Fórum » Objektívy a filtre

novy objektiv na CANON 550D

mj
2012-09-26 21:16:21+02
ahoj, som amatersky fotograf a venujem sa foteniu ako konicku. pouzivam telo canon 550D a doteraz som vyuzival obj. TAMRON SP AF17-50mm F/2.8 XR. som s nim velmi spokojny no v niektorych pripadoch ked som potreboval v prirode cosi zozoomovat, tak miera priblizenia a tym padom aj detail objektu (napr. zviera v prirode) bol dost mizerny. viete mi prosim poradit nejaky univerzal, ktory nebudem musiet s inym objektivom striedat, dokazem urobit aspon taky makro zaber ako s vyssie spomenutym TAMRONom a zaroven bude mat lepsiu uroven zoom? btw. som typicky cestovatel, najcastejsie fotim prirodu - krajinky, menej objekty v mestach a tiez ludi. dakujem za rady...

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-09-26 21:33:33+02
Zjavne ti nejde az tak o kvalitu ako o pohodlnost. Tak si kup niektory so superzoomov 18-200, 18-250, ci 18-270.

mj
2012-09-26 21:41:11+02
príspevok od: Karol Srnec
Zjavne ti nejde az tak o kvalitu ako o pohodlnost. Tak si kup niektory so superzoomov 18-200, 18-250, ci 18-270.
s tou pohodlnostou si sa trafil karol. naozaj hladam jednoduche a komfortne riesenia aky je prosim ta rozdiel medzi obj. ktore si mi odporucil (podla coho si mam medzi nimi zvolit)? a tiez sa ta chcem este spytat aky mas nazor na 70-300? co sa tyka znacky, co by si preferoval ty ku canonu? dakujem ti velmi pekne za ochotu pomoct...

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-09-26 21:46:51+02
príspevok od: mj
s tou pohodlnostou si sa trafil karol. naozaj hladam jednoduche a komfortne riesenia aky je prosim ta rozdiel medzi obj. ktore si mi odporucil (podla coho si mam medzi nimi zvolit)? a tiez sa ta chcem este spytat aky mas nazor na 70-300? co sa tyka znacky, co by si preferoval ty ku canonu? dakujem ti velmi pekne za ochotu pomoct...
1. Vsetky zoomy 18-2XX pre Canon su priemerne objektivy.
2. Ked si kupis 70-300, uz budes pouzivat dva objektivy. Tvoj komfort je v cudu. Ale je to kvalitnejsie riesenie