Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Aký prechodový filter pre amatérsky objektív 18-105mm Nikon

marcelstehlik
2015-04-02 09:34:12+02
Ahojte, som amatérsky začínajúci fotograf, takže nepožadujem nejakú extra kvalitu. Inak povedané, 100€ za filter nedám. Chcel by som nejaký prechodový filter na zvýraznenie oblohy, na eshopoch som našiel ceny od 70€ a to sa mi zdá už moc, na ebay som našiel filtre značiek NiSi a Fujing, je to čína predpokladám, otázne je, je to veľmi zlé alebo sa to bude dať prežiť? V amatérskej fotografií. Prípadne máte iný typ? Inak povedané, máte s nimi nejaké skúsenosti? Našiel som aj nejakú značku Zomei ale to sa mi zdá už moc veľká Čína, ale je dosť možné, že sa výrabajú v jednej fabrike.

http://www.ebay.com/itm/New-NISI-67mm-GC-GRAY-Graduated-gray-Neutral-Density-filter-67mm-filter-/121350380560?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c410bdc10

http://www.ebay.com/itm/Fujing-67mm-0-6-67mm-0-9-GC-GRAY-Neutral-Density-filter-Professtional-ND-filter-/261359757106?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cda416732
 
Marcel Rebro
2015-04-02 09:51:31+02
príspevok od: marcelstehlik
Ahojte, som amatérsky začínajúci fotograf, takže nepožadujem nejakú extra kvalitu. Inak povedané, 100€ za filter nedám. Chcel by som nejaký prechodový filter na zvýraznenie oblohy, na eshopoch som našiel ceny od 70€ a to sa mi zdá už moc, na ebay som našiel filtre značiek NiSi a Fujing, je to čína predpokladám, otázne je, je to veľmi zlé alebo sa to bude dať prežiť? V amatérskej fotografií. Prípadne máte iný typ? Inak povedané, máte s nimi nejaké skúsenosti? Našiel som aj nejakú značku Zomei ale to sa mi zdá už moc veľká Čína, ale je dosť možné, že sa výrabajú v jednej fabrike.

http://www.ebay.com/itm/New-NISI-67mm-GC-GRAY-Graduated-gray-Neutral-Density-filter-67mm-filter-/121350380560?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c410bdc10

http://www.ebay.com/itm/Fujing-67mm-0-6-67mm-0-9-GC-GRAY-Neutral-Density-filter-Professtional-ND-filter-/261359757106?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cda416732