Fórum » Objektívy a filtre

35/1.8f na svadbu?

molnart
molnart 2011-09-08 22:42:16+02
ahojte. predtym ako ma poslete nastudovat fotoskolu: vsetky clanky na tuto temu mam precitane, viem ze svadba je narocny zaner na ktory by sa mal podujat iba skuseny fotograf a viem aj to, ze zakladnou vybavou su svetelne sirokuhle a telezoomy typu 17-50/2.8f a 70-200/2.8f

tolko na uvod, teraz k veci: za par tyzdnov sa chystam na jednu svadbu, a kedze v podobnych zabavach som sa nikdy nevyzival napadlo mi, ze si skratim cas fotografovanim celeho eventu (samozrejme tak aby som nezavdzal svadobnemu fotografovi). problem je v tom, ze o tomto mojom zamere sa dozvedela nevesta, a kedze si ziadneho profika nezazmluvnili, tak ma poprosili aby som doplnil ich kamarata-amatera, ktory by mal celu svadbu fotit, ale pravdepodobne o desiatej vecer uz bude ozraty pod stolom....

a teraz otazka je ci sa mi oplati s mojou vybavou vobec do toho ist. moja 18-105VR bude v tmavych svetelnych podmienkach pravdepodobne na dve veci, a bojim sa ze pevna 35ka zasa bude prikratka.... preto uvazujem, ci by nestalo za to pozicat si radsej nejaku pevnu 50ku, alebo rovno si zaobstarat Tamron 17-50/2.8f, o ktorom uz davnejsie uvazujem ako o nahrade mojej 18-105VR. Co by ste robili na mojom mieste?

Este dodavam, ze ide o jednorazovu akciu, na podobne kusky sa do buducna urcite necitim (a svadbam ked mozem tak sa vyhybam...). Ten Tamron ma laka, a konecne by som si to vedel obhajit aj pred frajerkou ze to len kvoli svadbe jej kamosky

noik
ocenenie redakciou 2011-09-10 21:03:47+02
na tejto svadbe som pouzival len 2 objektivy: sigma 30mm/1.4 a nikkor 85mm/1.8

chce to len predvidavost, ohybnost, a komponovat nohami...tiez odporucam predpozretie si miesta (kostol, NV, atd...aby si vedel, ze ako tam cez okno svieti, v ten - ktory cas)

takze ci sa pytas...ci je prikratky...uprimne...niekedy az pridlhy...niekedy by si to ziadalo kvalitnu "rybacinu"

http://www.blurb.com/books/2227510

javelin
2011-09-10 22:15:21+02