Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Teleskopický objektív

golgolik
2016-12-31 10:49:48+01
Ahojte,

už nejakú dobu ma bavi fotenie, fotím huby, občas sa pošťastí aj niečo iné - http://www.nahuby.sk/fotogalerie_autora.php?uzivatel_id=19666
Ale vždy keď urobím nejakú vychádzku, tak stretnem nejakú lesnú zver, či už sa jedná o srnky, jelene, diviaky, to je úplne jedno, vždy sa to snažím ,,dočiahnuť" klasickým setovým objektívom od Nikonu 18-105 mm, ale je to krátke, preto uvažujem o kúpe teleskopického objektívu.
Som úplný začiatočník, nikdy som nič podobné nefotil a nemám ani šajnu ako sa také niečo fotí, čiže nemal by to byť nejaký objektív pre profesionálov za niekoľko stoviek, či tisícok eur. Na začiatok by mi postačoval nejaký lacnejší, ak ma to bude baviť, tak postupne zakúpim aj nejaký lepší. Čo som sa tak pozeral, tak mi padli do oka objektívy od Tamronu. Cenový rozsah je tak do 350 eur, čo som schopný investovať.
Tento sa mi pozdával - http://objektivy.heureka.sk/tamron-sp-70-300mm-f-4-5_6-di-vc-usd-nikon/#
Chcem sa preto opýtať a zároveň aj počuť nejakú radu, či je to kvalitný objektív a či neexistuje v podobnom cenovom rozpätí nejaký kvalitnejší.

ďakujem veľmi pekne za odpovede, prajem pekný deň
 
klb
2016-12-31 11:12:45+01
Ahoj, tebou vybrany teleobjeltiv je jedina naj volba vo svojej kategorii. Je este Nikkor 70-300 f4,5-5,6. Obe skla su rovnocenne. Maju stabilizaciu slusny rozsah a pekny obraz aj plne odclonene. Takze smelo do kupy. Ak by si kupoval bazarovy tamron cca 250€ daj si pozor na ostriaci motor, ak piska alebo vaha pri ostreni tak ruky prec oprava stoji 135€.
 
golgolik
2016-12-31 13:56:33+01
príspevok od: klb