Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

Aký Photoshop?

zuzu_lienka
zuzu_lienka 2013-04-01 10:17:10+02
Chcem sa opýtať vie mi niekto poradiť aký fotoshop keď by som chcela ČB fotografiu a trebárs len jednu vec dáždnik alebo kvet poprípade len oči aby ostali farebné a fotka čiernobiela neviem ktorý program to dokáže robiť?
 
calven
2013-04-01 15:06:11+02
Pretože jediný PS uvoľnený ako free od Adobe je Photoshop1 z roku 1990. Ak si niekto stiahne zo stránky Adobe kolekciu CS2 vrátane zverejneného kľúča, tak je rovnaký pirát ako keby si to stiahol z uloz.to.
 
Brian
2013-04-01 16:13:05+02
príspevok od: calven
Pretože jediný PS uvoľnený ako free od Adobe je Photoshop1 z roku 1990. Ak si niekto stiahne zo stránky Adobe kolekciu CS2 vrátane zverejneného kľúča, tak je rovnaký pirát ako keby si to stiahol z uloz.to.
preco by mal byt pirat? neviem nestudoval som ake su tam podmienky pouzivania, ale ked to ma oficialne vyrobca na stranke na stiahnutie...prosim vysvetlit
 
lochnes
2013-04-01 16:20:35+02
príspevok od: calven
Pretože jediný PS uvoľnený ako free od Adobe je Photoshop1 z roku 1990. Ak si niekto stiahne zo stránky Adobe kolekciu CS2 vrátane zverejneného kľúča, tak je rovnaký pirát ako keby si to stiahol z uloz.to.
Nechápem prečo by som mal byť pirát, som zástanca origináliek... je to tam na official site...
 
imajtan
2013-04-01 18:41:31+02
príspevok od: Brian
preco by mal byt pirat? neviem nestudoval som ake su tam podmienky pouzivania, ale ked to ma oficialne vyrobca na stranke na stiahnutie...prosim vysvetlit
lebo je to na stiahnutie pre majiteľov už kúpenej licencie sady CS2. CS2 používala aktiváciu, Adobe vyplo aktivačné servery pre CS2. Tí ktorí stále používajú legálne CS2 by nemohli po preinštalovaní aktivovať. Verzia ktorú zverejnili na stránke nevyžaduje aktiváciu. Pri SW je platný doklad o nadobudnutí, nie že sa dalo stiahnuť. Keď nájdem nezabezpečené auto, tiež ma neoprávňuje si ho zobrať.
 
bobo222
2013-04-01 18:56:06+02