Hore

Prvý fotoaparát s výmennými objektívmi a Androidom

Vďaka GALAXY NX majú používatelia prvýkrát v histórii možnosť snímať v profesionálnej kvalite a súčasne upravovať a zdieľať svoje fotografie jediným prístrojom. Galaxy NX je prvý kompaktný fotoaparát typu CSC s operačným systémom Android, ktorý ponúka konektivitu prostredníctvom sietí 3G/4G LTE. Zdieľanie rýchlo, ľahko a odkiaľkoľvek a to všetko v špičkovej kvalite. 

Bratislava, 20. júna 2013 – Samsung Electronics Co., Ltd., popredná svetová spoločnosť v oblasti digitálnych médií a digitálnej konvergencie, dnes predstavila flexibilný a ľahko použiteľný fotoaparát GALAXY NX. Štýlový prístroj ponúka štýlovú optickú kvalitu kombinovanú s podporou možností konektivity a tiež širokou škálou aplikácií patriacich do ekosystému Android. Výsledkom je nový typ zariadenia, ktoré používateľom umožňuje svoje zážitky okamžite zdieľať s kýmkoľvek a odkiaľkoľvek v perfektných farbách a jedinečnom rozlíšení. 

„GALAXY NX je našou odpoveďou na špeciálne želanie fotografov, ktorí chcú robiť snímky v profesionálnej kvalite a okamžite ich v akejkoľvek situácii zdieľať. Pre toho, kto sa chce rýchlo, ľahko a odkiaľkoľvek vyjadriť pomocou zachytených okamihov, je GALAXY NX ideálnou voľbou,“ uviedol Myoung Sup Han, senior viceprezident a riaditeľ divízie Digital Imaging spoločnosti Samsung Electronics.

Zdieľanie rýchlo, ľahko a odkiaľkoľvek

Pomocou technológie 3G/4G LTE zostávajú fotografi s GALAXY NX v spojení s okolitým svetom. GALAXY NX ponúka bezproblémovú konektivitu, ktorá vybočuje zo súčasnej ponuky prístrojov, pretože sa špeciálne zameriava práve na rýchle zdieľanie fotografií v profesionálnej kvalite. Novinka tak drží krok so stále vyvíjajúcou sa dobou vizuálnej komunikácie a fotografickým nadšencom poskytuje možnosť, ako sa okamžite podeliť o zaujímavé zážitky v dokonalej kvalite. 

Preto je GALAXY NX vybavený všetkým, čo je potrebné k perfektnému zachytenie scény a nálady miesta, na ktorom sa práve fotograf nachádza. S pomocou funkcie Photo Suggest sa tak môže používateľ okamžite pripojiť k veľkej knižnici snímok urobených jeho priateľmi a tiež nájsť a zostaviť kompozíciu tých najlepších snímok kdekoľvek na svete. Funkcia Fotopríbeh pre zmenu ponúka fotografovi možnosť pripomenúť si nadčasové momenty zobrazením jedinečných okamihov na jednej časovej osi. Okrem toho je možné tieto fotografie tiež zväčšovať, zmenšovať či vkladať do rámčekov a vytvárať z nich fotoknihy, ktoré možno zobrazovať a zdieľať na ďalších zariadeniach Samsung. 

Špičkové zábery

Jedinečné rozlíšenie fotoaparátu GALAXY NX umožňuje spolu s mnohými výmennými objektívmi fotografom robiť kedykoľvek a kdekoľvek snímky špičkovej kvality. Veľký snímač APS-C s rozlíšením 20,3 Mpx robí jasné a do detailu prekreslené fotografie aj za nepriaznivých svetelných podmienok. Rýchle a presné spracovanie obrazového signálu zaisťuje procesor DRIMe IV. Pokročilý systém hybridného automatického ostrenia (AF) zabezpečuje u GALAXY NX presnú detekciou fázy a kontrastu pre ostré, žiarivé snímky, zatiaľ čo závierka s rýchlosťou až 1/6000 s a snímanie rýchlosťou 8,6 snímky za sekundu umožňuje zachytiť akciu v celom jej priebehu. 

Výmenné objektívy prístroja GALAXY NX podporujú tvorivú činnosť fotografov, čím sa im rozširuje spektrum fotografických možností. Používatelia si tak môžu vyberať z kompaktných plochých objektívov, ultraširokouhlých objektívov typu rybie oko alebo z dlhších objektívov s pevnou a premenlivou ohniskovou vzdialenosťou. Fotografiám zachyteným GALAXY NX dodáva na realite tiež technológia True 3D Creator, ktorá umožňuje zachytiť snímky a filmy v 3D pomocou 2D/3D objektívu Samsung s ohniskovou vzdialenosťou 45 mm. 

Jednoduché a ľahké ovládanie

Pomocou operačného systému Android 4.2 Jelly Bean sú na zvýšenie komfortu pri fotografovaní využité funkcie inteligentného telefónu. Používatelia si preto môžu vybrať zo širokej palety aplikácií pre Android a prispôsobiť GALAXY NX svojim špecifickým potrebám. S fotoaparátom sa tak dajú zhotovovať nielen perfektné snímky a videá, ale navyše ich používatelia môžu upravovať, pridávať špeciálne efekty a byť v neustálom kontakte s priateľmi a blízkymi. 

GALAXY NX je doslova nabitý desiatkami funkcií. Na výber je cez 30 chytrých režimov, s ktorými si fotograf zvolí optimálne nastavenie pre konkrétne snímané prostredie a jeho umelecké požiadavky. Napríklad funkcia Multi Exposure spája dohromady dva rôzne zábery v jednu osobitú snímku, zatiaľ čo Animovaná fotografia dáva dohromady po sebe idúce snímky do sekvencie trvajúce až päť sekúnd, čím sa vytvára pohyblivý GIF súbor. Funkcia Ozvučená snímka ukladá pre zvýšenie realizmu pri robení snímky aj zvuk a hlas. V neposlednom rade si môžu používatelia pomocou funkcie Camera Studio ľahko upraviť nastavenia najčastejšie používaných aplikácií alebo fotografických režimov. 

GALAXY NX sa na Slovensku objaví v predaji v priebehu prázdnin. Cena zatiaľ nebola stanovená.

Technické špecifikácie Galaxy NX:

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
piggee
2013-06-22 07:42:05
S tym sa da aj telefonovat?
 
samusko
2013-06-22 08:53:41
príspevok od: piggee
S tym sa da aj telefonovat?
pokial to ma mikrofon,reprodultor, 3G internet atk ano.
 
perindedo21
2013-06-22 09:03:52
tie mobily majú vždy čoraz lepší a lepší fotoaparát ...
 
DanielDaniel
2013-06-22 09:30:01
blázni zo samsungu..
 
Ľuboš Capcara
2013-06-22 09:48:31
Dobry marketingovy tah pre laikov, no na co to je dobre? aby som okamzite mohol zdielat 20mpix fotku na facebooku, alebo snad na to aby som mohol na tom hrat hry? Tomuto fotaku zavidim akurat amoled displej.
 
KESKOSENI
2013-06-22 09:57:15
pre reportaznych fotografov.....
 
Matúš Vasilko
2013-06-22 10:25:32
slovo "zdieľať" mi ide neskutočne na nervy
 
Pixel9
2013-06-22 11:25:59
"zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať"
"zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať"
"zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať" "zdieľať"
 
martinX34
2013-06-22 11:36:59
príspevok od: Ľuboš Capcara
Dobry marketingovy tah pre laikov, no na co to je dobre? aby som okamzite mohol zdielat 20mpix fotku na facebooku, alebo snad na to aby som mohol na tom hrat hry? Tomuto fotaku zavidim akurat amoled displej.
Odfotis ako "celebrite" trcia nohavicky a fotka ide okamzite do Noveho casu. Pritom ma celkom slusnu kvalitu, ak nemas teleobjektiv, da sa z nej vytiahnt pouzitelny vyrez. Idealny fotak pre vsetkych paparazzi
 
rumpeak
2013-06-22 12:02:36
3 veci mi chybí na D800: vestavěný GPS modul, vestavěné wifi a připojení k internetu
 
lochnes
2013-06-22 13:05:10
zaujímavá kapacita batérie - asi museli zvýšiť kapacitu kôli spotrebe, mne by sa páčilo keby moje 5D mk II malo internet - často by sa mi to zišlo, keďže v mobile nemám, mám odolný s tlačidlami a slabším displayom... malá úvaha... ale pekný fotomobil hodne súhlasím s "luoslav"
 
andreewp
2013-06-22 13:06:37
fakt čisto marketingová vychytávka, Android + wifi + 20 megapixelový foťák = predajnosť.
 
