ephoto profile wallpaper
jerzi45

môjweb: vytvorte si web
web: Stránku ešte nemám

O mne

Niečo o mne:
Motto:
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na:

Osobné údaje

Meno: Juraj
Priezvisko: Mrázik
Mesto: Nitra
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Stredne pokročilý
Členom ePhota od: 13. 09. 2011
Posledná aktivita: 2024-02-17 11:22:28
Status: offline

Kontakt

Kontaktné údaje nie sú dostupné alebo sú viditeľné iba pre priateľov

Fototechnika

Moje fotoaparáty: žiadne fotoaparáty
Moje objektívy: žiadne objektívy
Príslušenstvo:
Marián Kuric
na rannej prechádzke Marián Kuric 2014-03-31 09:20:36
Rafa vcera prehral
 
Marcel Rebro
na rannej prechádzke Marcel Rebro 2014-03-31 08:26:21
Ži! Rafa.
 
poto73
gýčofka kilimandžárová poto73 2014-03-29 09:29:43
Božie !
 
poto73
lodník na rieke chamo II. poto73 2014-03-29 09:25:46
Krása !
 
poto73
a môžu prísť turisti... poto73 2014-03-29 09:22:39
Námatkove ... Napr. toto je pekné foto ! Možno by som spravil tú súdkovitosť. Minimálne kompozične zaujme. Pekné !
 
poto73
farby divočiny II. poto73 2014-03-29 09:17:27
Upútajú farby a mraky. Ja som zistil pri fotení jednu vec ... Ten pocit čo na teba niečo urobí ktajina to "waw" preniesť na fotku je vážne umenie. Aké prostriedky - kompozíciu čo urobiť, aby keď to budem známim ukazovať uverili aké to bolo dychberúce atď. ? Len pri bližšom štúdiu si uvedomím tie kopce v pozadí a u pár stromov netradičný tvar. Tak som si hovoril "afrika" ? Brat tam bol a niečo nacvakal, tak preto mi to bolo povedomé. Ináč keby som vyšiel tuto za dom a cvakol nejakú cestu polnú s polarizačným filtrom a nasaturoval to, tak by to bolo podobné. Alespoň taký dojem to vomne vyvoláva. Máš vo svojom albume aj lepšie kúsky. Čo považujem za škodu (aj vo vzťahu k sebe) že niekedy dostať ten "waw" efekt to čo v tebe vyvolalo dojmy z toho miesta na ten obrázok, aby ti druhý uverili aké neopakovatelné to bolo sa často nepodarí.
 
Stratený Stano
farby divočiny II. Stratený Stano 2014-03-29 08:24:18
Aj ja som súťaživý typ a tak musím s poľutovaním konštatovať, že táto foto vytlačila tú moju z prvej pozície čo sa týka počtu komentárov v TOP10 za mesiac marec... sakra... A taký pekný volebný deň to mohol byť...
 
Matúš Koprda
farby divočiny II. Matúš Koprda 2014-03-29 00:03:07
Jerzi, myslím že sa celá debata zvrhla iným smerom a aj Ty vnímaš celú túto polemiku inak, než ako v skutočnosti nastala. Nejde o žiadnu foto dňa. Nejde dokonca ani o to, že by fotka spustila vlnu nejakej prehnanej diskusie.
Problém je v Tvojej reakcii na kritiku a názory, ktoré sa nezhodujú s tým Tvojim. Napriek tomu, že som v komentári zdôraznil, že sa jedná o môj osobný názor a je preto subjektívny, reakciou boli posmešky a zhadzovanie. Tvoja fotka dňa alebo počet lajkov sú mi úplne ukradnuté. A myslím že viacerým z nás, čo sme sa do debaty zapojili. Všetci vieme že najhodnotenejšie fotky ≠ najlepšie fotky. Nejde vôbec o život. Ale pokiaľ Ty začneš posmeškami na osobu diváka fotografie, tak je niečo zle.

Ešte dodatok k Tvojim predchádzajúcim slovám, aj keď neviem či má zmysel to vôbec písať, lebo evidentne hovoríme každý iným jazykom: Ako divák fotografie a autor komentára k nej NEČAKÁM žiadnu vďaku, pochvalu či niečo podobné. Mám iba nádej, že to má pre autora význam a vezme kritický názor ako niečo obohacujúce. Zároveň verím, že podobný prístup budú ľudia prechovávať aj k mojim záberom a takto sa vzájomne budeme obohacovať úprimnými názormi. Keď budem chcieť vďaku a pochvalu, začnem doradu lajkovať fotky a všetko vychvalovať. To mi je ale nanič.
Posledný dodatok - nemyslím si že mám patent na pravdu. Milujem rôznorodosť a iné pohľady na fotografiu, lebo ma obohacujú. Tak ako aj Tvoj pohľad ma do istej miery obohacuje. Žiadne vzorce a pravidlá nie sú pre mňa dogmou. Chápem že môžeš mať taký dojem, ale to je tak všetko čo o tom môžeš vedieť.

Všetkého tohoto si sa mohol ušetriť normálnymi reakciami na kritiku. A nie posmeškami. Ale pokiaľ Ťa takáto komunikácia a flame pod fotkou baví, tak prosím... Dobrú noc.
 
ViktorV
farby divočiny II. ViktorV 2014-03-28 23:56:20
Udobri si Timurovú družinu. Takí bývajú najaktívnejší, s tými do dotiahneš raz-dva.
 
Martin Brojo
farby divočiny II. Martin Brojo 2014-03-28 23:56:00
neviem, myslim ze to ma zmysel?
 
matwey
farby divočiny II. matwey 2014-03-28 23:48:01
 
Martin Brojo
farby divočiny II. Martin Brojo 2014-03-28 23:46:41
Neviem, pockaj par desiatok rokov a prides na to
 
Martin Brojo
farby divočiny II. Martin Brojo 2014-03-28 23:43:14
Urcite, stava sa, ze v case vzniku dielo ostane nepovsimnute a autor nepochopeny, pricom o par desiatok rokov sa jeho diela predavaju za obrovske peniaze.
 
matwey
farby divočiny II. matwey 2014-03-28 23:40:11
ok, s tým môžem súhlasiť ... chcel som hlavne povedať, že tam nie sú žiadne rigidne dogmy, všetko je vo vývoji, aj názor na diela, a ten je vždy súhrn individuálnych pohľadov... a nie vždy poučený názor musí byť ten pravý... napr. diela Modiglianiho a iných pánov /mohol by som ich spomenúť desiatky/ vtedajší akademici zadupali pod čiernu zem, a kde je dnes Modi a kde sú vtedajší páni akademici či kritici?
 
ViktorV
farby divočiny II. ViktorV 2014-03-28 23:32:34
Tak, tak. Súhlas.
 
Martin Brojo
farby divočiny II. Martin Brojo 2014-03-28 23:27:22
tak nejako nesuhlasim. Tajomny usmev nie je informacia novej doby atd. Skusali ho napodobnit dalsi umelci, nejako sa nedari. Ono nie je dolezite o akom diele sa bavime. Co som chcel povedat, je to, ze napriek tomu, ze v umeni nie su cm, sekundy a pod. najdu sa znaky podla ktorych sa da dielo hodnotit.
 
matwey
farby divočiny II. matwey 2014-03-28 23:23:54
nie, ale teraz vážne, to že sa dielo stane hodnotným a teda dobre predajným, to je vec marketingu, dnes oveľa viac ako v minulosti... je to práca kurátorov, obchodníkov , kritikov a podobných živlov, často úradníkov bez talentu... a mona lisa je typický príklad skvelého marketingu, vytvorením legendy o tajomnom úsmeve... boli o tom napísané štosy kníh, je to ich práca... myslím, že Leonardo, keď maľoval túto dámu, ani netušil aký úsmev vytvoril ... som presvedčený, a asi nie som sám, že v renesancii je oveľa viac o dosť zaujímavejších obrazov... ale hodnotu, aspoň tú v doláčoch, majú neporovnateľne nižšiu ... to čo je ale podstatné je to, že to čo niekoho nadchne, inému nemusí nič hovoriť... a o tom je umenie, je individuálne ako v tvorbe, tak vo vnímaní
 
Martin Brojo
farby divočiny II. Martin Brojo 2014-03-28 23:09:28
Vidis, napriek tomu je vo vseobecnosti za to povazovana. Kto si uzurpoval pravo to povedat?
 
matwey
farby divočiny II. matwey 2014-03-28 23:07:37
ja určite nie
 
Martin Brojo
farby divočiny II. Martin Brojo 2014-03-28 23:04:57
Kto povedal ze Mona Lisa je hodnotne dielo?
 
Stránok 225 z 299