Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Nový foťák

ricky bilbao
2014-11-19 19:12:42+01
Dobrý deň,
chcel by som od Vás radu. Ja som do fotenia úplný laik, ale chcel by som na Vianoce priateľke kúpiť foťák. Keďže sa do toho ani ona veľmi nevyzná, rád by som jej zadovážil nejakú zrkadlovku pre začiatočníkov, ak niečo také existuje. Tak isto by som s cenou nešiel nad 400-500 EUR. Budem rád za každú radu.
 
JohnNewton
2014-11-19 19:47:57+01
Kúp jej parfém
 
shaggy
2014-11-19 19:49:54+01
Ja viem, že je to cenou trochu mimo, ale ja som práve pre rodinného príslušníka (ktorý je tiež amatér) kúpil toto:
http://www.olympusobchod.sk/katalog/pen-om-d/pen-069889/olympus-pen-e-p5-14-42-kit-blackblack-ART05222
Tá cena je naozaj dobrá, ide o najvyšší model z toho radu (PEN) a časom stačí iba dokúpiť objektívy (telo bude stačiť aj skúsenému amatérovi).
 
blahoslav J B Art
2014-11-19 20:41:43+01
príspevok od: ricky bilbao
Dobrý deň,
chcel by som od Vás radu. Ja som do fotenia úplný laik, ale chcel by som na Vianoce priateľke kúpiť foťák. Keďže sa do toho ani ona veľmi nevyzná, rád by som jej zadovážil nejakú zrkadlovku pre začiatočníkov, ak niečo také existuje. Tak isto by som s cenou nešiel nad 400-500 EUR. Budem rád za každú radu.
Doporucujem bezzrkadlovku Olympus E-PL5, je to starsi model v priaznovej cene, pouziva rovnaky snimac ako najvyssi model za 1200 €, obrazovo na urovni amaterskej zrkadlovky, ale ovela prenosnejsie
 
fair_play
2014-11-19 20:58:49+01
príspevok od: ricky bilbao
Dobrý deň,
chcel by som od Vás radu. Ja som do fotenia úplný laik, ale chcel by som na Vianoce priateľke kúpiť foťák. Keďže sa do toho ani ona veľmi nevyzná, rád by som jej zadovážil nejakú zrkadlovku pre začiatočníkov, ak niečo také existuje. Tak isto by som s cenou nešiel nad 400-500 EUR. Budem rád za každú radu.