Iygor
2013-06-22 13:35:16
Netreba odsudzovať foťák pre jeho odlišnú koncepciu, určenú možno inej cieľovej skupine ako profi fotografi s "veľkou" výbavou. Čo si budeme nahovárať, všetkým (vrátane C a N) ide o predajnosť, ak sa nájde dostatočne veľká skupina záujemcov o takýto produkt tak konkurencia bude tento počin rýchlo nasledovať.
 
xerion
2013-06-22 14:07:59
Kúpim si to už len kvôli tomu aby som mohol hneď všetko zdieľať......strašná doba , chorý svet
 
tomatito
ocenenie redakciou 2013-06-22 14:24:40
nech sa neposeru z toho zdielania dnes treba vsetko zdielat..aj ako uz bolo napisane 20 megapixlovu fotku ktora mi bude na FB upskalovana na 0.5 mpx v kvalite sumienky...fotak je to otrasny a podla mna aj zbytocny ..ale kedze nesie nazov galaxy a je od tamtungu tak kopa ludi bude slepo a nechapavo kupovat...az par mesiacov po kupe im napadne ze co to vlastne za nezmysel kupili ale displej to ma dobry ale skoda ze to treba drzat v dvoch rukach...ked uz chcu byt taky kuul tak nech sa radsej sustredia na nejaky skladaci super kvalitny fotak do mobilu..to by som velmi ocenil...
 
Filip Bucher
2013-06-22 14:35:04
príspevok od: andreewp
fakt čisto marketingová vychytávka, Android + wifi + 20 megapixelový foťák = predajnosť.
pokial dobre čitam oni to inak ako uspokojenie potrieb zakaznikov (marketing/marketingová vychytávka) ani nenazívaju.
 
Filip Bucher
2013-06-22 14:37:43
firmy, ktore riešia niekolko stavieb za den na raz osoba ktora si potrebuje nafotiť progress a hned ho zdielať z vedením/kolegami, aby sa vedelo operatívne riešiť situácia, reportážný redaktory napríklad s newyork times ktorý už nebudú musieť používať iphony napr. ...to že vedšina z nás to nevyužije ešte neznamená že to je hovadina ako tu na to zdielanie nadavate
 
sesso
2013-06-22 15:49:14
tazko znasam android v telefone... v televizore ma to uz uplne vytaca a vo fotaku... no nech si to kupi nejaky idiot....
 
bonifacko
2013-06-22 15:59:12
Má to aj kuchársku knihu?
 
martinX34
2013-06-22 16:16:57
príspevok od: bonifacko
Má to aj kuchársku knihu?
Samozrejme
https://play.google.com/store/search?q=Cookbook&c=apps&feature=spelling
 
bonifacko
2013-06-22 16:43:44
príspevok od: martinX34
Samozrejme
https://play.google.com/store/search?q=Cookbook&c=apps&feature=spelling
Ja som to vedel!
 
DodoFot
2013-06-22 19:52:05
zial mne chyba vo fotaku zabudovany kavovar. dufam, ze aj to zapracuju do upgradu...
 
andreewp
2013-06-22 20:44:07
príspevok od: Filip Bucher
pokial dobre čitam oni to inak ako uspokojenie potrieb zakaznikov (marketing/marketingová vychytávka) ani nenazívaju.
Však to, teraz hlavne aby to malo veľa megapixlov, to je jediná vec, ktorá každého zaujíma, myslím tích čo sa tomu nevenujú viac. Lebo každý sa ma to opýta, koľko ma moja zrkadlovka megapixlov
 
qwak
2013-06-22 21:45:49
nebudem sa divit ked o par rokov budu podobne systemy v profi fotakoch a vsetci si budu pochvalovat a spominat ako bez toho vobec mohli zit...ja si viem predstavit kopu zaujimavych vyuziti co taky dobre vymysleny a prevedeny system moze fotaku (alebo skor jeho uzivatelovi) priniest ( minimalne absolutnu "kustomizovatelnost"...) kupovat si to zatial (a mozno nikdy) nemusim ale zaujima ma kam sa to o par rokov dostane...
 
