Mia to su prdy, to su prdy ..... na poli je-bal. Hubertusbrunnen zlata stredna cesta somelier v.0.2 Zabradlia Bí em dabljú 1 trapne HDR
Geroj

môjweb: vytvorte si web
web: Stránku ešte nemám
samouk, fotenie ma velmi bavi.
detail profilu zobraziť profil fotografiu

O mne

Niečo o mne: totalny amater.
Motto: chvala je prijemna kritika potrebna.
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na: Nočná fotografia, Portréty / Ľudia, Technika,

Osobné údaje

Meno: Martin
Priezvisko: Schmidt
Mesto:
Domovská krajina: Nemecko


Fotografická odbornosť: Začiatočník
Členom ePhota od: 01. 12. 2012
Posledná aktivita: 2025-04-04 16:14:53
Status: offline

Kontakt

Kontaktné údaje nie sú dostupné alebo sú viditeľné iba pre priateľov

Fototechnika

Moje fotoaparáty: Canon EOS 6D
Canon PowerShot SX130 IS
Canon EOS 450D
Moje objektívy: Sigma 24-105 mm f/4 DG OS HSM Art
Canon EF 50mm f/1.8 II
Canon EF-S 18-55 (III)
Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III
Tamron 28-300mm f/3.5-6.3 AF XR Di LD IF
Príslušenstvo:
Geroj
Adrenalinofka ! ! ! Geroj 2015-02-15 11:17:58
no neni to ako sediet v novej audine ale investora take veci asi netrapia a zeriavnik si svoju masinu nevybera, aku nafasuje s takou mysí robit.
 
Geroj
druhy pokus Geroj 2015-01-14 18:23:21
vdaka, budem sa snazit.
 
Geroj
Kalvaria B.S. Geroj 2015-01-05 18:23:24
odopriet komfort pre mna znamenalo uz len to ze som tam vobec stal a fotil v takom necase, zrejme nedavali vcera nikde v spravach aky vietor fukal ale coze je to pre teba ty si zvyknuty hocikedy vybehnut na vrchol najvysieho konciara. pre teba by to bol mozno len prijemny jarny vanok. nezijem na sk a preto sa snazim vyuzit kazdy volny cas na fotenie, okolie bs tiez nepoznam najlepsie a preto aj miesto z ktoreho som fotil mozno nebolo najvhodnejsie. ja nemam moznost ako iny fotografi tu v okoli ok dneska sa mi nepodarilo skusime zajtra ak bude pekne. pre niekoho vyhovorky pre mna argumenty, pokial niesu vhodne podmienky aby vzniklo nieake dielo ci uz je to obraz fotka basen alebo stavba tak to dielo nevznikne ale poznam aj tu na ephote vela ludi ktory dokazu z hovna upliest bic. tym som chcel povedat len tolko ze keby som mal cas pendlovat na ine lepsie miesta kde by na fotke lepsie vyniklo umiestnenie mesiaca a kalvaria, keby nefukal vietor taky silny ako vcera, keby som prisiel hned na spravne miesto a nestracal by som cas analyzovanim co je zle a co dobre ako to urobit lepsie a pod mozno by bola fotka aj podla tvojho gusta ale kludne si povec ze vyhovorky keby bolo keby. snad nabuduce ako sam pises tie podmienky budu vyhovujuce, ty tiez medzi svojimi fotkami nemas len same dokonalosti, uz sme to raz rozoberali ak si pametas.
 
Geroj
Kalvaria B.S. Geroj 2015-01-05 17:31:20
dakujem za radu, no par veci poopravim slnko to nieje. Je to mesiac! ano je pravda ze sa to dalo vyfotit uplne inak aj pp aj kompo aj neviem co este. no keby si tam bol vcera a videl v akych podmienkach som to fotil tak by si pravdapodobne ani necakal ze vobec nieaka fotka vznikne, nie jeden fotograf sa tam vcera otocil. silny narazovy vietor a snezenie, niekedy som mal pocit ze celu kalvariu odfukne a to co sa dialo hore na nej to sa ani opisat neda. nepatrim medzi tych fotografov co lezu na konciare a fotia tam panoramy, oni su mozno zvyknuty na take silne prudenie vzduchu no ja nie a preto som bol vobec rad ze aspon toto vzniklo. k tomu ze je mesiac na jednej strane fotky a kalvaria na druhej to stvalo aj mna ale na 24 mm sa to inak z toho miesta ani nedalo, z toho miesta preto ze to bol jediny kustik za opadanym krikom kde som mal pocit ze fuka vietor najmensou intenzitou, samozrejme bola tu aj moznost nafotit to do panoramy ale ako pisem som rad ze aspon jeden zaber z toho miesta sa mi ako tak podaril. ten zeleny strom si trafil no moj napad to nebol zvyraznovat farby na nom, to je tak ked si necham kecat do toho. chromaticka aberacia pri F9 je pre mna zahada. este som mal v hlave ideu odist na uplne ine miesto a nafotit to ale cas ktory by som potreboval k presunu by ma obral o zbytkove svetlo. to ze tato fotka nieje dokonala a k dokonalosti ma velmi daleko nepopieram ba naopak s tym suhlasim ale je aka je a napriek tomu sa viacerím paci aj ked nie len na ephote alebo fb a z toho titulu som ju sem pridal.
 
Geroj
trojične Geroj 2015-01-04 15:09:08
co narobis ked je uz tam, az tak kuzlit neviem v pp aby som to odstranil, chcel som to zobrat aj s vianocnym stromcekom ale uz tam bolo toho prilis vela. vdaka za zastavenie
 
Geroj
atmoška Geroj 2014-12-18 19:29:05
som rad ze mi tu aspon niekto dal za pravdu, co sa tu na ephote stalo snad prvy raz, vecsinou tu kazdy len jebe do mna. no a co sa tyka modreho snehu aj mna to sere potom som to este odsaturoval aj prihrial nech sa ta biela trosku zrovná no ani s tym som nebol bohvie ako spokojny. v poslednej dobe mi nieako nejde karta a zda sa mi cim viac fotim a prerabam fotky tak tym horsie mi to ide. miesto toho aby som sa posuval k lepsiemu bud len stagnujem alebo este horsie upadam. dakujem za koment.
 
Geroj
untitled Geroj 2014-12-10 21:21:32
podla mna nielen so zehlenim, NVS ti vytlka tiez zopar veci v ktorych sa zhoduje so mnou a to som nevedel co ti pise do komentu, myslim ze ani ona nevedela co pisem ja kedze sme to pisali v ten isty cas.
 
Geroj
untitled Geroj 2014-12-10 21:07:02
mne to svetle rameno taha oci , to popredie z pravej strany troska odveci podla mna a tvar nad mieru prezehlena, oci pekne ostre ale ta plet, prilis soft. s tou rukou sa dalo tiez nieco robi, nieake divne mi to pripada ked je len tak spustena a useknuta. no a este neviem co jej vychadza od pupku smerom hore nieaky tmavy pas, to neviem co je, mozno mam spinave okuliare a mozno monitor. pekna baba aj tvari na n ie najhorsie len to miesto je tiez odveci, klucky nad hlavou nad plecom. chrom aberacia od lakta smerom dolea tusim aj na okraji nohavic kde je prechod k bielej. snad som nicim neurazil nechcem tu mudrovat ani nikoho ponizovat ja sam niesom ziadny profik. to je len moj nazor na fotku.
 
Geroj
Adél Geroj 2014-10-22 19:17:43
podla mna prilis vela miesta nad nou, zrejme by som nieak inak komponoval ale tiez musim pochvalit ze poslednou dobou tu niekomu ide karta a verim ze takto pojde aj s fotkami kde bude baba oblecena. len tak dalej
 
Geroj
4,8l na 100 Geroj 2014-10-13 20:57:18
to som pocul aj ja, ze jazda na spotrebu nieje vzdy len prospesna, no asi sa mi nebudes divit ked budem tvrdit ze s takym autom sa neda jazdit na spotrebu vecne. dakujem som rad ze sa paci
 
Geroj
4,8l na 100 Geroj 2014-10-13 20:51:10
nastastie mam bielu ake kolvek auto si clovek kupi vzdyod niekoho pocuva negativne nazory na danu znacku alebo model, beriem to tak ze nie vsetkym sa da vyhoviet a zrejme take auto ktore by sa pacilo vsetkym ani neexistuje.
 
Geroj
4,8l na 100 Geroj 2014-10-13 19:43:26
no to mas pravdu je to bez polarizaku, este nemam, ale casom zadovazim. vraj vysokej, srandista. ked budes jazdit na 8l tak ti toto bude pripadat ako zadara.
 
Geroj
4,8l na 100 Geroj 2014-10-13 19:27:17
tie lietajuce??? ci na kapote?? lebo z kapoty som ich pekne dlho odstranoval no urcite ich tam este zopar ostalo, s tym odrazom na skle som nemal nic v plane robit. keby som to takto bral tak musim retusovat skoro vsetko na fotke a to by uz bolo o com?? no k dokonalosti by bolo asi potrebne travit viac casu pri uprave. snad ta to az tak nerozculilo dakujem za koment
 
Geroj
Bianca II Geroj 2014-10-05 14:37:56
dakujem za radu, snad to aj autorovi komentovanej fotky pomoze.
 
