Hore

Rozhýbte sa túto jar so smart hodinkami Huawei Watch GT 4

Jar je oficiálne tu, a mnoho z nás cíti potrebu znovu naštartovať svoj aktívny životný štýl. Pre extra dávku motivácie je dobré mať poruke smart pomocníka. V portfóliu nositeľných zariadení od Huawei nájdeme ideálneho adepta - smart hodinky Huawei Watch GT 4, ktoré vďaka množstvu inovatívnych funkcií inšpirujú k aktívnemu životnému štýlu.

Monitorovanie zdravia a športu

Zdravie je kľúčovým aspektom nášho života, a preto Huawei Watch GT 4 ponúkajú pokročilé sledovanie zdravia a športu, vrátane merania srdcového tepu, monitorovania spánku a sledovania úrovne stresu. Navyše, vylepšená funkcia Activity Ring posúva sledovanie všetkých aktivít na vyššiu úroveň. Zakorenená vo vedeckom výskume, obsahuje nové výpočty sledovania, ktoré používateľom poskytujú komplexné a presné pochopenie ich každodenných aktivít. S integrovaným GPS budete mať vždy prehľad o svojej trase a vzdialenosti. Bez ohľadu na to, či sa venujete bežnému tréningu, behu, plávaniu alebo iným športom, tieto hodinky vám poskytnú dôležité údaje o vašom výkone a následnej analýze.

Hodinky navyše podporujú viac ako 100 športových režimov a pokrývajú ešte viac typov tréningu, vrátane profesionálneho športového režimu, ktorý zahŕňa vnútornú a vonkajšiu chôdzu, beh, cyklistiku a plávanie, a novo pridaných vlastných režimov pre futbal, basketbal alebo padel. Algoritmy sledovania TruSeen™ 5.5+ sú špeciálne naprogramované na meranie výkonu a výsledkov konkrétnych aktivít.

V súlade s rastúcim dôrazom na zdravie a wellness predstavuje rad Huawei WATCH GT 4 úplne novú vedeckú aplikáciu na správu hmotnosti - aplikácia Stay Fit pomáha pri vedeckom riadení kalórií a poskytuje poradenstvo používateľom, ktorí sa snažia udržať alebo dosiahnuť svoju ideálnu hmotnosť.

   
WATCH GT 4 41mm

Dlhá výdrž batérie a výkon

S Huawei Watch GT 4 nemusíte mať obavy o výdrž batérie. S inteligentným riadením spotreby batérie a výkonným hardvérom môžete hodinky používať nepretržite až niekoľko dní na jedno nabitie. Navyše, hodinky Huawei Watch GT 4 nie je len samostatné zariadenie je to súčasť širšieho ekosystému produktov od Huawei. Prepojenie s inými smart zariadeniami vám umožňuje synchronizovať údaje, získavať aktuálne notifikácie a vytvárať plnohodnotný zážitok z používania.

Moderný dizajn pre každodenné nosenie

Nech už je váš štýl akýkoľvek, Huawei Watch GT 4 prichádzajú s dizajnom, ktorý sa hodí ku každej nálade či osobnosti. Vďaka množstvu farebných variantov a možnosti vymieňať remienky umožňujú prispôsobiť hodinky presne podľa vášho vkusu. Rovnako ako nespočetné množstvo rozkvitnutých farieb jari, aj väčší, 46 mm Huawei WATCH GT 4 prichádza so 4 farebnými prevedeniami - čiernym, hnedým, zeleným a strieborným, a Huawei WATCH GT 4 vo veľkosti 41 mm je k dispozícii v bielej, svetlo zlatej a striebornej farbe. Vďaka takejto personalizácii, rozmanitosti a nekonečným možnostiam sebavyjadrenia, množstvu dizajnov a viac ako 10 000 oficiálnych ciferníkov, z ktorých si môžete vybrať v obchode Huawei Watch Face Store, s hodinkami vyjadrite svoj individuálny štýl a bránou do sveta neobmedzeného prispôsobenia.

  
WATCH GT 4 46mm

Štýl a pohodlie v jednom

Jar prináša okrem iného aj dlhšie dni a kratšie noci. Predĺžené denné svetlo poskytuje viac príležitostí na cvičenie vonku. To umožňuje väčšiu flexibilitu pri plánovaní tréningov, vďaka čomu si ľudia s rušným životom ľahšie nájdu chvíle na cvičenie. Huawei WATCH GT 4 môžu tiež pomôcť sledovať spánku, čím zaistia, že budete mať nielen dostatok času na odpočinok, ale aj primeranú kvalitu spánku.

Všetky zariadenia Huawei WATCH sú navyše plne kompatibilné s akýmkoľvek zariadením so systémom Android alebo iOS a ľahko sa pripájajú nielen k smartfónom pomocou špecializovanej aplikácie Huawei Health (Zdravie), ale môžu sa vzájomne prepojiť aj s inými inteligentnými zariadeniami, aby ste mali vždy prehľad o všetkých vašich dátach.

A to najlepšie? Jar ponúka príležitosti na spoločenské fyzické aktivity, vrátane vonkajších tréningových krúžkovči iných komunitných športov. Zapojenie sa do týchto aktivít je príležitosťou spojiť sa s ostatnými, ktorí zdieľajú podobné ciele, čím sa cvičenie zmení na príjemnú spoločenskú udalosť. Používanie obľúbených fitness aplikácií ako Strava alebo Komoot na Huawei Watch GT 4 Vám navyše umožní držať krok s úspechmi vašich priateľov pre extra motiváciu.

Jarná ponuka od Huawei

Cena jarnej edície Huawei WATCH GT 4, vrátane 46 mm čiernych a 41 mm zlatých hodiniek, začína na 249 €. Pri kúpe navyše získate slúchadlá Huawei FreeBuds SE 2 v bielej alebo modrej farbe ako darček. Zákazníci tiež dostanú navyše remienok Huawei WATCH v štyroch farbách inšpirovaných jarou, medzi ktoré patria 22 mm fluoroelastomerové remienky v zelenej a modrej farbe a 18 mm remienky v ružovej a zelenej farbe.

Hodinky Huawei Watch GT 4 sú ideálnym spoločníkom pre každého, kto si chce udržiavať aktívny životný štýl. S eleganciou, výkonom a širokým spektrom funkcií sú tieto smart hodinky pripravené sprevádzať vás každým krokom na vašej ceste k vášmu lepšiemu ja.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
matpi
2024-04-05 12:30:52
Cinania sa uz tesia na vase peniaze a udaje
 
Paladin25
2024-04-05 14:54:16
príspevok od: matpi
Cinania sa uz tesia na vase peniaze a udaje
Tie údaje o tebe zbiera niekto vždy.

Aktuálne má na teba ale väčší vplyv USA ako CINA.
Takže riziko zneužitia tvojich údajov mi príde väčšie zo západu.
 
K1000
2024-04-05 14:57:57
Naposledy keď som si kupoval hodinky, zvažoval som aj túto značku. Avšak nepodporovali platby. Ja takéto hodniky používam 80% na dve veci:

- Tichý budík aby som nezobudil manželku,
- platby.

Pokiaľ nepodporujú jednu z týchto dvoch funcií, pre mňa nie sú.
 
matpi
2024-04-05 15:36:02
príspevok od: Paladin25
Tie údaje o tebe zbiera niekto vždy.

Aktuálne má na teba ale väčší vplyv USA ako CINA.
Takže riziko zneužitia tvojich údajov mi príde väčšie zo západu.
Indicie su presne opacne.
 
JohnNewton
2024-04-05 18:45:50
Za mňa plná spokojnosť, teraz GT3 PRO
 
JohnNewton
2024-04-05 18:50:19
príspevok od: matpi
Cinania sa uz tesia na vase peniaze a udaje
Asi poznáš DuckDuckGo, stránka nášo mesta sa snaží získať za pár min.niekoľko stoviek údajov z mobilu pre 8 rôznych spoločností, tak sa nepoondi z tých číňanov 😄
 
matpi
2024-04-05 19:45:58
príspevok od: JohnNewton
Asi poznáš DuckDuckGo, stránka nášo mesta sa snaží získať za pár min.niekoľko stoviek údajov z mobilu pre 8 rôznych spoločností, tak sa nepoondi z tých číňanov 😄
A tie spolocnosti zbroja, chystaju sa vojensky obsadit nejaku krajinu, pouzivaju nekale obchodne praktiky (kradnutie a kopirovanie patentov a technologii, statne dotacie vsetkeho, dumping) atd.? Ma v nich podiel nejaka diktatorska, resp. autokraticka krajina?

Ak nevidis rozdiel medzi "roznymi spolocnostami" a Cinou, tak si dalsi s rozbitym kompasom.

Ak Cina zautoci na Taiwan, dostane sa do konfliktu s USA a vyhlasi aj EU za "nepriatelske uzemie", pripadne stopnu vyvoz alebo EU stopne dovoz, tak si spomen ako si sa "nepoondial" a veselo im financne alebo datami prispieval.
 
blahoslav J B Art
2024-04-06 00:59:00
mam mobil Huawei Mate 20 Pro s Goodle Play a hodinky Huawei Watch Fit, akurat pred par dnami mi zacal mobil vypisovat, ze aktualizaciu Huawei zdravie nemoze z bezpacnostnych dovodov instalovat nezname aplikacie z tohto zdroja, lebo Huawei Zdravie uz v Google play nie je ...

takze uz radsej ziadne dalsie Huawei
 
Porubo
2024-04-06 08:35:23
príspevok od: K1000
Naposledy keď som si kupoval hodinky, zvažoval som aj túto značku. Avšak nepodporovali platby. Ja takéto hodniky používam 80% na dve veci:

- Tichý budík aby som nezobudil manželku,
- platby.

Pokiaľ nepodporujú jednu z týchto dvoch funcií, pre mňa nie sú.
Lacnejsi sposob (nez kupa hodiniek) ako nezobudit manzelku je prespat u milenky!
 
K1000
2024-04-06 10:19:08
príspevok od: Porubo
Lacnejsi sposob (nez kupa hodiniek) ako nezobudit manzelku je prespat u milenky!
Toto začnem praktizovať! Len si najprv budem musieť nejakú zohnať
 
JohnNewton
2024-04-06 10:19:20
príspevok od: blahoslav J B Art
mam mobil Huawei Mate 20 Pro s Goodle Play a hodinky Huawei Watch Fit, akurat pred par dnami mi zacal mobil vypisovat, ze aktualizaciu Huawei zdravie nemoze z bezpacnostnych dovodov instalovat nezname aplikacie z tohto zdroja, lebo Huawei Zdravie uz v Google play nie je ...

takze uz radsej ziadne dalsie Huawei
Apka je teraz v Huawei app gallery, žiadny problém s aktualizáciami
 
blahoslav J B Art
2024-04-06 16:00:17
príspevok od: JohnNewton
Apka je teraz v Huawei app gallery, žiadny problém s aktualizáciami
ano, uz som to vyriesil
 
j.a.r.o.
2024-04-07 09:33:56
príspevok od: K1000
Toto začnem praktizovať! Len si najprv budem musieť nejakú zohnať
Milenka však bude drahšia ako najmodernejšie smarthodinky
 
K1000
2024-04-07 12:49:04
príspevok od: j.a.r.o.
Milenka však bude drahšia ako najmodernejšie smarthodinky
No, to nedokážem posúdiť, lebo nemám skúsenosti

Ale aj hodinky sú drahé. Tietoaha iste viac než 300 EUR. Za to si môžem milenku vydržiavať hádam aj rok
 
Porubo
2024-04-07 12:57:40
príspevok od: K1000
No, to nedokážem posúdiť, lebo nemám skúsenosti

Ale aj hodinky sú drahé. Tietoaha iste viac než 300 EUR. Za to si môžem milenku vydržiavať hádam aj rok
Zavisi od kvality:
Ak by si chcel taku, aka je na titulnej fotografii, to by Ti ani zdaleka nestacilo!
Ale asi aj tu sa da uskromnit a najst viac socialno - ekonomicky prijatelne riesienie!
 
K1000
2024-04-07 13:48:30
príspevok od: Porubo
Zavisi od kvality:
Ak by si chcel taku, aka je na titulnej fotografii, to by Ti ani zdaleka nestacilo!
Ale asi aj tu sa da uskromnit a najst viac socialno - ekonomicky prijatelne riesienie!
Zrejme to bude tak, ako hovoríš. Pretože videl som v kine, že ak niekto chce mať takú atraktívnu milenku ako na titulnej fotke, musí jej poskytnúť určitý životný štýl, aby sa cítila pohodlne a mala záujem pokračovať vo vzťahu. To zahŕňa (výpočet nie je úplný):

- Večere v najlepších reštauráciách v meste,
- luxusné dovolenky v romantických plážových destináciách,
- cesty súkromným lietadlom, prinajhoršom prvou triedou v linkovom lietadle,
- účasť na glamuróznych súkromných večierkoch s vybranou spoločnosťou,
- cestovanie luxusným automobilom najvyššej triedy.

Aspoň tak to v tých filmoch zobrazovali, vravím. Tak si to bude pravda.

A na to všetko by 300 EUR bolo málo, aj 400. To by bolo treba oveľa viac, 600, možno aj 800.
 
Porubo
2024-04-07 15:13:24
Nastastie fotograf zdaleka nepotrebuje atraktivnu zenu/milenku. Lebo zalezi od toho, ako si ju vie dobre nasvietit!
 
JohnNewton
2024-04-07 15:16:07
príspevok od: K1000
Zrejme to bude tak, ako hovoríš. Pretože videl som v kine, že ak niekto chce mať takú atraktívnu milenku ako na titulnej fotke, musí jej poskytnúť určitý životný štýl, aby sa cítila pohodlne a mala záujem pokračovať vo vzťahu. To zahŕňa (výpočet nie je úplný):

- Večere v najlepších reštauráciách v meste,
- luxusné dovolenky v romantických plážových destináciách,
- cesty súkromným lietadlom, prinajhoršom prvou triedou v linkovom lietadle,
- účasť na glamuróznych súkromných večierkoch s vybranou spoločnosťou,
- cestovanie luxusným automobilom najvyššej triedy.

