Hore

Autor: Autor foto: Alberta Ramireza, Pedro Alvarez

Svadobné fotografie, ktoré zachytili vzácne chvíle lásky

Svadby majú v našich srdciach zvláštne miesto a predstavujú začiatok krásnej cesty medzi dvoma dušami. Sú oslavou lásky, jednoty a záväzku a vyvolávajú nespočetné množstvo emócií, ktoré sa nás hlboko dotýkajú. Od radostných sĺz nevestiných rodičov až po nákazlivý smiech zdieľaný medzi priateľmi. Svadby vytvárajú nezabudnuteľné spomienky, ktoré rezonujú na celý život.

Pozrite si víťazov každoročnej súťaže FdB Photo Award. Tohtoročná kolekcia je dôkazom krásy a významu svadieb v každej spoločnosti. Porotcovia stáli pred náročnou úlohou vybrať z veľkého množstva zaujímavých fotografie. Justin Benson z USA, Nayara Andrade z Brazílie a Shivali Chopra z Indie odviedli neuveriteľnú prácu pri výbere tejto kolekcie spomedzi viac ako 1200 prihlásených fotografií. Tohto ročníka FdB Awards sa zúčastnilo viac ako 180 fotografov z celého sveta.

Viac informácií: fotografos-de-boda.net

#1 „Naša láska je väčšia ako hory“, autor fotografie: Stefano Cassaro

#2 „Úsmev hovorí za všetko“, autor fotografie: Marta Monés

#3 "Bol som tebou unesený", autor fotografie: Alberto Ramirez

#4 "Ty, ja a mesto. Čo ešte?", autor fotografie: Frippa

#5 „Povedz mi, prosím, že vieš plávať“, autor fotografie: Pedro Alvarez

#6 "Miláčik, môžeš prosím zapnúť ventilátor?", autor fotografie: Pedro Alvarez

#7 „Kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie“, autor fotografie: Estelle Carlier

#8 „Nemôžem sa dočkať, až si vyzujem topánky...“, autor fotografie: Rocio Sanchez

#9 „Vidím zvláštne svetlo, keď som s tebou“, autor fotografie: Gaetano Pipitone

#10 „Neviem si spomenúť, kde som zaparkoval svoje auto...“, autor fotografie: Eder Peroza

#11 "Dlhá cesta, ktoru musíme polu prejsť!", autor fotografie: Gabriel Monsalve

#12 „Miláčik zarezervoval som  5 000 - hviezdičkový hotel“, autor fotografie: Sara Sganga

#13 "So mnou si v bezpečí miláčik... Myslím!", autor fotografie: Marnix De Stigter

#14 „Neidentifikované lietajúce Martini“, autor fotografie: Fran Ortiz

#15 "Konečne som to našiel vesmírny portál!", autor fotografie: Carmelo Ucchino

#16 „Neboj sa mami, už to neurobím“, autor fotografie: Meral Soydas

#17 "Mágia je stav mysle", autor fotografie: Simona Cancelli

#18 „Netreba rukavice“, autor fotografie: Letizia Di Candia

#19 „Neblázni: Niečo máš na hlave“, autor fotografie: Raul Barba

#20 "Tento hosť bol naozaj smädný!", autor fotografie: Carlos Strazzullo

#21 „Niekedy môžu byť svadby... zvláštne“, autor fotografie: Angel Blanco

#22 „Červenšia ako červená“, autor fotografie: Luis Jordano

#23 „Anjel a diabol“, autor fotografie: Roberto Montorio

#24 "Čo mám najradšej zo svadieb? Večierok!", autor fotografie: Pablo Banterla



Zdroj: boredpanda

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Mgr. art.  Zdenko Dendis
2023-07-19 06:21:10
#1 „Naša láska je väčšia ako hory“, autor fotografie: Stefano Cassaro?! Kde je ženích?
 
Paladin25
2023-07-19 11:08:28
príspevok od: Mgr. art. Zdenko Dendis
#1 „Naša láska je väčšia ako hory“, autor fotografie: Stefano Cassaro?! Kde je ženích?
vľavo ... jednoznačne vľavo....
 
fatality
2023-07-21 09:07:25
príspevok od: Mgr. art. Zdenko Dendis
#1 „Naša láska je väčšia ako hory“, autor fotografie: Stefano Cassaro?! Kde je ženích?
vravis, ze trochu homofobie od svadobneho fotografa nikdy nezaskodi?
 
Mgr. art.  Zdenko Dendis
2023-07-21 10:45:16
To nie je homofóbia. Manželstvo sa zakladá za určitým účelom (založiť si rodinu a mať deti). Som zástancom klasických hodnôt a nemám za potreby byť moderný. Diskriminácia tu bola v rôznych oblastiach a vždy bude. Samozrejme počítam s tým, že zástancovia prúdu LGBT by nás staromilcov najradšej možno chceli ukameňovať, ale treba tu poznamenať, že i to je diskriminácia z ich strany. Niečo také sa nenachádza ani v zvieracej ríši a to je už čo povedať. Nemám zapotreby sa pozerať na to, ako sa oblizujú dve ženy alebo dvaja muži. Toto mi skôr príde zo strany LGBT ako provokácia a normalizovanie niečoho, čo normálne nie je a ani prirodzené. Rovnaké práva pre ženy to áno, ale toto určite z mojej strany nie. Som si ale vedomí toho, že pod mojím komentárom sa objaví aj taký, ktorý bude môj názor spochybňovať alebo vyvracať a preto tu hneď uvádzam, že k tomuto príspevku ani iným komentárom sa vyjadrovať nebudem. Čo som chcel napísať to som napísal.
 
fatality
2023-07-21 13:18:41
príspevok od: Mgr. art. Zdenko Dendis
To nie je homofóbia. Manželstvo sa zakladá za určitým účelom (založiť si rodinu a mať deti). Som zástancom klasických hodnôt a nemám za potreby byť moderný. Diskriminácia tu bola v rôznych oblastiach a vždy bude. Samozrejme počítam s tým, že zástancovia prúdu LGBT by nás staromilcov najradšej možno chceli ukameňovať, ale treba tu poznamenať, že i to je diskriminácia z ich strany. Niečo také sa nenachádza ani v zvieracej ríši a to je už čo povedať. Nemám zapotreby sa pozerať na to, ako sa oblizujú dve ženy alebo dvaja muži. Toto mi skôr príde zo strany LGBT ako provokácia a normalizovanie niečoho, čo normálne nie je a ani prirodzené. Rovnaké práva pre ženy to áno, ale toto určite z mojej strany nie. Som si ale vedomí toho, že pod mojím komentárom sa objaví aj taký, ktorý bude môj názor spochybňovať alebo vyvracať a preto tu hneď uvádzam, že k tomuto príspevku ani iným komentárom sa vyjadrovať nebudem. Čo som chcel napísať to som napísal.
1. homosexualita je stara ako ludstvo a zvieracia risa sama..ked ste o tom vo vasom kraji este nepoculi, tak si to nastuduj, su to volne dostupne materialy z historie a biologie..
2. manzelstvo (teda v ich pripadoch registrovany zvazok) sa zaklada aj koli pravnym a legislativnym
moznostiam..moznosti vybavovat za manzela/ku uradne zalezitosti, moznosti dedit a koli vsetkym
tym legislativnym vyhodam (a aj nevyhodam), ktore z manzelskeho zvazku vyplyvaju..
3.zbytok su bohuzial (v 21. storoci) bludy, ktore pan farar povedali v kostole..
 
seifi
2023-07-22 21:40:11
Na svadobných fotografiach by nemali byť chvíle lásky vzácne ... a ako vidieť, väčšina je inscenovaných ...
 
blahoslav J B Art
2023-07-23 00:15:23
príspevok od: seifi
Na svadobných fotografiach by nemali byť chvíle lásky vzácne ... a ako vidieť, väčšina je inscenovaných ...
na fotkach je vidiet lasku svadobnych fotografov k inscenovanym fotkam s obycajnymi by nemali sancu na uspech v podobnych sutaziach
 
gytheio
2023-07-23 07:07:17
príspevok od: Mgr. art. Zdenko Dendis
To nie je homofóbia. Manželstvo sa zakladá za určitým účelom (založiť si rodinu a mať deti). Som zástancom klasických hodnôt a nemám za potreby byť moderný. Diskriminácia tu bola v rôznych oblastiach a vždy bude. Samozrejme počítam s tým, že zástancovia prúdu LGBT by nás staromilcov najradšej možno chceli ukameňovať, ale treba tu poznamenať, že i to je diskriminácia z ich strany. Niečo také sa nenachádza ani v zvieracej ríši a to je už čo povedať. Nemám zapotreby sa pozerať na to, ako sa oblizujú dve ženy alebo dvaja muži. Toto mi skôr príde zo strany LGBT ako provokácia a normalizovanie niečoho, čo normálne nie je a ani prirodzené. Rovnaké práva pre ženy to áno, ale toto určite z mojej strany nie. Som si ale vedomí toho, že pod mojím komentárom sa objaví aj taký, ktorý bude môj názor spochybňovať alebo vyvracať a preto tu hneď uvádzam, že k tomuto príspevku ani iným komentárom sa vyjadrovať nebudem. Čo som chcel napísať to som napísal.
Homosexualita nie je nic moderne. Homosexualita bola v starom Grecku alebo starom Rime tak normalna, ze pre nu nemali ani pomenovanie a v inych kulturach tiez. Potom prislo svate pismo s ktorym zacali strasit ludi. Svate pismo "vraj napisal boh".. ten isty boh ktory stvoril aj homosexualov..
Niekde som cital, ze homosexualita je geneticka chyba tak isto ako rysave vlasy alebo kucerave vlasy, oni sa s tym narodia, nikto nema pravo ich za to sudit.
Tak to potom Kadyrov alebo Putin by mali byt vzory tradicnych hodnot.
 
Porubo
2023-07-23 11:57:06
Ach jaj, je jedno ci si myslite alebo chcete. Dolezite je vediet definicie a zakony, citujem:
Manželstvo je zväzkom muža a ženy.
https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-36

Ci nebodaj su pravne dovolene svadby dvoch zien!?
A kde, u nas!?
V zahranici?
 
gytheio
2023-07-23 12:07:58
príspevok od: Porubo
Ach jaj, je jedno ci si myslite alebo chcete. Dolezite je vediet definicie a zakony, citujem:
Manželstvo je zväzkom muža a ženy.
https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-36

Ci nebodaj su pravne dovolene svadby dvoch zien!?
A kde, u nas!?
V zahranici?
prve zakony tvorila cirkev a cirkev ich najviac porusovala, nestoji nahodou v biblii - nebudes hanit druheho.. a upalovanie bola cirkevna najoblubenejsia disciplina

Tie zakony tvorili ludia tak je uplne jasne, ze ich tvorili tak aby vyhovovaly tym ktori ich tvorili
 
Porubo
2023-07-23 12:37:36
Pre menej chapavych:
Ta fotografia nepatri do tejto kategorie, kedze taka svadba nie je mozna!

To je akoby som velmi tuzil aby lode patrili do kategorie motocyklov, a do sutaze pre moto-cyklo klub bych miesto fotiek motoriek poslal fotku lietadlovej lode.

Ina vec je meditovat nad tym co a ake zakony by mali byt, ale zakial su take ake su, tak toto proste je fotografia z inej kategorie (portrety? ludia? romantika? ...).
 
Porubo
2023-07-23 12:38:57
príspevok od: gytheio
prve zakony tvorila cirkev a cirkev ich najviac porusovala, nestoji nahodou v biblii - nebudes hanit druheho.. a upalovanie bola cirkevna najoblubenejsia disciplina

Tie zakony tvorili ludia tak je uplne jasne, ze ich tvorili tak aby vyhovovaly tym ktori ich tvorili
Z dejepisu:
[ironia]
Ano Chammurapi bol isto predstavitel Cirkvi...
[/ironia]
 
gytheio
2023-07-23 13:23:06
príspevok od: Porubo
Z dejepisu:
[ironia]
Ano Chammurapi bol isto predstavitel Cirkvi...
[/ironia]
Zle som to napisal, zakony ktore sa tykali ludi rovnakej orientacie. Povedz ked sa dvaja rovnakeho pohlavia rozhodnu zit v manzelstve, ma niekto nejake pravo tomu zabranit? Nejaky zakon?
 
Porubo
2023-07-23 13:38:17
Namietky voci zakonom treba smerovat do NR SR.
Zatial to nie je svadobna fotografia.
Povedzme, hypoteticky, ked o 50 rokov to bude pravne svadba, tak potom sa to moze dat do tej kategorie. Teraz nie!
 
gytheio
2023-07-23 13:52:37
príspevok od: Porubo
Namietky voci zakonom treba smerovat do NR SR.
Zatial to nie je svadobna fotografia.
Povedzme, hypoteticky, ked o 50 rokov to bude pravne svadba, tak potom sa to moze dat do tej kategorie. Teraz nie!
NR SR? Celej Europe je na smiech.
 
pa10
2023-07-23 14:06:36
príspevok od: Porubo
Namietky voci zakonom treba smerovat do NR SR.
Zatial to nie je svadobna fotografia.
Povedzme, hypoteticky, ked o 50 rokov to bude pravne svadba, tak potom sa to moze dat do tej kategorie. Teraz nie!
Na fotografiach su ludia, ktori su na svadbe a fotia sa pri tom, tak ako by si to pomenoval, wildlife?
 
pa10
2023-07-23 14:10:45
príspevok od: Porubo
Ach jaj, je jedno ci si myslite alebo chcete. Dolezite je vediet definicie a zakony, citujem:
Manželstvo je zväzkom muža a ženy.
https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-36

Ci nebodaj su pravne dovolene svadby dvoch zien!?
A kde, u nas!?
V zahranici?
Svadba je oslava, nasledujuca po sobasi. Svadba a sobas nesuvisia s tym, ci ide o manzelstvo alebo registrovane partnerstvo. Aj jedno aj druhe je formalne uzatvorene sobasom a nasledne oslavene na svadbe. Tolko na margo "definicii".
 
pa10
2023-07-23 14:27:48
príspevok od: Mgr. art. Zdenko Dendis
To nie je homofóbia. Manželstvo sa zakladá za určitým účelom (založiť si rodinu a mať deti). Som zástancom klasických hodnôt a nemám za potreby byť moderný. Diskriminácia tu bola v rôznych oblastiach a vždy bude. Samozrejme počítam s tým, že zástancovia prúdu LGBT by nás staromilcov najradšej možno chceli ukameňovať, ale treba tu poznamenať, že i to je diskriminácia z ich strany. Niečo také sa nenachádza ani v zvieracej ríši a to je už čo povedať. Nemám zapotreby sa pozerať na to, ako sa oblizujú dve ženy alebo dvaja muži. Toto mi skôr príde zo strany LGBT ako provokácia a normalizovanie niečoho, čo normálne nie je a ani prirodzené. Rovnaké práva pre ženy to áno, ale toto určite z mojej strany nie. Som si ale vedomí toho, že pod mojím komentárom sa objaví aj taký, ktorý bude môj názor spochybňovať alebo vyvracať a preto tu hneď uvádzam, že k tomuto príspevku ani iným komentárom sa vyjadrovať nebudem. Čo som chcel napísať to som napísal.
V nasej krajine vela ludi zije v podobnom myslienkovom stredoveku, nie si sam. Mimochodom, tato diskusia je krasny priklad aku uzasnu homofobnu odozvu dokaze vyvolat ukazka par nevinnych svadobnych fotiek. Sme naozaj zreli na terapiu, cely narod.
 
Paladin25
2023-07-23 14:51:48
príspevok od: Porubo
Ach jaj, je jedno ci si myslite alebo chcete. Dolezite je vediet definicie a zakony, citujem:
Manželstvo je zväzkom muža a ženy.
https://www.zakonypreludi.sk/zz/2005-36

Ci nebodaj su pravne dovolene svadby dvoch zien!?
A kde, u nas!?
V zahranici?
Ale však tá fotografia nevznikla v SK. Ak v inej krajine je povelená a legálna svadba osôbo rovnakého pohlavia aký je s tou fotografiou problém?

To že je manželstvo zväzkom muža a ženy platí na SK. Ale nie globálne.
 
MagickVamp
2023-07-23 16:41:20
Zi a nechaj zit... jednoduche pravidlo... Nijak ma LGBTI neobmedzuje, neublizuje mi. Som na zeny a aj keby som gayov videl kazdy den, gay sa zo mna nestane. Takze ak to niekoho poburuje, asi si uplne nie je isty svojou orientaciou. 😁 A deti takisto na to mozu kukat a nezmenia orientaciu lebo to vidia v telke. Nie je to nakazlive. Proste bud si alebo nie si. 😉 Oni tu boli vzdy, je to v prirode bezny jav. Nemoze za to doba ani vlada. 😄 Ja nikdy nepochopim co na tom koho serie.... Ked chlap nadava na gayov je viac chlap?
 
Rofo
2023-07-23 19:05:55
príspevok od: pa10
V nasej krajine vela ludi zije v podobnom myslienkovom stredoveku, nie si sam. Mimochodom, tato diskusia je krasny priklad aku uzasnu homofobnu odozvu dokaze vyvolat ukazka par nevinnych svadobnych fotiek. Sme naozaj zreli na terapiu, cely narod.
To nebola homofóbia, ale pluralita názorov. Tak ako ty si môžeš povedať je to super, mali by sme podporiť taký zákon aby sa mohli brať, druhý si môže povedať, taký zákon nepotrebujeme a neni to rodina. Ten druhý nie je hneď hmofób že má taký názor. To je len pluralita názorov - demokracia, nič viac nič menej.
 
gytheio
2023-07-23 19:44:48
príspevok od: Rofo
To nebola homofóbia, ale pluralita názorov. Tak ako ty si môžeš povedať je to super, mali by sme podporiť taký zákon aby sa mohli brať, druhý si môže povedať, taký zákon nepotrebujeme a neni to rodina. Ten druhý nie je hneď hmofób že má taký názor. To je len pluralita názorov - demokracia, nič viac nič menej.
myslim, ze mu skor vysvetlovali pojem klasicke hodnoty, co to vlastne znamena klasicke hodnoty?
 
Paladin25
2023-07-23 20:22:09
príspevok od: Rofo
To nebola homofóbia, ale pluralita názorov. Tak ako ty si môžeš povedať je to super, mali by sme podporiť taký zákon aby sa mohli brať, druhý si môže povedať, taký zákon nepotrebujeme a neni to rodina. Ten druhý nie je hneď hmofób že má taký názor. To je len pluralita názorov - demokracia, nič viac nič menej.
Ani nie... opačný názor nie vždy znamená pluratitu a demokraciu.

A sloboda slova neznamená že môže človek šíriť klamstá a hoaxi.

Ak neznášaš černochov si rasista, ak homosexálov si homofób. To nie je o plularite a slobode.
 
Paladin25
2023-07-23 20:25:19
príspevok od: Rofo
To nebola homofóbia, ale pluralita názorov. Tak ako ty si môžeš povedať je to super, mali by sme podporiť taký zákon aby sa mohli brať, druhý si môže povedať, taký zákon nepotrebujeme a neni to rodina. Ten druhý nie je hneď hmofób že má taký názor. To je len pluralita názorov - demokracia, nič viac nič menej.
Homofób je ten čo má strach, odpor alebo diskriminuje homosexuálov. Ak je niekto za zachovanie súčasného diskriminačného legislatívneho stavu, ktorý homosexuálov diskriminuje je čo? Mne to logicky vychádza na homofóba.
 
blahoslav J B Art
2023-07-23 20:54:39
Riešia sa tu len homosexuáli a homofobi... A čo my, zoofili, čo milujeme wildlife?
🤪
 
seifi
2023-07-23 21:16:25
príspevok od: blahoslav J B Art
Riešia sa tu len homosexuáli a homofobi... A čo my, zoofili, čo milujeme wildlife?
🤪
kozička koza, keby si tak ešte variť vedela ...
 
Rofo
2023-07-23 22:38:38
príspevok od: Paladin25
Ani nie... opačný názor nie vždy znamená pluratitu a demokraciu.

A sloboda slova neznamená že môže človek šíriť klamstá a hoaxi.

Ak neznášaš černochov si rasista, ak homosexálov si homofób. To nie je o plularite a slobode.
O tomto som nepísal, písal som o názore na zákon.
 
Rofo
2023-07-23 22:43:57
príspevok od: Paladin25
Homofób je ten čo má strach, odpor alebo diskriminuje homosexuálov. Ak je niekto za zachovanie súčasného diskriminačného legislatívneho stavu, ktorý homosexuálov diskriminuje je čo? Mne to logicky vychádza na homofóba.
To je tvoj názor, a ja ti ho neberiem. Pokiaľ bude zloženie parlamentu ktorý si volia ľudia priaznivo naklonený k takejto zmene, zákon bude zmenený.
Boli sme pred rokmi prijatý do EU, ktorá nemôže prijať krajinu ktorá má diskriminačné zákony. Ak by bol nejaký zákon diskriminačný alebo homofóbny tak by sme ho pred vstupom do EU museli zmeniť, tak ako sme menili kopu zákonov. Tento zákon sme nemuseli meniť.
 
Paladin25
2023-07-23 23:22:37
príspevok od: Rofo
To je tvoj názor, a ja ti ho neberiem. Pokiaľ bude zloženie parlamentu ktorý si volia ľudia priaznivo naklonený k takejto zmene, zákon bude zmenený.
Boli sme pred rokmi prijatý do EU, ktorá nemôže prijať krajinu ktorá má diskriminačné zákony. Ak by bol nejaký zákon diskriminačný alebo homofóbny tak by sme ho pred vstupom do EU museli zmeniť, tak ako sme menili kopu zákonov. Tento zákon sme nemuseli meniť.
Ja neprezentujem svoj názor. Ten je trochu iný

Len sa snažím používať rozum.

Ak je to čo som hore napísal definícia homofóba, a diskriminácia = nerovnosť. Tak potom, každý kto je proti uzákoneniu rovnosti je homofóm.

Nikde som netvrdil že EU nie je alebo nebolo homofóbna.

Tak isto si sa pomýlil v tom že že EU neprijme krajinu ktorá ma diskriminačné zákony. Skús si preštudovať potojem pozitívna diskriminácia tá je bežná aj v EU, ale stále je to žiaľ diskriminácia.
 
Paladin25
2023-07-23 23:58:48
príspevok od: Rofo
To nebola homofóbia, ale pluralita názorov. Tak ako ty si môžeš povedať je to super, mali by sme podporiť taký zákon aby sa mohli brať, druhý si môže povedať, taký zákon nepotrebujeme a neni to rodina. Ten druhý nie je hneď hmofób že má taký názor. To je len pluralita názorov - demokracia, nič viac nič menej.
To že ten druhý je homofób je logicky fakt. Ja ale nevravím že je zlý. Má právo na svoj názor.

V čom ja vidím problém je celý ten zákon. Keďže dáva skoro do rovnosti manželstvo a rodinu.

V extreme z toho môžeš odvodiť že kto zakladá rodinu mimo manželstva koná protiprávne.
Alebo čo manželstva kde nechcu mať deti? Tiež idú proti zákonu...
 
Paladin25
2023-07-24 00:02:22
príspevok od: Porubo
Pre menej chapavych:
Ta fotografia nepatri do tejto kategorie, kedze taka svadba nie je mozna!

To je akoby som velmi tuzil aby lode patrili do kategorie motocyklov, a do sutaze pre moto-cyklo klub bych miesto fotiek motoriek poslal fotku lietadlovej lode.

Ina vec je meditovat nad tym co a ake zakony by mali byt, ale zakial su take ake su, tak toto proste je fotografia z inej kategorie (portrety? ludia? romantika? ...).
Vivediem ťa z omylu. Taká svadba možná je. Samozrejme nie u nás. Ale sú krajiny kde to možné je a preto je to svadobná fotografia.
 
Porubo
2023-07-24 07:08:19
príspevok od: Paladin25
Ja neprezentujem svoj názor. Ten je trochu iný

Len sa snažím používať rozum.

Ak je to čo som hore napísal definícia homofóba, a diskriminácia = nerovnosť. Tak potom, každý kto je proti uzákoneniu rovnosti je homofóm.

Nikde som netvrdil že EU nie je alebo nebolo homofóbna.

Tak isto si sa pomýlil v tom že že EU neprijme krajinu ktorá ma diskriminačné zákony. Skús si preštudovať potojem pozitívna diskriminácia tá je bežná aj v EU, ale stále je to žiaľ diskriminácia.
Co je to ta diskriminacia?
Lebo ak je to len tym ze nemozu mat manzelstvo, je potom aj toto diskriminacia:
- zdravych ludi lebo nemaju preplateny narok na invalidny vozik (aj takych som nasiel na internete co to brali za diskriminaciu)
- mladych ludi co nemozu poberat starobny dochodok
- deti, ktore nemozu volit alebo viezt motorove vozidlo ci pozivat alkohol
- muzov lebo nemozu pouzivat damske sprchy, satne na plavarni ci damske WC (vsade)
- zien lebo nemozu pouzivat panske spchy, satne na plavarni ci panske WC (vsade)
- zdravych ludi ked im poistovna nepreplaca zakroky ktore preplaca chorym ako napriklad vybratie slepeho creva ci preplaca antibiotika
- zamestnani lebo nepoberaju podporu v nezamestnanosti
- zdravi zamestnani lebo nevyminaju si volna na navstevu lekara
- nekrestania lebo musia mat volno pocas Vianoc alebo statnych sviatkov odvodenych od tzv. Krestanstva
- bezdetni (vratane tych co nemozu mat deti) lebo nemaju narok na prispevky pre deti
?

Rad by som to vedel, lebo osobne si myslim ze tu nik nie je diskriminovany. Cele sa to umelo nafukuje. Na zapade zial tam to doslo do extremu kde si ludia vyberaju tzv. pohlavie. V podstate poviem ze som zena a mozem ist ocumovat baby do prezliekarni a ked niekto nieco na mna este zazalujem. Alebo vyhram v sporte vdaka vyhode toho ze muz ma prirodzene viac svalov.

To ze mozu zit spolu, za to ich nik neprenasleduje. A dedit takisto mozu podobne ako druh a druzka, ved dedicstvo sa da upravit cez tzv. zavet. Jedine mozno to pracovne volno alebo preberanie posty ci OCR, ale na to netreba robit institut manzelstva (ktory nepouzivaju ani druh a druzka).
Lebo tam je toho potom viac, co napriklad vychova dietata? Tu by som pockal na nejake vyskumy ako to vplyva na dieta. Lebo ono je chranena osoba, ktorej zaujmy su prvorade. Ako to ovplyvni jeho vyvin.

Najvacsia sranda je v tom, ze najvacsi humbuk o tzv. diskriminacii je v statoch, kde nic take nie je. Ale v statoch kde je diskriminacie ludi na tony, tam su volako ticho a vobec o tom nevravia. Mna toto velmi fascinuje nik neukazuje prstom na niektore staty Eurazie a Afriky (staci prehladat staty kde vladne tzv. Nabozenstvo mieru a tzv. proroka).
 
Porubo
2023-07-24 07:48:45
P.S.
Ale ano, bola tu diskriminacia proti ktorej ste mali bojovat! Tzv. kovid automat!
 
Paladin25
2023-07-24 07:52:24
príspevok od: Porubo
Co je to ta diskriminacia?
Lebo ak je to len tym ze nemozu mat manzelstvo, je potom aj toto diskriminacia:
- zdravych ludi lebo nemaju preplateny narok na invalidny vozik (aj takych som nasiel na internete co to brali za diskriminaciu)
- mladych ludi co nemozu poberat starobny dochodok
- deti, ktore nemozu volit alebo viezt motorove vozidlo ci pozivat alkohol
- muzov lebo nemozu pouzivat damske sprchy, satne na plavarni ci damske WC (vsade)
- zien lebo nemozu pouzivat panske spchy, satne na plavarni ci panske WC (vsade)
- zdravych ludi ked im poistovna nepreplaca zakroky ktore preplaca chorym ako napriklad vybratie slepeho creva ci preplaca antibiotika
- zamestnani lebo nepoberaju podporu v nezamestnanosti
- zdravi zamestnani lebo nevyminaju si volna na navstevu lekara
- nekrestania lebo musia mat volno pocas Vianoc alebo statnych sviatkov odvodenych od tzv. Krestanstva
- bezdetni (vratane tych co nemozu mat deti) lebo nemaju narok na prispevky pre deti
?

Rad by som to vedel, lebo osobne si myslim ze tu nik nie je diskriminovany. Cele sa to umelo nafukuje. Na zapade zial tam to doslo do extremu kde si ludia vyberaju tzv. pohlavie. V podstate poviem ze som zena a mozem ist ocumovat baby do prezliekarni a ked niekto nieco na mna este zazalujem. Alebo vyhram v sporte vdaka vyhode toho ze muz ma prirodzene viac svalov.

To ze mozu zit spolu, za to ich nik neprenasleduje. A dedit takisto mozu podobne ako druh a druzka, ved dedicstvo sa da upravit cez tzv. zavet. Jedine mozno to pracovne volno alebo preberanie posty ci OCR, ale na to netreba robit institut manzelstva (ktory nepouzivaju ani druh a druzka).
Lebo tam je toho potom viac, co napriklad vychova dietata? Tu by som pockal na nejake vyskumy ako to vplyva na dieta. Lebo ono je chranena osoba, ktorej zaujmy su prvorade. Ako to ovplyvni jeho vyvin.

Najvacsia sranda je v tom, ze najvacsi humbuk o tzv. diskriminacii je v statoch, kde nic take nie je. Ale v statoch kde je diskriminacie ludi na tony, tam su volako ticho a vobec o tom nevravia. Mna toto velmi fascinuje nik neukazuje prstom na niektore staty Eurazie a Afriky (staci prehladat staty kde vladne tzv. Nabozenstvo mieru a tzv. proroka).
Tie tvoje príklady sú samozrejme úplne mimo a jednak nesúvisia s témou a druhak sú to úplne blbosti na ktoré samozrejme na internete narazíš. Ak im veríš alebo sa ich zastávaš navrhujem nepokračovať v debate. Nemá to význam ani pre jedného z nás.

Vzťah (právny) druh - družka a manžel - manželka je napríklad u nás dosť rozdielny a tých právnych problémov, ktoré tam môžu nastať je dosť. (Prečo väčšina heterosexuálnych párov uzatvára manželstvo a nie sú len druh - družka?)

Diskriminácia je také konanie, keď sa v tej istej situácii zaobchádza s jedným človekom inak než s iným človekom na základe jeho odlišnosti napr. rasového alebo etnického pôvodu, vierovyznania, veku, rodu, pohlavia alebo sexuálnej orientácie, pričom rozhodovanie o tom, či došlo alebo nedošlo ku diskriminácii, sa uskutočňuje na základe toho, či existuje príčinná súvislosť medzi znevýhodnením a použitím kritéria pre rozlišovanie.

A teraz ako to vnímam ja. Pre mňa inštitút manželstva a založenie rodiny nie sú tie isté veci. Kedže rodinu si zakladajú aj ľudia mimo manželstvo a tak isto je kopec manželských párov bez rodiny (detí).

Ak sa 2 ľudia rovnakého pohlavia stanú manželmi mňa to nijako nediskriminuje (ani neobmedzuje). Oni nato môžu mať xy rozumných (právnych) a citových (pocit rovnosti) dôvodov. Tak prečo im v tom brániť?


 
Paladin25
2023-07-24 07:54:33
Rodovú rovnosť a rovnosť 56 svetových rodov by som sem už neťahal nie je to úplne to isté.
Čo sa týka výchový detí homosexálnymi pármi súhlasím s tebou. Bude to dosť individuálne. Ale to je aj pri heterosexuáloch.
 
Porubo
2023-07-24 16:18:45
príspevok od: Paladin25
Rodovú rovnosť a rovnosť 56 svetových rodov by som sem už neťahal nie je to úplne to isté.
Čo sa týka výchový detí homosexálnymi pármi súhlasím s tebou. Bude to dosť individuálne. Ale to je aj pri heterosexuáloch.
Prepac, ale zaspal si dobu!
Uz je ich 107!
Tu to mas abecedne:
https://www.sexualdiversity.org/edu/1111.php
 
Paladin25
2023-07-24 19:47:56
príspevok od: Porubo
Prepac, ale zaspal si dobu!
Uz je ich 107!
Tu to mas abecedne:
https://www.sexualdiversity.org/edu/1111.php
Ach moja chyba sorry
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia