Hore
Fórum » Olympus fórum
 

olympus E 450

vk-robko
2011-03-15 16:03:28+01
Nazdarte. Som cerstvym majitelom dig. zrkadlovky olympus e 450. Vec sa ma tak ze som úplný začiatočník v tomto smere. A žial potreboval by som manual k fotaku. Môj je v madarcine (kedze som ho kupoval v madarsku- a aj viem po madarsky, ale aby sa mi lepsie chapali veci potreboval by som slovensky návod) potreboval by som radu. Vedel by mi niekto pomoct v tomto smere? Este som uplny amater a ani nechapem dobre cely ten system a co vlastne dany fotak dokaze. Ale to pride casom... Bavi ma fotenie. Rozmyslam aj nad fotokurzom. Pomohli by mi vase poznatky, ako ste zacinali a ako mam aj ja zacat. Dakujem.
 
Paulie
2011-03-15 17:26:48+01
Vitaj. Skús tento návod, je to síce na e-420 ale nieje tam velký rozdiel.
http://www.uloz.to/7714536/navod-e-420-cz-pdf
 
wayne
2011-03-15 19:20:15+01
zaregistruj sa na www.mojolympus.sk, bude ti manual k stiahnutiu v pdf, v SK, CZ, EN a niektorych dalsich jazykoch. ja som tuto moznost vyuzil pri svojej E-PL1.

a zacni tym, ze zacnes fotit.
 
vk-robko
2011-03-15 20:50:55+01
príspevok od: Paulie
Vitaj. Skús tento návod, je to síce na e-420 ale nieje tam velký rozdiel.
http://www.uloz.to/7714536/navod-e-420-cz-pdf
Dakujem, skusim sa nato pozriet...
 
vk-robko
2011-03-15 20:53:32+01
príspevok od: wayne
zaregistruj sa na www.mojolympus.sk, bude ti manual k stiahnutiu v pdf, v SK, CZ, EN a niektorych dalsich jazykoch. ja som tuto moznost vyuzil pri svojej E-PL1.

a zacni tym, ze zacnes fotit.
dik za radu. Pokusal som sa zaregistrovat ale zial ja som fotak kupoval cez e-shop madarskej firmy teda sa tam nemozem registrovat. Pisal som im ale zial som nepochodil. Skusam robit svoje prve fotky, ale je to zatial komplikovane pre mna. Vies priliz vela gombikov.
 
netmouse
2011-03-15 21:41:08+01
skusal si gulat?