Geroj
Bianca II Geroj 2014-10-05 14:36:24
ja sa este necitim na to aby som tu chvalil alebo karhal niečiu tvorbu, nestaviam sa do pozicie kritika ked sam na to nemam, sam sa mam co ucit a preto si myslim ze moje rady alebo postrehy by zrejme nepomohli. to co som pisal bola reakcia na komentar nepisal som koment k samotnej fotke, nevyvraciam ale to co v nom bolo napisane a plne s tym suhlasim no ked uz sa rozhodol poukazat na autorove chyby tak si myslim ze je to aj slusne aj pekne ked mu poradi, od toho ta kritika je a nielen napisat ze spravil si chybu. doste vela ludi tu podobne kritzuje no nikto nema zaujem pomoct, to je len moj nazor, mozno sa mylim.
 
Geroj
Bianca II Geroj 2014-10-05 12:59:09
chromaticka aberacia je ozaj do oci bijuca, asi este nevie ako sa to odstranuje, mna to tiez velmi dlho trapilo, no casom mi to par ludi pekne vysvetlilo a uz si davam na to pozor aj ja. bolo by dobre vysvetlit ako to vznika aked uz vznikne ako ju odstranit. lebo tvoj koment poukazal na chyby alebo nedostatky no myslim si ze by bolo na mieste aj poradit.
 
Geroj
Mia Geroj 2014-09-07 15:47:04
toto si urobil vymakane. no tak ja ti teraz k tomu daco poviem, ten ruzovy kvet serie aj mna to ti poviem hned ako som zacal robit fotku tak ma napadlo ze to asi bude problem, k tym opierkami no asi mas pravdu mohlo by byt bez nich ale tie tri male nedostky okolo hlavy ma riadne zarazili. to az takje detaily???? to by som si nebol vsimol a nie to este riesil ich, zrejme je ta moja uroven naozaj velmi nizka. vdaka za radu a super sposob ako vysvetlit co je na fotke k opraveniu, z teba by si tiez mohli brat viacerí komentatori priklad.
 
Geroj
...posledná Geroj 2014-09-06 09:37:47
presne tak, konecne to niekto napisal. ja osobne si tiez myslim ze je tu ovela viac lepsich fotiek dennodene ale zakazdym vyhravaju len ty co maju najviac priatelstiev, priam by som povedal ze dookola ty isty. objektivita hodnoteni fotiek je na slabej urovni. mimochodom k fotke tak dobre nasvietena aj retus ze nemam slov, nielen ze pekna baba ale aj fotka vynikajuco spravena.
 
Geroj
na poli je-bal. Geroj 2014-08-12 20:38:59
ty si asi jediny co si pochopil o com sa dole pise aj ked tvoj koment nebol miereny k samotnej fotke ( fnuk), velmi pekne prirovnanie si pouzil, kiez by tu viac ludi chapalo situaciu ako ty a mimochodom jerziho koment ma vobec nemrzi, pre mna je jerzi pan fotograf o par levelov vysie ako som ja a jeho nazor bude pre mna este dlhu dobu smerodatny co ale nemozem povedat o inych uzivateloch ephota. dakujem za pozastavenie.
 
Geroj
na poli je-bal. Geroj 2014-07-25 10:21:15
to si ani nemusel toto pisat, lebo to je len lacna vyhovorka. kritikov neodbijam nicim ked je tu nazor ktory je podlozeny rozumnymi argumentami preco by som sa mu mal posmievat ale rady od niekoho kto ma este sam so sebou plno prace a jeho vytvory niesu o nic lepsie ako tie moje, nehnevaj sa takym sa budem smiat vzdy. ty by si si asi tiez nenechal radit od niekoho kto sa moze od teba este len ucit, vies problem vela uzivatelov na ephote je ten ze z prvej triedy zakladnej skoly sa stavaju do pozicie pred statnicami na vš, tym padom si myslia ze ked maju zopar kamaratov na ephote a uz oni samy boli kritizovany ze maju pravo kritizovat a robit so seba skusenejsieho. maju akurat tak pravo vyjadrit svoj nazor, no obahjit si ho alebo niecim podlozit ho, NEVEDIA. (taky vykrik do tmy z poza pc) ak tu ma niekto na to aby kritizovcal a vie si svoju kritiku aj obhajit preco by som sa jej mal posmievat, prosim ta nestavaj ma do pozicie v ktorej niesom. ja si rad precitam kritiku od niekoho kto ma na to aby kritizoval. ja so seba nerobim dokonalenho fotografa ktoremu sa neda nic vytknut. cize nemusis mat strach osomrat moju fotku pokial vies nieco rozumne ku nej napisat a opakujem nemusia to byt len chvaly a pozitivne komenty. dost vela je ich tu aj takych ze ta pochvalia popri tom su tak isto amaterske ako tie negativne. dookola stale ta ista tema pod mojimy fotkami. inak chcelo by to do hodnotenia aj opacny nazor ako like myslim palec dole aby to hodnotenie bolo objektivenjsie k fotke, no ja s tym nic nespravim. a autor uplne vsetko nevie od toho sem dava na kritiku tie fotky aby sa dozvedel viac o tom kde robi chyby a snazil sa ich do buducna nerobit.
 
Stránok 17 z 19