. vy mate vzdy dopredu jasno
No YT debata v internete ako si sám povedal...
 
Paladin25
2024-08-21 22:07:59
príspevok od: gytheio
len tak pomimo, kolko mas rokov? keby natocili celu dunu 2 heliosom, mohli by ju hodit do kosa
nedavno tu bola o tom debata, na osviezenie je to ok ale je nemozne aby to bolo pravidlo.. alebo ty si to pochopil tak, ze ked spravia minutovu scenu s heliosom, ze tocia iba heliosom? videl som filmy kde mozno percento bolo tocene s gopro.. ty by si hned povedal, ze koho uz zaujimaju objektivy
Paľko prosím ťa keď spravia minútovú scénu s Heliosom tak aký objektív použili? Nebodaj Lkovy Canon?
 
JohnNewton
2024-08-22 06:31:12
príspevok od: gytheio
zato ja som sa nebal, ze by si ty napisal nejaku rozumnu vec, dunu tocili s heliosom.. nemam problem so spankom, ale davno som nepocul lepsi vtip tak asi mam problem
Problém so spánkom bude len maličkosťou voči Tvojim mentálnym poruchám .... šanca, že by si Ty ešte pobral rozum je mnimálna. Tak zase pri práci s hnojom, ktorá je tá "vysnená" pre mnohých Nemcov to je jedno . Ešte by si mohol vysvetliť s akým objektívom sa určuje DR snímača ?
 
JohnNewton
2024-08-22 06:34:41
príspevok od: gytheio
zato ja som sa nebal, ze by si ty napisal nejaku rozumnu vec, dunu tocili s heliosom.. nemam problem so spankom, ale davno som nepocul lepsi vtip tak asi mam problem
Tak vtip by si chcel, čo tak paškvil z webkamery ?
 
gytheio
2024-08-22 10:37:01
príspevok od: JohnNewton
Tak vtip by si chcel, čo tak paškvil z webkamery ?
to co ja odfotim cez webcam, ty by si neodfotil ani keby ti dali do ruky najlepsi fotak, ani keby ta postavili pred taku scenu, ani keby ti ju ukazali, ani keby ti povedali kedy mas cvaknut.. si taky lavy
clovek ktory napise, ze Hollywood nezaujimaju objektivy, ale o Panasonic a Sony FF.. lebo z nejakej recesie minutovy sot v Dune natocili Heliosom.. skratka mas 70 rokov, to vysvetluje vsetko
 
gytheio
2024-08-22 10:40:26
príspevok od: JohnNewton
Problém so spánkom bude len maličkosťou voči Tvojim mentálnym poruchám .... šanca, že by si Ty ešte pobral rozum je mnimálna. Tak zase pri práci s hnojom, ktorá je tá "vysnená" pre mnohých Nemcov to je jedno . Ešte by si mohol vysvetliť s akým objektívom sa určuje DR snímača ?
Tak zase pri práci s hnojom, ktorá je tá "vysnená" pre mnohých Nemcov to je jedno.. toto co malo byt? to je tiez sucast tej fuzie?? alebo iba ukazujes mentalny stav?

uz som ti napisal, ze nevies aky je rozdiel medzi Lkovym a setovym objektivom, TY BY SI TO NEPOCHOPIL
 
JohnNewton
2024-08-22 11:15:44
príspevok od: gytheio
Tak zase pri práci s hnojom, ktorá je tá "vysnená" pre mnohých Nemcov to je jedno.. toto co malo byt? to je tiez sucast tej fuzie?? alebo iba ukazujes mentalny stav?

uz som ti napisal, ze nevies aky je rozdiel medzi Lkovym a setovym objektivom, TY BY SI TO NEPOCHOPIL
Ako p.Srnec napísal pri uzavretí vlákna, my Tvoje traumy nevyriešime. Ale to neznamená, že budeme žrať Tvoje sprostosti a menštruačné šťavy, 🤓dodávam ja.
 
