ephoto profile wallpaper

O mne

Niečo o mne: www.petercakovsky.com/
Motto:
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na: Experiment, Montáž, koláž, úprava,

Osobné údaje

Meno: Peter
Priezvisko: Cakovsky
Mesto: Žarnovica
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Profesionál
Členom ePhota od: 05. 11. 2008
Posledná aktivita: 2025-09-06 08:47:11
Status: offline

Fototechnika

Moje fotoaparáty: Sony A7 III
Canon EOS 6D
Moje objektívy: žiadne objektívy
Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa
Batoh: Vanguard Up- Rise 45
Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL
Samospust, objektivy a photoshop...
Outside fotograf11 2010-12-18 19:52:35
no dakujem velmi pekne za vysvetlenie. ja som uz mal obavy, ze nieco robim zle. a to je len s tym objektivom. chapem. no buduci tyzden uz budem mat taky. nevedel som com je to 50mm 1.8 no ale mi to vysvetlili. uz viem. len zoomovat ako budem s tym objektivom?
 
leto
Outside leto 2010-12-18 17:05:21
foto skvelá, typická \"cakovina\"
i ked sa tu často vedie diskusia, nakoľko tu ide o fotografiu, u teba je vždy cítiť dáku myšlienku,,,
 
leto
Outside leto 2010-12-18 17:03:24
a teraz si predstav, že na amerických stredných školách je v osnovách veľa literatúry(prevažne europskej) a rozpiplávajú každú báseň do detailov,,,
tiež neviem nakoľko to je prospešné veci,,,
 
noik
Outside noik 2010-12-18 15:57:30
rozoberanie basni na literarnej vychove, bola podla mna najvacsia blbost, aku som v skole zazil
...basnik nemusi vysvetlovat, ak musi, tak je basen napisana zle! myslim, ze tento obrazok vobec nepotrebuje nejaky doslov, staci predstavivost pozorovatela... ak nestaci, tak je chyba v prijimaci
 
Outside fotograf11 2010-12-17 22:15:29
povedz mi ako to fotografujes s tym tvojim kanonom? no ja na to neviem prist . uz aj ja som kupil eos 450d urobil som stovky fotiek a ani jedna nepodoba na tvoje. pritom fotim do raw. no nechapem.
 
Outside uomo 2010-12-13 08:48:08
Tebe sa páči Salvador?
 
Gardener fotograf11 2010-12-10 21:09:32
toto si fotografoval s Canon EOS 450D? no parada. aj ja musim kupit taky fotak.
 
ksindy
Gardener ksindy 2010-12-05 22:07:04
[reply0=Cako]no len ja som teraz vyberal fotky z ktorych si ´fotku´ spravim. To znamena, ze dnes, ani vcera som tie veci nefotil. Kamarata som fotil strasne davno volakedy v auguste tak som skusil nieco vyskladat lebo zas mi nadaval ze som vsetky jeho fotky vymazal a nic s nim nespravil :)
Ako som ti uz hovoril, ja fotky nafotim a nikdy neviem, co z toho bude... No niekedy sa stane ze aku taku predstavu mam, vtedy fotim co potrebujem a ako potrebujem. Tu to tak nebolo...[/reply0]myslim ze je skoda, ze si veci nepripravis dopredu. ubera to na kvalite vysledku. nie teda, ze by tvoje prace neboli, co sa tyka TK, na dobrej urovni, ale nazdavam sa, ze tento pracovny postup sa podpisuje urcitym sposobom pod vysledok...resp. ak by si viac casu venoval prvotnej priprave tak celkovy vysledok by bol ovela posobivejsi. z poslednych robot mam dojem ze stagnujes resp. sa vracias spat...nic v zlom, len moj osobny dojem..
 
ksindy
Gardener ksindy 2010-12-05 22:01:04
[reply0=Strateny]Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)[/reply0]suhlasim s tymto nazorom
 
niles
Gardener niles 2010-12-05 19:57:25
[reply0=Strateny]No, Michelangelo z teba asi nebude... :-)[/reply0]Zbytocna ofenziva. Ani z teba nebude.
 
veronikaS
Gardener veronikaS 2010-12-05 17:42:45
[reply0=Strateny]Nemusela by to byť skica a lá obraz. Stačilo by len tak. A nosiť ten nápad v hlave dlhšie, občas niečo pozmeniť, doplniť, vypiplať to...[/reply0]no tak asi s tym nemas skusenosti, mam taky pocit, skicovat nie je len tak, ale chapem tvoju myslienku, niekedy je aozaj dobre si to nechat prelezat v hlave a postupne sa k tomu vracat :) sak aj mona liza nebola namalovana na prvy krat :D :D
 
Stratený Stano
Gardener Stratený Stano 2010-12-05 17:37:01
[reply0=veronikaS]nie kazdy vie kreslit a skicovat, a nie je to nic lahke, hlavne v tedy ked mas kreslit z hlavy, ale ako napad to je dobry postup pretoze uz pri takychto grafickych pracach sa koncept vyzaduje :) [/reply0]Nemusela by to byť skica a lá obraz. Stačilo by len tak. A nosiť ten nápad v hlave dlhšie, občas niečo pozmeniť, doplniť, vypiplať to...
 
veronikaS
Gardener veronikaS 2010-12-05 17:32:04
[reply0=Strateny]Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)[/reply0]nie kazdy vie kreslit a skicovat, a nie je to nic lahke, hlavne v tedy ked mas kreslit z hlavy, ale ako napad to je dobry postup pretoze uz pri takychto grafickych pracach sa koncept vyzaduje :)
 
Stratený Stano
Gardener Stratený Stano 2010-12-05 17:25:01
[reply0=Cako]no len ja som teraz vyberal fotky z ktorych si ´fotku´ spravim. To znamena, ze dnes, ani vcera som tie veci nefotil. Kamarata som fotil strasne davno volakedy v auguste tak som skusil nieco vyskladat lebo zas mi nadaval ze som vsetky jeho fotky vymazal a nic s nim nespravil :)
Ako som ti uz hovoril, ja fotky nafotim a nikdy neviem, co z toho bude... No niekedy sa stane ze aku taku predstavu mam, vtedy fotim co potrebujem a ako potrebujem. Tu to tak nebolo...[/reply0]No, Michelangelo z teba asi nebude... :-)
 
Stratený Stano
Gardener Stratený Stano 2010-12-05 17:08:49
Ako krajinkár sa kvôli hĺbke snažím nájsť niečo do popredia, do stredu, na pozadie. Nie vždy sa to dá, pri montáži by to malo byť jednoduchšie. Zamyslel som sa totiž, prečo sú všetky prvky v jednej línii. Bol sa na výstave Michelangelových náčrtv vo Viedni - on si najprv výjavy načrtol a až potom definitívne maľoval. Ty si nafotíš jednotlivé časti obrazu a potom skladáš. Keby si si načrtol a videl predbežný výsledok, mohol by si napr. chlapca odfotiť pootočeného dopredu a nabok od línie, ktorú spomínam, tienidlo lampy mohlo byť bližšie k nám, stĺp lampy na zemi mohol byť šikmo a tak...
Dovolil som si maličkú poznámočku... :-)
 
Matúš Koprda
Gardener Matúš Koprda 2010-12-05 16:20:13
ano! teraz už myšlienku chápem jasnejšie. Odhliadnuc od spracovania sa im teda fotka aj celkom páči. Ráno múdrejšie večera(:
 
SalvadorD
Gardener SalvadorD 2010-12-05 14:10:19
Super super klasicka cakovka tvoje foto je neprehliadnutelne...
Zase si vytvoril pekne dielo.
 
noik
Gardener noik 2010-12-05 13:49:43
niekedy by som sa v tych tvojich vytvoroch rad poprechadzal...tak ako vojst do Daliho obrazov, alebo spadnut do nory, ako Alenka :)
Urcite by ma tam cakalo kopec zazitkov za kazdym rohom :)
 
PeCh
Gardener PeCh 2010-12-05 13:46:55
Nuda...
 
niles
Gardener niles 2010-12-05 09:43:44
[reply0=Cako]teda neviem ci to bol oblak alebo pas od lietadla... len nechapem preco si hned myslis ze som to tam robil.

https://img130.imageshack.us/img130/3166/mg3608.jpg[/reply0]On mozno len chcel povedat, ze sa to nehodi do tejto fotografie. S cim v zasade suhlasim, vyhol by si sa tomu, keby si montoval z inej perspektivy. Toto je zaber z urovne oci, taky plochejsi. To len mudrujem, nevsimaj si, viem co to da namahy poskladat aj v klasickej perspektive :)
 
Stránok 93 z 150
1 2 ... 91 92 93 94 95 ... 149 150