Narodil sa v Bratislave v r.1961, strednú školu umeleckého priemyslu, odbor priemyselná fotografia, ukončil v roku 1980. Vysokú školu mu nahradila práca v STV. V r. 1985 bol prijatý za člena SFVU, a od roku 1990 začal pracovať ako fotograf na "voľnej nohe". Zúčastňoval sa všetkých spoločných výstavách SFVU, prvú autorskú výstavu mal v Galérii mladých /dnes Michalský dvor/.
Postupom času sa jeho portfólio rozrástlo o množstvo vystav a súťaží. Spolupracoval aj na realizáciách výstav M. Dohnányho a V. Malíka v Bratislave a v Trenčíne.
Začiatkom milénia navštívil Japonsko, Afriku a ruský Altaj. Jeho fotografie sú dnes v súkromných zbierkach v Európe, Rusku a USA.
Peter Bagi je členom Asociácie profesionálnych fotografov SR (APFSR).
Peter Bagi o svojej ceste k súčasnej tvorbe:
Nie je to maľba a ani grafika, ale fotografia, ktorá ma priviedla na túto cestu. Začalo to asi zistením, že môj starý otec Miloš Dohnány bol významným amatérskym fotografom, a pravdepodobne ma to akosi podvedome ovplyvnilo. Až dnes pozorujem, že mame niektoré rysy spoločné. Napríklad sa snažil robiť obrázky tak, ako by to nikto iný nerobil. Fotografia, tak ako aj iné výtvarné disciplíny, má množstvo podôb a možností. Ja som mal za tie roky vo svete fotografie možnosť prejsť všeličím. Práca v Slovenskej televízii v osemdesiatych rokoch vyžadovala zručnosť a kreativitu. Reportáž a technická fotografia bola na programe denne. Zároveň sme pripravovali fotografie spracovávané rôznymi technikami, ktoré hrali v reláciách ako rekvizity, dekorácie alebo kulisy. Toto obdobie mi dalo veľa pozitívnych skúseností, ktoré sa snažím využívať aj dnes.
V súčasnosti pracujem v slobodnom povolaní. K dispozícii mám ateliér aj so zázemím, tak nie je žiadny problém pracovať na portrétoch, na produktových fotografiách, móde či reprodukcii. Pri dnešnej kvalite a flexibilite digitálnej techniky radšej pracujem s ňou, ale stále je tu možnosť robiť aj na klasické materiály. Samozrejmosťou je počítačové spracovanie fotografii. Toto využívam hlavne pri svojej voľnej tvorbe, čo mi pomáha pri montážach z viacerých obrázkov. To by pri klasickej fotomontáži v tmavej komore bolo časovo veľmi náročné a niekedy dokonca nemožné.
V súčasnosti mám rozpracované viaceré projekty voľnej tvorby a jeden z nich je prakticky nekonečný, fauna a flóra. K viacerým témam sa stále vraciam. Dá sa povedať, že každá môže predstavovať prácu na celý život.