Fórum » Objektívy a filtre

Filtre s príbehom

Rolo79
Rolo79 2024-10-31 10:26:07+01
Neviem ako lepšie túto tému označiť takže takto. Natrafil som na zaujímavého fotografa ktorý robí videá o čomkoľvek neobvyklom zo sveta fotenia a tu si posvietil na filtre.
https://youtu.be/JFesgeDBbuo?feature=shared
Ak máte svoje postrehy kľudne sa podeľte.

blahoslav J B Art
2024-11-03 16:44:51+01
príspevok od: JohnNewton
Ale prečo to robiť vopred, poriešiš v PP
lebo fotenie je radost ... a uprava RAW je radost ina, je to otrava

tieto fotky su s IR filtrom
0
3

JohnNewton
2024-11-03 16:47:49+01
príspevok od: gytheio
myslim, ze ty vobec nevies co je to IR fotografia
Téma je o filtroch, už si zase mimo ? A povedal som, pre mňa je IR gýč, okrem technokratických námetov a vedeckých potrieb, kde treba vidieť niečo v inom spektre.
0
0

blahoslav J B Art
2024-11-03 16:48:41+01
príspevok od: Rolo79
Tiež mám tie filtre s hviezdami ale mal som Mft lumix a v ňom bola simulácia hviezd a to bolo premakané. Zaobstaral som si aj ND1000 ale ten čaká na využitie. IR850 filter som vyskúšal s digitálnym nočným videním cez deň a z fialovej spravil peknú ČB.
ano, Panasonic mal v menu filter, ktory robil hviezdicky
ND 1000 som viackrat pouzil na hrania
0
2

JohnNewton
2024-11-03 16:51:12+01
príspevok od: blahoslav J B Art
lebo fotenie je radost ... a uprava RAW je radost ina, je to otrava

tieto fotky su s IR filtrom
Ten bicykel je fajn, ale v lete zasnežené stromy nemusím
0
0

gytheio
2024-11-03 16:52:15+01
Téma je o filtroch, už si zase mimo ? A povedal som, pre mňa je IR gýč, okrem technokratických námetov a vedeckých potrieb, kde treba vidieť niečo v inom spektre.
napisal som to pre ten sialeny cb prevod a este sialenejsi prepal, ze v rawe mozes na nieco tlacit
0
0

JohnNewton
2024-11-03 16:55:25+01
napisal som to pre ten sialeny cb prevod a este sialenejsi prepal, ze v rawe mozes na nieco tlacit