Tak rozhodol som sa kúpiť teleobjektív. Nemám vysoké nároky lebo som ešte študent a fotením si nezarábam. Chcel by som to na fotenie prírody, zveri (nemyslím teraz letiacej, alebo bežiacej, ale kľudne sa pasúcej a podobne), krajiny. Viem že to je najdrahší typ fotenia pokiaľ ide o kvalitu objektívu, svetelnosti. Mám vyhliadnuty Canon EF 75-300mm f/4.0-5.6 III USM, ktorý stojí okolo 270 euro v obchode. Ešte som si ho nebol obzrieť v predajni aký je materiálovo a tak. Viem že má kovový bajonet. Aký máte názor na kvalitu tohto objektívu? Viem že je dobrej kvality tamron podobných svtelných a ohniskových vlastností, ale ten stojí okolo 340 euro. Ale na mňa je už aj tých 270 euro taký max. limit. Radšej by som chcel v budúcnosti ušetriť peniaze pre tamron 17-50/2.8, no zatiaľ si vystačím so setovým objektívom.
A ešte sa chcem opýtať, takú otázku, to že dám objektív EF na APS-C snímač a zmení sa mi ohnisková vzdialenosť, nebude mať negatívny dopad aj na sveteľnosť??? Alebo môžem byť kľudný??? Predpokladám že nie, ale aj tak pre istotu sa pýtam
No až teraz mi došlo, že tento nemá IS , čo je už pri takom veľkom zblížení dosť chyba. No etšte si nechám čas popremýšlať nad tým TAMRONOM ( a hlavne zarobiť nejaké peniaze )
No až teraz mi došlo, že tento nemá IS , čo je už pri takom veľkom zblížení dosť chyba. No etšte si nechám čas popremýšlať nad tým TAMRONOM ( a hlavne zarobiť nejaké peniaze )
Presne, dosetri aspon na tamrona 70-300 vc je vynikajuci a za najlepsiu cenu v ramci svojej kategorie
Ja by som na tvojom mieste ešte trošku šetril a pritom štududoval fotografickú literatúru, až potom kúpil Canon 70 - 300 f/4 - 5,6 IS USM, kludne aj použitý, alebo Tamron AF SP 70-300mm F4-5.6 Di VC USD s bajonetom Canon.
Tamron Nikon 70-300/F4-5.6 AF LD Di Macro 1:2 je oproti tamronu 70-300 vc velky srot? (cena polovicna)