Ahojte, som začiatočník, kúpil som si zrkadlovku Olympus e450, a časom sa chcem pozháňať po lepšiom objektíve. Ale neviem aký kúpiť ( aké su kompaktibilné s mojím telom ( fotoaparátu )). Nejaké dobré rady?
No a sme doma. Wayne, vyjadri sa prosím ťa na PEN e-pl1 so základným objektývom 14-42. Špekulácia z mojej strany začala tam, že občas by sa mi zišiel zoom 4-6x . Našiel som Olympus ZUIKO ED 40-150mm 1:4.0-5.6 za 70€ a nevedel som či sa to dá spojiť.
Pouzivam Oly 9-18 (4/3) s redukciou (DMW-MA1) na GH1 ... Zuiko 40-150 mam, ale nepouzivam. Ale funguje to. AF je pomalsi ale funguje.
ale objektiv nesedi na telo -- aku redukciu odporucite?
Tento objektib je prakticky neupotrebitelny a bezcenny. Radim ti, nic nevymyslaj. Opakujem, je bezcenny, pretoze niet aparatu, na ktory by si ho mohol pouzit.
Tento objektib je prakticky neupotrebitelny a bezcenny. Radim ti, nic nevymyslaj. Opakujem, je bezcenny, pretoze niet aparatu, na ktory by si ho mohol pouzit.
to fakt? Lebo mi bol ponuknuty za 50€ a videl som ze sa predava o dost drahsie
na tejto stranke najdes presne vsetky objektivy ktore mozes nacpat na e450 a hociktore ine Ecko, http://www.olympus.cz/consumer/198_6756.htm podla nich si uz vygooglis vsetko ostatne
a myslis ze neexistuje na to nejaka redukcia aby sa to dalo pripojit aj na novsiu zrkadlovku?
urcite ano, ale pravdupovediac. ked ta priemerny a 20 rocny objektiv ma stat 50 eur, redukcia mozno 30-50, tak to si mozes kupit aj obycajny objektiv za mozno 100-150 a mat aj autofocus. su to naozaj vyhodene peniaze.
a myslis ze neexistuje na to nejaka redukcia aby sa to dalo pripojit aj na novsiu zrkadlovku?
Existuje. Vola sa Olympus MF-1. Original stoji cca 100 EUR, cinska verzia sa da zohnat za 15 EUR. Ale ako uz bolo (nie raz) napisane - nie je to dobry napad.
Existuje. Vola sa Olympus MF-1. Original stoji cca 100 EUR, cinska verzia sa da zohnat za 15 EUR. Ale ako uz bolo (nie raz) napisane - nie je to dobry napad.