Aspoň tak to v tých filmoch zobrazovali, vravím. Tak si to bude pravda.

A na to všetko by 300 EUR bolo málo, aj 400. To by bolo treba oveľa viac, 600, možno aj 800.
Sú aj také , že za stravné lístky 😁😁
 
Evarist Polakovič
2024-04-07 17:49:19
Hodnú chvíľu mi trvalo, kým som vyriešil záhadu tohto článku o jeho dokonale ukrytej "pridanej hodnote" pre čitateľov ephoto. Nakoniec som na to sherlockovskou vylučovacou metódou prišiel. Jednoducho tam žiadna nie je.
 
Paladin25
2024-04-07 18:15:18
príspevok od: Evarist Polakovič
Hodnú chvíľu mi trvalo, kým som vyriešil záhadu tohto článku o jeho dokonale ukrytej "pridanej hodnote" pre čitateľov ephoto. Nakoniec som na to sherlockovskou vylučovacou metódou prišiel. Jednoducho tam žiadna nie je.
A predsa vidíš koľko to vyvolalo emócii... holt marketing vládne svetu...

Keby tie hodinky aspoň fotili
I keď ak sa nemýlim dajú sa použiť ako dialková spúšť k mobilu...
 
K1000
2024-04-07 19:27:32
príspevok od: Paladin25
A predsa vidíš koľko to vyvolalo emócii... holt marketing vládne svetu...

Keby tie hodinky aspoň fotili
I keď ak sa nemýlim dajú sa použiť ako dialková spúšť k mobilu...
Moje sa dajú 😎
 
K1000
2024-04-07 19:40:20
príspevok od: Paladin25
A predsa vidíš koľko to vyvolalo emócii... holt marketing vládne svetu...

Keby tie hodinky aspoň fotili
I keď ak sa nemýlim dajú sa použiť ako dialková spúšť k mobilu...
Práve som si uvedomil, že moje nielen fungujú ako externá spúš na mobil, ale aj zobrazujú čo mobil vidí. To som nevedel.

Tak som zamieril mobil na hodinky a vznikla takáto nekonečná sľúčka
 
gytheio
2024-04-08 08:09:16
príspevok od: K1000
Práve som si uvedomil, že moje nielen fungujú ako externá spúš na mobil, ale aj zobrazujú čo mobil vidí. To som nevedel.

Tak som zamieril mobil na hodinky a vznikla takáto nekonečná sľúčka
To máš Apple watch ultra 2? To sú najlepšie smart hodinky na trhu, kamarát ich ma a spomínal, že tie hodinky vedia o ňom viac ako jeho doktor.
 
K1000
2024-04-08 08:51:46
príspevok od: gytheio
To máš Apple watch ultra 2? To sú najlepšie smart hodinky na trhu, kamarát ich ma a spomínal, že tie hodinky vedia o ňom viac ako jeho doktor.
Áno, je to verzia 2, dostal som ako vianočný darček. Páčia sa mi, majú milión funkcií, z ktorých využívam zatiaľ asi tak 6 😅
Ešte len zisťujem čo všetko to dokáže.
Trochu hrubé na spanie, ale dá sa zvyknúť.
 
gytheio
2024-04-08 09:16:01
príspevok od: K1000
Áno, je to verzia 2, dostal som ako vianočný darček. Páčia sa mi, majú milión funkcií, z ktorých využívam zatiaľ asi tak 6 😅
Ešte len zisťujem čo všetko to dokáže.
Trochu hrubé na spanie, ale dá sa zvyknúť.
Par rokov dozadu som si kupil smart hodinky, dal som si ich na ruku asi dva krat.. v tomto s Karolom suhlasim, ziadne plus som z toho nemal, to iste je aj v telefone a nosit dva telefony... okrem toho klasicke hodinky su sperk na ruke.
 
K1000
2024-04-08 09:29:42
príspevok od: gytheio
Par rokov dozadu som si kupil smart hodinky, dal som si ich na ruku asi dva krat.. v tomto s Karolom suhlasim, ziadne plus som z toho nemal, to iste je aj v telefone a nosit dva telefony... okrem toho klasicke hodinky su sperk na ruke.
Tak je, poznám tiež ľudí čo majú a nevyužívajú.
Ale keď napríklad chodíš veľa po horách, alebo ináč športuješ, môže to byť dobrá vec. Napríklad tieto čo mám majú funkciu aby si sa nestratil - v prípade núdze ťa zavedú späť po tej istej trase. A podobne.

Najviac čo využívam sú platby hodinkami. Pravdu povediac, už si ani nepamätám kedy som platil iným spôsobom. Stlačíš dvakrát rýchlo gombík a na obrazovke sa zjaví karta, môžeš zaplatiť. Funguje to aj cez hrubú vetrovku, nemusíš ani vidieť obrazovku. Vzápätí po platbe ti príde potvrdenie o transakcii od banky.
To je super, to sa mi veľmi páči.

Aj tichý budík využívam, lebo vstávam omnoho skôr než manželka. Aj stopky na varenie čaju. Vždy som mal tendenciu nechať čajové vrecúško príliš dlho a potom som mal horký čaj. Takto si dám stopky na 3 minúty a hodinky ma upozornia. Podobne aj s chladením piva v mrazničke, už mi nikdy nezamrzne, ako sa mi stávalo

Pri horskej turistike je zaujímavé pozrieť si nadmorskú výšku, ktorú tiež ukazujú. A zaznamenávajú celú strasu, ktorú si prešiel, aj s množstvom údajov (srdcový tep v jednotlivých fázach trasy a milión ďalších vecí).

Občas využívam s bratom vysielačku, keď mu chcem len tak narýchlo niečo povedať.
Pri reprodukcii hudby cez Spotify som si zvykol napríklad preskočiť skladbu, alebo upraviť hlasitosť cez hodinky. Funguje to aj v aute - v aute sa ti prehráva hudba zo Spotify cez bluetooth a ovládať si to vieš cez hodinky.

Má to veľa funkcií. Môže to byť užitočná vec pre toho, kto sa tomu bude venovať, všetko si ponastavuje a zvykne si sledovať informácie o sebe.
 
gytheio
2024-04-08 09:47:43
príspevok od: K1000
Tak je, poznám tiež ľudí čo majú a nevyužívajú.
Ale keď napríklad chodíš veľa po horách, alebo ináč športuješ, môže to byť dobrá vec. Napríklad tieto čo mám majú funkciu aby si sa nestratil - v prípade núdze ťa zavedú späť po tej istej trase. A podobne.

Najviac čo využívam sú platby hodinkami. Pravdu povediac, už si ani nepamätám kedy som platil iným spôsobom. Stlačíš dvakrát rýchlo gombík a na obrazovke sa zjaví karta, môžeš zaplatiť. Funguje to aj cez hrubú vetrovku, nemusíš ani vidieť obrazovku. Vzápätí po platbe ti príde potvrdenie o transakcii od banky.
To je super, to sa mi veľmi páči.

Aj tichý budík využívam, lebo vstávam omnoho skôr než manželka. Aj stopky na varenie čaju. Vždy som mal tendenciu nechať čajové vrecúško príliš dlho a potom som mal horký čaj. Takto si dám stopky na 3 minúty a hodinky ma upozornia. Podobne aj s chladením piva v mrazničke, už mi nikdy nezamrzne, ako sa mi stávalo

Pri horskej turistike je zaujímavé pozrieť si nadmorskú výšku, ktorú tiež ukazujú. A zaznamenávajú celú strasu, ktorú si prešiel, aj s množstvom údajov (srdcový tep v jednotlivých fázach trasy a milión ďalších vecí).

Občas využívam s bratom vysielačku, keď mu chcem len tak narýchlo niečo povedať.
Pri reprodukcii hudby cez Spotify som si zvykol napríklad preskočiť skladbu, alebo upraviť hlasitosť cez hodinky. Funguje to aj v aute - v aute sa ti prehráva hudba zo Spotify cez bluetooth a ovládať si to vieš cez hodinky.

Má to veľa funkcií. Môže to byť užitočná vec pre toho, kto sa tomu bude venovať, všetko si ponastavuje a zvykne si sledovať informácie o sebe.
Uplne tomu rozumiem, je to vynikajuca hracka pre ludi ktori sa vyzivaju v novych technickych vymozenostiach, ale to iste co si tu spominal je aj v iPhone. Ta znacka je daleko pred ostatnymi vo vsetkom. iPhone zdravie je o desat rokov pred Samsung zdravie a ostatne znacky netreba ani spominat, mapy trasy uplne vsetko. iPhone moze komunikovat aj so satelitnym telefonom, co ostatne znacky este nemaju, aspon si myslim.
 
K1000
2024-04-08 10:07:53
príspevok od: gytheio
Uplne tomu rozumiem, je to vynikajuca hracka pre ludi ktori sa vyzivaju v novych technickych vymozenostiach, ale to iste co si tu spominal je aj v iPhone. Ta znacka je daleko pred ostatnymi vo vsetkom. iPhone zdravie je o desat rokov pred Samsung zdravie a ostatne znacky netreba ani spominat, mapy trasy uplne vsetko. iPhone moze komunikovat aj so satelitnym telefonom, co ostatne znacky este nemaju, aspon si myslim.
Ja ako technologický nadšenec používam aj Apple výrobky (iPhone, iPad), aj Android (Nothing Phone 2, Samsung Galaxy Tab). Nejaké priepastné rozdiely v bežnom denno-dennom používaní nebadám, obidva sú vyspelé systémy a fungujú dobre. Ale aplikáciu Zdravie používam len na iPhone, takže nemám názor na jej ekvivalent na Androide.

Niekedy sa stáva, že tá istá aplikácia je lepšia vo svojej verzii pre iOS. Príklad: VLC. Na iOS má viac funkcií, napríklad prenos videí do zariadenia cez WiFi (vytvorí HTTP server).

U máp zase by som povedal, že Google Maps sú ďaleko vpredu pred Apple Maps. Aj na iPhone používam Google Maps.

A áno, tá komunikácia cez satelit môže človeku zachrániť život v núdzovej situácii mimo dosahu mobilného signálu. Len neviem, či to už funguje aj v Európe, možno áno.

Na Apple ma strašne serie tá ich škaredá snaha vytĺcť čo najviac prachov zo zákazníkov. Napríklad ponúknu zariadenie so 64 GB pamäti (príliš málo), alebo 256 GB (príliš veľa). Neponúknu 128 GB - zlatý stred, čo by si každý kúpil. Aby prinútili ľudí zbytočne si doplatiť za 256 GB.
To sa mi zdá odporné. Samsung to nerobí.

Alebo tie ich šialené ceny za upgrady, ponúkajú dodatočných 256 GB diskovej kapacity za 220 EUR, keď na trhu to stojí 65 EUR. A podobne. To je dosť odpudzujúce správanie a nečudujem sa, že veľa ľudí nenávidí Apple.
 
JohnNewton
2024-04-08 10:12:53
príspevok od: gytheio
Par rokov dozadu som si kupil smart hodinky, dal som si ich na ruku asi dva krat.. v tomto s Karolom suhlasim, ziadne plus som z toho nemal, to iste je aj v telefone a nosit dva telefony... okrem toho klasicke hodinky su sperk na ruke.
Čo, šperk ? A ktoré ? Ficove za 50 litrov? Alebo tie čo nosil Francúzsky prezident a stáli ho kariéru ? Či Rollex za 500000€ 😁
 
gytheio
2024-04-08 10:25:34
príspevok od: K1000
Ja ako technologický nadšenec používam aj Apple výrobky (iPhone, iPad), aj Android (Nothing Phone 2, Samsung Galaxy Tab). Nejaké priepastné rozdiely v bežnom denno-dennom používaní nebadám, obidva sú vyspelé systémy a fungujú dobre. Ale aplikáciu Zdravie používam len na iPhone, takže nemám názor na jej ekvivalent na Androide.

Niekedy sa stáva, že tá istá aplikácia je lepšia vo svojej verzii pre iOS. Príklad: VLC. Na iOS má viac funkcií, napríklad prenos videí do zariadenia cez WiFi (vytvorí HTTP server).

U máp zase by som povedal, že Google Maps sú ďaleko vpredu pred Apple Maps. Aj na iPhone používam Google Maps.

A áno, tá komunikácia cez satelit môže človeku zachrániť život v núdzovej situácii mimo dosahu mobilného signálu. Len neviem, či to už funguje aj v Európe, možno áno.

Na Apple ma strašne serie tá ich škaredá snaha vytĺcť čo najviac prachov zo zákazníkov. Napríklad ponúknu zariadenie so 64 GB pamäti (príliš málo), alebo 256 GB (príliš veľa). Neponúknu 128 GB - zlatý stred, čo by si každý kúpil. Aby prinútili ľudí zbytočne si doplatiť za 256 GB.
To sa mi zdá odporné. Samsung to nerobí.

Alebo tie ich šialené ceny za upgrady, ponúkajú dodatočných 256 GB diskovej kapacity za 220 EUR, keď na trhu to stojí 65 EUR. A podobne. To je dosť odpudzujúce správanie a nečudujem sa, že veľa ľudí nenávidí Apple.
Kedze skoro stale robim tury po horach, ten rozdiel najviac vidno v iPhone health, v porovnani so Samsung health je to nebe a dudy. A uplne najhorsie je z toho Xiaomi, ten ukazuje iba zakladne funkcie a aj to v app Samsung health.
 
gytheio
2024-04-08 10:27:50
príspevok od: JohnNewton
Čo, šperk ? A ktoré ? Ficove za 50 litrov? Alebo tie čo nosil Francúzsky prezident a stáli ho kariéru ? Či Rollex za 500000€ 😁
z Portobello Market 80 rocne natahovacie za 50 libier
 
JohnNewton
2024-04-08 10:34:54
príspevok od: gytheio
z Portobello Market 80 rocne natahovacie za 50 libier
No nazdar 🤓, máme v rodine hipstera, tie jeho hodinky fungovali tak, že keď si ich naťahoval, vyzeralo to že onanuje 😆
 
gytheio
2024-04-08 10:41:01
príspevok od: JohnNewton
No nazdar 🤓, máme v rodine hipstera, tie jeho hodinky fungovali tak, že keď si ich naťahoval, vyzeralo to že onanuje 😆
to sa na teba podoba.. 37
 
JohnNewton
2024-04-08 10:47:44
príspevok od: gytheio
to sa na teba podoba.. 37
No to je holý fakt, ešte si to nevidel ? 🤗
 
K1000
2024-04-08 10:52:34
Klasické hodinky, to je kapitola sama o sebe. Dosť fascinujúca. Napríklad sa mi páčia niektoré reklamy. IWC mali raz reklamu, kde bolo len napísané: "Bohužiaľ, nedokážeme povedať ako dlho vydržia naše hodinky. Všetky, ktoré sme kedy vyrobili ešte fungujú"

Alebo Breguet mal v reklame maľbu Napoleona a nápis "Jeden z našich prvých zákazníkov"

Tiež je sranda, že najvýznamejší webový časopis o hodinkách sa volá "Hodinkee". Zakladateľ (Američan) hľadal vhodný titul a rozhodol sa, že použije preklad slova "watch" do niektorého z cudzích jazykov. Najviac sa mu zapáčil český / slovenský preklad, tak použil jeho fonetický prepis

https://www.hodinkee.com/
 
gytheio
2024-04-08 10:55:35
príspevok od: JohnNewton
No to je holý fakt, ešte si to nevidel ? 🤗
ked ma niekto rad kvalitnu klasiku a nekupuje si cinsky srot, je onanista?
 
gytheio
2024-04-08 11:00:31
príspevok od: K1000
Klasické hodinky, to je kapitola sama o sebe. Dosť fascinujúca. Napríklad sa mi páčia niektoré reklamy. IWC mali raz reklamu, kde bolo len napísané: "Bohužiaľ, nedokážeme povedať ako dlho vydržia naše hodinky. Všetky, ktoré sme kedy vyrobili ešte fungujú"

Alebo Breguet mal v reklame maľbu Napoleona a nápis "Jeden z našich prvých zákazníkov"

Tiež je sranda, že najvýznamejší webový časopis o hodinkách sa volá "Hodinkee". Zakladateľ (Američan) hľadal vhodný titul a rozhodol sa, že použije preklad slova "watch" do niektorého z cudzích jazykov. Najviac sa mu zapáčil český / slovenský preklad, tak použil jeho fonetický prepis

https://www.hodinkee.com/
Nenosim hodinky skoro vobec, dam si ich iba ked idem niekam do spolocnosti. Pre mna je to klasicka klasika, mam na ruke nieco co funguje iba preto, ze je natiahnute pero
ziadna baterka ziadny motorcek, natiahnute pero.
 
JohnNewton
2024-04-08 11:07:30
príspevok od: gytheio
ked ma niekto rad kvalitnu klasiku a nekupuje si cinsky srot, je onanista?
Ty si si mal kúpiť ruZké, tie boli vždy najrýchlejšie na svete, šrot máš Ty na ruke 😄, inak to bolo o spôsobe naťahovania.To si zrejme nepochopil a Švačiarsky hodinársky priemysel prepúšťal v posledných rokoch tisíce zamestnancov, doba sa mení, iba Ty si stálica 😄
 
gytheio
2024-04-08 11:17:13
príspevok od: JohnNewton
Ty si si mal kúpiť ruZké, tie boli vždy najrýchlejšie na svete, šrot máš Ty na ruke 😄, inak to bolo o spôsobe naťahovania.To si zrejme nepochopil a Švačiarsky hodinársky priemysel prepúšťal v posledných rokoch tisíce zamestnancov, doba sa mení, iba Ty si stálica 😄
to nebolo o sposobe natahovania, iba si chcel ukazat kto si
 
JohnNewton
2024-04-08 11:22:01
príspevok od: gytheio
to nebolo o sposobe natahovania, iba si chcel ukazat kto si
No vidíš, ani tie klasické hodinky nepoznáš....kukučkové si mal ?
 
blahoslav J B Art
2024-04-08 23:49:10
ja nosim v pracovne dni naramok Xiaomi Mi Band 6, pocas volnych dni hodinky Huawei Watch Fit a 'remienky' striedam podla oblecenia, aby pasovali farebne
 
JohnNewton
2024-04-09 13:03:25
príspevok od: blahoslav J B Art
ja nosim v pracovne dni naramok Xiaomi Mi Band 6, pocas volnych dni hodinky Huawei Watch Fit a 'remienky' striedam podla oblecenia, aby pasovali farebne
Vy LGBTI síce nemáte práva, ale máte prezidenta 😜
 
K1000
2024-04-09 14:04:31
príspevok od: blahoslav J B Art
ja nosim v pracovne dni naramok Xiaomi Mi Band 6, pocas volnych dni hodinky Huawei Watch Fit a 'remienky' striedam podla oblecenia, aby pasovali farebne
Konečne niekto, kto tu má štýl.
 
Dumaru
2024-04-09 20:19:19
Ja som dlho vzdoroval smart hodinkám a mal som radšej klasiku ručičkové, ale minulý rok som si kúpil na skúšku za facku Huawei Watch Fit 2 Active a musím povedať, že vysoko návykové hodinky. Asi 95 percent funkcií nevyužívam, ale tých pár je za mňa super: Notifikácia hovorov a správ napríklad z WhatsApp ako aj možnosť použiť predvolené odpovede (čo je super keď mám mobil napríklad v batohu), notifikácia emailov, môžem telefonovať cez hodinky (keď šoférujem tak na stručné hovory), mám info o tepe a krokoch v rámci dňa a mám ich spárované s jednou navigáciou. A to je asi za mňa všetko, hneď som objednal aj modrý remienok aby nesplýval pôvodný čierny s čiernym púzdrom hodiniek a za mňa fajn. A vydržia na baterke kľudne týždeň a sú nabité za hodinu. Keď to zhrniem tak keby len zobrazovali notifikácie z mobilu, aj to by mi stačilo k ich používaniu.
 
Dumaru
2024-04-09 20:25:19
A ešte a mi páči pri smart hodinkách, že si ich človek môže personalizovať napríklad voľbou ciferníku.
 
gytheio
2024-04-09 20:36:11
príspevok od: Dumaru
A ešte a mi páči pri smart hodinkách, že si ich človek môže personalizovať napríklad voľbou ciferníku.
si zena alebo chlap? si vobec plnolety?
 
Dumaru
2024-04-09 20:48:13
príspevok od: gytheio
si zena alebo chlap? si vobec plnolety?
Ja som vedel, že sa raz dočkám myšlienky dňa, ktorá si zaslúži zarámovať a na stenu Dám ti len dve indície, keby si mal cez 20, stále ti môžem byť otcom a keby si mi dal túto otázku naživo, rýchlo by si pochopil po výchovnej či som chlap alebo žena Čo slovo to perla, na hrad s tebou!
 
Dumaru
2024-04-09 21:34:57
príspevok od: gytheio
komu není vzhúru dáno, at si koupi levný Huawei.. moze si nastavit cifernik
Dobrý pokus, nem chápe debatu o technických veciach tak sa chytí jedinej veci čomu rozumel, ciferníka Jaaaj ty nikdy nesklameš, spam majster.
 
blahoslav J B Art
2024-04-09 22:11:27
príspevok od: Dumaru
A ešte a mi páči pri smart hodinkách, že si ich človek môže personalizovať napríklad voľbou ciferníku.
samozrejme, aj ja si menim okrem farby remienkov aj ciferniky, remienky kombinujem podla oblecenia, aby mi ladili, ale aj podla roznych farieb puzdier na oba moje mobily, lebo tie si tiez menim ... a ciferniky si menim aj podla toho, kde som, ak som medzi elgebetakmi, dam si duhovy cifernik, ked som medzi sedlakmi, dam si cierny remienok, aj cifernik, aj obal na mobil
 
Dumaru
2024-04-09 22:15:09
príspevok od: blahoslav J B Art
samozrejme, aj ja si menim okrem farby remienkov aj ciferniky, remienky kombinujem podla oblecenia, aby mi ladili, ale aj podla roznych farieb puzdier na oba moje mobily, lebo tie si tiez menim ... a ciferniky si menim aj podla toho, kde som, ak som medzi elgebetakmi, dam si duhovy cifernik, ked som medzi sedlakmi, dam si cierny remienok, aj cifernik, aj obal na mobil
keď som s elegánmi tak ciferník James Bond a medzi "sedlákmi" ten s traktorom
 
Porubo
2024-04-10 08:01:47
Ja si menim cifernik iba ked prechadzam cez Cifer.
 
jozef84
2024-04-10 09:53:11
príspevok od: blahoslav J B Art
samozrejme, aj ja si menim okrem farby remienkov aj ciferniky, remienky kombinujem podla oblecenia, aby mi ladili, ale aj podla roznych farieb puzdier na oba moje mobily, lebo tie si tiez menim ... a ciferniky si menim aj podla toho, kde som, ak som medzi elgebetakmi, dam si duhovy cifernik, ked som medzi sedlakmi, dam si cierny remienok, aj cifernik, aj obal na mobil
máš zmysel pre humor.
 
Paladin25
2024-04-10 10:23:31
príspevok od: Porubo
Ja si menim cifernik iba ked prechadzam cez Cifer.
Mne sa mení ciferník len keď sa pripletiem do bitky
 
blahoslav J B Art
2024-04-10 15:04:35
príspevok od: JohnNewton
Vy LGBTI síce nemáte práva, ale máte prezidenta 😜
To mi pripomenulo, že ak pôjdem na inauguráciu, musím si k červeným tangáčom kúpiť aj červený kryt na mobil a remienok na hodinky... Keby sa náhle oteplilo na afterparty v Pionierskom paláci 😉
 
gytheio
2024-04-10 15:15:55
príspevok od: JohnNewton
Čo, šperk ? A ktoré ? Ficove za 50 litrov? Alebo tie čo nosil Francúzsky prezident a stáli ho kariéru ? Či Rollex za 500000€ 😁
dokonca som aj foto nasiel ked som ich kupoval
 
JohnNewton
2024-04-10 19:41:29
príspevok od: gytheio
dokonca som aj foto nasiel ked som ich kupoval
Hodinky radšej neriešme, ale foto môže byť
 
JohnNewton
2024-04-10 20:31:49
príspevok od: gytheio
nedavno som pocul hlasku, Lexus a smart hodinky si kupuju iba gayovia.. nieco na tom bude, lebo ked som bol v Londyne o Lexuse sa to hovorilo aj tam
Porozmýšľaj ak sa Ti dá 😁,kde má táto Tebou vymyslená korelácia zásadnú slabinu, no daj viac ako 37

 
gytheio
2024-04-10 20:38:02
príspevok od: JohnNewton
Porozmýšľaj ak sa Ti dá 😁,kde má táto Tebou vymyslená korelácia zásadnú slabinu, no daj viac ako 37

ja klamat nemusim ani to nerobim, lebo som bol dalej ako v miestnej krcme
 
JohnNewton
2024-04-10 20:55:57
príspevok od: gytheio
ja klamat nemusim ani to nerobim, lebo som bol dalej ako v miestnej krcme
Klamať nemusíš, Ty len šíríš svoju nebotyčnú hlúposť neúnavne už roky. A ruZská krčma bola ozaj ďaleko..
 
gytheio
2024-04-10 21:22:55
príspevok od: JohnNewton
Klamať nemusíš, Ty len šíríš svoju nebotyčnú hlúposť neúnavne už roky. A ruZská krčma bola ozaj ďaleko..
v rusku krcmy nemaju, ani to nevies
 
JohnNewton
2024-04-10 21:39:25
príspevok od: gytheio
v rusku krcmy nemaju, ani to nevies
Klameš
 
gytheio
2024-04-10 21:53:02
príspevok od: JohnNewton
Klameš
za jelcina otvorili prve puby ale klasicke krcmy tam nikdy neboli a ani nie su.. rusi slopu doma alebo v garazach alebo v parkoch na lavickach
 
Dumaru
2024-04-10 22:55:02
Musím to upresniť lebo sa to tu zvrhlo Výmenou ciferníka a personalizáciou mám na mysli spárovať hodinky s mobilom a vymeniť defaultný ciferník za niečo decentnejšie z galérie. A urobiť to presne raz (slovom jeden krát) na začiatku a nie ho meniť každú chvíľu ako majster lieky, to by možno aj on potvrdil že neprospieva duševnému zdraviu
 
JohnNewton
2024-04-11 09:00:04
príspevok od: gytheio
za jelcina otvorili prve puby ale klasicke krcmy tam nikdy neboli a ani nie su.. rusi slopu doma alebo v garazach alebo v parkoch na lavickach
Slovo krčma má priamy preklad do ruštiny
 
gytheio
2024-04-11 09:12:12
príspevok od: JohnNewton
Slovo krčma má priamy preklad do ruštiny
паб, to je krčma v rustine, cize pub a o tom som pisal vyssie
 
efko
2024-04-11 10:55:44
Možno Čína špehuje ľudí pomocou smart technologii ale to zatiaľ nikto oficialne nedokázal, ale že USA špehujú ľudí po celom svete to predsa vieme na 100 percent. Veď si spomente keď sa prevalil škandál s odpočúvaním popredných europskych politikov. a to su ako že naši priatelia. Ak to robí Čína tak sa tomu nemôžme čudovať, veď to je predsa náš nepriateľ. Ale to že to robia naši priatelia tak to je naozaj na počudovanie. Alebo to je u priateľov normálne?
 
gytheio
2024-04-11 11:10:10
príspevok od: efko
Možno Čína špehuje ľudí pomocou smart technologii ale to zatiaľ nikto oficialne nedokázal, ale že USA špehujú ľudí po celom svete to predsa vieme na 100 percent. Veď si spomente keď sa prevalil škandál s odpočúvaním popredných europskych politikov. a to su ako že naši priatelia. Ak to robí Čína tak sa tomu nemôžme čudovať, veď to je predsa náš nepriateľ. Ale to že to robia naši priatelia tak to je naozaj na počudovanie. Alebo to je u priateľov normálne?
Robi to uplne kazdy, keby to nerobili mozno by ludstvo uz ani neexistovalo. Kolkym teroristickym utokom sa zabranilo prave vdaka spehovaniu odpocuvani. Su veci o ktorych sa nikdy nedozvieme comu sa podarilo zabranit vdaka spehovaniu a tajnym sluzbam.
Najviac kontrolovani a spehovani si Cinania doma v Cine, podla toho co pises, ze priatelia by taketo veci nemali robit.. su Cinania sami sebe nepriatelia
 
efko
2024-04-11 11:32:33
Ale Čína nie je demokratický štát a my sme predsa demokraticky štát. A robíme to iste čo robí ten zlý nedemokratický štát. Podľa mňa sme ešte horši, lebo na iných ukazujeme aký sú zlý a my robíme to isté.
 
JohnNewton
2024-04-11 11:46:29
príspevok od: efko
Ale Čína nie je demokratický štát a my sme predsa demokraticky štát. A robíme to iste čo robí ten zlý nedemokratický štát. Podľa mňa sme ešte horši, lebo na iných ukazujeme aký sú zlý a my robíme to isté.
Čína to samozrejme robí masívne, viď posledná kauza s balónom nad USA, aj obyčajné vysielačky ako Baofeng odosielajú komunikáciu na čínske družice. A že nám spojenci neveria, dobre robia, kopa EU politikov je na Putlerovej výplatnej páske.....🙂
 
gytheio
2024-04-11 11:46:55
príspevok od: efko
Ale Čína nie je demokratický štát a my sme predsa demokraticky štát. A robíme to iste čo robí ten zlý nedemokratický štát. Podľa mňa sme ešte horši, lebo na iných ukazujeme aký sú zlý a my robíme to isté.
Da sa to povedat aj tak, ze Cina ma preto najviac spionov aby vykradala know how po celom svete, jej system a ekonomika je na tom zalozena.. Amerika alebo zapad ma spionov preto aby si chranili to co dosiahli.. teda nie len preto ma tych spionov.
To je len zlomok toho preco musi existovat aj spehovanie.
A ze Amerika to tiez robi aj nam.. je to najsilnejsia a najvyspelejsia krajina ktora si chrani svoje investicie know how zaujmy.. Mali by sme byt radi, ze to je Amerika a nie Cina alebo nebodaj Rusko.
 
JohnNewton
2024-04-11 13:48:11
príspevok od: efko
Možno Čína špehuje ľudí pomocou smart technologii ale to zatiaľ nikto oficialne nedokázal, ale že USA špehujú ľudí po celom svete to predsa vieme na 100 percent. Veď si spomente keď sa prevalil škandál s odpočúvaním popredných europskych politikov. a to su ako že naši priatelia. Ak to robí Čína tak sa tomu nemôžme čudovať, veď to je predsa náš nepriateľ. Ale to že to robia naši priatelia tak to je naozaj na počudovanie. Alebo to je u priateľov normálne?
Čína to robí masívne ešte aj cez PMR vysielačky , a že EU politici sú sledovaní je dobré , nie málo ich je na Putlerovej výplatnej páske😄
 
gytheio
2024-04-11 14:05:34
príspevok od: JohnNewton
Čína to robí masívne ešte aj cez PMR vysielačky , a že EU politici sú sledovaní je dobré , nie málo ich je na Putlerovej výplatnej páske😄
niektori aspiruju na sledovaci obojok, u nas a v madarsku zvlast
 
JohnNewton
2024-04-11 14:09:32
príspevok od: gytheio
niektori aspiruju na sledovaci obojok, u nas a v madarsku zvlast
V tom sa zhodneme
 
Paladin25
2024-04-11 15:41:42
príspevok od: gytheio
паб, to je krčma v rustine, cize pub a o tom som pisal vyssie
A môže nám miestny expert už aj na gastronómiu osvetliť aký je podľa neho rozdiel medzi pubom a krčmou?
 
gytheio
2024-04-11 15:44:48
príspevok od: Paladin25
A môže nám miestny expert už aj na gastronómiu osvetliť aký je podľa neho rozdiel medzi pubom a krčmou?
skus porozmyslat, je to naozaj jednoduche..
 
Paladin25
2024-04-11 16:28:07
príspevok od: gytheio
skus porozmyslat, je to naozaj jednoduche..
No mňa zaujíma ako to vidíš ty. Keď to zadefinujes ľahšie sa o tom bude baviť.
 
gytheio
2024-04-11 16:43:13
príspevok od: Paladin25
No mňa zaujíma ako to vidíš ty. Keď to zadefinujes ľahšie sa o tom bude baviť.
ako som si aj myslel, nemas sancu prist na to
 
JohnNewton
2024-04-11 16:53:36
príspevok od: gytheio
ako som si aj myslel, nemas sancu prist na to
Preklad slova „ krčma ” zo slovenčiny do ruštiny
krčma – корчма
– шинок
– забегаловка
– кабак
– трактир
– харчевня
krčma na Kavkaze – духан
krčmár – кабатчик
 
Paladin25
2024-04-11 16:55:27
príspevok od: gytheio
ako som si aj myslel, nemas sancu prist na to
Nie, keby som vedel nepytam sa. Len sa mi nechce veriť že v celom Rusku nie je krčma ...
 
Paladin25
2024-04-11 16:57:01
príspevok od: JohnNewton
Preklad slova „ krčma ” zo slovenčiny do ruštiny
krčma – корчма
– шинок
– забегаловка
– кабак
– трактир
– харчевня
krčma na Kavkaze – духан
krčmár – кабатчик
Oni majú slovo a nemôžu ho použiť smutné
 
JohnNewton
2024-04-11 17:00:09
Maľba ruského maliara 19. storočia Leonida Ivanoviča Solomatkina V krčme ukazuje výjav z bežného života ruských opilcov. Krčma sa tak v Rusku, ako aj inde rýchlo stala centrom dedinského života a keďže bola otvorená denne, mohli Rusi piť nielen cez sviatky🤣
 
JohnNewton
2024-04-11 17:02:08
príspevok od: Paladin25
No mňa zaujíma ako to vidíš ty. Keď to zadefinujes ľahšie sa o tom bude baviť.
Pardón, ťukol som vedľa 🤗
 
gytheio
2024-04-11 17:10:57
príspevok od: JohnNewton
Preklad slova „ krčma ” zo slovenčiny do ruštiny
krčma – корчма
– шинок
– забегаловка
– кабак
– трактир
– харчевня
krčma na Kavkaze – духан
krčmár – кабатчик
корчма je ukrainsky krcma
забегаловка je jedalen... k ostatnym sa ani nebudem vyjadrovat

po rusky je to pub ale v rustine sa to pise pab.. rusi nemali vela veci za sojuzu co bolo bezne v ostatnom svete, preto sa krcma v rusku vola pub lebo v anglictine sa krcma povie pub.. ten nazov jednoducho prebrali
vies si predstavit, ze by za stalina mali v rusku krcmy ktore by sa nazyvali pub? to ani vo sne.. a co to znaci? ze v rusku krcmy za sojuzu neexistovali
v rusku za sojuzu v 500 000 tisicovom meste nebolo nic ine ako narodny vybor jedno divadlo a trznice pod holym nebom.. ziadne krcmy ziadne kaviarne restauracie kluby ani ziadne sportove kluby.. mali garaze kde sa vsetci stretavali a slopali
 
gytheio
2024-04-11 17:15:32
príspevok od: JohnNewton
Preklad slova „ krčma ” zo slovenčiny do ruštiny
krčma – корчма
– шинок
– забегаловка
– кабак
– трактир
– харчевня
krčma na Kavkaze – духан
krčmár – кабатчик
ziadny iny narod nema v jazyku tolko anglickych slov ako maju rusi, to iba preto, ze oni to nemali a nemali k tomu nazov, tak to prebrali z anglictiny, lepiaca paska sa u nich vola cкотч, krcma паб a dokonca divadlo nazyvaju spektaker..
 
gytheio
2024-04-11 17:18:26
príspevok od: JohnNewton
Maľba ruského maliara 19. storočia Leonida Ivanoviča Solomatkina V krčme ukazuje výjav z bežného života ruských opilcov. Krčma sa tak v Rusku, ako aj inde rýchlo stala centrom dedinského života a keďže bola otvorená denne, mohli Rusi piť nielen cez sviatky🤣
on nezil za sojuzu
 
K1000
2024-04-11 17:19:42
Apple Watch majú jednu fukciu, od ktorej som si veľa sľuboval, ale nakoniec nie je veľmi užitočná: "Double tap". Dvakrát energicky ťukneš o seba špičkou palca a prostredníka na ruke, na ktorej máš hodinky. Bez toho, aby si na nich pozeral. Hodinky sú to schopné rozpoznať ako gesto. Môžeš tým zastaviť budík, prijať hovor, zastaviť / znovu spustiť reprodukciu hudby, ukázať posledné správy a prechádzať cez nich a neviem čo ešte.

Ale funguje to tak na 75-80% a zatiaľ to nie je prispôsobiteľné: Zoznam úkonov, na ktoré to slúži je krátky. Napríklad veľmi by som privítal, aby sa tým dala vyvolať na obrazovku platobná karka. Lebo v zime mám hodinky pod hrubou vrstvou oblečenia. Signál NFC prenikne cez oblečenie a platiť sa dá aj bez obnaženia hodiniek, ale na vyvolanie karty je potrebné stlačiť gombík.

Ale má to budúcnosť, myslím si. Určite v ďalších verziách Watch OS to vylepšia.
 
blahoslav J B Art
2024-04-12 02:48:45
príspevok od: Dumaru
Musím to upresniť lebo sa to tu zvrhlo Výmenou ciferníka a personalizáciou mám na mysli spárovať hodinky s mobilom a vymeniť defaultný ciferník za niečo decentnejšie z galérie. A urobiť to presne raz (slovom jeden krát) na začiatku a nie ho meniť každú chvíľu ako majster lieky, to by možno aj on potvrdil že neprospieva duševnému zdraviu
ja beriem smart hodinky nielen ako prakticku vec, ale aj modnu ci dizajnovu, preto si menim remienky a ciferniky
napriklad ako taka ciapka/siltovka ... je to prakticka vec, ale aj modna a tiez nenosim jednu cely rok na vsetky prilezitosti, ale mam ich viac a podla potreby, nalady, ci farebnosti ich striedam
s fotakom to mam ine, lebo mam len 1 Leicu, ale striadam na nej 3 objektivy, podla potrieb, ale mam k nej 2 rozne popruhy
 
Dumaru
2024-04-12 08:25:42
príspevok od: blahoslav J B Art
ja beriem smart hodinky nielen ako prakticku vec, ale aj modnu ci dizajnovu, preto si menim remienky a ciferniky
napriklad ako taka ciapka/siltovka ... je to prakticka vec, ale aj modna a tiez nenosim jednu cely rok na vsetky prilezitosti, ale mam ich viac a podla potreby, nalady, ci farebnosti ich striedam
s fotakom to mam ine, lebo mam len 1 Leicu, ale striadam na nej 3 objektivy, podla potrieb, ale mam k nej 2 rozne popruhy
Noo na takéto detaily sú dosť vysadené ženy, tie si dokážu všimnúť na mužovi aj či mu ladí ten remienok k oblečeniu. Ja som stará škola, tenisky, rifle a tričko a v tom sa cítim najlepšie, keď som na akcii kde musím byť za slušáka pod kravatou tak trpím
 
JohnNewton
2024-04-12 09:28:36
príspevok od: Dumaru
Noo na takéto detaily sú dosť vysadené ženy, tie si dokážu všimnúť na mužovi aj či mu ladí ten remienok k oblečeniu. Ja som stará škola, tenisky, rifle a tričko a v tom sa cítim najlepšie, keď som na akcii kde musím byť za slušáka pod kravatou tak trpím
https://youtu.be/dPkZ2UrAl2M?si=K2a0l8OszAIH95sA
 
Dumaru
2024-04-12 09:30:37
príspevok od: JohnNewton
https://youtu.be/dPkZ2UrAl2M?si=K2a0l8OszAIH95sA
Presne toto nám dakedy stále hralo v aute cestou na diskotéku
 
efko
2024-04-15 08:56:53
Niektorí tu pišete že nechcete hodinky ktorými sa nedá platiť. Ja zas nechcen hodinky ktoré sa musia nabíjať kazde 2 dni.(napr. samsung aj appe). viem o čom píšem Manželka ma Samsung watch 6 a musí ích nabíjať každé 2 dni a je to riadna otrava. Moje Huawei Watch 4 pro nabíjam každých 7-8 dní.
 
K1000
2024-04-15 14:14:50
príspevok od: efko
Niektorí tu pišete že nechcete hodinky ktorými sa nedá platiť. Ja zas nechcen hodinky ktoré sa musia nabíjať kazde 2 dni.(napr. samsung aj appe). viem o čom píšem Manželka ma Samsung watch 6 a musí ích nabíjať každé 2 dni a je to riadna otrava. Moje Huawei Watch 4 pro nabíjam každých 7-8 dní.
Preferencie, preferencie...

Mne zase často nabíjať nevadí. Dokonca som taký extrémista, že nabíjam dvakrát častejšie, než normálni ľudia. Lebo udržiavam baterku medzi 50 a 80%, z čoho vyplýva potreba oveľa častejšie nabíjať 😅

Mne to nevadí. Je to osobné...
 
gytheio
2024-04-15 16:46:19
príspevok od: K1000
Preferencie, preferencie...

Mne zase často nabíjať nevadí. Dokonca som taký extrémista, že nabíjam dvakrát častejšie, než normálni ľudia. Lebo udržiavam baterku medzi 50 a 80%, z čoho vyplýva potreba oveľa častejšie nabíjať 😅

Mne to nevadí. Je to osobné...
Tiez som kedysi cital, ze ked sa baterka bude nabijat iba na 80%, jej zivotnost sa predlzi. A nedavno som cital zase pravy opak, ze ked sa nenabija na 100% rapidne straca zivotnost. Nenabita baterka zacne zvnutra kristalizovat, nabitim kristaliky zmiznu ale nie uplne, cim castejsie baterka kristalizuje tym sa viac znehodnocuje. Dokonca aj ked ukazuje, ze je nabita treba ju nechat aspon hodinu na nabijacke, stale sa dobija. Ja to vidim na mojej kolobezke, mam ju 4 roky, uplne vzdy ju dobijam na 100% a nechavam ju na nabijacke aj ked je dobita, ked som chodil fotit do firmy tak som ju rok nabijal dva krat denne. Na tachometri mam 8500km a este stale na nabitie prejde 30km. Baterku treba nabijat do plna, inak strati kapacitu.
 
JohnNewton
2024-04-15 17:22:06
https://www.vaka.sk/o-bateriach/skladovanie-li-ion-baterii
 
gytheio
2024-04-15 17:31:24
príspevok od: JohnNewton
https://www.vaka.sk/o-bateriach/skladovanie-li-ion-baterii
kupi si niekto baterie z dovodu aby ich mohol skladovat?
 
JohnNewton
2024-04-15 17:38:15
príspevok od: gytheio
kupi si niekto baterie z dovodu aby ich mohol skladovat?
Ak v zime trebárs nejazdíš na kolobežke a ja na e biku tak ju skladuješ, skladovaná je aj od výroby, transportu a prvého použitia v prístroji . Čo môže byť aj pár mesiacov.
 
gytheio
2024-04-15 17:47:21
príspevok od: JohnNewton
Ak v zime trebárs nejazdíš na kolobežke a ja na e biku tak ju skladuješ, skladovaná je aj od výroby, transportu a prvého použitia v prístroji . Čo môže byť aj pár mesiacov.
nejazdil som na nej iba ked napadol sneh, kazdy pise ako spravne pouzivat baterky inak.. v 2014 som kupil 16 AA baterii do bleskov, mam obycajnu nabijacku z Amazonu na 8 baterii a vzdy nabijam do plna a aj po nabiti necham este par hodin nech sa dobiju.. pouzivam ich do dnes a nemam pocit, ze stracaju na kapacite
 
JohnNewton
2024-04-15 18:00:47
príspevok od: gytheio
nejazdil som na nej iba ked napadol sneh, kazdy pise ako spravne pouzivat baterky inak.. v 2014 som kupil 16 AA baterii do bleskov, mam obycajnu nabijacku z Amazonu na 8 baterii a vzdy nabijam do plna a aj po nabiti necham este par hodin nech sa dobiju.. pouzivam ich do dnes a nemam pocit, ze stracaju na kapacite
Ani ja som nemal nikdy žiadny problém s batériami, ale to nie je o pocitoch, stav sa dá v servisoch zistiť, stav v mobile napr.apkou AIDA 64. Reálne batéria stratí ročne cca 2 % svojej kapacity. Stav nikdy úplne nenabitá a nikdy úplne nevybitá sa používa na družiciach, zabezpečuje najdlhšiu životnosť, ale na zemi to riešiť nemusíme. Dá sa vymeniť🙂
 
gytheio
2024-04-15 18:22:51
príspevok od: JohnNewton
Ani ja som nemal nikdy žiadny problém s batériami, ale to nie je o pocitoch, stav sa dá v servisoch zistiť, stav v mobile napr.apkou AIDA 64. Reálne batéria stratí ročne cca 2 % svojej kapacity. Stav nikdy úplne nenabitá a nikdy úplne nevybitá sa používa na družiciach, zabezpečuje najdlhšiu životnosť, ale na zemi to riešiť nemusíme. Dá sa vymeniť🙂
skratka ja to nikdy neriesim, dost sa cudujem co tie baterky vydrzia s tym, ze sa o ne vobec nestaram.. a mozno je to pre tie baterky aj lepsie ked sa o ne nestaram, asi im staci, ze ich vzdy nabijem cez limit
Pamatam sa ked som ma asi 5 rokov, bol som u starkej a mal som plechovy pasovy bager na stvorcovu baterku, ked sa vybila, nabijal som ju tak, ze som ju dal na kraj rozohriateho sporaka asi na pol hodinu.. potom vzdy asi 5 minut zase fungovala, takto sa dala dobit par krat kym uplne nevyhasla.
 
K1000
2024-04-15 21:45:47
príspevok od: gytheio
skratka ja to nikdy neriesim, dost sa cudujem co tie baterky vydrzia s tym, ze sa o ne vobec nestaram.. a mozno je to pre tie baterky aj lepsie ked sa o ne nestaram, asi im staci, ze ich vzdy nabijem cez limit
Pamatam sa ked som ma asi 5 rokov, bol som u starkej a mal som plechovy pasovy bager na stvorcovu baterku, ked sa vybila, nabijal som ju tak, ze som ju dal na kraj rozohriateho sporaka asi na pol hodinu.. potom vzdy asi 5 minut zase fungovala, takto sa dala dobit par krat kym uplne nevyhasla.
Drvivá väčšina normálnych ľudí nerieši žiadne baterky a necháva nabíjať prístroje typicky celú noc na nočnom stolíku. To len takí maniaci ako ja 😅

Ja to robím preto, lebo moje prístroje musia mať dlhú životnosť - 5, 6, alebo aj viac rokov. Zvyčajne rok - dva u mňa, no a potom nasleduje celá pyramída rodinných príslušníkov zoradených podľa ich záujmu o techniku a schopností jej využitia. Prístroj po roku odovzdám na vrchol pyramídy, kde je môj najmladší brat. On svoj prístoj posunie na nižšiu úroveň pyramídy, povedzme svojej manželke, alebo strednému bratovi. Príbuzní na tejto úrovni posunú svoje (bývalé moje) prístroje nižie, povedzme deťom. Atď., atď. Niekde na konci je otec švagrinej, ktorý neviem či dodnes nepoužíva môj bývalý 6 alebo 7-ročný iPhone 😄

Ináč na iPhone 15 existuje v nastaveniach možnosť obmedziť nabíjanie na 80%, čo by naznačovalo, že to s tou optimalizáciu 50-80% ešte stále platí.
14-ka to ešte nemala.
 
gytheio
2024-04-15 22:02:42
príspevok od: K1000
Drvivá väčšina normálnych ľudí nerieši žiadne baterky a necháva nabíjať prístroje typicky celú noc na nočnom stolíku. To len takí maniaci ako ja 😅

Ja to robím preto, lebo moje prístroje musia mať dlhú životnosť - 5, 6, alebo aj viac rokov. Zvyčajne rok - dva u mňa, no a potom nasleduje celá pyramída rodinných príslušníkov zoradených podľa ich záujmu o techniku a schopností jej využitia. Prístroj po roku odovzdám na vrchol pyramídy, kde je môj najmladší brat. On svoj prístoj posunie na nižšiu úroveň pyramídy, povedzme svojej manželke, alebo strednému bratovi. Príbuzní na tejto úrovni posunú svoje (bývalé moje) prístroje nižie, povedzme deťom. Atď., atď. Niekde na konci je otec švagrinej, ktorý neviem či dodnes nepoužíva môj bývalý 6 alebo 7-ročný iPhone 😄

Ináč na iPhone 15 existuje v nastaveniach možnosť obmedziť nabíjanie na 80%, čo by naznačovalo, že to s tou optimalizáciu 50-80% ešte stále platí.
14-ka to ešte nemala.
Mam iPhone z roku 2008 s originalnou baterkou a pouzivam ho ako budik, nabijam ho raz za tyzden.
 
K1000
2024-04-15 22:12:25
príspevok od: gytheio
Mam iPhone z roku 2008 s originalnou baterkou a pouzivam ho ako budik, nabijam ho raz za tyzden.
2008?! Sila!

Nevedel som, že tak dlho môžu vydržať.

V tomto mali Apple zariadenia tradične navrch, že vydržali dlhé roky (aj čo sa týka aktualizácií systému). Ale Androidy sa už doťahujú.
 
JohnNewton
2024-04-16 06:17:38
príspevok od: K1000
2008?! Sila!

Nevedel som, že tak dlho môžu vydržať.

V tomto mali Apple zariadenia tradične navrch, že vydržali dlhé roky (aj čo sa týka aktualizácií systému). Ale Androidy sa už doťahujú.
No asi sme už zabudli na kauzu umyselného zníženia výkonu na jablkách cez aktualizáciu, keď to zdôvodňovali slabnúcou batériou....
 
gytheio
2024-04-16 07:51:19
príspevok od: JohnNewton
No asi sme už zabudli na kauzu umyselného zníženia výkonu na jablkách cez aktualizáciu, keď to zdôvodňovali slabnúcou batériou....
Operacny system v tom telefone sa nikdy nedal aktualizovat, system v prvych modeloch bol pevny bez moznosti aktualizacie. Aktualizovanie zacalo az v dalsich modeloch. Preto sa do mojho neda nainstalizovat skype alebo whatsaap.. Ako telefon som ho pouzival do roku 2018 a baterka drzala cely den, do dnes je zapnuty a kazde rano zvoni ako budik
 
JohnNewton
2024-04-16 08:14:27
príspevok od: gytheio
Operacny system v tom telefone sa nikdy nedal aktualizovat, system v prvych modeloch bol pevny bez moznosti aktualizacie. Aktualizovanie zacalo az v dalsich modeloch. Preto sa do mojho neda nainstalizovat skype alebo whatsaap.. Ako telefon som ho pouzival do roku 2018 a baterka drzala cely den, do dnes je zapnuty a kazde rano zvoni ako budik
Neviem presne čo si chcel povedať, lebo počet prúserov jablka je na dlhý zoznam. V kauze battery gate museli odškodniť zákazníkov.Viac obabrali
svojich zákazníkov len niektoré nemecké automobilky.
 
gytheio
2024-04-16 08:22:23
príspevok od: JohnNewton
Neviem presne čo si chcel povedať, lebo počet prúserov jablka je na dlhý zoznam. V kauze battery gate museli odškodniť zákazníkov.Viac obabrali
svojich zákazníkov len niektoré nemecké automobilky.
to, ze ten moj iPhone sa nedal aktualizovat.. a pri tom co iPhon dokazal si urcite mohol dovolit aj nejake prusery, vsetky ostatne znacky sa iba prizivovali, zvlast tie cinske
 
JohnNewton
2024-04-16 08:38:44
príspevok od: gytheio
to, ze ten moj iPhone sa nedal aktualizovat.. a pri tom co iPhon dokazal si urcite mohol dovolit aj nejake prusery, vsetky ostatne znacky sa iba prizivovali, zvlast tie cinske
Iste, znovu sú pred súdom, US vs Apple. Pre mňa neseriózna firma.
 
gytheio
2024-04-16 08:43:24
príspevok od: JohnNewton
Iste, znovu sú pred súdom, US vs Apple. Pre mňa neseriózna firma.
uz to tu bolo spominane, keby v cine mali taky isty spravodlivy system ako maju v amerike, kazda cinska firma by bola zalovana cinskou vladou.. cinska vlada podporuje firmy v tom za co americka vlada stiha americke firmy
 
JohnNewton
2024-04-16 08:51:20
príspevok od: gytheio
uz to tu bolo spominane, keby v cine mali taky isty spravodlivy system ako maju v amerike, kazda cinska firma by bola zalovana cinskou vladou.. cinska vlada podporuje firmy v tom za co americka vlada stiha americke firmy
To je síce v istej rovine pravda, ale medzi čínskymi výrobcami mobilov je konkurencia, čo v USA nie je.
 
K1000
2024-04-16 09:07:38
Čo sa týka výkonu, tak ja som nikdy u žiadneho mobilu nezbadal nedostatok výkonu. Napríklad donedávna som mal Nothing Phone 1, ktorý mal procesor vraj nižšej-strednej triedy. Absolútne som nezbadal, že by to nemalo dostatočný výkon. Ani u žiadneho iPhonu mi nikdy nechýbal výkon.

Pravdu povediac, nevidím ani rozdiel či obrazovka na mobile ide na je 60 Hertzov, aledo 120...

Tieto veci idú akosi mimo mňa. Asi som nenáročný používateľ, napríklad nehrám hry.

Dve veci si však hneď všimnem:

1. Škaredé fotky. Nepáčia sa mi fotky z iPhonov. Pripadajú mi škaredé. Ťahajú do žlta.
2. Pomalý internet.
 
gytheio
2024-04-16 18:28:14
príspevok od: JohnNewton
To je síce v istej rovine pravda, ale medzi čínskymi výrobcami mobilov je konkurencia, čo v USA nie je.
medzi čínskymi výrobcami mobilov je konkurencia.. konkurencia v com? obe su pod kontrolov komunistickej strany a ta ich aj masivne dotuje.. nechapem kde a v com si konkuruju ked v cine sa preda viac iPhonov a samsungov ako tychto dvoch cinskych znaciek dokopy a vo svete ani nehovorim
zeby si konkurovali v tom ktora znacka ma viac americkych komponentov v sebe?
 
JohnNewton
2024-04-16 19:30:35
Toto je aj škoda komentovať, no hlavne že jablku sa nehnusí výrabať v Číne, využivať lacnú pracovnú silu a otrasné podmienky v továrňach Foxconnu, však na nejakých samovraždách odivovateľom jablka moc nezáleží. Aj ten mobil treba vedieť vyrobiť, a napr. firme ako Sony sa v tom tradične nedarí a to je technologický gigant.
 
gytheio
2024-04-16 19:50:11
príspevok od: JohnNewton
Toto je aj škoda komentovať, no hlavne že jablku sa nehnusí výrabať v Číne, využivať lacnú pracovnú silu a otrasné podmienky v továrňach Foxconnu, však na nejakých samovraždách odivovateľom jablka moc nezáleží. Aj ten mobil treba vedieť vyrobiť, a napr. firme ako Sony sa v tom tradične nedarí a to je technologický gigant.
co to zase trepes? jablku sa nehnusi vyrabat v cine.. cinanom sa nehnusi vyrabat z americkych komponentov a samovrazdy.. preco do toho nevtiahnes aj zaplavy na sibiri??
mam druhy rok xiaomi, prveho pol roka uplne kazdy den sam od seba vypol ten telefon, hocikedy sa zrestartoval a ked znova nabehol polovica aapiek bola zmazana, na tom telefone nefungovalo nic a ty tu bluznis, ze sony nevie vyrobit telefon? tie cinske telefony nefunguju ani zdaleka ako funguje sony.
 
JohnNewton
2024-04-16 20:08:04
príspevok od: gytheio
co to zase trepes? jablku sa nehnusi vyrabat v cine.. cinanom sa nehnusi vyrabat z americkych komponentov a samovrazdy.. preco do toho nevtiahnes aj zaplavy na sibiri??
mam druhy rok xiaomi, prveho pol roka uplne kazdy den sam od seba vypol ten telefon, hocikedy sa zrestartoval a ked znova nabehol polovica aapiek bola zmazana, na tom telefone nefungovalo nic a ty tu bluznis, ze sony nevie vyrobit telefon? tie cinske telefony nefunguju ani zdaleka ako funguje sony.
Ty máš hnusný komunistický mobil ? WTF ? 😜A komunistickú kolobežku ? 😜
 
blahoslav J B Art
2024-04-16 20:08:20
príspevok od: gytheio
co to zase trepes? jablku sa nehnusi vyrabat v cine.. cinanom sa nehnusi vyrabat z americkych komponentov a samovrazdy.. preco do toho nevtiahnes aj zaplavy na sibiri??
mam druhy rok xiaomi, prveho pol roka uplne kazdy den sam od seba vypol ten telefon, hocikedy sa zrestartoval a ked znova nabehol polovica aapiek bola zmazana, na tom telefone nefungovalo nic a ty tu bluznis, ze sony nevie vyrobit telefon? tie cinske telefony nefunguju ani zdaleka ako funguje sony.
riesil si problemy s mobilom reklamaciou v zarucnej dobe?
 
gytheio
2024-04-16 20:11:55
príspevok od: JohnNewton
Ty máš hnusný komunistický mobil ? WTF ? 😜A komunistickú kolobežku ? 😜
jedine co ti vazne ide su lajky a dislajky.. inac uplna strata casu nejaka komunikacia s tebou
 
JohnNewton
2024-04-16 20:21:52
príspevok od: gytheio
jedine co ti vazne ide su lajky a dislajky.. inac uplna strata casu nejaka komunikacia s tebou
To je pravda, v hnoji sa moc nevyznám....🤗
 
Porubo
2024-04-16 20:21:56
Ja mam taky navrh:
Tu sa v podstate nic nevyriesi, z hladiska globalneho trhu par prispievatelov tu a par citatelov tu nehra ziadnu rolu.
Preco nenapisat na hlavne cinske fora, aby cinania bojkotovali cinske vyrobky? Ved ich je vyse miliardy (cinanov, dokonca vyse 1,4 mld)!
Ja svet nezachranim tym ze prestanem kupovat caj, hodvab a porcelan z Ciny...
 
gytheio
2024-04-16 20:26:17
príspevok od: blahoslav J B Art
riesil si problemy s mobilom reklamaciou v zarucnej dobe?
xiaomi ma svoj operacny system ktory vobec nefunguje ako by mal, stavalo sa mi, ze mi oznamil novu aktualizaciu a ked som zadal aktualizovat nic sa nedialo.. asi dva mesiace stahoval tu istu aktualizaciu a dokoncil to po tych dvoch mesiacoch.. tam nebolo co reklamovat, aspon mne to bolo tak v predajni vysvetlene, reklamovat sa da vyrobna vada na telefone, operacny system nie.
 
gytheio
2024-04-16 20:28:22
príspevok od: blahoslav J B Art
riesil si problemy s mobilom reklamaciou v zarucnej dobe?
aj to video ktore som sem dal kde porovnavali xiaomi 14 s samsungom 24, tam povedali, ze xiaomi co sa operacneho systemu tyka je katastrofa, problem je s aktualizaciami a vobec, ze nefunguje
 
JohnNewton
2024-04-16 20:32:55
príspevok od: gytheio
xiaomi ma svoj operacny system ktory vobec nefunguje ako by mal, stavalo sa mi, ze mi oznamil novu aktualizaciu a ked som zadal aktualizovat nic sa nedialo.. asi dva mesiace stahoval tu istu aktualizaciu a dokoncil to po tych dvoch mesiacoch.. tam nebolo co reklamovat, aspon mne to bolo tak v predajni vysvetlene, reklamovat sa da vyrobna vada na telefone, operacny system nie.
Veď Ty nevieš čo je OS s čo je nadstavba😆
 
JohnNewton
2024-04-16 20:46:31
príspevok od: Porubo
Ja mam taky navrh:
Tu sa v podstate nic nevyriesi, z hladiska globalneho trhu par prispievatelov tu a par citatelov tu nehra ziadnu rolu.
Preco nenapisat na hlavne cinske fora, aby cinania bojkotovali cinske vyrobky? Ved ich je vyse miliardy (cinanov, dokonca vyse 1,4 mld)!
Ja svet nezachranim tym ze prestanem kupovat caj, hodvab a porcelan z Ciny...
Kúpou čínskeho mobilu masívne podporujem USA, prostredníctvom Androidu 🤓
 
fatality
2024-04-16 21:23:30
príspevok od: JohnNewton
Kúpou čínskeho mobilu masívne podporujem USA, prostredníctvom Androidu 🤓
aj "vsetkymi" tymi suciastkami made in usa
 
fatality
2024-04-16 21:29:02
príspevok od: JohnNewton
Ty máš hnusný komunistický mobil ? WTF ? 😜A komunistickú kolobežku ? 😜
ze..robil by mi toto akykolvek mobil, tak ho okamzite vratim..a nie ze 2 roky "trpim" s tfuj Xiaomi
a s takymto ideologickym nazorom, naco si ho vlastne kupil? aj tu kolobezku..
asi preto, preco 80% ludi..nane lova navyse a oni ponukaju za menej penazi viac muziky..
 
K1000
2024-04-17 08:47:34
Ja čo mám Xiaomi veci tak fungujú dobre. Ale sú to jednoduchšie veci - LED pásiky, ventilátory, zvlhčovače vzduchu, žiarovky, nejaká kamerka, vysávač. Mobil nemám.
 
fatality
2024-04-17 09:03:05
príspevok od: K1000
Ja čo mám Xiaomi veci tak fungujú dobre. Ale sú to jednoduchšie veci - LED pásiky, ventilátory, zvlhčovače vzduchu, žiarovky, nejaká kamerka, vysávač. Mobil nemám.
ale keby aj nieco nefungovalo, z takej malej statistickej vzorky si robit zavery, moze len hlupak..
ja poznam takmer na kazdu znacku aj fungujuci aj nefungujuci vyrobok ( moje veci, rodina, kamarati, znami)..
a..neznamena to absolutne nic..
 
K1000
2024-04-17 09:10:25
Poviem vám jednu kontroverznú vec. Pamätáte sa na tie diskusie, či na Slovensku sa predávajú nekvalitnejšie veci než v západných krajinách? Hovorilo sa najmä o potravinách - ten istý výrobok je menej kvalitný u nás, než v Rakúsku.

Mám 3 príklady Apple výrobkov kupovaných na Slovensku, ktoré sa pokazili. Jediné 3 čo som kedy kúpil u nás. Za život som pokupoval desiatky Apple výrobkov a jediné, čo sa pokazili sú tie 3 kúpené na Slovensku.

2 x MacBook Air
1 x iPad Pro

3 lastovičky leto nerobia, ale sakra náhoda, nie?
 
fatality
2024-04-17 09:41:39
príspevok od: K1000
Poviem vám jednu kontroverznú vec. Pamätáte sa na tie diskusie, či na Slovensku sa predávajú nekvalitnejšie veci než v západných krajinách? Hovorilo sa najmä o potravinách - ten istý výrobok je menej kvalitný u nás, než v Rakúsku.

Mám 3 príklady Apple výrobkov kupovaných na Slovensku, ktoré sa pokazili. Jediné 3 čo som kedy kúpil u nás. Za život som pokupoval desiatky Apple výrobkov a jediné, čo sa pokazili sú tie 3 kúpené na Slovensku.

2 x MacBook Air
1 x iPad Pro

3 lastovičky leto nerobia, ale sakra náhoda, nie?
tazko povedat..
s tymi potravinami je to pravda, je to vidiet na deklarovanom zlozeni, chuti, nizsi obsah kakaa,
glukozovy sirup namiesto cukru, atd..a obhajovali si to tym, ze kazdy narod ma ine chute
pri elektronike, technike vseobecne..tazko povedat, 3 kusy su tiez mala statisticka vzorka..
ale je zname, ze modely z Bratislavskeho VW (Q7, Touareg) isli na premiove trhy,
lebo boli vyrobene lepsie, nez v inych VW zavodoch..
a mozno aj Apple ma "lepsie a horsie" linky..a my niesme premiovy trh
 
JohnNewton
2024-04-17 10:20:51
príspevok od: fatality
ale keby aj nieco nefungovalo, z takej malej statistickej vzorky si robit zavery, moze len hlupak..
ja poznam takmer na kazdu znacku aj fungujuci aj nefungujuci vyrobok ( moje veci, rodina, kamarati, znami)..
a..neznamena to absolutne nic..
Ja si zase myslím, že len hlupák si kúpi niečo tretí krát, keď s tým už mal dva krát problém....
 
K1000
2024-04-17 12:43:51
príspevok od: fatality
tazko povedat..
s tymi potravinami je to pravda, je to vidiet na deklarovanom zlozeni, chuti, nizsi obsah kakaa,
glukozovy sirup namiesto cukru, atd..a obhajovali si to tym, ze kazdy narod ma ine chute
pri elektronike, technike vseobecne..tazko povedat, 3 kusy su tiez mala statisticka vzorka..
ale je zname, ze modely z Bratislavskeho VW (Q7, Touareg) isli na premiove trhy,
lebo boli vyrobene lepsie, nez v inych VW zavodoch..
a mozno aj Apple ma "lepsie a horsie" linky..a my niesme premiovy trh
Vymyslím si takýto príbeh:

Výstupná kontrola kvality zistí, že celá jedna šarža iPadov má výrobnú vadu. Síce budú spočiatku fungovať bezchybne, ale existuje určitý stupeň pravdepodobnosti, že po niekoľkých mesiacoch zlyhá jedna súčiastka a prístroj sa pokazí.

Sú už vyrobené, čo stálo peniaze. Jedná sa o jednu presne identifikovateľnú šaržu.
Nasleduje "cost / benefit" analýza: Čo je výhodnejšie, zošrotovať tú sériu, alebo ju dať na trh. Ak dať na trh, tak na ktorý? Do Nemecka, kde má firma rádovo desaťťisíce opakujúcich zákazníkov a kde by vadné kusy spôsobili výraznú ujmu na reputácii? Alebo do nejakej Bohom zabudnutej východoeurópskej krajiny?

Myslím, že to nie je až tak za vlasy pritiahnutá konjektúra.

Raz sa to tuším aj stalo a bol to omnoho drastickejší prípad. Na nejakom aute odchádzala nejaká súčiatka a táto vada celkom určite zapríčiňovala nehody, vrátane smrteľných. Automobilka si spočítala: Čo je výhodnejšie, zaplatiť obetiam odškodné, hoci aj niekoľkomiliónové, alebo stiahnuť z trhu obrovské množstvo áut? Rozhodli sa ponechať auto tak.
Niečo také sa stalo, marí sa mi. Zrejme to bolo dávno - dnes už by takéto správanie neprešlo.
 
K1000
2024-04-17 12:48:46
príspevok od: JohnNewton
Ja si zase myslím, že len hlupák si kúpi niečo tretí krát, keď s tým už mal dva krát problém....
Predpokladám, že si nevidel tú epizódu Ted Lasso, v ktorej hral s Rupertom v krčme šípky? Obsahuje dosť významnú životnú lekciu, ktorú Ted zosumarizoval jednou vetou: "Be curious, not judgemental" - "Spýtaj sa predtým, než začneš odsudzovať".

Keby si sa spýtal, možno by si sa dozvedel, že prvý z tých troch prístrojov sa pokazil až keď druhý a tretí už boli kúpené.

https://youtu.be/3S16b-x5mRA?si=wypkPO5Cw2-wopxS
 
jozef84
2024-04-17 13:32:31
príspevok od: K1000
Vymyslím si takýto príbeh:

Výstupná kontrola kvality zistí, že celá jedna šarža iPadov má výrobnú vadu. Síce budú spočiatku fungovať bezchybne, ale existuje určitý stupeň pravdepodobnosti, že po niekoľkých mesiacoch zlyhá jedna súčiastka a prístroj sa pokazí.

Sú už vyrobené, čo stálo peniaze. Jedná sa o jednu presne identifikovateľnú šaržu.
Nasleduje "cost / benefit" analýza: Čo je výhodnejšie, zošrotovať tú sériu, alebo ju dať na trh. Ak dať na trh, tak na ktorý? Do Nemecka, kde má firma rádovo desaťťisíce opakujúcich zákazníkov a kde by vadné kusy spôsobili výraznú ujmu na reputácii? Alebo do nejakej Bohom zabudnutej východoeurópskej krajiny?

Myslím, že to nie je až tak za vlasy pritiahnutá konjektúra.

Raz sa to tuším aj stalo a bol to omnoho drastickejší prípad. Na nejakom aute odchádzala nejaká súčiatka a táto vada celkom určite zapríčiňovala nehody, vrátane smrteľných. Automobilka si spočítala: Čo je výhodnejšie, zaplatiť obetiam odškodné, hoci aj niekoľkomiliónové, alebo stiahnuť z trhu obrovské množstvo áut? Rozhodli sa ponechať auto tak.
Niečo také sa stalo, marí sa mi. Zrejme to bolo dávno - dnes už by takéto správanie neprešlo.
Tiež má podobnú skúsenosť. Pozinkovanie u Ford Focus východný trh a západný trh.
Keď začali hrdzavieť ohyby plechov na dverách, už som mal dovezené ďalšie. Reklamáciu riešili len tak, že to obrúsili, znova nastriekali... Dovezené auto, to ani po dvadsiatich rokoch v ohyboch nehrdzavie. Odvtedy radšej dovezené auto.
 
fatality
2024-04-17 14:07:43
príspevok od: JohnNewton
Ja si zase myslím, že len hlupák si kúpi niečo tretí krát, keď s tým už mal dva krát problém....
preco si mi dal minus? ja som nehovoril o K1000 ale o majstrovi, ktory odsudil celu znacku Xiaomi na zaklade 1 skusenosti
a K1000 uz svoju skusenost vysvetlil vyssie
 
JohnNewton
2024-04-17 14:46:03
príspevok od: K1000
Predpokladám, že si nevidel tú epizódu Ted Lasso, v ktorej hral s Rupertom v krčme šípky? Obsahuje dosť významnú životnú lekciu, ktorú Ted zosumarizoval jednou vetou: "Be curious, not judgemental" - "Spýtaj sa predtým, než začneš odsudzovať".

Keby si sa spýtal, možno by si sa dozvedel, že prvý z tých troch prístrojov sa pokazil až keď druhý a tretí už boli kúpené.

https://youtu.be/3S16b-x5mRA?si=wypkPO5Cw2-wopxS
To nebolo myslené na Teba.Vôbec.
 
JohnNewton
2024-04-17 14:49:54
príspevok od: fatality
preco si mi dal minus? ja som nehovoril o K1000 ale o majstrovi, ktory odsudil celu znacku Xiaomi na zaklade 1 skusenosti
a K1000 uz svoju skusenost vysvetlil vyssie
Poviem príklad, ideš do reštiky, obed zlý, pohár znečistený, obsluha otrasná. Koľko krát to treba zopakovať, aby to bolo
štatisticky vierohodné info pre zákazníka, myslým, že raz je dosť.
 
K1000
2024-04-17 14:53:52
príspevok od: JohnNewton
To nebolo myslené na Teba.Vôbec.
OK McCain
 
JohnNewton
2024-04-17 15:13:31
príspevok od: K1000
OK McCain
Chcel som len povedať, že ak výrobok nefunguje ako má, do toho príde opakujúca sa závada, zlý servis, nemám žiadnu potrebu obhajovať výrobcu. Tu platí, že on žije z Tvojich peňazí a nie Ty z jeho. Anglosaskej mentalite to je prirodzené, východoeurópskej nie.
 
fatality
2024-04-17 15:35:57
príspevok od: JohnNewton
Poviem príklad, ideš do reštiky, obed zlý, pohár znečistený, obsluha otrasná. Koľko krát to treba zopakovať, aby to bolo
štatisticky vierohodné info pre zákazníka, myslým, že raz je dosť.
to je zly priklad..pri elektronike.. ..
kazdy dalsi vyrobok je nova "restika" ..skladajuca sa z +- rovnakych elementov roznych vyrobcov..
obcas sa nieco stane kazdej velkej znacke, ale na to, aby som relevantne vyhodnotil,
co je kazova znacka a na zaklade toho sa rozhodol pre kupu toho ci toho, potrebujem
(aspon ja) viac vstupnych udajov
nez jeden vykrik "najdoveryhodnejsieho" majstra tohto portalu
 
JohnNewton
2024-04-17 15:43:53
príspevok od: fatality
to je zly priklad..pri elektronike.. ..
kazdy dalsi vyrobok je nova "restika" ..skladajuca sa z +- rovnakych elementov roznych vyrobcov..
obcas sa nieco stane kazdej velkej znacke, ale na to, aby som relevantne vyhodnotil,
co je kazova znacka a na zaklade toho sa rozhodol pre kupu toho ci toho, potrebujem
(aspon ja) viac vstupnych udajov
nez jeden vykrik "najdoveryhodnejsieho" majstra tohto portalu
Ty nemáš žiadnu značku ktorú by si si už nekúpil, elektronika, auto, bike....čokoľvek ?
 
fatality
2024-04-17 16:18:25
príspevok od: JohnNewton
Ty nemáš žiadnu značku ktorú by si si už nekúpil, elektronika, auto, bike....čokoľvek ?
jak rozmyslam, tak rozmyslam..a..nie
samozrejme ze som mal veci, co neboli 100% ok..AKG sluchatka, po 3 rokoch sa osupala kozenka,
teraz mam Urbanears, osupali sa rovnako
Samsung dvojkazetak s CD , casom odislo vsetko, notebook HP, po rokoch odisiel motherboard,
Canon G7X, mrzol, pri makre mal backfocus, v nemecku mu vymenili celu optiku,
furt vsetko rovnake..ale nezanevriem preto na cele AKG, Samsung, HP, Canon..
ale suhlasim, ze osobna skusenost je velmi silny faktor a kto chce, nech na nu da..
ja sa snazim robit si statistiku z vacsieho poctu skusenosti a moja je len jedna z nich..
 
JohnNewton
2024-04-17 16:34:05
príspevok od: fatality
jak rozmyslam, tak rozmyslam..a..nie
samozrejme ze som mal veci, co neboli 100% ok..AKG sluchatka, po 3 rokoch sa osupala kozenka,
teraz mam Urbanears, osupali sa rovnako
Samsung dvojkazetak s CD , casom odislo vsetko, notebook HP, po rokoch odisiel motherboard,
Canon G7X, mrzol, pri makre mal backfocus, v nemecku mu vymenili celu optiku,
furt vsetko rovnake..ale nezanevriem preto na cele AKG, Samsung, HP, Canon..
ale suhlasim, ze osobna skusenost je velmi silny faktor a kto chce, nech na nu da..
ja sa snazim robit si statistiku z vacsieho poctu skusenosti a moja je len jedna z nich..
No všetky s tou jemnou koženkou sa ošúchajú, Mám jeden Sennheiser s niečím čo pripomína povrchom plyš, iba tie vydržali. Je to skúsenosť ohľadne materiálu náušníkov, a nie je to ani potivé.
 
blahoslav J B Art
2024-04-18 00:06:06
vacsinou na svojich Huawei hodinkach mam nejaky jednoduchy 'digitalny' cifernik so zretelnymi a velkymi cislicami, ale dnes som mal volno a dal som si pekne vyzerajuci 'analogovy' cifernik, ktory pri kazdom zapnuti zmeni odtien farby, parada
 
K1000
2024-04-18 09:19:36
príspevok od: blahoslav J B Art
vacsinou na svojich Huawei hodinkach mam nejaky jednoduchy 'digitalny' cifernik so zretelnymi a velkymi cislicami, ale dnes som mal volno a dal som si pekne vyzerajuci 'analogovy' cifernik, ktory pri kazdom zapnuti zmeni odtien farby, parada
Apple Watch má tiež milión tých ciferníkov, oficiálnych + neoficiálnych. Ale pravdu povediac, ja používam len jeden 😅

Nemá takú funkciu, že by dokázalo zmeniť odtieň pri každom zapnutí. Ale má jednu funkciu, čo sa mi páči - v tme zmení ciferník na taký červený čo menej ruší.
 
JohnNewton
2024-04-18 11:33:08
príspevok od: K1000
Apple Watch má tiež milión tých ciferníkov, oficiálnych + neoficiálnych. Ale pravdu povediac, ja používam len jeden 😅

Nemá takú funkciu, že by dokázalo zmeniť odtieň pri každom zapnutí. Ale má jednu funkciu, čo sa mi páči - v tme zmení ciferník na taký červený čo menej ruší.
To máš ľahké, skú toto😁
 
jozef84
2024-04-18 11:40:37
príspevok od: JohnNewton
Si chudák
A je navyše aj klamár. Za robotu sa netreba hanbiť, ale za tie vedľajšie produkty klamstvá, čo tu nanosí, tak to áno.
Toto tvrdil a už sa tvári, že to neexistuje...

gytheio
11. 04. 2024
príspevok od: JohnNewton
Za to sa nemusíš, tu je to ale občas na zamyslenie
nerozumiem, co je na tom na zamyslenie? cely december som to robil lebo konska terapeutka ktora sa tam stara o celu farmu dostala covid, kedze predtym sa im pokazil traktor, ktory som im opravil, ma poprosili, ci by som im nepomohol a kazdy den od siedmej rana do desiatej tam neodmakal... kludne by som to robil stale. v Nemecku je to sen vacsiny ludi pracovat pri konoch.
 
fatality
2024-04-18 13:12:56
príspevok od: JohnNewton
To máš ľahké, skú toto😁
alebo toto
https://www.google.com/search?q=smart+watch+binary&sca_esv=63c115a30e488880&biw=1143&bih=686&udm=2&prmd=isvznb&source=lnms&ved=1t:200715&ictx=111
 
jozef84
2024-04-18 14:01:39
príspevok od: fatality
alebo toto
https://www.google.com/search?q=smart+watch+binary&sca_esv=63c115a30e488880&biw=1143&bih=686&udm=2&prmd=isvznb&source=lnms&ved=1t:200715&ictx=111
Ja mám namiesto binárneho Aikenovho kódu radšej základný binárny BCD kód.
 
fatality
2024-04-18 14:48:56
príspevok od: jozef84
Ja mám namiesto binárneho Aikenovho kódu radšej základný binárny BCD kód.
mna by z nich drblo..
 
jozef84
2024-04-18 14:57:40
príspevok od: fatality
mna by z nich drblo..
BCD kód? To sú obyčajné digitálky s číslami.0000 je napríklad číslo 0, 0001 je napríklad 1, 0010 je 2, atď.
 
fatality
2024-04-18 15:27:33
príspevok od: jozef84
BCD kód? To sú obyčajné digitálky s číslami.0000 je napríklad číslo 0, 0001 je napríklad 1, 0010 je 2, atď.
toto ovladam, prepisat si to na papieri ale v zhone zivota prepocitavat binarnu sustavu na desiatkovu..nieee ..
 
jozef84
2024-04-18 15:33:25
príspevok od: fatality
toto ovladam, prepisat si to na papieri ale v zhone zivota prepocitavat binarnu sustavu na desiatkovu..nieee ..
Pri BCD kóde nepotrebuješ nič preratávať. Na tomto systéme pracujú klakulačky, lacné digitálky. Asi ti to zle vysvetľujem. "O" sú 4ks svetelných segmentov a 0000 znamená, že prevodník zopne napätie do tých 4ks segmentov a svieti na displayi "0".
 
K1000
2024-04-18 16:07:20
príspevok od: fatality
alebo toto
https://www.google.com/search?q=smart+watch+binary&sca_esv=63c115a30e488880&biw=1143&bih=686&udm=2&prmd=isvznb&source=lnms&ved=1t:200715&ictx=111
Predbehol si ma, toto som chcel napísať

Mal som také.

Ale teraz by som radšej takéto:

https://svalbard.watch/pages/Svalbard_24-hour_watches.html

Mechanické, s 24-hodinovým ciferníkom a len jednou ručičkou. Pre ľudí, ktorým veľmi nezáleží na čase - chcú vedieť, koľko je približne hodín, ale či pol tretej, alebo trištvrte, to ich až tak netrápi
 
jozef84
2024-04-18 16:25:42
príspevok od: K1000
Predbehol si ma, toto som chcel napísať

Mal som také.

Ale teraz by som radšej takéto:

https://svalbard.watch/pages/Svalbard_24-hour_watches.html

Mechanické, s 24-hodinovým ciferníkom a len jednou ručičkou. Pre ľudí, ktorým veľmi nezáleží na čase - chcú vedieť, koľko je približne hodín, ale či pol tretej, alebo trištvrte, to ich až tak netrápi
Mne sa páčia tieto:

https://modne-hodinky.blogspot.com/2013/06/hodinky-obaku-novinka-na-trhu.html
 
K1000
2024-04-18 17:27:45
príspevok od: jozef84
Mne sa páčia tieto:

https://modne-hodinky.blogspot.com/2013/06/hodinky-obaku-novinka-na-trhu.html
Hm, tak túto stránku mi nenačítava. Ani na Mac-u ani na PC... 🤷🏼‍♂️
 
fatality
2024-04-18 17:44:03
príspevok od: K1000
Predbehol si ma, toto som chcel napísať

Mal som také.

Ale teraz by som radšej takéto:

https://svalbard.watch/pages/Svalbard_24-hour_watches.html

Mechanické, s 24-hodinovým ciferníkom a len jednou ručičkou. Pre ľudí, ktorým veľmi nezáleží na čase - chcú vedieť, koľko je približne hodín, ale či pol tretej, alebo trištvrte, to ich až tak netrápi
zaujimave..niektore vyzeraju ako tlakomer..alebo barometer
 
fatality
2024-04-18 17:45:25
príspevok od: jozef84
Pri BCD kóde nepotrebuješ nič preratávať. Na tomto systéme pracujú klakulačky, lacné digitálky. Asi ti to zle vysvetľujem. "O" sú 4ks svetelných segmentov a 0000 znamená, že prevodník zopne napätie do tých 4ks segmentov a svieti na displayi "0".
aha..som myslel ze displej zobrazuje cas v dvojkovej sustave
 
jozef84
2024-04-18 17:47:08
príspevok od: K1000
Hm, tak túto stránku mi nenačítava. Ani na Mac-u ani na PC... 🤷🏼‍♂️
Mne áno. Ide o hodinky Obaku harmony slim. Asi máš príliš silný ochranu počítača.
Tu sú podobné, len majú navyše ešte dva ciferníky.

https://sk.pinterest.com/pin/1056516393803058694/
 
K1000
2024-04-18 18:10:46
príspevok od: jozef84
Mne áno. Ide o hodinky Obaku harmony slim. Asi máš príliš silný ochranu počítača.
Tu sú podobné, len majú navyše ešte dva ciferníky.

https://sk.pinterest.com/pin/1056516393803058694/
Aha, vidím. Pripomínajú RADO, ktoré zvyknú mať podobný dizajn.

Fascinujúci svet, svet hodiniek.

Pamätám si, raz Rafa Nadal odohral celý zápas na Grand Slam turnaji s hodinkami Richard Mille na ruke a vyhral. To bola neuveriteľná reklama na ľahkosť a výdrž tých hodiniek. Marí sa mi, že ten model stál okolo 450.000 EUR. Neskôr si novinári všimli, že podobné nosí Ficov minister Počiatek.

Alebo ten škandál, keď ruskému patriarchovi Kyrilovi na fotke Photoshopom odstránili 30-tisícové Breguet, aby nedráždil verejnosť. Lenže ich zabudli odstrániť z odlesku na stole:

https://abcnews.go.com/blogs/headlines/2012/04/russian-orthodox-church-apologizes-for-photoshop-stunt

Všeličo sa udialo okolo hodiniek.

Ja som kedysi mal (ešte budú niekde v šuflíku) tieto:

https://moscowwatch.com/index.php?productID=2025

Poljot Šturmanskije. Vyrobené z titánu recyklovaného z rakety SS-20, ktorá niesla jadrovú hlavicu a bola odstránená v 90-tych rokoch v rámci zmluvy o odzbrojovaní START-2. Boli celkom presné, odchýlka tak maximálne pol minúty za deň 😅

Poznáš ten vtip: Kúpte si sovietske hodinky! Sú najrýchlejšie!

Alebo tento: "Časy sú ťažké", povedal maršál Malinovskij po neúspešnom pokuse o krádež Pražského orloja.
 
blahoslav J B Art
2024-04-19 02:37:37
príspevok od: K1000
Apple Watch má tiež milión tých ciferníkov, oficiálnych + neoficiálnych. Ale pravdu povediac, ja používam len jeden 😅

Nemá takú funkciu, že by dokázalo zmeniť odtieň pri každom zapnutí. Ale má jednu funkciu, čo sa mi páči - v tme zmení ciferník na taký červený čo menej ruší.
Ja používam najčastejšie ten najjednoduchší cifernik
 
K1000
2024-04-19 07:22:00
príspevok od: blahoslav J B Art
Ja používam najčastejšie ten najjednoduchší cifernik
A ešte aj personalizovaný obal na Google Pixel, úroveň! 🙂🙂👍🏻
 
jozef84
2024-04-19 11:54:20
príspevok od: K1000
Aha, vidím. Pripomínajú RADO, ktoré zvyknú mať podobný dizajn.

Fascinujúci svet, svet hodiniek.

Pamätám si, raz Rafa Nadal odohral celý zápas na Grand Slam turnaji s hodinkami Richard Mille na ruke a vyhral. To bola neuveriteľná reklama na ľahkosť a výdrž tých hodiniek. Marí sa mi, že ten model stál okolo 450.000 EUR. Neskôr si novinári všimli, že podobné nosí Ficov minister Počiatek.

Alebo ten škandál, keď ruskému patriarchovi Kyrilovi na fotke Photoshopom odstránili 30-tisícové Breguet, aby nedráždil verejnosť. Lenže ich zabudli odstrániť z odlesku na stole:

https://abcnews.go.com/blogs/headlines/2012/04/russian-orthodox-church-apologizes-for-photoshop-stunt

Všeličo sa udialo okolo hodiniek.

Ja som kedysi mal (ešte budú niekde v šuflíku) tieto:

https://moscowwatch.com/index.php?productID=2025

Poljot Šturmanskije. Vyrobené z titánu recyklovaného z rakety SS-20, ktorá niesla jadrovú hlavicu a bola odstránená v 90-tych rokoch v rámci zmluvy o odzbrojovaní START-2. Boli celkom presné, odchýlka tak maximálne pol minúty za deň 😅

Poznáš ten vtip: Kúpte si sovietske hodinky! Sú najrýchlejšie!

Alebo tento: "Časy sú ťažké", povedal maršál Malinovskij po neúspešnom pokuse o krádež Pražského orloja.
U tých cirkevných hodnostárov to prebieha formou zbierky a oni ani mnohokrát nevedia hodnotu daru. Keď som bol ešte decko, tak nášmu farárovi sa za socializmu vyzbierali na auto Saab a to vtedy bola pecka. Aj mu jemu a jeho gazdinej zachránilo život pri havárke.
Tie Poljoty vyzerajú veľmi dobre aj teraz.
Manželka má už 4 roky Xiaomi Amazfit PACE RED a nechce sa s nimi rozlúčiť. Má to 4GB pamäť na hudbu, z čiernej keramiky skelet, odolné sklíčko a kadejaké vychytávky, čo používa na turistiku, monitoring spánku, budík. Stále vyzerajú ako nové a vydrží jej baterka ešte stále 6-7 dní. Na začiatku aj 21 dní.
 
martinmlm
2024-04-19 14:39:49
https://www.facebook.com/reel/1594784484656523
 
jozef84
2024-04-19 15:59:37
príspevok od: martinmlm
https://www.facebook.com/reel/1594784484656523
Pobavilo. Ale je tam aj kus pravdy.
 
Porubo
2024-04-19 20:37:59
príspevok od: jozef84
Pobavilo. Ale je tam aj kus pravdy.
Motto dna:
Adoptuj si cinske dieta, a do smrti nemusis kupovat elektroniku!
 
JohnNewton
2024-04-21 18:04:45
príspevok od: jozef84
U tých cirkevných hodnostárov to prebieha formou zbierky a oni ani mnohokrát nevedia hodnotu daru. Keď som bol ešte decko, tak nášmu farárovi sa za socializmu vyzbierali na auto Saab a to vtedy bola pecka. Aj mu jemu a jeho gazdinej zachránilo život pri havárke.
Tie Poljoty vyzerajú veľmi dobre aj teraz.
Manželka má už 4 roky Xiaomi Amazfit PACE RED a nechce sa s nimi rozlúčiť. Má to 4GB pamäť na hudbu, z čiernej keramiky skelet, odolné sklíčko a kadejaké vychytávky, čo používa na turistiku, monitoring spánku, budík. Stále vyzerajú ako nové a vydrží jej baterka ešte stále 6-7 dní. Na začiatku aj 21 dní.
Neviem na čo všetko sa zbierali strýkovi farárovi čo bol aj ŠTBák, a raz za mesiac išli do Pešti vypustiť paru do bordelu 😁
 
jozef84
2024-04-22 08:00:25
príspevok od: JohnNewton
Neviem na čo všetko sa zbierali strýkovi farárovi čo bol aj ŠTBák, a raz za mesiac išli do Pešti vypustiť paru do bordelu 😁
Vtedy sa to volalo PACEM IN TERRIS, nie ŠTB. To bol taký spolok vo vnútri cirkvi, ktorý mal za úlohu zbierať informácie od veriacich, nepriateľov spoločnosti. A za odmenu dostávali rôzne "benefity".
 
JohnNewton
2024-04-22 09:17:39
príspevok od: jozef84
Vtedy sa to volalo PACEM IN TERRIS, nie ŠTB. To bol taký spolok vo vnútri cirkvi, ktorý mal za úlohu zbierať informácie od veriacich, nepriateľov spoločnosti. A za odmenu dostávali rôzne "benefity".
Ja viem, to bola komunistom poplatná odnož cirkvi, čo na spovedi, to v hlásení na ŠTB....a ovečky rozprávali a rozprávali🤗
 
jozef84
2024-04-22 09:58:14
príspevok od: JohnNewton
Ja viem, to bola komunistom poplatná odnož cirkvi, čo na spovedi, to v hlásení na ŠTB....a ovečky rozprávali a rozprávali🤗
Nič nové pod slnkom. Informácie sú cennejšie, ako prachy. Informácie sú moc a prachy. A je jedno v akom režime. Prostriedkom k nim je aj cirkev a naivita(viera) veriacich, viera užívateľov mobilov, počítačov, GDPR, atď., že sa informácie nezneužijú...
 
JohnNewton
2024-04-22 10:09:26
príspevok od: jozef84
Nič nové pod slnkom. Informácie sú cennejšie, ako prachy. Informácie sú moc a prachy. A je jedno v akom režime. Prostriedkom k nim je aj cirkev a naivita(viera) veriacich, viera užívateľov mobilov, počítačov, GDPR, atď., že sa informácie nezneužijú...
Ale nepomohlo im to 😁 . Keď to mám humorne vysvetliť, socík padol na dvoch veciach, katalóg OTTO a Neckerman 🤣
 
efko
2024-04-22 15:06:22
V Číne určite čo sa týka predaja mobilov nie je na prvom mieste Apple ani Samsung, ale Huawei. Nepíšte tu bludy, ale držte sa faktov.
 
JohnNewton
2024-04-22 15:50:56
príspevok od: efko
V Číne určite čo sa týka predaja mobilov nie je na prvom mieste Apple ani Samsung, ale Huawei. Nepíšte tu bludy, ale držte sa faktov.
Predaj iPhonov v Číne v poslednom kvartáli minulého roka klesol. Apple však v roku 2023 predbehol Vivo a stal sa najväčším predajom smartfónov v Číne. TASR o tom informuje na základe správy agentúry Reuters.
 
fatality
2024-04-22 16:26:28
príspevok od: JohnNewton
Predaj iPhonov v Číne v poslednom kvartáli minulého roka klesol. Apple však v roku 2023 predbehol Vivo a stal sa najväčším predajom smartfónov v Číne. TASR o tom informuje na základe správy agentúry Reuters.
ono kazdy chvilku taha pilku..v celosvetovom meradle, v pocte predanych kusov v roku 2024 Apple po dlhych rokoch predbehol Samsung..
ale, zabuda sa na cinsky koncern BBK, pod ktory patri Vivo, Oppo, Realme a Oneplus..a myslim ze v roku 2022 alebo 2023 oni predali najviac kusov mobilov vo svete..druhi bol Samsung a treti Apple..
ale, najviac zarobil Apple, lebo maju najvacsiu marzu..
takze velakrat su tie rebricky skreslene..mozes predat najviac kusov ale nemusis najviac zarobit..
momentalne s prehladom najviac na mobiloch zaraba Apple, kedze predava najviac kusov a ma najvacsiu marzu..
 
JohnNewton
2024-04-22 16:52:06
príspevok od: fatality
ono kazdy chvilku taha pilku..v celosvetovom meradle, v pocte predanych kusov v roku 2024 Apple po dlhych rokoch predbehol Samsung..
ale, zabuda sa na cinsky koncern BBK, pod ktory patri Vivo, Oppo, Realme a Oneplus..a myslim ze v roku 2022 alebo 2023 oni predali najviac kusov mobilov vo svete..druhi bol Samsung a treti Apple..
ale, najviac zarobil Apple, lebo maju najvacsiu marzu..
takze velakrat su tie rebricky skreslene..mozes predat najviac kusov ale nemusis najviac zarobit..
momentalne s prehladom najviac na mobiloch zaraba Apple, kedze predava najviac kusov a ma najvacsiu marzu..
A v podstate je to aj jedno výber je obrovský, a to ešte Čína a India sú iný svet. Teraz skúsim Vivo X 100 pro.
 
fatality
2024-04-22 19:35:44
príspevok od: JohnNewton
A v podstate je to aj jedno výber je obrovský, a to ešte Čína a India sú iný svet. Teraz skúsim Vivo X 100 pro.
Vivo uz X90 Pro bola supa..a bude aj X100 Pro..
mna minuly rok zaujal Oppo Find X6 Pro..
najma kombinaciou 3x50 Mpix fotakov (hlavny 1" a tele a wide rovnako 1/1.56")..
Jeden cas bol top v rankingu na dxomark aj gsmarene..
https://www.gsmarena.com/oppo_find_x6_pro-12105.php
a za tuto cenu, velmi lakave:
https://tradingshenzhen.com/en/oppo-find-x6-x6-pro/oppo-find-x6-pro-16gb512gb-snapdragon-8-gen-2-eu-warehouse
 
JohnNewton
2024-04-22 19:48:04
príspevok od: fatality
Vivo uz X90 Pro bola supa..a bude aj X100 Pro..
mna minuly rok zaujal Oppo Find X6 Pro..
najma kombinaciou 3x50 Mpix fotakov (hlavny 1" a tele a wide rovnako 1/1.56")..
Jeden cas bol top v rankingu na dxomark aj gsmarene..
https://www.gsmarena.com/oppo_find_x6_pro-12105.php
a za tuto cenu, velmi lakave:
https://tradingshenzhen.com/en/oppo-find-x6-x6-pro/oppo-find-x6-pro-16gb512gb-snapdragon-8-gen-2-eu-warehouse
Škoda že find X7 nemá globálnu verziu
 
gytheio
2024-04-22 20:21:49
príspevok od: efko
V Číne určite čo sa týka predaja mobilov nie je na prvom mieste Apple ani Samsung, ale Huawei. Nepíšte tu bludy, ale držte sa faktov.
akych faktov? huawei nikdy nebol najpredavanejsim mobilom v cine a co sa tyka tej znacky, cinsky na nom je iba nazov a majitelia.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia