Fórum » O TECHNIKE

Poraďte kompakt - SONY či CANON

katka.s
2008-10-13 21:40:12+02
Ahojte, často pozerám túto stránku a potrebovala by som poradiť. Chcem si kúpiť foťák, pre vlastné použitie, strčiť do tašky, vytiahnuť a fotiť. Už som nad výberom strávila niekoľko dní, a keďže som absolútny laik, dám na rady profesionálov. Z toho čo som vyberala mi vyšli Canon IXUS 80 IS, Canon IXUS 85 IS, Sony Cyber-Shot W150 a Sony Cyber-Shot W170. Uvažovala som aj nad PowerShot A720, ale vadí mi, že má malé rozlíšenie LCD. Máte niekto s týmto skúsenosti? Ktorý je z nich najlepší? Ďakujem moc

2008-10-13 21:49:38+02
stupídne otázky - keby mal niekto relevantne odpovedať tak by mal fotiť ´zopár krát´ so všetkými aparátmi...

Rada pre ALL - google, nájsť recenzie a pozrieť. Nastaviť si ´čo mi jer prioritné´ a podľa toho vyberať...

RadoT
2008-10-13 23:17:26+02
katka.s tak sestra maaa tu 80tku... nemozem porovnat... No mne osobne ten fotacik zarezal...

to ROOT - stupidne je akurat to ako sa tu isty okruh ludi snazi odradit novych navstevnikov portalu... pokial viem tak toto nie je diskusne foorum len pre profi a pokrocilich amaterov... A nie kazdy je tak zdatny v Googlovani... Prepac chapem ze niekedy tie otazky (vlakna) lezu na nervy no co uz... Skus na to nereagovat... Prepac nemyslim to vzlom... Just RESPECT...

katka.s
2008-10-13 23:24:05+02
Ja teda tiež budem reagovať. Píšem tu a žiadam o radu preto, lebo tento portál považujem za najlepší. A predpokladám, že ho navštevujú profíci. Ak sa každý už tak narodil, s foťákom v ruke, tak potom pardón. Ale keď my, začiatočníci, žiadame o radu, skôr by to niektorí mali brať ako kompliment.

katka.s
2008-10-13 23:26:13+02
A čo sa týka tvojej rady, google, recenzie a nastavenie priorít už mám samozrejme za sebou. Preto my vyšli tie foťáky, čo mi vyšli. A tí čo tým parametrom rozumejú viac než ja, a poznajú značky, prípadne skúsenosti s inými foťákmi tých značiek, hádam poradia. Ale vďaka, aj to je názor

admin