Ahojte. V najblizsej dobe nas caka radostna udalost a narodi sa nam babatko. Mame doma Canon EOS 60 D a dva objektivy Canon ef-s 18-55 0,25m/0,8 ft a Canon 50mm 0,45m/1,5ft este z cias, ked som sa fotografovaniu chcela zacat venovat ale nejak z toho vzislo. Zaujimalo by ma, ako mam fotit babatko? Bez blesku su tie fotky take o nicom a s bleskom mu ved vypalim za chvilu oci. Alebo neviem si predstavit, ze moj muz bude chciet na sale odfotit prvu foto mimina a odfoti ho s bleskom. Ako sa to riesi? Dakujem za odpovede Este som uvazovala nad kupou jedneho objektivu, lebo ten 18-55 foti nanic, ta 50tka sa do mensich priestorov nevojde a muz s tym nevie fotit. Takze nieco univerzalnejsie, s automatickym ostrenim, co m i spravi celkom peknu fotocku mi viete poradit? Dakujem.
Ahojte. V najblizsej dobe nas caka radostna udalost a narodi sa nam babatko. Mame doma Canon EOS 60 D a dva objektivy Canon ef-s 18-55 0,25m/0,8 ft a Canon 50mm 0,45m/1,5ft este z cias, ked som sa fotografovaniu chcela zacat venovat ale nejak z toho vzislo. Zaujimalo by ma, ako mam fotit babatko? Bez blesku su tie fotky take o nicom a s bleskom mu ved vypalim za chvilu oci. Alebo neviem si predstavit, ze moj muz bude chciet na sale odfotit prvu foto mimina a odfoti ho s bleskom. Ako sa to riesi? Dakujem za odpovede Este som uvazovala nad kupou jedneho objektivu, lebo ten 18-55 foti nanic, ta 50tka sa do mensich priestorov nevojde a muz s tym nevie fotit. Takze nieco univerzalnejsie, s automatickym ostrenim, co m i spravi celkom peknu fotocku mi viete poradit? Dakujem.
Ked pouzijem napr. v tej porodnici difuzer na vstavany blesk, tak to bude privelmi aj tak? A dakujem za linky
este som nerodil, tak nemam skusenost ... ale v takych chvilach asi zainteresovany clovek nebude moc premyslat o nastaveniach ... nejaky difuzer moze trocha pomoct ... alebo pozicat externy blesk a odrazat svetlo od stropu, ak nemaju nejake farebne steny a plafon