Komi
2013-06-22 22:44:17
Podla mna je to totalna somarina ktora sa napriek tomu určite bude dobre predávat...bohužial...
 
kobliha
2013-06-22 23:21:20
príspevok od: DodoFot
zial mne chyba vo fotaku zabudovany kavovar. dufam, ze aj to zapracuju do upgradu...
to vyrieši nový firmware
 
Dude
2013-06-23 01:13:02
Neviete volakto? Daju sa s tym fotit aj profilove fotky na facebook?
 
Filip Bucher
2013-06-23 02:24:39
príspevok od: andreewp
Však to, teraz hlavne aby to malo veľa megapixlov, to je jediná vec, ktorá každého zaujíma, myslím tích čo sa tomu nevenujú viac. Lebo každý sa ma to opýta, koľko ma moja zrkadlovka megapixlov
hej hej to vzdy poviem ze neviem ze to je ta najmenej podstatna vec na fotakoch. A kukaju namna ze odkial som dosiel ze ci mi nedrba a ze ci sa naozaj povazujem za fotografa ked taketo nieco hovorim... (ale inak naozaj neviem presne kolko ma moja zrkadlovka ci 21.1 alebo 22 alebo kolko to ma 6D )
 
Filip Bucher
2013-06-23 02:26:39
príspevok od: qwak
nebudem sa divit ked o par rokov budu podobne systemy v profi fotakoch a vsetci si budu pochvalovat a spominat ako bez toho vobec mohli zit...ja si viem predstavit kopu zaujimavych vyuziti co taky dobre vymysleny a prevedeny system moze fotaku (alebo skor jeho uzivatelovi) priniest ( minimalne absolutnu "kustomizovatelnost"...) kupovat si to zatial (a mozno nikdy) nemusim ale zaujima ma kam sa to o par rokov dostane...
absolutne kustomizovat sa to da aj teraz vid Magic Lanter...
 
Filip Bucher
2013-06-23 02:29:22
príspevok od: Dude
Neviete volakto? Daju sa s tym fotit aj profilove fotky na facebook?
fuu podporu pre profilove fotky som nikde v specifikaciach nevidel... ale instantne zdielať čo si mal na veceru, alebo ake mas nove boty ide bez problemov a ked si niake dalsie ficurky stiahnes tak zevraj aj s "umeleckými filtrami" to ide...
 
aesace
2013-06-23 07:41:18
Ked uz ide o to zdielanie, tak zdielam toho relativne malo, ale vzdy ked idem fotit nejaky konkretny zaber,rozmyslam, ze dana fotka pojde na web ako momentka, alebo sa s tym budem doma hrat na kompe. Ak momentka, tak kaslem na zrkadlo, odfotim mobilom a upload..Ak to ma byt nieco, s cim sa da este vyhrat, tak zase zapinam zrkadlo...
Nehovorim, ze kvoli sharovaniu fotiek budem hned kupovat tento fotak, ale konektivita vo fotaku ma vyznam, lebo doteraz bol fotak len zariadenie odrezane od sveta. Podla mna to najde siroke uplatnenie skor v triede kompaktov, kde clovek cvakne, rychlo upravi a posle foto z dovolenky na net, nez aby sa v tom doma prehraboval.
A tych nechapavych fotografov bolo vzdy dost a pri kazdej novinke sa ozvali, aki su zabrzdeni - video, gps, wifi, elektronicke hladaciky...takze som rad, ze toto stoji nasim zabrzdencom za rec
 
Konan
2013-06-23 09:15:49
príspevok od: Filip Bucher
firmy, ktore riešia niekolko stavieb za den na raz osoba ktora si potrebuje nafotiť progress a hned ho zdielať z vedením/kolegami, aby sa vedelo operatívne riešiť situácia, reportážný redaktory napríklad s newyork times ktorý už nebudú musieť používať iphony napr. ...to že vedšina z nás to nevyužije ešte neznamená že to je hovadina ako tu na to zdielanie nadavate
Filip, kolkokrat si prepadol zo slovenciny?
 
samusko
2013-06-23 10:18:48
najprv sa fotky ukladali na negativ, potom na pamatovu kartu a teraz do cloudu. teraz mozu filmaci s pamatakmi nedavat na cloudakov Vyvojke a noznicam zdar ! hura hura hura !
 
