Hore

Novinky od Tamronu

Konečne vieme dostupnosť a cenu dlho očakávaných noviniek z rady objektívov od firmy Tamron.


TAMRON SP 90mm F/2.8 Di MACRO 1:1 VC USD je nový stredný makroobjektív s optickou stabilizáciou a USD motorom pre rýchle automatické ostrenie s možnosťou manuálneho doostrenia. K tomu nový eBAND povrch skiel a dva špeciálne XLD a jeden LD element, vďaka čomu sa novinka oveľa lepšie dokáže vyrovnať s chromatickou aberáciou či odrazom svetla. Optický stabilizátor má účinnosť až 4EV, čo napomáha pri reduckii otrasov a pri fotení v zlých svetelných podmienkach. Objektív je navyše utesnený voči prachu a vlhkosti.

Cena – 899€

Oficiálny začiatok predaja – 30.11.2012

Dostupnosť: November 2012 (Canon), Január 2013 (Nikon), Marec 2013 (Sony)


TAMRON SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD - nový telezoom, vybavený optickou stabilizáciou až do 4EV, USD motorom, utesnením voči prachu a vlhkosti. V optickej sústave nájdeme jeden XLD člen a až štyri LD elementy, ktoré spolu výrazne znižujú chromatickú aberáciu a iné optické vady. Samozrejmosťou je svetelnosť F/2,8 na celom rozsahu ohnisiek.

Cena – 1599€

Oficiálny začiatok predaja – 30.11.2012

Dostupnosť: November 2012 (Canon), Január 2013 (Nikon), Marec 2013 (Sony)


Zdroj: Tlačová správa

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Cako
ocenenie redakciou 2012-11-14 09:31:25
No som zvedavy ci nejaky Canonak kupi ten macro. Za to ma original Lko a pochybujen ze sa mu aspon vyrovna...Nejako aj tamron zacina dvihat ceny...
 
atti
2012-11-14 09:36:02
Kto by si už kúpil Tamrona, keď megafoto predáva Nikon 70-200MM AF-S F2.8G ED VR II Nikkor za 2 (!?) EUR
Normálne rozmýšľam, či objednať. Len tá dodacia lehota 2-3 dni sa mi nepozdáva
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-11-14 09:37:51
Zvysovanie cien je asi globalne. Ceny novych objektivov vyrazaju dych. Sigma, Canon, Tamron... Vsetky poledne modely su o desiatky percent drahsie, oproti ich predchodcom.
 
bonifacko
2012-11-14 09:47:19
príspevok od: Karol Srnec
Zvysovanie cien je asi globalne. Ceny novych objektivov vyrazaju dych. Sigma, Canon, Tamron... Vsetky poledne modely su o desiatky percent drahsie, oproti ich predchodcom.
Ved stary model 90 mm macro stal/stojí asi 50%!!! Zošaleli?
 
slinti
2012-11-14 09:56:17
Bojovníci proti kríze
 
slinti
2012-11-14 09:57:24
To máte za to, že ste na ne písali dobré recenzie - hold, s kvalitou a dopytom bude stúpať aj cena...
 
Tomáš Machara
2012-11-14 09:58:51
príspevok od: bonifacko
Ved stary model 90 mm macro stal/stojí asi 50%!!! Zošaleli?
Ja si myslím, že určite zošaleli. Ak sa nemýlim, aj originál nikkor 105ka je lacnejší. A to si neviem predstaviť racionálne zmýšlajúceho človeka, čo by si kúpil radšej tamrona za viac ako nikkora, ktorý má nespochybniteľnú kvalitu.
 
LastHit
2012-11-14 10:04:23
Tak im to nik nekupi ... ale normalny objektiv - novinku za prijatelnu cenu som uz fakt nevidel ani nepamatam.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-11-14 10:08:12
Toto sú odporúčané ceny, uvidíme aká bude "street price".
 
netmouse
2012-11-14 10:23:18
ceny su nepodstatne ... jedna vec je VOC ... a druhe street price .... len ci ten USD bude trocha konkurencia AF-S 70-200 f/2,8 .... ci ostrenie bude 80-90% spolahlivosti originalu ... kvalita obrazu uz bola dost slusna aj na verzii bez USD, pokial sa nepletu ... hihihi
 
brnco
2012-11-14 10:35:14
Ešte že som nepočkal na tu novú 90tku a kúpil som starú, dosť prehnané ceny, určite pôjdu dolu, takto su nepredajné, ale aspoň že su konečne utesnené
 
rk.
2012-11-14 10:41:35
naivne som dufal, ze Tamron pouzije iny kurz ako 1:1 (dolar:euro), ale bol som moc velky oprimista, zda sa, ze uz je standardom vsade v elektronike
 
Martin Piňák
2012-11-14 10:46:11
tamron nikdy nemal problem s kvalitou obrazu podľa mňa... ale či tá nová technológia bude dobrá ukáže až čas a reálne skúsenosti uživateľov. strašne však pochybujem že teraz polka profikov preda svoje červene pruhy a kupi to sklo
 
netmouse
2012-11-14 10:47:58
príspevok od: atti
Kto by si už kúpil Tamrona, keď megafoto predáva Nikon 70-200MM AF-S F2.8G ED VR II Nikkor za 2 (!?) EUR
Normálne rozmýšľam, či objednať. Len tá dodacia lehota 2-3 dni sa mi nepozdáva
zosalely ... to bude dnes objednavok ... darcekove balenie je 300% objektivu - ide m objednat zakon je na mojej strane ... zaco ponukaju musia aj predat ...
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2012-11-14 10:51:04
príspevok od: Cako
No som zvedavy ci nejaky Canonak kupi ten macro. Za to ma original Lko a pochybujen ze sa mu aspon vyrovna...Nejako aj tamron zacina dvihat ceny...
Veru tak za tu cenu som kupil Canon 100mm F2.8 L IS USM
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-11-14 10:58:16
príspevok od: Jozef Sádecký
Veru tak za tu cenu som kupil Canon 100mm F2.8 L IS USM
Len blbec by sa rozhodoval medzi tymto a Canonom 100mm F2.8 L IS USM
 
Slivak
2012-11-14 11:10:19
Ako nechapem tu cenu, chcel som si kupit 70-200 ale ked tak rozmyslam tak radsej pojdem do nikkoru, sklamali ma
 
kovacmj
2012-11-14 11:20:20
príspevok od: atti
Kto by si už kúpil Tamrona, keď megafoto predáva Nikon 70-200MM AF-S F2.8G ED VR II Nikkor za 2 (!?) EUR
Normálne rozmýšľam, či objednať. Len tá dodacia lehota 2-3 dni sa mi nepozdáva
Nooooooooo. Je tam toho viac.
 
martinX34
2012-11-14 12:11:38
Na ten 90 mm makro objektiv som sa tesil, ale ked som uvidel cenu, tak ma radost presla. Vsak to sa uz oplati kupit rovno Mikro-Nikkor 105 mm f/2.8
Asi mi bude musiet stacit Tamron 60mm f/2.
 
tomatito
ocenenie redakciou 2012-11-14 12:20:52
tie ceny ma extremne pobavili..to akoby som niekde videl teraz novinku trabanta za 140 000 eur no kto by si to uz kupil nech by to malo aj karbonovu karoseriu...ach jaj..logika toto..
 
Marek Bučko
2012-11-14 12:25:13
Ušetriť cca 800 EUR oproti Canon 70-200 2.8 IS USM II môže byť pre niekoho dôležitejšie ako určitý rozdiel v kvalite výstupu. Ktorý ale je zatiaľ nevedno aký. Som zvedavý ne testy. Cena je o niečo vyššia ako Sigmy 70-200. Čakal som cenu zhruba na úrovni tej Sigmy ale treba počkať na reálne ceny v obchodoch. Ten makro je ale cenou naozaj dosť uletený...
 
Juraj Lacko
2012-11-14 12:43:07
Po pol roku tych objektivov na trhu budu ceny polovicne prinajhorsom vsak o 1/3 nizsie.
 
Ultra TXF
2012-11-14 12:44:48
No utesnenie voči prachu a vode, stabilizácia a USM motor je to čo terajšej 70-200vke chýbalo ,obrazová kvalita a bokeh bol výborný . Cena ? Stále o 700 euro menej ako za rovnaký Canon alebo Nikon. O stabilizáciu si starosť nerobím, otázka bude rýchlosť zaostrovania v porovnaní s C a N.
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2012-11-14 12:48:51
príspevok od: LastHit
Tak im to nik nekupi ... ale normalny objektiv - novinku za prijatelnu cenu som uz fakt nevidel ani nepamatam.
hlavne ked canon 2.8 stoji 1200
 
marcus_labeo
2012-11-14 12:49:35
príspevok od: netmouse
zosalely ... to bude dnes objednavok ... darcekove balenie je 300% objektivu - ide m objednat zakon je na mojej strane ... zaco ponukaju musia aj predat ...
Nemusia. Zmluvu si ešte neuzavrel, tá je uzavretá, ak oni prijmú Tvoju objednávku, a to nespravia. S ľútosťou Ti oznámia, že sa práve minul alebo rovno povedia, že išlo o preklep. Tiež som takto natrafil na výhodný set Pentax K-5 s 2 objektívmi za 23 eur (chýbali im tam dve nuly), objednal a čakal, čo spravia. Samozrejme ma poslali... .
 
netmouse
2012-11-14 12:54:42
príspevok od: marcus_labeo
Nemusia. Zmluvu si ešte neuzavrel, tá je uzavretá, ak oni prijmú Tvoju objednávku, a to nespravia. S ľútosťou Ti oznámia, že sa práve minul alebo rovno povedia, že išlo o preklep. Tiež som takto natrafil na výhodný set Pentax K-5 s 2 objektívmi za 23 eur (chýbali im tam dve nuly), objednal a čakal, čo spravia. Samozrejme ma poslali... .
kurnik ... som sa tesil
 
marcus_labeo
2012-11-14 12:57:00
Inak s cenami objektívov je to ako s cenami náplní do tlačiarní (a mnoho iných tovarov, kde základ potrebuje nejakú nadstavbu); tlačiareň si kúpiš za pár eur, tešiac sa z výhodnej kúpy, ale potrebuješ toner a na ňom už výrobca kupujúceho zderie (a nemáš na výber, raz už tlačiareň máš, potrebuješ tlačiť a tak si ten predražený toner kúpiš). U objektívov je to presne to isté: kto má telo, musí mať aj objektív (ak mu samozrejme nestačí seťák) a výrobcovia vedia, že si to majiteľ tela skôr alebo neskôr kúpi, preto nemajú dôvod ísť s cenami dole. Konkurencia je malá, navzájom sa sleduje a nemá záujem dumpovať ceny, lebo na to doplatia všetci. Takže ako hovoria bratia Česi: ak chceš opicu, musíš mať i na banány. Kto si raz kúpi foťák s výmennými objektívmi, už je chytený a výrobcovia objektívov si mädlia ruky. A my môžeme len nadávať a šetriť.
 
branislavbuzek
ocenenie redakciou 2012-11-14 12:57:35
Surové optické sklo šlo v minulom roku s cenou rapídne hore, preto sa to tak negatívne odráža na cenách objektívov.
 
markus
2012-11-14 13:19:26
príspevok od: Tomáš Machara
Ja si myslím, že určite zošaleli. Ak sa nemýlim, aj originál nikkor 105ka je lacnejší. A to si neviem predstaviť racionálne zmýšlajúceho človeka, čo by si kúpil radšej tamrona za viac ako nikkora, ktorý má nespochybniteľnú kvalitu.
Japonec a American ten da na obchodnika co mu poradi a obchodnik mu odporuci co ma na sklade.
 
markus
2012-11-14 13:22:51
príspevok od: Juraj Lacko
Po pol roku tych objektivov na trhu budu ceny polovicne prinajhorsom vsak o 1/3 nizsie.
S tym nesuhlasim ak sa objektiv predava vyrobca neda cenu dole. Na skla plati ina cenotvorba ako na tela fotakov
 
DJW_
2012-11-14 13:24:13
Nová 70-200 VC bola horúci kandidát na prírastok do rodiny, kedže rumorovaná cena bola 1590 USD, čakal som max pultovku 1200€ a internetove ceny okolo 1100. Za 1500€ si ho môžu nechať, to už by som fakt rozmýšľaľ radšej došporiť a ísť do originálu - predsa len má lepšie mechanické vyhotovenie, menej plastov a viac kovu.

Som zvedavý, ako sa cena vyvinie po vianociach.. Aj ked ako sledujem trh, tak najnižsie ceny mali byť v cca v tomto období.
 
Juraj Lacko
2012-11-14 13:41:54
príspevok od: markus
S tym nesuhlasim ak sa objektiv predava vyrobca neda cenu dole. Na skla plati ina cenotvorba ako na tela fotakov
suhlasit nemusis ale fakt je ten ze vacsina produktov na trhu je minimalne 50% predrazena pri uvedeni na trh aby bolo neskor z coho davat zlavy a pritom este stale produkovat zisk. Ale toto je na dlhu diskusiu. Pockajme si pol roka a uvidime.
 
atti
2012-11-14 14:11:42
príspevok od: netmouse
zosalely ... to bude dnes objednavok ... darcekove balenie je 300% objektivu - ide m objednat zakon je na mojej strane ... zaco ponukaju musia aj predat ...
ja som si objednal, fakt som zvedavý ako sa zachovajú
 
netmouse
2012-11-14 14:15:20
príspevok od: atti
ja som si objednal, fakt som zvedavý ako sa zachovajú
by ma zaujimala statistika kolko ludi si stihlo objednat .. aj ja som to stihol
 
DrZak
2012-11-14 15:09:41
Skor sa mi paci toto : http://photorumors.com/2012/10/25/tamron-files-a-patent-for-a-150-600mm-f5-6-3-lens/
 
DJW_
2012-11-14 15:41:04
príspevok od: atti
ja som si objednal, fakt som zvedavý ako sa zachovajú
V maloobchode nerobím už skoro rok, ale pokiaľ viem tak cena na letáku je záväzná - tzn. nie po uzaverti kupnopredajne zmluvy, ale uz pred nim.

Treba oberit na SOI.
 
martinX34
2012-11-14 15:54:40
príspevok od: DrZak
Skor sa mi paci toto : http://photorumors.com/2012/10/25/tamron-files-a-patent-for-a-150-600mm-f5-6-3-lens/
No, na tej 6,3 clone uz bude mat dost fotakov problem automaticky zaostrit, ale ak bude kvalita aspon taka ako je 70-300 VC USD a prijatelna cena (ja viem, som optimista ) tak pre amaterskych paparazzi je to zaujimave.
 
viking81
2012-11-14 16:32:02
príspevok od: Cako
Len blbec by sa rozhodoval medzi tymto a Canonom 100mm F2.8 L IS USM
napis to uzivatelovi s nickom sachmo
 
Dumaru
2012-11-14 17:28:55
príspevok od: viking81
napis to uzivatelovi s nickom sachmo
Len provokuj, a o chvíľu ďalšia zamknutá téma
 
Marek Bučko
2012-11-14 18:08:20
príspevok od: viking81
napis to uzivatelovi s nickom sachmo
Kto je to sachmo?
 
stafa
2012-11-14 19:21:32
príspevok od: DJW_
V maloobchode nerobím už skoro rok, ale pokiaľ viem tak cena na letáku je záväzná - tzn. nie po uzaverti kupnopredajne zmluvy, ale uz pred nim.

Treba oberit na SOI.
No, asi tak ako ta sedacka z Mobelixu za 30€...
 
kozakm
2012-11-14 19:28:03
príspevok od: netmouse
ceny su nepodstatne ... jedna vec je VOC ... a druhe street price .... len ci ten USD bude trocha konkurencia AF-S 70-200 f/2,8 .... ci ostrenie bude 80-90% spolahlivosti originalu ... kvalita obrazu uz bola dost slusna aj na verzii bez USD, pokial sa nepletu ... hihihi
Soudě podle 24-70 F2,8 VC se Tamron zatím ostřit nenaučil...
 
martinX34
2012-11-14 19:44:13
príspevok od: kozakm
Soudě podle 24-70 F2,8 VC se Tamron zatím ostřit nenaučil...
Na Tamrone 70-300 USD VC ziadny problem s ostrenim nemam. Ostri presne aj v interieri, kde svieti len jedna slaba ziarovka (na druhej strane, pouzivat teleobjektiv v interieri nie ja az tak zaujimave )
 
sachmo
2012-11-14 20:27:22
príspevok od: bonifacko
Ved stary model 90 mm macro stal/stojí asi 50%!!! Zošaleli?
Ale nemal ultrazuk, a ty nevies, ze bez ultrazvuku to proste nejde? Tak preco si nepriplatit.
 
sachmo
2012-11-14 20:28:03
príspevok od: Karol Srnec
Toto sú odporúčané ceny, uvidíme aká bude "street price".
nezamkne admin diskusiu, ked pridam par nazorov?
 
sachmo
2012-11-14 20:29:46
príspevok od: brnco
Ešte že som nepočkal na tu novú 90tku a kúpil som starú, dosť prehnané ceny, určite pôjdu dolu, takto su nepredajné, ale aspoň že su konečne utesnené
Ved stara je vyborna
 
sachmo
2012-11-14 20:32:06
príspevok od: DJW_
V maloobchode nerobím už skoro rok, ale pokiaľ viem tak cena na letáku je záväzná - tzn. nie po uzaverti kupnopredajne zmluvy, ale uz pred nim.

Treba oberit na SOI.
Ak nie je na letaku malickymi pismenkami, ze za tlacove chyby/preklepy nerucime. Na to sa zvycajne nezabuda.
 
sachmo
2012-11-14 20:33:45
príspevok od: Dumaru
Len provokuj, a o chvíľu ďalšia zamknutá téma
Admin bude na praskoch Ale objektivne povedz, zazil si niekedy taketo uzamykanie tem? A to tu boli ine zveriny, napr o psoch.
 
sachmo
2012-11-14 20:38:41
príspevok od: viking81
napis to uzivatelovi s nickom sachmo
Ale tymto sa uz bude dat fotit aj sport, ma to tvoj vysnivany ultrazvuk
 
Dumaru
2012-11-14 21:15:18
príspevok od: sachmo
Admin bude na praskoch Ale objektivne povedz, zazil si niekedy taketo uzamykanie tem? A to tu boli ine zveriny, napr o psoch.
Lenže ty si si to zaslúžil, lebo si plietol o tom istom dookola, bez urážky,,,
 
bonifacko
2012-11-14 21:23:49
príspevok od: sachmo
Ale nemal ultrazuk, a ty nevies, ze bez ultrazvuku to proste nejde? Tak preco si nepriplatit.
hypersonic, ultrazvuk, všetko jedno. Mam sigmu 17-70 HSM a teda žiadny expres. Ten stary tamron 90 mm macro s ostrením z tela je celkom svižný
 
sachmo
2012-11-14 21:55:03
príspevok od: Dumaru
Lenže ty si si to zaslúžil, lebo si plietol o tom istom dookola, bez urážky,,,
Vzdy som kecal k teme predsa, to sa ma, za to sa nema zamykat tema, ci?
 
sachmo
2012-11-14 21:58:49
príspevok od: bonifacko
hypersonic, ultrazvuk, všetko jedno. Mam sigmu 17-70 HSM a teda žiadny expres. Ten stary tamron 90 mm macro s ostrením z tela je celkom svižný
Ja viem, ja ho mam tiez, aj s motorom v tele. Ty si nim fotil, dokonca konikov, minule som pozeral, a celkom to slo, co?
 
DJW_
2012-11-14 22:51:33
príspevok od: sachmo
Ak nie je na letaku malickymi pismenkami, ze za tlacove chyby/preklepy nerucime. Na to sa zvycajne nezabuda.
No tá vetička ti veľmi nepomôže, zákon je viac ako to čo si vyhradíš. Robil som 9 rokov za pultom, z toho 5 ako veduci predajne. Ak sa grafici sekli v letaku, tak sme za danu cenu museli predať 1-2 kusy daného výrobku a potom sa tváriť, že sa vypredali.

Mali sme s tým raz problémy so SOI. A ono aj s nimi sa dá súdiť (a teoreticky aj vyhrať).. Ale potom to má dlhodobé následky..
 
IO-NR
2012-11-15 07:43:53
príspevok od: martinX34
Na Tamrone 70-300 USD VC ziadny problem s ostrenim nemam. Ostri presne aj v interieri, kde svieti len jedna slaba ziarovka (na druhej strane, pouzivat teleobjektiv v interieri nie ja az tak zaujimave )
Pri clone f5,6 je to jedno... ale pre nu sa objektiv s f2,8 nekupuje. Novy T24-70/2,8VC nie je velmi spolahlivy.... u tele to snad bude lepsie
 
viking81
2012-11-15 07:49:20
príspevok od: sachmo
Ale tymto sa uz bude dat fotit aj sport, ma to tvoj vysnivany ultrazvuk
o tom nepochybujem ale mozem mat ultrazvuk v canone za 60% ceny.....alebo za tu cenu mozem mat rovno L-ko
 
viking81
2012-11-15 07:51:13
príspevok od: bonifacko
hypersonic, ultrazvuk, všetko jedno. Mam sigmu 17-70 HSM a teda žiadny expres. Ten stary tamron 90 mm macro s ostrením z tela je celkom svižný
ultrazvuk zabezpeci hlavne tiche ostrenie....o tom ci je rychle rozhoduje konstrukcia skla....nikon 40mm macro je slimak na ostrenie....napr...rychlejsia je aj 16-85-ka napr
 
bonifacko
2012-11-15 08:18:33
príspevok od: sachmo
Ja viem, ja ho mam tiez, aj s motorom v tele. Ty si nim fotil, dokonca konikov, minule som pozeral, a celkom to slo, co?
Ak je v hale denne svetlo, tak ano, ale teraz o 5 hodine podvečer je tam iba jeden reflektor, max.2 a je to malo. ISO 5000 a to nefotím, povedal som dcerke, že iba video bude do jari.
 
sachmo
2012-11-15 09:08:00
príspevok od: bonifacko
Ak je v hale denne svetlo, tak ano, ale teraz o 5 hodine podvečer je tam iba jeden reflektor, max.2 a je to malo. ISO 5000 a to nefotím, povedal som dcerke, že iba video bude do jari.
Ale to nie je problem standardneho ostrenia, ci? Ultrazvukom by to slo?
 
bonifacko
2012-11-15 13:01:32
príspevok od: sachmo
Ale to nie je problem standardneho ostrenia, ci? Ultrazvukom by to slo?
šum je problem a potom schopnosť AF to zaostriť. Možno nova k-5II by mala lepšie vysledky, ale ISO nepostačuje.
 
tomda888
2012-11-15 13:51:57
V USA je preorder na tu 90ku za 850usd(cca 680eur). Dufajme ze aj v EU bude porovnatelna cena....
 
sachmo
2012-11-15 20:28:14
príspevok od: bonifacko
šum je problem a potom schopnosť AF to zaostriť. Možno nova k-5II by mala lepšie vysledky, ale ISO nepostačuje.
Takze ultrazvuk by ti nepomohol Mne sa stale nejako to ostrenie 'starej' 90tky celkom pozdava.
 
bonifacko
2012-11-15 20:42:28
príspevok od: sachmo
Takze ultrazvuk by ti nepomohol Mne sa stale nejako to ostrenie 'starej' 90tky celkom pozdava.
Pomôže možno nove telo, o 3-4 roky.
 
atti
2012-11-16 10:55:30
príspevok od: DJW_
V maloobchode nerobím už skoro rok, ale pokiaľ viem tak cena na letáku je záväzná - tzn. nie po uzaverti kupnopredajne zmluvy, ale uz pred nim.

Treba oberit na SOI.
Bolo to na e-shope a v obchodných pomienkach si na takéto veci nechali priestor.
Včera som od nich dostal email s ospravedlnením.
 
sachmo
2012-11-16 11:37:09
príspevok od: atti
Bolo to na e-shope a v obchodných pomienkach si na takéto veci nechali priestor.
Včera som od nich dostal email s ospravedlnením.
A zase treba mat pochopenie pre take veci. Aj tie ceny nahadzuje len clovek, ktory sa moze pomylit. Ine je, ak je to zamerne klamliva reklama v letaku.
 
atti
2012-11-16 14:13:53
príspevok od: sachmo
A zase treba mat pochopenie pre take veci. Aj tie ceny nahadzuje len clovek, ktory sa moze pomylit. Ine je, ak je to zamerne klamliva reklama v letaku.
Zachovali sa korektne, ako aj ja.
 
Rasty Gibel
2012-11-23 00:06:21
Dnes som sa stavil v Saturne (obchod s elektronikou v DE) a nedolo mi sa neopytat na novy tamron 70-200 f2,8, odpoved znela, ze uz ho maju objednany a je otazka casu kedy sa dostane do predajne, predbeznu cenu mali v pocitaci 1999,- euri Tak som mrkol na original canon a cena Canon 70-200 f2,8 IS je 2079,- eurikov.
Fakt som zvedavy ako to vlastne dopadne z tou cenou. Ak to mali spravne uvedene v compe, ze cena je 1999,- tak to chcem vidiet toho blazna co si to kupi. ( pre canon, nikon neviem co stoji, nepozeral som)
 
katjo
2013-01-11 19:07:26
Tak uz aj na SK,
a to este "lacnejsie"..
- z "beznej" ceny na: 1599..
http://www.megafoto.sk/Tamron-sp-70-200mm-f-2-8-di-vc-usd-pre-canon
- ale tak myslim, ze tuto cenu som videl uz aj v tomto clanku..
 
kubkopgo
2014-02-04 23:18:25
Nikon D7000 odporucte mi prosim na tuto zrkadlovku portretny a macro objektiv.Dakujem krasne
 
kenny438
2014-02-05 00:36:04
príspevok od: kubkopgo
Nikon D7000 odporucte mi prosim na tuto zrkadlovku portretny a macro objektiv.Dakujem krasne
Nikon 105mm f/2.8
 
pufko
2014-02-05 00:45:53
príspevok od: kubkopgo
Nikon D7000 odporucte mi prosim na tuto zrkadlovku portretny a macro objektiv.Dakujem krasne
Čo si za majitela DSLR ked si nevieš vybrať základnú vec. Pýtaš sa v diskusii o Tamrone, čiže to má byť Tamron ?
 
Martin8101
2014-02-05 06:04:36
Ono to je tak, kubkopgo sa to pyta asi v styroch rozdielnych forach, ktore scasti s tym suvisia. Bolo uz viacej odpovedi, ale majitel D7000 si asi stale nevie vybrat - musi vsak pochopit, ze akykolvek nazor, i ked nadmieru objektivny bude vzdy zalozeny len na skusenostiach a tie nema so vsetkymi objektivmi nikto... vzdy to nakoniec skonci tak, ze sa musi rozhodnut na zaklade svojich poziadaviek (cena/vykon). A samozrejme aj na zaklade svojich skusenosti - ak je zaciatocnik (a podla otazok asi ozaj vela nafotene nie je), kludne Tamron 90 postacuje, pretoze minimalne zopar rokov nebude vediet docenit Nikon 105, 135 a pod. a bude aj zbytocne prenho drahy...
 
Timotej Jančár
2014-02-05 08:22:43
príspevok od: kubkopgo
Nikon D7000 odporucte mi prosim na tuto zrkadlovku portretny a macro objektiv.Dakujem krasne
Ak to má byť objektív s makrom 1:1 so zároveň vhodným ohniskom na portréty, tak skutočne by som sa priklonil k variante Tamron SP 90 VC USD. Nikon 105 je ale zasa lepší...a výrazne drahší
shop.ephoto.sk/tamron-90-macro-usd-nikon.html
 
kubkopgo
2014-02-05 11:46:36
Ahojte tak na zaciatok kubkopgo je len moje prihlasovacie meno...Inak som Zena a volam sa Andrea.Ano som zaciatocnicka este malo toho ovladam ale ucim sa kazdy den a pisala son sem do roznich diskusii pretoze mi na niektore otazky nebolo odpovedane chcem mat viac informacii a vela mi to pomaha pri uceni a pri vybere objektivu pre ktory sa este stale rozhodujemA som vam nesmierne vdacna za vase odpovede ktore mi velmi pomahaju.Pisem do tejto diskusie preto lebo podla mojich zistenich informacii je Tamron kvalitny a cenovo pristupnejsi a kedze len zacinam nechcem velmi drahy objektiv ale zas ani lacny.Moj zaner som si vybrala portret a macro pretoze mam 4mes dcerku a ju by som chcela fotografovat ako mi vyrasta.Lenze chcem uz nieco profesionalnejsie kedze velam mojich znamich maju zaujem o fotografovanie ich ratolesti a ani jeden to nechce zadarmo a urcite mi zato nieco daju tak nech maju aj kvalitu.Ja som bola rozhodnuta pre ten starsi Tamron a potom som sadocitala otom USD tak to ma zmiatlo a teraz as neviem rozhodnut.Ak gas to neobtazuje a radio as somnou podelite o vase skusenosti budem vam velmi vdacna.Dakujem za vase pochopenie a odpovede.Ada
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia