Dobrý dostala som na narodky NIKON D3100. Potrebujem poradiť s kúpou teloobjektívu, blesku a rybieho oka kto bude taký dobrý a vedel by mi poradiť nie príliš drahé výrobky Moc si toho nemôžem dovoliť, prepáčte som len študent, Ked by ste mi náhodou začali vyčítať že za málo penazí dobré nekúpim. Ďakujem =))
Dobrý dostala som na narodky NIKON D3100. Potrebujem poradiť s kúpou teloobjektívu, blesku a rybieho oka kto bude taký dobrý a vedel by mi poradiť nie príliš drahé výrobky Moc si toho nemôžem dovoliť, prepáčte som len študent, Ked by ste mi náhodou začali vyčítať že za málo penazí dobré nekúpim. Ďakujem =))
aky mate vystizny nazov temy slecna studentna. Este, ze ostatne temy sa nezapodievaju radami, inak by sa to tu zneprehladnilo. Inak pekne fotografky sa toleruju
aky mate vystizny nazov temy slecna studentna. Este, ze ostatne temy sa nezapodievaju radami, inak by sa to tu zneprehladnilo. Inak pekne fotografky sa toleruju
mozno je to spatny chlap ktory sa schovava za peknu fotku
radsej si kup kvalitnejsi teleobjektiv - Tamron 70-300 VCD (pozor, nie jeho lacnejsi bracho za 100eur)+ blesk z bazaru, a casom dokup rybacinu.. predsa s tou rybacinou budes fotit myslim vynimocne (ak teda neplanujes tocit skateboardistov ). Ak chces vsetko naraz do 500eur, o cvhilu budes tele + rybie oko predavat pretoze kupis smejdy
mna by zaujimalo co ta vedie k tomu kupovat rybacinu.....fotak si len dostala, ohniska ktore budes potrebovat este len hladas....najprv fot s tym co mas a az potom dokupuj...casom zistis presne co ti chyba....lebo, ked to kupis teraz, tak casom zistis ze s tym vobec nefotis a budes sa toho zbavovat..
mna by zaujimalo co ta vedie k tomu kupovat rybacinu.....fotak si len dostala, ohniska ktore budes potrebovat este len hladas....najprv fot s tym co mas a az potom dokupuj...casom zistis presne co ti chyba....lebo, ked to kupis teraz, tak casom zistis ze s tym vobec nefotis a budes sa toho zbavovat..
Nikon D3100 - teobjektiv, rybie oko a blesk