Matej_Hlbocan
2013-06-23 11:16:05
Dúfam, že do budúcej vezie pribudne aj hriankovač s presovačom.
 
Hvibyk
2013-06-23 15:07:22
Konecne nieco pre profikov kde si mozu rovno nahrat instagram aj do fotaku a hovadit fotky rovno v nom a v sekunde spamovat vsetky stranky no huraaa to bude zase krasnych fotiek !
 
Fatty
2013-06-23 19:03:46
odrazu sú tu všetci jakí umelci nenormááálni
ja neviem čo vy máte proti zdieľaniu???
ved aj vy tu a kadekde vystavujete svoje fotky...to nie je zdieľanie???
akože to je niečo viac lebo majú rámik a podpis že "Ďuro Funiak Photography" a sú upravené a editované photoshopom???
 
total empty
2013-06-23 21:18:55
Pre mňa je to zbytočnosť,nikdy nezdieľam fotku priamo,bez toho aby som ju nejak neupravil.
Veľa inštrumentov v mašinke ktorá pôvodne mala len fotíť , môže spôsobiť poruchovosť aj tam , kde je to najdôležitejšie, pri fotení.
A samozrejme pokiaľ to má android a internet, je zapotreby inštalovať aj antivirak.
Antivirak do foťaku psycho !
 
Fatty
2013-06-23 21:36:14
ja si myslím že je to dobré smerovanie...
rozšíri to SW možnosti aparátu a aplikácie sa do androidu doinštalujú jednoduchšie a nie pokútne ako dnes cez MagicLantern a CHDK atd. beztak je už dnes každý fotoaparát vlastne kompletný počítač, len s uzavretým okliešteným FW
a tá wireless konektivita tiež nieje na zahodenie...
za pár rôčkov vám to už ani čudné nepríde, všetky DSLR pobežia na androide
 
morgoth
2013-06-23 22:16:20
Pre vás všetkých čo pindáte na nové technológie - zaujmalo by ma, akú cameru obscuru používate?
 
flanker
2013-06-24 00:19:09
príspevok od: Matúš Vasilko
slovo "zdieľať" mi ide neskutočne na nervy
Skus zdielat lajky :-P
 
flanker
2013-06-24 00:20:53
A kedyze vyjde ten LR alebo PS pre android? Este tomu chyba projektor a mikrotlaciaren. Jasne ze vsetko v 3D )
 
SalvadorD
2013-06-24 00:29:46
jooo tak Samsung lednice to jooo to by slo,ale fotoaparat a auto si od nich nekupim.Tie mobil periferiom stoja tak isto za hoo...ako aj tie poruchove TV.Tamtung bleeeeee
 
Konan
2013-06-24 08:19:00
Ked vyjde do sveta nieco nove, cast ludi nadava, cast to prijme a mladi to beru ako samozrejmost, lebo v tom vyrastaju. Co sa im naserviruje, to zjedia. To je normalny vyvoj. Vsetci sme tym presli.
 
blasi
2013-06-24 09:22:55
príspevok od: Filip Bucher
firmy, ktore riešia niekolko stavieb za den na raz osoba ktora si potrebuje nafotiť progress a hned ho zdielať z vedením/kolegami, aby sa vedelo operatívne riešiť situácia, reportážný redaktory napríklad s newyork times ktorý už nebudú musieť používať iphony napr. ...to že vedšina z nás to nevyužije ešte neznamená že to je hovadina ako tu na to zdielanie nadavate
velm idobry komentar
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-06-24 12:38:08
Operacny system a internet vo fotaku, to je pomerne mlada funkcionalita reagujuca na sucasny sposob prace s fotografiami. Ked niekto posle fotku z mobilu cez Instagram, tak uz ani okom nemrkneme, ked to urobi z "dospeleho" fotaku, tak je to magor? Musi prejst nejaky cas, aby sa ukazalo, ci su tieto funkcie zivotaschopne. Naviac, ako pokazde, ked sa objevy hocico nove, nadavaju aj taki, pre ktorych dany produkt vobec nie je navrhnuty. Medzi riadkami mozno citat "Je to nafigu, ked to nevyrobili presne tak, ako ja chcem."
 
Rado1975
2013-06-24 12:51:28
A kolko tak vydrzi baterka pri zapnutom wifi a gps? Nebude to ako zo smartfonmi, ked ich treba dobijat niekedy aj 2x denne?
 
xmartankox
2013-06-24 15:05:21
príspevok od: Rado1975
A kolko tak vydrzi baterka pri zapnutom wifi a gps? Nebude to ako zo smartfonmi, ked ich treba dobijat niekedy aj 2x denne?
myslim ze nie
1. fotak nemas zapnuty 24 hodin denne - takze gsm stand-by ti nezozerie baterku
2. Nevyzeries pol baterky hranim a kecanim do telefonu
3. Nepotrebujes motorceky na vysuvanie / zasuvanie objektivu ako u kompaktov, len na ostrenie

Takze nabijat len 1x za 2 dni. Chran boh ist s tym niekam na dovolenku mimo civilizaciu, nedajboze v zime.
 
Filip Bucher
2013-06-24 18:29:50
príspevok od: Konan
Filip, kolkokrat si prepadol zo slovenciny?
No strašne zložitý jazyk máte, tak snáď je to únosné a budeš to tolerovať a hlavne mňa ako už väčšina ephota Ak nie tak ja osobne som už navrhoval funkciu blokavania niektorých osôb na fóre

EDIT: ale ani raz som neprepadol keby som bol ale hodnotený štandardne tak asi nedoštudujem
 
Filip Bucher
2013-06-24 18:39:38
príspevok od: Rado1975
A kolko tak vydrzi baterka pri zapnutom wifi a gps? Nebude to ako zo smartfonmi, ked ich treba dobijat niekedy aj 2x denne?
neviem ja som tocil na obyčajný canon 6d bez androida včera a za 8hodin som 4 baterky minul keby toto vydržalo polku dňa tak podľa mna by to bol dobrý výkon. Ale inak predpokadam že o tom vieš ale wifi a gps sa daju vypnúť a zapnúť len keď to potrebuješ a keď tieto funkcie nepotrebuješ vôbec tak si kúpiš iní fotoaparát...
 
Konan
2013-06-24 20:31:52
príspevok od: Filip Bucher
No strašne zložitý jazyk máte, tak snáď je to únosné a budeš to tolerovať a hlavne mňa ako už väčšina ephota Ak nie tak ja osobne som už navrhoval funkciu blokavania niektorých osôb na fóre

EDIT: ale ani raz som neprepadol keby som bol ale hodnotený štandardne tak asi nedoštudujem
Filip, nevyhrazaj sa mi.Na mna to neplati. Ze si cudzinec som nevedel. Vyzeralo to skor na Slovaka, co v skole nedaval pozor.Tymto sa ti ospravedlnujem. Akej si narodnosti, ak sa teda mozem spytat?
 
Filip Bucher
2013-06-24 22:27:33
príspevok od: Konan
Filip, nevyhrazaj sa mi.Na mna to neplati. Ze si cudzinec som nevedel. Vyzeralo to skor na Slovaka, co v skole nedaval pozor.Tymto sa ti ospravedlnujem. Akej si narodnosti, ak sa teda mozem spytat?
Neviem kde som sa ti konkretne vyhrážal... neuvedomujem si že by som sa vôbec niekedy vo svojom živote niekomu vyhrážal. Vždy sa snažim všetko riešiť s uctou a pokorou a pokial to tak nejde/neviem tak sa radšej nevyjadrujem. (možno sa ti len nezobrazuju smajlíci neviem nechcem ta obvynovať s niečoho, ak si myslel to s tým blokovaním tak som to myslel tak že keby tu bola ta možnosť tak si ma môžes bloknuť aby to tvoje citlivé oči nemuseli čítať... lebo viem že niektorým ľudom to vyslovene robí strašne problémy gramatické hrudky... ale bolo to myslené skôr ako vtip ako vážne odporúčanie. koniec koncov ani tu ta funkcia zatiaľ nieje implementovaná) Ak som to zle ja pochopil a ty si to s vyhrážanim myslel ako žart tak prepáč, musíš tam dať smajlík nabdúce

K tvojej otázke: Aspoň to čo hovorili občianské mojich starých rodičo tak to bolo Talianské, slovenské, francuzske, české. Inak hard to say...
 
Konan
2013-06-25 06:31:47
OK , vsetko vysvetlene Zle som to pochopil. Blokovanie je dobra vec aj ked ja som ho nikdy nikde nepouzil.
 
Rado1975
2013-06-25 12:00:46
príspevok od: Filip Bucher
neviem ja som tocil na obyčajný canon 6d bez androida včera a za 8hodin som 4 baterky minul keby toto vydržalo polku dňa tak podľa mna by to bol dobrý výkon. Ale inak predpokadam že o tom vieš ale wifi a gps sa daju vypnúť a zapnúť len keď to potrebuješ a keď tieto funkcie nepotrebuješ vôbec tak si kúpiš iní fotoaparát...
Viem ze sa to da vypnut ale tieto funkce sa prezetuju ako hlavna pridana hodnota. Takze mas pravdu, ked to nepotrebujes, kupis iny fotak. Je to hlavne o marketingu, aj ked nepochybujem ze sa to niekomu moze zist. Ked "potrbujes" mat minutu po expozicii fotku s najnovsim statusom a GPS suradnicami na FB, tak je to urcite dobra volba
 
Rado1975
2013-06-25 12:11:44
príspevok od: xmartankox
myslim ze nie
1. fotak nemas zapnuty 24 hodin denne - takze gsm stand-by ti nezozerie baterku
2. Nevyzeries pol baterky hranim a kecanim do telefonu
3. Nepotrebujes motorceky na vysuvanie / zasuvanie objektivu ako u kompaktov, len na ostrenie

Takze nabijat len 1x za 2 dni. Chran boh ist s tym niekam na dovolenku mimo civilizaciu, nedajboze v zime.
Pisla som to preto ze po skusenostiach s GPS navigaciou v smartfone (je pravda ze to bol jeden z prvych) mi ani pripojenie na autonabijacku nepomohlo a baterka sa nestihla tak rychlo dobijat

Kedze vo fotaku je OS, tak stvorjadrovy CPU s taktom 1.6 GHz si tiez "spapa" svoje.
Ale predpokladam ze doba pokrocila a soudruzi v samsungu to aj otestovali v realnej prevadzke, tak aby to bolo pouzitelne.
 
Filip Bucher
2013-06-25 13:31:42
príspevok od: Rado1975
Viem ze sa to da vypnut ale tieto funkce sa prezetuju ako hlavna pridana hodnota. Takze mas pravdu, ked to nepotrebujes, kupis iny fotak. Je to hlavne o marketingu, aj ked nepochybujem ze sa to niekomu moze zist. Ked "potrbujes" mat minutu po expozicii fotku s najnovsim statusom a GPS suradnicami na FB, tak je to urcite dobra volba
spominal som to aj vysie ale napriklad vznikne niaky krizovy stav alebo havariijna situacia vo firme napr stavebnej/výrobnej/dodávateľskej/... a treba daný problém riešiť operatívne... tak je celkom fajn vedieť nafotiť kvalitne danú situáciu a okamžite poslať do firmy/organizácie/jednotky/oddelenia aby to mohlo riešiť vedenie, projektový tím, krízový štáb,...

Viem že stavebné firmy bežne si fotia aj svoju robotu, a hlavnej reklamačky, pred/po/proces/skrité vady/prekážky pri oprave a keby som kupoval do takejto firmy fotoaparáty tak asi kúpim tento s androidom.
 
Filip Bucher
2013-06-25 13:47:21
príspevok od: Rado1975
Pisla som to preto ze po skusenostiach s GPS navigaciou v smartfone (je pravda ze to bol jeden z prvych) mi ani pripojenie na autonabijacku nepomohlo a baterka sa nestihla tak rychlo dobijat

Kedze vo fotaku je OS, tak stvorjadrovy CPU s taktom 1.6 GHz si tiez "spapa" svoje.
Ale predpokladam ze doba pokrocila a soudruzi v samsungu to aj otestovali v realnej prevadzke, tak aby to bolo pouzitelne.
mozno si to dával k autonabíjačke ale cez USB 1.0 ktorý dokáže dodať len ktorá dokáže dodať len 200mA. napriek tomu že telefón môže podporovať USB 2.0 tak pokial ti neodošle USB v aute dosť prúdu tak telefon za to nemôže. možno si mal proste staršie auto radio alebo prevodnik v zapalovači. stvorjadrá majú dnes prepracovany power managemant a keď sú nepotrebné všetky jazdrá tak proste ich podtaktuje až niektore dokonca vie vypnúť. dokonca často Plne vytažené dvoj jadro papá viacej ako 4 jadro ktoré ide na polovičný výkon (zhruba).

dnes pri USB 2.0 (500mA) USB 3.0 (900mA) ako štandard pri všetkých zariadeniach by sa ti nemalo stať že telefón papa viacej pokial nejsi pripojený na 3G zdielaš pripojenie cez wifi a dotoho zapinas GPS tak by to malo utiahnuť. a momentálne myslíš že vo fotákoch su ovela úspornejšie procesory? pretože ked ti musí kódovať h264 kodek vo FullHD tak určite do toho procesor s kalkulačky nedávajú

dúfam že moj komentár neznel moc ostro ale strašne vela informácii som sa snažil natlačiť do čo najmenej textu ...správu som písal s úctou ku všetkým uživateľom ephota aj k tebe.
 
Rado1975
2013-06-25 14:11:13
príspevok od: Filip Bucher
mozno si to dával k autonabíjačke ale cez USB 1.0 ktorý dokáže dodať len ktorá dokáže dodať len 200mA. napriek tomu že telefón môže podporovať USB 2.0 tak pokial ti neodošle USB v aute dosť prúdu tak telefon za to nemôže. možno si mal proste staršie auto radio alebo prevodnik v zapalovači. stvorjadrá majú dnes prepracovany power managemant a keď sú nepotrebné všetky jazdrá tak proste ich podtaktuje až niektore dokonca vie vypnúť. dokonca často Plne vytažené dvoj jadro papá viacej ako 4 jadro ktoré ide na polovičný výkon (zhruba).

dnes pri USB 2.0 (500mA) USB 3.0 (900mA) ako štandard pri všetkých zariadeniach by sa ti nemalo stať že telefón papa viacej pokial nejsi pripojený na 3G zdielaš pripojenie cez wifi a dotoho zapinas GPS tak by to malo utiahnuť. a momentálne myslíš že vo fotákoch su ovela úspornejšie procesory? pretože ked ti musí kódovať h264 kodek vo FullHD tak určite do toho procesor s kalkulačky nedávajú

dúfam že moj komentár neznel moc ostro ale strašne vela informácii som sa snažil natlačiť do čo najmenej textu ...správu som písal s úctou ku všetkým uživateľom ephota aj k tebe.
Jasne, v pohode
Myslim ze tvoj komenter bol pomerne vycerpavajuci (aj po technickej stranke). Dnes uz samozrejme z dobijanim cez autonabijacku preoblemy nemam.
Suhlasim ze napr. pre stavebne firmy pre ucely stavbneho dennika to moze byt tiez zaujmave.
Ak to funguje a aj prax ukaze ze s napajanim nie su problemy a ze to v pohode "utiahne" aj pri intenzivnejsom dennom pouzivani, tak je to v poriadku a urcite si svojich zakaznikov najde nielen z radov hipster-ov
 
qwak
2013-06-25 19:09:11
príspevok od: Filip Bucher
absolutne kustomizovat sa to da aj teraz vid Magic Lanter...
magic lantern je tak trochu underground
 
Filip Bucher
2013-06-28 11:03:03
príspevok od: qwak
magic lantern je tak trochu underground
tak to anooo
 
Jouseph
2013-06-28 12:47:15
príspevok od: Dude
Neviete volakto? Daju sa s tym fotit aj profilove fotky na facebook?
Myslis tie s lesklymi,vyspulenymi perami a vyganenymi okalmi?
 
Dude
2013-06-28 17:08:27
príspevok od: Jouseph
Myslis tie s lesklymi,vyspulenymi perami a vyganenymi okalmi?
Hej, fotene na toalete, v lepsom prip. v kupelni
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia