Hore
Fórum » Olympus fórum
 

Objektiv pre OL E410

kuzmicc
2014-11-29 19:42:06+01
Zdravim
Potreboval by som poradit ohladom kupi objektivu pre E410.Mam 2ks:14-42 a 40-150 (oba sa ukazali nevhodne) a potreboval by som nieco na fotenie v hale zo vzdialenosti cca 20m (chodim na vystavy psov a chcem mat pamiatku aj zo statickych poz tak aj z behu )viete mi poradit aky objektiv by bol vhodny?Nie som fotograf tak ak by som mohol poprosit rady aj co do sposobu fotenia tak aj materialneho vybavenia.Dakujem pekne za kazdu radu
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2014-11-29 20:42:12+01
Asi jediny vhodnejsi objektiv je ZUIKO DIGITAL 50-200/2,5-3,5. Obcas sa objavi aj tu na bazari. Vyvoj Olympusov zrkadloviek a aj objektivov je uz niekolko rokv ukonceny.
Tvoj problem ale nie je ani tak v objektive, ako v tom, ze zrkadlovky Olymus maju podpriemerny snimac s malym dynamickym rozsahom a vysokym sumom. Naviac mas najjednoduchsi model a chces s tym fotit pohyb za zlach svetelnych podmienok. Zla kombinacia. Investicia do drahsieho svetelnejsieho objektivu ti pomoze len malo. Chce to jednoducho lepsiu vybavu. Minimalne APS-C zrkadlovku a k tomu objektiv typu 70-200/2,8 so stabilizatorom.
 
kuzmicc
2014-11-29 23:43:36+01
príspevok od: Karol Srnec
Asi jediny vhodnejsi objektiv je ZUIKO DIGITAL 50-200/2,5-3,5. Obcas sa objavi aj tu na bazari. Vyvoj Olympusov zrkadloviek a aj objektivov je uz niekolko rokv ukonceny.
Tvoj problem ale nie je ani tak v objektive, ako v tom, ze zrkadlovky Olymus maju podpriemerny snimac s malym dynamickym rozsahom a vysokym sumom. Naviac mas najjednoduchsi model a chces s tym fotit pohyb za zlach svetelnych podmienok. Zla kombinacia. Investicia do drahsieho svetelnejsieho objektivu ti pomoze len malo. Chce to jednoducho lepsiu vybavu. Minimalne APS-C zrkadlovku a k tomu objektiv typu 70-200/2,8 so stabilizatorom.
Budem len rad ak poradis nejaky konkretny typ fotaku a obj., ono moc do toho nevidim a kazda rada sa hodi.Dakujem
 
Karol Srnec