Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Nikon D3200 - teleobjektív pre fotenie hasičského športu

adriána.adamová
2015-12-28 10:45:10+01
Dobrý deň prajem ... Potrebujem radu .. Som mladá fotografka a fotím teorticky všetko, no počas tohto roku som zistila, že ma baví fotenie hasičského športu lenže môj objktív mi nestači a tak by som si chcela spraviť radosť s novým objektívom keďže hasičský šport sa behá až do vzdialenosti 100 metrov tak ideálna by bola dobrá 300 až 400 a samozrejme automatické ostrenie pretože nastvovanie manualu zaberá sekundy ktoré je potrebné šetriť ... Objektív nemusí byt značky nikon len musí pasovať na Nikon D3200.. Za pomoc vopred ďakujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-12-28 11:02:36+01
V prvom rade máš fotoapaát, ktorý na take niečo nie je určený. Za dobrých svetelných podmienok ale nie je problém niečo akčnejšieho s ním nafotiť. Možno ti občas nebude stíhať AF, alebo ti bude chýbať vyššia snímková frekvencia.
Kupovať nejaký telezoom f/2,8, ktorý je niekoľko násobne drahší ako foťák, nemá zmysel. Na to, čo chceš nafotiť ti stačí bežný telezoom 70-300/4,5-5,6. V ponuke ho má Nikon. Často býva alternovaný Tamronom 70-300VC.
 
adriána.adamová
2015-12-28 12:17:59+01
Ďákujem za radu veľmi si cením ochotu pomoci . a ano viem foťak nieje na to určený ale som študent a zatial si nemôžem dovoliť mať foťak aj na také fotky aj na také. Každopadne dám na vašu radu ! Ďakujem veľmi pekne a rada uvítam aj iné rady
 
Martin P
2015-12-28 13:05:15+01
príspevok od: adriána.adamová
Ďákujem za radu veľmi si cením ochotu pomoci . a ano viem foťak nieje na to určený ale som študent a zatial si nemôžem dovoliť mať foťak aj na také fotky aj na také. Každopadne dám na vašu radu ! Ďakujem veľmi pekne a rada uvítam aj iné rady
tamron 70-300 vc je o dost lepsi na dlhom ohnisku a vseobecne o trosku lepsi v celom rozsahu
nikon 70-300 vr je uz stary model a na 250 - 300 je slepy ako patrona