gytheio
2024-08-22 11:28:48
príspevok od: JohnNewton
Ako p.Srnec napísal pri uzavretí vlákna, my Tvoje traumy nevyriešime. Ale to neznamená, že budeme žrať Tvoje sprostosti a menštruačné šťavy, 🤓dodávam ja.
jasnacka, a Nikon kupil aj Helios
 
JohnNewton
2024-08-22 12:33:31
príspevok od: gytheio
jasnacka, a Nikon kupil aj Helios
Áno Paľko, písali v nemeckom časopise "hnoj a fúrik", ale to bol L kový Helios
 
gytheio
2024-08-22 12:38:53
príspevok od: JohnNewton
Áno Paľko, písali v nemeckom časopise "hnoj a fúrik", ale to bol L kový Helios
par kvapiek oleja na osky invalidneho vozika to vyriesi tvoj invalidny vozik je tiez FF?
 
JohnNewton
2024-08-22 12:47:18
príspevok od: gytheio
par kvapiek oleja na osky invalidneho vozika to vyriesi tvoj invalidny vozik je tiez FF?
Paľko, všetci sme sa sprostí narodili, ale len Ty tak aj umrieš Namaž si kolobežku, aby si bol na dvore najrýchlejší...
 
gytheio
2024-08-22 12:54:17
príspevok od: JohnNewton
Paľko, všetci sme sa sprostí narodili, ale len Ty tak aj umrieš Namaž si kolobežku, aby si bol na dvore najrýchlejší...
nechce nahodou Nikon kupit aj teba? mali by si co najrychlejsie pozriet tvoje portfolio
 
Paladin25
2024-08-22 13:04:14
príspevok od: gytheio
to co ja odfotim cez webcam, ty by si neodfotil ani keby ti dali do ruky najlepsi fotak, ani keby ta postavili pred taku scenu, ani keby ti ju ukazali, ani keby ti povedali kedy mas cvaknut.. si taky lavy
clovek ktory napise, ze Hollywood nezaujimaju objektivy, ale o Panasonic a Sony FF.. lebo z nejakej recesie minutovy sot v Dune natocili Heliosom.. skratka mas 70 rokov, to vysvetluje vsetko
Ako sa fotí cez webcam? Vieš nastaviť aj expozíciu? ISO?

Či len spravíš printscreen obrazovky a dorobis to v PS?

Prepáč že sa pýtam nemám s tým skúsenosť doteraz som fotil len fotoaparátmi a občas mobilom.
 
gytheio
2024-08-22 13:26:50
príspevok od: Paladin25
Ako sa fotí cez webcam? Vieš nastaviť aj expozíciu? ISO?

Či len spravíš printscreen obrazovky a dorobis to v PS?

Prepáč že sa pýtam nemám s tým skúsenosť doteraz som fotil len fotoaparátmi a občas mobilom.
gute Frage, aber ich bin mir absolut sicher, dass du verstehst es nicht
 
Paladin25
2024-08-22 13:46:35
príspevok od: gytheio
gute Frage, aber ich bin mir absolut sicher, dass du verstehst es nicht
Ach takže sa nedozvieme ako sa fotí webcamerov?

Aké sklamanie... Avšak nie prekvapenie...
 
JohnNewton
2024-08-22 13:50:35
príspevok od: gytheio
nechce nahodou Nikon kupit aj teba? mali by si co najrychlejsie pozriet tvoje portfolio
Však si medzi deťmi najrýchlejší kolobežkár, a najlepší webcam fotič ?
 
JohnNewton
2024-08-22 13:51:24
príspevok od: Paladin25
Ach takže sa nedozvieme ako sa fotí webcamerov?

Aké sklamanie... Avšak nie prekvapenie...
Jak tam narval to L kové sklo ??
 
gytheio
2024-08-22 14:00:25
príspevok od: Paladin25
Ach takže sa nedozvieme ako sa fotí webcamerov?

Aké sklamanie... Avšak nie prekvapenie...
netusim ako sa foti webkamerov stupidna otazka so stupidnou slovencinou
 
Paladin25
2024-08-22 14:13:57
príspevok od: gytheio
netusim ako sa foti webkamerov stupidna otazka so stupidnou slovencinou
Takže si zasa klamal?

Reagoval som na tvoje slová: to co ja odfotim cez webcam

Tak ako sa fotí cez webcam?
 
gytheio
2024-08-22 14:22:13
príspevok od: Paladin25
Takže si zasa klamal?

Reagoval som na tvoje slová: to co ja odfotim cez webcam

Tak ako sa fotí cez webcam?
ty si vazne nerozumel co som napisal? ty si vobec neuvedomujes aky si exot?
 
Paladin25
2024-08-22 14:41:46
príspevok od: gytheio
ty si vazne nerozumel co som napisal? ty si vobec neuvedomujes aky si exot?
Prepáč Paľko ale málokto ti rozumie.

Takže budem rád ak mi teda vysvetlis ako to ty fotis cez ten webcam.

Ja mám svoju predstavu ako dokonale nastavis foťák s L sklom namieris na obrazovku počítača a prask!!! Fotka ako víno... Potom nejaký filtrik v PS a spokojne to sem dávaš že aké pekné fotky si spravil.


Ale je možné že sa mýlim a preto budem rád ak mi popises ako FOTIS cez webcam.

Možno som exot ale asi je to vždy lepšie ako to čo si ty. Zobral si už toto leto dcéru na dovolenku či ti nedovolia sa k nej priblížiť? Asi by som chápal prečo...
 
Paladin25
2024-08-22 14:43:19
príspevok od: JohnNewton
Jak tam narval to L kové sklo ??
Prosím ťa dá sa fotiť bez L skla? Keďže podľa neho nedá tak nejako ho tam dostal... Hádam to len nebol zoom to by sa na webcamere zle ovladalo
 
gytheio
2024-08-22 14:45:27
príspevok od: Paladin25
Prepáč Paľko ale málokto ti rozumie.

Takže budem rád ak mi teda vysvetlis ako to ty fotis cez ten webcam.

Ja mám svoju predstavu ako dokonale nastavis foťák s L sklom namieris na obrazovku počítača a prask!!! Fotka ako víno... Potom nejaký filtrik v PS a spokojne to sem dávaš že aké pekné fotky si spravil.


Ale je možné že sa mýlim a preto budem rád ak mi popises ako FOTIS cez webcam.

Možno som exot ale asi je to vždy lepšie ako to čo si ty. Zobral si už toto leto dcéru na dovolenku či ti nedovolia sa k nej priblížiť? Asi by som chápal prečo...
EXOT, niekto ti konecne napisal na sukromnu postu, ze to je webcam a nie webcamerov? dam otazku ja tebe, co je to to webcamerov? este stale si myslis, ze by si to bol schopny pochopit???
 
Paladin25
2024-08-22 15:25:26
príspevok od: gytheio
EXOT, niekto ti konecne napisal na sukromnu postu, ze to je webcam a nie webcamerov? dam otazku ja tebe, co je to to webcamerov? este stale si myslis, ze by si to bol schopny pochopit???
Paľko prepáč píšem len s mobilu a asi mi do toho skočila automatická korekcia.

Ospravedlňujem sa ti ak si nepochopil výraz ktorý som tam uviedol.

A teraz mi už prosím prezradis ako sa fotí z webcam? Ako si nastavíme ISO, clonu, expozíciu?

Ďakujem

 
internetiko
2024-08-22 15:34:48
Mám dojem že ste odkúpili, alebo len tak kolonizujete tento portál
 
gytheio
2024-08-22 15:48:37
príspevok od: Paladin25
Paľko prepáč píšem len s mobilu a asi mi do toho skočila automatická korekcia.

Ospravedlňujem sa ti ak si nepochopil výraz ktorý som tam uviedol.

A teraz mi už prosím prezradis ako sa fotí z webcam? Ako si nastavíme ISO, clonu, expozíciu?

Ďakujem

aleluja, na kolky krat si to pochopil? a kto by prosim ta pochopil co je to webcamerov??
 
gytheio
2024-08-22 15:51:03
príspevok od: Paladin25
Paľko prepáč píšem len s mobilu a asi mi do toho skočila automatická korekcia.

Ospravedlňujem sa ti ak si nepochopil výraz ktorý som tam uviedol.

A teraz mi už prosím prezradis ako sa fotí z webcam? Ako si nastavíme ISO, clonu, expozíciu?

Ďakujem

len pre uplnost, ten prekladac ti to korigoval s v na konci? to nikdy nerobi
 
Paladin25
2024-08-22 16:10:02
príspevok od: gytheio
len pre uplnost, ten prekladac ti to korigoval s v na konci? to nikdy nerobi
Nikdy nehovor nikdy

A povieš mi už ako sa to teda fotí?

 
Paladin25
2024-08-22 16:11:59
príspevok od: gytheio
aleluja, na kolky krat si to pochopil? a kto by prosim ta pochopil co je to webcamerov??
Podľa mňa 9 z 10 ľudí to pochopilo.

To že ty si bol ten 1 čo nie má neprekvapilo a preto som sa ti ospravedlnil.
 
gytheio
2024-08-22 16:22:20
príspevok od: Paladin25
Podľa mňa 9 z 10 ľudí to pochopilo.

To že ty si bol ten 1 čo nie má neprekvapilo a preto som sa ti ospravedlnil.
EXOT, tu nejde o to ci to ludia pochopili, samozrejme, ze na rozdiel od teba to pochopil kazdy .. ide o to, ze ty tu mudrujes o spisovnej slovencine a sam ju neovladas.. co o tebe hovori uplne vsetko lebo ty tu mudrujes do vsetkeho ale nic z toho neovladas
 
Paladin25
2024-08-22 16:29:10
príspevok od: gytheio
EXOT, tu nejde o to ci to ludia pochopili, samozrejme, ze na rozdiel od teba to pochopil kazdy .. ide o to, ze ty tu mudrujes o spisovnej slovencine a sam ju neovladas.. co o tebe hovori uplne vsetko lebo ty tu mudrujes do vsetkeho ale nic z toho neovladas
Teraz si zasa pisal o sebe že Paľko?

Konečne si si nastavil zrkadlo. Lebo pokiaľ ide o mňa ja som o tebe povedal že nerozumieš textu. Ale súhlas gramatiku máš tiez nanic ale to mi býva jedno.

Tvoj problém je že nerozumieš významu viet. A to ma s gramatikou málo spoločné.


A dozvieme sa ako sa fotí tou webkamerou? Ako nastavíme ISO, clonu?

Ako to robíš Paľko?
 
gytheio
2024-08-22 16:31:32
príspevok od: Paladin25
Teraz si zasa pisal o sebe že Paľko?

Konečne si si nastavil zrkadlo. Lebo pokiaľ ide o mňa ja som o tebe povedal že nerozumieš textu. Ale súhlas gramatiku máš tiez nanic ale to mi býva jedno.

Tvoj problém je že nerozumieš významu viet. A to ma s gramatikou málo spoločné.


A dozvieme sa ako sa fotí tou webkamerou? Ako nastavíme ISO, clonu?

Ako to robíš Paľko?
ved som napisal, zase si niecom nerozumel?? stupidna otazka stupidnou slovencinou
 
Paladin25
2024-08-22 16:37:15
príspevok od: gytheio
ved som napisal, zase si niecom nerozumel?? stupidna otazka stupidnou slovencinou
Pre hlupáka každý hlúpy.
 
internetiko
2024-08-22 20:50:05
Karol prosím ťa vypni to...
 
internetiko
2024-08-22 20:53:17
Všetky diskusie sú smutné a o ničom, chýba tu admin a moderátor.. no Bohu žiaľ, nemáte úctu voči sebe, tak Vás musí niekto korigovať...
 
Paladin25
2024-08-22 21:54:33
príspevok od: internetiko
Všetky diskusie sú smutné a o ničom, chýba tu admin a moderátor.. no Bohu žiaľ, nemáte úctu voči sebe, tak Vás musí niekto korigovať...
No nemá preto je žiaľ stav taký aký je.
 
Paladin25
2024-08-22 21:55:47
príspevok od: internetiko
Karol prosím ťa vypni to...
A čo sa tým vyrieši? Bude po probléme?
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia