Fórum » Objektívy a filtre

Výber objektívu (PROSÍM O POMOC)

Papliak
Papliak 2013-01-26 23:35:13+01
Zdravím
Chcel by som poradiť, v prvom rade niesom PROFI fotograf, takže nepotrebujem nič špecial momentálne mám foťák NIKON D5100 a mám k nemu základný objektív Nikon AF-S 18-55mm 3,5-5,6 a chcel by som kúpiť nejaký teleobjektív buď do 200 alebo do 300 mm na fotografovanie športov napr. Motokros alebo Autokros proste rýchlejšie športy v cene do 500€ viem, že je to málo preto žiadam o radu a návrhy ak by sa niečo našlo, chcel by som aby bol hlavne o niečo rýchlejší v zaostrovaní ako základný objektív proste postačujúci na zhotovenie aj dobrých fotografií pre šport, hodím sem aj pár foto, čo som fotil základným objektívom

Peto15
2013-01-28 07:13:23+01
príspevok od: Oki
Tiež ho idem kupovať, no mal som ho vyhliadnutý v talkive. Ale ako teraz pozerám, fakt píšu na exdigital že 5 ročná záruka :O Neinformoval si sa nejak bližšie, čo to znamená? Lebo zo zákona máš 2 roky, a tie ďalšie 3 sú už nejaký nadštandard, ktorý nemusí byť totožný so zákonnou zárukou. Keď to bude ale klasická záruka, 5 rokov u výrobcu - čiže pezplatný servis, tak nie je o čom
nie ne informoval ale ozaj je tá 5 ročná zaruke lebo mi dalii taky listok a tam bolo garancia 5 ročnej záruky a aj mi tam daly razítko aj podpis

Peto15
2013-01-28 07:22:43+01
tu som to na rýchlo odfotil mobilom je to od tamronu listok takze by to malo byt ozaj 5 rokov
a aj na vrchu krabici mám ze tamron a tam ze 5 ev magyrszok garancia

Neschopko
2013-01-28 10:10:33+01
Mám len hlúpu otázku Tamrony sa predávajú bez predného krytu?

Peto15
2013-01-28 10:25:17+01
príspevok od: Neschopko
Mám len hlúpu otázku Tamrony sa predávajú bez predného krytu?
ma aj prednu aj zadnu krytku a aj slnenu clonu vsetko je sucastou balenia

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-01-28 10:36:43+01
príspevok od: Peto15
tu som to na rýchlo odfotil mobilom je to od tamronu listok takze by to malo byt ozaj 5 rokov