Hore

Autor: Andrey Gudkov

Fotograf sa odvážil podniknúť cesty na nebezpečné miesta, kde nasnímal týchto 30 wildlife fotografií

Andrey Gudkov je ruský fotograf divokej prírody, ktorý podniká časté expedície do najvzdialenejších a najnebezpečnejších indonézskych a afrických oblastí, akými sú Borneo, Zambia alebo ostrov Rinca. Všetko pre zachytenie divokých zvierat žijúcich v ich prirodzenom prostredí a pohľad, ktorý sa vďaka modernému životu stal pre naše oči exotickým. Gudkov sa prostredníctvom svojej fotografie snaží priblížiť krásu a dôležitosť týchto zvierat, pretože mnohé z nich sú už v súčasnosti na pokraji vyhynutia.

Viac informácií: Instagram | wildanimalssafari.com




























































Zdroj: boredpanda

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Štefan Káčer
2020-11-13 06:30:00
Pekné fotografie, len tak rozmýšľam nad názvom: "sa odvážil podniknúť cesty na nebezpečné miesta".
Mám pocit, že všetky boli len otázkou financií, čím samozrejme nechcem znížiť ich kvalitu ...
 
Plesnik
2020-11-13 07:46:18
Naozaj pekné fotografie. Súhlasím s názorom Štefana. Je veľa hobby fotografov, ktorí by nafotili podobné alebo krajšie fotky. Žiaľ nie každý má toľko času a hlavne prostriedkov ( od toho závisí aj ten čas ) na takéto cestovanie. Veľa z nás by sa odvážilo pri vhodných podmienkach.
 
Krtko fotografom
2020-11-13 08:58:43
Krásne fotky . Súhlasím s kolegami, na všetko treba peniaze.
 
blahoslav J B Art
2020-11-13 09:51:00
WL fotograf s menom ''Tosaneda'' bude plakat, ze to sa neda nafotit, lebo na exotiku treba kopec penazi ... namiesto toho, aby porozmyslal, nastudoval si, vyskusal, odchodil si, odsedel si to na mieste ... ako sa to da, sice u nas doma, hoci aj niekde blizko bydliska, ale lepsie, s lepsimi fotkami
 
sharkyyy
2020-11-13 10:17:51
Mna by zaujimalo, ake ohniska boli pouzite, teda nakolko to bolo pre fotografa nebezpecne podla vzdialenosti od objektov.
 
Plesnik
2020-11-13 11:22:06
príspevok od: blahoslav J B Art
WL fotograf s menom ''Tosaneda'' bude plakat, ze to sa neda nafotit, lebo na exotiku treba kopec penazi ... namiesto toho, aby porozmyslal, nastudoval si, vyskusal, odchodil si, odsedel si to na mieste ... ako sa to da, sice u nas doma, hoci aj niekde blizko bydliska, ale lepsie, s lepsimi fotkami
Ja som si aspoň pozrel Tvoje fotky. Podľa nich si presne ty ten WL "tosaneda". Ak chceš niekoho škatuľkovať, tak by bolo dobré keby si o ňom niečo vedel. Inak urobíš zo seba len hlupáka.
 
blahoslav J B Art
2020-11-13 12:15:28
príspevok od: Plesnik
Ja som si aspoň pozrel Tvoje fotky. Podľa nich si presne ty ten WL "tosaneda". Ak chceš niekoho škatuľkovať, tak by bolo dobré keby si o ňom niečo vedel. Inak urobíš zo seba len hlupáka.
svojim komentom som nemyslel nikoho konkretneho, len take to vseobecne vyplakavanie, ako sa nieco neda, lebo ...

ale poznas to o tej trafenej husi

inak, ja nefotim WL, lebo ma to nezaujima, iba cvaknem nejake zviera, ak sa nahodou vyskytne v mojej blizkosti niekde vonku

momentalne sa da povedat, ze som mobilovy selfie fotograf
 
blahoslav J B Art
2020-11-13 13:04:23
pre toho, kto by chcel fotit lepsie WL fotky

http://www.naturephoto.cz/blog/priroda/ptaci/963/5-tipu-pro-pusobive-fotografie-divoke-prirody

https://www.youtube.com/watch?v=HlJduWGX57E
 
ISOmaniak
2020-11-13 14:47:10
príspevok od: Plesnik
Naozaj pekné fotografie. Súhlasím s názorom Štefana. Je veľa hobby fotografov, ktorí by nafotili podobné alebo krajšie fotky. Žiaľ nie každý má toľko času a hlavne prostriedkov ( od toho závisí aj ten čas ) na takéto cestovanie. Veľa z nás by sa odvážilo pri vhodných podmienkach.
Profesional alebo dobry fotograf je preto profesional a dobry fotograf lebo to chce, vie si to zariadit a dotiahnut do takychto fotografii. Ti hobby fotografi o ktorych tu ty pises fotia v ZOO, nic proti, dali by sa aj tam nafotit svetove zabery, ale kde su?
A to fotografie ktore su v tejto galerii vobec nie su ta najvyssia klasa.
 
Plesnik
2020-11-13 15:45:26
príspevok od: ISOmaniak
Profesional alebo dobry fotograf je preto profesional a dobry fotograf lebo to chce, vie si to zariadit a dotiahnut do takychto fotografii. Ti hobby fotografi o ktorych tu ty pises fotia v ZOO, nic proti, dali by sa aj tam nafotit svetove zabery, ale kde su?
A to fotografie ktore su v tejto galerii vobec nie su ta najvyssia klasa.
Podla mňa profesionál je ten čo sa tým živí. Ostatní to robia ako koníčka teda hobby. Ja som ani nepisal, že sú to fotky svetovej špičky. Mne sa osobne páčia fotky Michaela Politzu. Mam jeho knihy. Ja som len mierne pokrocily (si myslim o sebe) a nechodim do zoo. Vysedavam v krytoch, v stane a zamaskovany hodiny a dni. Nečarujem v PS v LR ani ich vôbec nemam. Myslim si, že si mojim prispevkom nerozumel, možno som zle vyjadril čo som mal na mysli. Poviem to po lopate. Ak sa niekto snazi fotit WL tak to neznamena, ze si môže dovoliť ísť fotiť levy, šimpanzov, lemury atď. Podĺa svojich možností fotí vo svojom blízkom okolí, možno trochu širšom okolí. A nerozoberal som kvalitu, kompzíciu, svetlo atď. Asi tak som to myslel. Ak to aj teraz nie je zrozumitelne, tak som asi vadny.
 
ISOmaniak
2020-11-13 15:55:34
príspevok od: Plesnik
Podla mňa profesionál je ten čo sa tým živí. Ostatní to robia ako koníčka teda hobby. Ja som ani nepisal, že sú to fotky svetovej špičky. Mne sa osobne páčia fotky Michaela Politzu. Mam jeho knihy. Ja som len mierne pokrocily (si myslim o sebe) a nechodim do zoo. Vysedavam v krytoch, v stane a zamaskovany hodiny a dni. Nečarujem v PS v LR ani ich vôbec nemam. Myslim si, že si mojim prispevkom nerozumel, možno som zle vyjadril čo som mal na mysli. Poviem to po lopate. Ak sa niekto snazi fotit WL tak to neznamena, ze si môže dovoliť ísť fotiť levy, šimpanzov, lemury atď. Podĺa svojich možností fotí vo svojom blízkom okolí, možno trochu širšom okolí. A nerozoberal som kvalitu, kompzíciu, svetlo atď. Asi tak som to myslel. Ak to aj teraz nie je zrozumitelne, tak som asi vadny.
Rozumieme si az moc dobre. Keby ti komplet zaplatili dva tyzdne safari a dali by ti vybavu aku by si si vybral, Nafotil by si take iste fotografie ako su v galerii alebo aj lepsie?
 
Plesnik
2020-11-13 16:44:24
príspevok od: ISOmaniak
Rozumieme si az moc dobre. Keby ti komplet zaplatili dva tyzdne safari a dali by ti vybavu aku by si si vybral, Nafotil by si take iste fotografie ako su v galerii alebo aj lepsie?
Nepotrebujem zaplatiť safari ani výbavu. Mám vlastnú a na to, že sa živým iným zamestnaním ako zamestnanec, tak celkom slušnú. Mám pár fotiek, môžeš ich pozrieť. Ak ťa to okrem urážania druhých zaujíma. A nepísal som, že fotím lepšie alebo horšie. Kryty si platím sám. Robím to preto, že mi to robí radosť a nie preto, že mi to niekto zaplatí. Nemám ďaleko do 60 a tak mám asi iné názory a priority. Niekto chodí do krčmy hrať mariáš a predsa nie je opilec a hrá za svoje. Ja chodím vo voľne fotiť.
 
ISOmaniak
2020-11-13 17:02:36
príspevok od: Plesnik
Nepotrebujem zaplatiť safari ani výbavu. Mám vlastnú a na to, že sa živým iným zamestnaním ako zamestnanec, tak celkom slušnú. Mám pár fotiek, môžeš ich pozrieť. Ak ťa to okrem urážania druhých zaujíma. A nepísal som, že fotím lepšie alebo horšie. Kryty si platím sám. Robím to preto, že mi to robí radosť a nie preto, že mi to niekto zaplatí. Nemám ďaleko do 60 a tak mám asi iné názory a priority. Niekto chodí do krčmy hrať mariáš a predsa nie je opilec a hrá za svoje. Ja chodím vo voľne fotiť.
Cim som ta urazil? Vyjadril si sa, ze nasi hobbysti keby mali prostriedky by to nafotili tak isto mozno aj lepsie. Opytal som sa ta ci by si to nafotil tak isto keby si mal prilezitost. Co ta na tom urazilo?
Ty tu totizto pises nieco take ako ked niekoho z tej vasej krcmy obuju do rovnakych kopaciek ako ma Hamsik a postavia ho na stadion SSC Napoli tak bude tak isto hrat ako Hamsik.
 
Plesnik
2020-11-13 17:47:13
príspevok od: ISOmaniak
Cim som ta urazil? Vyjadril si sa, ze nasi hobbysti keby mali prostriedky by to nafotili tak isto mozno aj lepsie. Opytal som sa ta ci by si to nafotil tak isto keby si mal prilezitost. Co ta na tom urazilo?
Ty tu totizto pises nieco take ako ked niekoho z tej vasej krcmy obuju do rovnakych kopaciek ako ma Hamsik a postavia ho na stadion SSC Napoli tak bude tak isto hrat ako Hamsik.
Napísal si, že keby mi zaplatili a dali vybrat výbavu. To je urážajúce. Nikto len tak také zadarmo nedostane. Ten čo to dostane to nemá zadarmo. V tom je urážanie. A odpoved na fotky. Ak by som mal dost casu na fotenie tak by som vedel take nafotit. S mojou neprofi vybavou je techicka otázka otázna. A ešte raz, ak sa niekto neživý výlučne prácou vo fotobrandži tak to robi ako hobby. Takže nemiešaj krčmového fotbalistu s Hamšíkom. Videl som fotbal pred 45 rokmi. Duslo Šaĺa tretia slovenská liga proti Dynamo Kyjev s Blochinom. A predstav si tá Šala vyhrala a hrala lepšie.
 
ISOmaniak
2020-11-13 18:06:05
príspevok od: Plesnik
Napísal si, že keby mi zaplatili a dali vybrat výbavu. To je urážajúce. Nikto len tak také zadarmo nedostane. Ten čo to dostane to nemá zadarmo. V tom je urážanie. A odpoved na fotky. Ak by som mal dost casu na fotenie tak by som vedel take nafotit. S mojou neprofi vybavou je techicka otázka otázna. A ešte raz, ak sa niekto neživý výlučne prácou vo fotobrandži tak to robi ako hobby. Takže nemiešaj krčmového fotbalistu s Hamšíkom. Videl som fotbal pred 45 rokmi. Duslo Šaĺa tretia slovenská liga proti Dynamo Kyjev s Blochinom. A predstav si tá Šala vyhrala a hrala lepšie.
Ale za tu Salu hrali profesionalny fotbalisti, je jedno aky je to klub, vzdy su to profesionali ktori to maju rokmi natrenovane oddrene. Pisal si, ze Photoshop ani Lr nepouzivas, no vidis a prave to je 50% uspechu, dalej 10% technika a ostatne rokmi nadrete vedomosti.
Vobec som nemal v plane nikoho urazat ani nic urazlive na tom nebolo. Iba ma zaujimalo ci si trufas.
 
Plesnik
2020-11-13 18:35:32
príspevok od: ISOmaniak
Ale za tu Salu hrali profesionalny fotbalisti, je jedno aky je to klub, vzdy su to profesionali ktori to maju rokmi natrenovane oddrene. Pisal si, ze Photoshop ani Lr nepouzivas, no vidis a prave to je 50% uspechu, dalej 10% technika a ostatne rokmi nadrete vedomosti.
Vobec som nemal v plane nikoho urazat ani nic urazlive na tom nebolo. Iba ma zaujimalo ci si trufas.
Takže techniku mám (mal) Canon 50D, 5DII, III, IV, 7D, 7DII L-kové objektívy od 17-40 po 500mkII, Artové Sigmy, nadreté a naštudované za 35 rokov mám, investoval som aj do kníh aj som ich preštudoval a vyskúšal doporučenia a nápady v nich. Ale nerobím v Lr a PS tak nemôžem mať dobré fotky. Používam iné softy, možno nie sú IN. Napriek tomu si o sebe myslím, že som len ( tu sa iné nedá zvoliť) stredne pokročilý. Fotilo sa Flexaretmi, potom rôzne ruské Zenit mašiny na kinofilm a neboli PC a žiadne Lr a PS a čuduj sa svete fotky boli úžasné. Pred 45 rokmi v tretej lige neboli profesionáli a ty si asi ešte nebol na svete, nie že by to niečo znamenalo. Ale v práci sa nerobili -))).
 
Plesnik
2020-11-13 18:43:06
príspevok od: ISOmaniak
Ale za tu Salu hrali profesionalny fotbalisti, je jedno aky je to klub, vzdy su to profesionali ktori to maju rokmi natrenovane oddrene. Pisal si, ze Photoshop ani Lr nepouzivas, no vidis a prave to je 50% uspechu, dalej 10% technika a ostatne rokmi nadrete vedomosti.
Vobec som nemal v plane nikoho urazat ani nic urazlive na tom nebolo. Iba ma zaujimalo ci si trufas.
Ešte niečo k tým fotbalistom. Bol som tri roky v predstavenstve uvedeného klubu. Boli to všetko profesionáli. Skončil som v klube pred dvoma rokmi s nechuťou. Profesionál v tretej lige ešte neznamená, že je lepší ako každý hobby fotbalista v 5 či 6 oblastnej triede. To isté platí aj o fotografoch a vlastne všade.
 
ISOmaniak
2020-11-13 19:05:45
príspevok od: Plesnik
Takže techniku mám (mal) Canon 50D, 5DII, III, IV, 7D, 7DII L-kové objektívy od 17-40 po 500mkII, Artové Sigmy, nadreté a naštudované za 35 rokov mám, investoval som aj do kníh aj som ich preštudoval a vyskúšal doporučenia a nápady v nich. Ale nerobím v Lr a PS tak nemôžem mať dobré fotky. Používam iné softy, možno nie sú IN. Napriek tomu si o sebe myslím, že som len ( tu sa iné nedá zvoliť) stredne pokročilý. Fotilo sa Flexaretmi, potom rôzne ruské Zenit mašiny na kinofilm a neboli PC a žiadne Lr a PS a čuduj sa svete fotky boli úžasné. Pred 45 rokmi v tretej lige neboli profesionáli a ty si asi ešte nebol na svete, nie že by to niečo znamenalo. Ale v práci sa nerobili -))).
Mercedes bol aj v 1950 roku uzasne auto, ale s dnesnym sa urcite nemoze zrovnavat. Tak isto to je aj s fotografiou. Prepac ale tvrdit, ze Ps nie je treba.. na technike ani tak moc nezalezi ako na vedomostiach, aj Ps vedomostiach. Nie je top fotograf vo svete ktory nepouziva Ps.
 
ISOmaniak
2020-11-13 19:07:18
príspevok od: Plesnik
Ešte niečo k tým fotbalistom. Bol som tri roky v predstavenstve uvedeného klubu. Boli to všetko profesionáli. Skončil som v klube pred dvoma rokmi s nechuťou. Profesionál v tretej lige ešte neznamená, že je lepší ako každý hobby fotbalista v 5 či 6 oblastnej triede. To isté platí aj o fotografoch a vlastne všade.
Nevedel som, ze Sala bola v tretej lige.
 
Plesnik
2020-11-13 19:17:47
príspevok od: ISOmaniak
Nevedel som, ze Sala bola v tretej lige.
Bol v druhej. Vypadla do tretej a dalsi rok sa ledva udrzala v tretej.
 
Plesnik
2020-11-13 19:20:25
príspevok od: ISOmaniak
Mercedes bol aj v 1950 roku uzasne auto, ale s dnesnym sa urcite nemoze zrovnavat. Tak isto to je aj s fotografiou. Prepac ale tvrdit, ze Ps nie je treba.. na technike ani tak moc nezalezi ako na vedomostiach, aj Ps vedomostiach. Nie je top fotograf vo svete ktory nepouziva Ps.
Ja nie so ani z velmi velkej dialky top. Pouzivam od canonu dpp. Mne to na moje upravy a vyvolanie staci.
 
sharkyyy
2020-11-14 14:13:40
príspevok od: Plesnik
Takže techniku mám (mal) Canon 50D, 5DII, III, IV, 7D, 7DII L-kové objektívy od 17-40 po 500mkII, Artové Sigmy, nadreté a naštudované za 35 rokov mám, investoval som aj do kníh aj som ich preštudoval a vyskúšal doporučenia a nápady v nich. Ale nerobím v Lr a PS tak nemôžem mať dobré fotky. Používam iné softy, možno nie sú IN. Napriek tomu si o sebe myslím, že som len ( tu sa iné nedá zvoliť) stredne pokročilý. Fotilo sa Flexaretmi, potom rôzne ruské Zenit mašiny na kinofilm a neboli PC a žiadne Lr a PS a čuduj sa svete fotky boli úžasné. Pred 45 rokmi v tretej lige neboli profesionáli a ty si asi ešte nebol na svete, nie že by to niečo znamenalo. Ale v práci sa nerobili -))).
Nic v zlom, ale reci typu keby keby som mal.... tak urobim take iste zabery neobstoja. Vysledok je podstatný. Ked vidim tvoje fotky, tak si zďaleka nevyužil potenciál slovenskej prírody a najme svojej bohatej výbavy a prečítaných knižiek a hodin strávených v kryte... Ono face tie mini detaily, znalosť lokálnej fauny, spravne postupy pri sledovaní zveri odlíšia tuctove foto od nadpriemerných. Ale ano, mas pravdu- ak by som ta v rovnakom case posadil na miesto fotografa, ktorej tieto zabery nafotil tak stlačiť spúšť by si dokázal. Ale prave pri wildlife cesta, trpezlivosť a príprava je zaklad úspechu. Znalosť fotoaparátu, trackovanie vtacika v lete, nastavit dostatočne krátky cas vie uz kazdy...
 
Plesnik
2020-11-14 16:02:58
príspevok od: sharkyyy
Nic v zlom, ale reci typu keby keby som mal.... tak urobim take iste zabery neobstoja. Vysledok je podstatný. Ked vidim tvoje fotky, tak si zďaleka nevyužil potenciál slovenskej prírody a najme svojej bohatej výbavy a prečítaných knižiek a hodin strávených v kryte... Ono face tie mini detaily, znalosť lokálnej fauny, spravne postupy pri sledovaní zveri odlíšia tuctove foto od nadpriemerných. Ale ano, mas pravdu- ak by som ta v rovnakom case posadil na miesto fotografa, ktorej tieto zabery nafotil tak stlačiť spúšť by si dokázal. Ale prave pri wildlife cesta, trpezlivosť a príprava je zaklad úspechu. Znalosť fotoaparátu, trackovanie vtacika v lete, nastavit dostatočne krátky cas vie uz kazdy...
Mas uplnu pravdu. Keby si tam posadil aj uplneho lajka, nie len mna a seba, tak aj ten by vedel cvakat a v tisicoch fotiek by bolo za danych podmienok zrejme par nadpriemernych. Nikde som o sebe nepisal, ze som vyuzil potencial nasej prirody, mojej vybavy, odbornej literatury ..... Ak si precitas celu konverzaciu, tak zistis, ze o sebe pisem ako o mierne pokrocilom. Nikde nepisem, ze moje fotky su nadpriemerne. Pisal som, ze fotovybavu mam, mam fotostan a maskovanie, sedel som v pevnom kryte, mam literaturu, ktoru som prestudoval. Ze fotenie mam ako volnocasoveho konicka. Ale nic viac. Podstatou podla mna bolo, ze nie kazdy bezny fotograf si to moze dovolit cestovat po svete fotit pre nas exotiku.
 
ISOmaniak
2020-11-14 16:27:38
príspevok od: Plesnik
Mas uplnu pravdu. Keby si tam posadil aj uplneho lajka, nie len mna a seba, tak aj ten by vedel cvakat a v tisicoch fotiek by bolo za danych podmienok zrejme par nadpriemernych. Nikde som o sebe nepisal, ze som vyuzil potencial nasej prirody, mojej vybavy, odbornej literatury ..... Ak si precitas celu konverzaciu, tak zistis, ze o sebe pisem ako o mierne pokrocilom. Nikde nepisem, ze moje fotky su nadpriemerne. Pisal som, ze fotovybavu mam, mam fotostan a maskovanie, sedel som v pevnom kryte, mam literaturu, ktoru som prestudoval. Ze fotenie mam ako volnocasoveho konicka. Ale nic viac. Podstatou podla mna bolo, ze nie kazdy bezny fotograf si to moze dovolit cestovat po svete fotit pre nas exotiku.
To si zle napisal, ze kazdy bezny fotograf si nemoze dovolit cestovat po svete a v tom je ta pointa. Spickove fotografie urcite nemoze robit kazdy bezny fotograf, take fotografie moze robit iba fotograf telom i dusou ktory si za tym ide, obetuje toho ovela viac ako kazdy bezny fotograf.
 
ISOmaniak
2020-11-14 16:55:43
príspevok od: Plesnik
Mas uplnu pravdu. Keby si tam posadil aj uplneho lajka, nie len mna a seba, tak aj ten by vedel cvakat a v tisicoch fotiek by bolo za danych podmienok zrejme par nadpriemernych. Nikde som o sebe nepisal, ze som vyuzil potencial nasej prirody, mojej vybavy, odbornej literatury ..... Ak si precitas celu konverzaciu, tak zistis, ze o sebe pisem ako o mierne pokrocilom. Nikde nepisem, ze moje fotky su nadpriemerne. Pisal som, ze fotovybavu mam, mam fotostan a maskovanie, sedel som v pevnom kryte, mam literaturu, ktoru som prestudoval. Ze fotenie mam ako volnocasoveho konicka. Ale nic viac. Podstatou podla mna bolo, ze nie kazdy bezny fotograf si to moze dovolit cestovat po svete fotit pre nas exotiku.
A vyjadrim sa aj ja k tvojim fotografiam, mas tam aj par dobrych fotografii ale chyba ti ta snaha to videnie. Na to ako dlho si fotografoval fotis stale rovnako, ziadne zdokonalovanie sa progress. Preto aj keby si isiel na safari so spickovou technikou, spickovu fotografiu nespravis.
 
Plesnik
2020-11-14 17:10:19
príspevok od: ISOmaniak
To si zle napisal, ze kazdy bezny fotograf si nemoze dovolit cestovat po svete a v tom je ta pointa. Spickove fotografie urcite nemoze robit kazdy bezny fotograf, take fotografie moze robit iba fotograf telom i dusou ktory si za tym ide, obetuje toho ovela viac ako kazdy bezny fotograf.
Musím sa priznať ale nerozumiem prvej vete. Teda negácia mojej vety, ak som to podľa teba zle napísal, by mala byť že každý bežný fotograf si môže dovoliť cestovať po svete. To je podľa mňa hlúposť. Špičkové fotografie neurobí nie len ten čo do toho a pre to nedá všetko potrebné a dostupné ale ani každý profesionál, teda aby nebolo omylu taký, ktorý sa živí fotením. Špičkové fotky urobí len špičkový fotograf a nemusí byť profesionál. Napadá mi veta Stalina. Jedného génia nahradím 30-timi inžiniermi. A výsledok je známy.
 
ISOmaniak
2020-11-14 17:17:40
príspevok od: Plesnik
Musím sa priznať ale nerozumiem prvej vete. Teda negácia mojej vety, ak som to podľa teba zle napísal, by mala byť že každý bežný fotograf si môže dovoliť cestovať po svete. To je podľa mňa hlúposť. Špičkové fotografie neurobí nie len ten čo do toho a pre to nedá všetko potrebné a dostupné ale ani každý profesionál, teda aby nebolo omylu taký, ktorý sa živí fotením. Špičkové fotky urobí len špičkový fotograf a nemusí byť profesionál. Napadá mi veta Stalina. Jedného génia nahradím 30-timi inžiniermi. A výsledok je známy.
Asi som to ja zle napisal lebo tiez tomu nerozumiem. Kazdy fotograf ktory ma tisice followerov na instagrame je profesional lebo ho plati instagram, tych followerov tam nema pre nic za nic.
A co sa Stalina tyka ten vysledok je naozaj znamy, staci sa tam ist pozriet.
 
Plesnik
2020-11-14 17:47:15
príspevok od: ISOmaniak
A vyjadrim sa aj ja k tvojim fotografiam, mas tam aj par dobrych fotografii ale chyba ti ta snaha to videnie. Na to ako dlho si fotografoval fotis stale rovnako, ziadne zdokonalovanie sa progress. Preto aj keby si isiel na safari so spickovou technikou, spickovu fotografiu nespravis.
Je to pravdepodobné. Ani sa tam nehrniem-)). Po prve nemám na to a po druhé nie som taký fanaticky zanietený, že by som pre to všetko urobil. Životné priority boli doteraz úplne iné - rodina a investovanie do vzdelania detí.
 
ISOmaniak
2020-11-14 18:06:39
príspevok od: Plesnik
Je to pravdepodobné. Ani sa tam nehrniem-)). Po prve nemám na to a po druhé nie som taký fanaticky zanietený, že by som pre to všetko urobil. Životné priority boli doteraz úplne iné - rodina a investovanie do vzdelania detí.
Vidis, urcite si dobry tatko.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia