Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

Aký Photoshop?

zuzu_lienka
2013-04-01 10:17:10+02
Chcem sa opýtať vie mi niekto poradiť aký fotoshop keď by som chcela ČB fotografiu a trebárs len jednu vec dáždnik alebo kvet poprípade len oči aby ostali farebné a fotka čiernobiela neviem ktorý program to dokáže robiť?
 
kaFOtka
2013-04-01 10:23:07+02
príspevok od: zuzu_lienka
Chcem sa opýtať vie mi niekto poradiť aký fotoshop keď by som chcela ČB fotografiu a trebárs len jednu vec dáždnik alebo kvet poprípade len oči aby ostali farebné a fotka čiernobiela neviem ktorý program to dokáže robiť?
prosim len toto nie.. to co tu opisujes bolo v mode mozno pred patnastimi rokmi..
 
Paulie
2013-04-01 10:24:52+02
príspevok od: kaFOtka
prosim len toto nie.. to co tu opisujes bolo v mode mozno pred patnastimi rokmi..
...história sa opakuje.
 
kaFOtka
2013-04-01 10:28:42+02
príspevok od: Paulie
...história sa opakuje.
tak to sa vratme radsej do doby kedy sa fotky neupravovali vobec.. alebo sa robil len dodge&burn..
 
Paulie
2013-04-01 10:30:51+02
príspevok od: kaFOtka
tak to sa vratme radsej do doby kedy sa fotky neupravovali vobec.. alebo sa robil len dodge&burn..
No ono je sranda v tom, že fotky sa vždy upravovali už od vzniku fotografie.
 
wlad
2013-04-01 10:32:37+02
príspevok od: kaFOtka
tak to sa vratme radsej do doby kedy sa fotky neupravovali vobec.. alebo sa robil len dodge&burn..
..este predtym sa len malovalo

..ale kvoli takejto blbosti kradnut photoshop....

Tu je postup v Gimpe:
http://www.gimp.org/tutorials/Selective_Color/
 
Maroš Kešjar
2013-04-01 10:49:10+02