Hore

Fujifilm akcia Black Friday

Od 25.11. prebieha u Fujifilm produktov akcia Black Friday, konkrétne ide o navýšenie cashback zliav na dvojnásobok. 

Dvojnásobný cashback sa týka len vybraných fotoaparátov a setov (X-T3, X-T30, X-Pro2).

Aby sa podporili aj objektívy, prinášajú na ne tiež akciu s dvojnásobnou úsporou. Keďže to však nejde urobiť formou cashbacku, bude to u objektívov riešené kombináciou cashbacku + okamžitej zľavy:

  • Cashback zákazník získa od agentúry po zaregistrovaní svojho nákupu. Registrácia a všetko okolo toho prebieha cez stránku https://fujifilm-connect.com/sk/.
  • Okamžitú zľavu získa u predajcu priamo odpočítaním z MOC, výška zľavy je rovnaká ako hhodnota CB.  Okamžitá zľava má však obmedzenú platnosť - iba v období 25.11.2019 - 8.12.2019, po tomto období zákazník už môže využiť len cashback na objektív.

Na fotoaparáty a sety platí hodnota Cashbacku po celé obdobie od 25.11.2019 do 5.1.2020.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
marcus_labeo
2019-11-27 12:47:22
Malý príklad: kúpim u autorizovaného predajcu X-T30 za 890 eur, absolvujem procedúru s registráciou, dokladovaním a čakaním na peniaze a po cashbacku ma to vyjde 730 eur.
Alebo kúpim na EGC rovno za 610 €. Hmmm, to je dilema.
 
Scout
2019-11-27 14:17:31
príspevok od: marcus_labeo
Malý príklad: kúpim u autorizovaného predajcu X-T30 za 890 eur, absolvujem procedúru s registráciou, dokladovaním a čakaním na peniaze a po cashbacku ma to vyjde 730 eur.
Alebo kúpim na EGC rovno za 610 €. Hmmm, to je dilema.
Na druhú stranu, keď to človek vie kúpiť bez DPH + cashback, tak je na veľmi zaujímavej cene. A má v tom 2 roky záruku.

Bohužiaľ nepatrím k tým čo to takto majú možnosť kúpiť
 
marcus_labeo
2019-11-27 14:35:37
príspevok od: Scout
Na druhú stranu, keď to človek vie kúpiť bez DPH + cashback, tak je na veľmi zaujímavej cene. A má v tom 2 roky záruku.

Bohužiaľ nepatrím k tým čo to takto majú možnosť kúpiť
Ono niekedy to samozrejme môže vyjsť lacnejšie, ale odkedy to sledujem, ešte som taký cashback nevidel.
Hlavne je dôležité, kto sú tí autorizovaní predajcovia (to v článku nie je a nenašiel som to ani na webe Fuji) a teda z akej ceny sa ten cashback odpočítava. Lebo napr. Prolaika je určite autorizovaný predajca, len tam je X-T30 za 949 eur, čiže s cashbackom 789 eur, čo je absolútne nezaujímavé. Ale je napr. digital24, kde je tento foťák za 829 eur, tam by to už bolo zaujímavé (konečná cena 669 eur), ale obávam sa, že ten obchod nie je autorizovaný predajca.
 
francesco
2019-11-27 14:37:20
príspevok od: Scout
Na druhú stranu, keď to človek vie kúpiť bez DPH + cashback, tak je na veľmi zaujímavej cene. A má v tom 2 roky záruku.

Bohužiaľ nepatrím k tým čo to takto majú možnosť kúpiť
Presne tak, tazko porovnavat sedy dovoz s obchodnikmi, pre ktorých platia danove zakony.
 
Scout
2019-11-27 14:40:12
príspevok od: marcus_labeo
Ono niekedy to samozrejme môže vyjsť lacnejšie, ale odkedy to sledujem, ešte som taký cashback nevidel.
Hlavne je dôležité, kto sú tí autorizovaní predajcovia (to v článku nie je a nenašiel som to ani na webe Fuji) a teda z akej ceny sa ten cashback odpočítava. Lebo napr. Prolaika je určite autorizovaný predajca, len tam je X-T30 za 949 eur, čiže s cashbackom 789 eur, čo je absolútne nezaujímavé. Ale je napr. digital24, kde je tento foťák za 829 eur, tam by to už bolo zaujímavé (konečná cena 669 eur), ale obávam sa, že ten obchod nie je autorizovaný predajca.
No to je vec druhá, že z akej ceny človek vychádza. Ale ja sám som už z eglobalu nakupoval a bez problému, takže radšej ako sa s niekým dohadovať, aby to zobral na seba a neplatil DPH, to kúpim tam.
 
DenisBede
2019-11-27 15:03:07
príspevok od: marcus_labeo
Ono niekedy to samozrejme môže vyjsť lacnejšie, ale odkedy to sledujem, ešte som taký cashback nevidel.
Hlavne je dôležité, kto sú tí autorizovaní predajcovia (to v článku nie je a nenašiel som to ani na webe Fuji) a teda z akej ceny sa ten cashback odpočítava. Lebo napr. Prolaika je určite autorizovaný predajca, len tam je X-T30 za 949 eur, čiže s cashbackom 789 eur, čo je absolútne nezaujímavé. Ale je napr. digital24, kde je tento foťák za 829 eur, tam by to už bolo zaujímavé (konečná cena 669 eur), ale obávam sa, že ten obchod nie je autorizovaný predajca.
Z vlastnej skúsenosti viem, že autorizovaní sú len tí, čo ponúkajú za najvyššiu cenu, kto ponúka o dosť lacnejšie tak ten väčšinou nakupuje z grey marketu a u nás následne predáva...
 
Paladin25
2019-11-27 18:27:00
príspevok od: Scout
Na druhú stranu, keď to človek vie kúpiť bez DPH + cashback, tak je na veľmi zaujímavej cene. A má v tom 2 roky záruku.

Bohužiaľ nepatrím k tým čo to takto majú možnosť kúpiť
ked kupujes na firmu je zaruka vacsinou len rok
 
seifi
2019-11-27 19:29:52
príspevok od: marcus_labeo
Malý príklad: kúpim u autorizovaného predajcu X-T30 za 890 eur, absolvujem procedúru s registráciou, dokladovaním a čakaním na peniaze a po cashbacku ma to vyjde 730 eur.
Alebo kúpim na EGC rovno za 610 €. Hmmm, to je dilema.
iný príklad ... čo to stojí na tom EGC pre porovnanie ? ... 6D Mark II ťa dnes vyjde na SK s 2-ročnou zárukou na 969,- € ; bez stresu a otázok typu či a ako
 
Hakuna Matata
2019-11-27 19:40:52
príspevok od: Paladin25
ked kupujes na firmu je zaruka vacsinou len rok
Som posledný, kto chce robiť reklamu Prolaike alebo iným kamenným predajniam, ale teda nepamätám si, že pri nákupe fototechniky na podnikateľské účely (nie "akože", ale naozaj na podnikateľské účely) by som dostal záruku iba 12 mesiacov.

Po druhé: žasnem nad všetkými, ktorých jediná mantra je kúpiť čo najlacnejšie a keď sa vyskytne prvý problém, tak sa klepú, či to cez eshop vôbec dorazí opravené alebo ani nie.

Po tretie: ak budeme všetci nakupovať cez eshopy a kamenné predajne zaniknú, tak by ma zaujímalo, kde by som si mohol ísť pozrieť a chytiť do rúk stroj, ktorý uvažujem kúpiť. Napríklad porovnať telá stredného formátu, čím sa dostávam k štvrtému bodu

Po štvrté: kde je cashback na stredný formát od Fuji?

- - -

Ja nemám nič proti eshopom, ebayom, amazonom a pod. Dokážem tam kúpiť doplnky, o ktorých slovenské kamenné predajne ani nechyrujú. Lenže musím ich nakupovať ako fyzická osoba, pretože po pekle, ktoré som zažil na colnici pri balíčku z US e-shopu si nemôžem dovoliť nakupovať na firmu, aj keď produkt obstaráva firma nie ja ako zamestnanec firmy.
 
andreewp
2019-11-27 22:52:46
Tak na druhej strane, niektore eshopy ponukaju v pohode vratenie do x dni, takze mozes vyskusat

Osobne som akciu vyuzil, co mi pride skoda, je ze na Slovensku napriklad x-t20 s 18-55 ponukaju za 1000e a v CR som nakupil za 780 vratene prevodu na e z czk. S cashbackom vysledna cena 680e +-. Taktiez napriklad v CR je partnerom napriklad Al** a tu nie. Ked som sa na to pytal na Facebooku, tak mi zmazali akurat tak komentar...
 
francesco
2019-11-27 23:05:22
príspevok od: Paladin25
ked kupujes na firmu je zaruka vacsinou len rok
Nezmysel, 2 roky. Na fototechniku urcite.
 
krispin.pucinko
2019-11-27 23:36:41
príspevok od: andreewp
Tak na druhej strane, niektore eshopy ponukaju v pohode vratenie do x dni, takze mozes vyskusat

Osobne som akciu vyuzil, co mi pride skoda, je ze na Slovensku napriklad x-t20 s 18-55 ponukaju za 1000e a v CR som nakupil za 780 vratene prevodu na e z czk. S cashbackom vysledna cena 680e +-. Taktiez napriklad v CR je partnerom napriklad Al** a tu nie. Ked som sa na to pytal na Facebooku, tak mi zmazali akurat tak komentar...
kazdy eshop ti musi poskytnut moznost vyskusat a do 14 dni vratit tovar. to je zakon.
 
krispin.pucinko
2019-11-27 23:57:50
príspevok od: Hakuna Matata
Som posledný, kto chce robiť reklamu Prolaike alebo iným kamenným predajniam, ale teda nepamätám si, že pri nákupe fototechniky na podnikateľské účely (nie "akože", ale naozaj na podnikateľské účely) by som dostal záruku iba 12 mesiacov.

Po druhé: žasnem nad všetkými, ktorých jediná mantra je kúpiť čo najlacnejšie a keď sa vyskytne prvý problém, tak sa klepú, či to cez eshop vôbec dorazí opravené alebo ani nie.

Po tretie: ak budeme všetci nakupovať cez eshopy a kamenné predajne zaniknú, tak by ma zaujímalo, kde by som si mohol ísť pozrieť a chytiť do rúk stroj, ktorý uvažujem kúpiť. Napríklad porovnať telá stredného formátu, čím sa dostávam k štvrtému bodu

Po štvrté: kde je cashback na stredný formát od Fuji?

- - -

Ja nemám nič proti eshopom, ebayom, amazonom a pod. Dokážem tam kúpiť doplnky, o ktorých slovenské kamenné predajne ani nechyrujú. Lenže musím ich nakupovať ako fyzická osoba, pretože po pekle, ktoré som zažil na colnici pri balíčku z US e-shopu si nemôžem dovoliť nakupovať na firmu, aj keď produkt obstaráva firma nie ja ako zamestnanec firmy.
kamenne predajne uz vyhynuli. je ich tu len malo a aj tie su sutredene iba v tych najvacsiich mestach. ak aj najdes v nejakom mensom meste ( rozumej nie bratislava) predajnu fototechnicky tak je velmi pravdepodobne, ze prave ten tvoj vyhliadnuty kusok, objektiv, fotak, stativ, batoh nemaju vo vyklade. preco? pretoze ziadna z mensich predajni si nemoze dovolit mat tolko penazi vylozenych vo vyklade. bavime o desiatkach az stovkach tisic eur ak chces pokryt aspon jeden kus z kazdeho modelu kazdej znacky na porovnavanie. moze si to dovolit tak prollaika.
eshopy su jedina cesta pre 80% obyvatelov slovenska.
 
calimero
2019-11-28 01:03:50
príspevok od: francesco
Nezmysel, 2 roky. Na fototechniku urcite.
Nezmysel, keď nakupuješ na firmu, občiansky zákonník neplatí. Je to na dohode medzi kupujúcim a predávajúcim. Napr. Alza dáva pri nákupe na IČO záruku 12 mesiacov. To isté platí na právo odstúpenia od zmluvy do 14 dní. Zo zákona na to majú nárok len fyzické osoby nepodnikatelia.
 
calimero
2019-11-28 01:04:57
príspevok od: francesco
Nezmysel, 2 roky. Na fototechniku urcite.
Nezmysel, keď nakupuješ na firmu, občiansky zákonník neplatí. Je to na dohode medzi kupujúcim a predávajúcim. Napr. Alza dáva pri nákupe na IČO záruku 12 mesiacov. To isté platí na právo odstúpenia od zmluvy do 14 dní. Zo zákona na to majú nárok len fyzické osoby nepodnikatelia.
 
marcus_labeo
2019-11-28 08:27:26
príspevok od: seifi
iný príklad ... čo to stojí na tom EGC pre porovnanie ? ... 6D Mark II ťa dnes vyjde na SK s 2-ročnou zárukou na 969,- € ; bez stresu a otázok typu či a ako
Samozrejme výhodnosť nie je rovnaká pre všetky značky, Canon nesledujem (notabene nie 6D II, ktorý bol starý už v dobe predstavenia), ale nie všetko je na EGC lacnejšie. Ale pri tom Fuji to mám odsledované dlhodobo a tie ceny sú proste dramaticky nižšie, v stovkách eur.
A osobne si myslím, že európska 2-ročná záruka sa dosť preceňuje, ešte sa mi nestalo, že by sa mi nová fototechnika pokazila v záruke. Naopak skúsenosti s reklamáciou na Slovensku sú také, že predajca sa bude vykrúcať, hodí vinu na teba, že je to dôsledok nesprávneho používania či pádu (a častokrát je to aj pravda, najčastejšie foťák poškodíš pádom a pod.). To už má oveľa väčší význam 14 dňová lehota na vrátenie tovaru bez dôvodu, pretože oveľa častejšie sa ti stane to, že ti vec nesadne, nepáči sa ti ovládanie foťáku, ostrosť objektívu a pod. Toto je oveľa väčší prínos ako 2-ročná záruka.
 
Hakuna Matata
2019-11-28 08:27:47
príspevok od: krispin.pucinko
kamenne predajne uz vyhynuli. je ich tu len malo a aj tie su sutredene iba v tych najvacsiich mestach. ak aj najdes v nejakom mensom meste ( rozumej nie bratislava) predajnu fototechnicky tak je velmi pravdepodobne, ze prave ten tvoj vyhliadnuty kusok, objektiv, fotak, stativ, batoh nemaju vo vyklade. preco? pretoze ziadna z mensich predajni si nemoze dovolit mat tolko penazi vylozenych vo vyklade. bavime o desiatkach az stovkach tisic eur ak chces pokryt aspon jeden kus z kazdeho modelu kazdej znacky na porovnavanie. moze si to dovolit tak prollaika.
eshopy su jedina cesta pre 80% obyvatelov slovenska.
súhlasím, ale ja netvrdím, že kamenná predajňa s veľkým rozsahom vystavených produktov by mala byť okresnom meste Veľký Krtíš alebo Púchov. Keď spomínaš batohy a brašne, tak ani v prolaike nemajú bohvieaký výber a orientujú sa na lowendové, maximálne mainstreamové značky.
Samozrejme, že to záleží od kúpyschopnosti obyvateľov regiónu. Ani predajňa Mercedesu nie je v Prievidzi, čo je veľké okresné mesto. To neznamená, že kamenné predajne vyhynuli.
Pozri sa ako dopadla bratislavská predajňa Megafoto. Z kameňa do polokameňa, z polokameňa do eshopu a z eshopu do ničoho. A prečo? Lebo môj argument č. 2 v predošlom príspevku a zároveň súhlasím, že takto to cca. tým 80% obyvateľom Slovenska, ktoré uvádzaš, vyhovuje.
 
marcus_labeo
2019-11-28 08:32:37
príspevok od: calimero
Nezmysel, keď nakupuješ na firmu, občiansky zákonník neplatí. Je to na dohode medzi kupujúcim a predávajúcim. Napr. Alza dáva pri nákupe na IČO záruku 12 mesiacov. To isté platí na právo odstúpenia od zmluvy do 14 dní. Zo zákona na to majú nárok len fyzické osoby nepodnikatelia.
Presne tak. Len by som upresnil, že táto ochrana sa vzťahuje na spotrebiteľa, teda fyzickú osobu, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. To je dobré si uvedomiť, keď niečo kupujem z webu a mám pokušenie "hodiť si to na IČ0" a dať do výdavkov.
 
slavik74
2019-11-28 08:34:13
príspevok od: calimero
Nezmysel, keď nakupuješ na firmu, občiansky zákonník neplatí. Je to na dohode medzi kupujúcim a predávajúcim. Napr. Alza dáva pri nákupe na IČO záruku 12 mesiacov. To isté platí na právo odstúpenia od zmluvy do 14 dní. Zo zákona na to majú nárok len fyzické osoby nepodnikatelia.
Je to presne tak ako pises. Ale zaruka sa da obist ak mas v predmete podnikania aj nakup-predaj tovaru. Urobis fiktivnu fakturu, predas akoze zakaznikovi a od toho datumu je 12 alebo 24 mesiacov zaruka (podla toho ci je zakaznik podnikatel alebo FO). Ono to totiz neplati tak, ze musis tovar predat za nejaky cas a kde je este zakaznikovych 12/24 mesiacov? Ak ale nemas nakup-predaj tak sa to takto neda.
 
marcus_labeo
2019-11-28 08:40:00
príspevok od: Hakuna Matata
Som posledný, kto chce robiť reklamu Prolaike alebo iným kamenným predajniam, ale teda nepamätám si, že pri nákupe fototechniky na podnikateľské účely (nie "akože", ale naozaj na podnikateľské účely) by som dostal záruku iba 12 mesiacov.

Po druhé: žasnem nad všetkými, ktorých jediná mantra je kúpiť čo najlacnejšie a keď sa vyskytne prvý problém, tak sa klepú, či to cez eshop vôbec dorazí opravené alebo ani nie.

Po tretie: ak budeme všetci nakupovať cez eshopy a kamenné predajne zaniknú, tak by ma zaujímalo, kde by som si mohol ísť pozrieť a chytiť do rúk stroj, ktorý uvažujem kúpiť. Napríklad porovnať telá stredného formátu, čím sa dostávam k štvrtému bodu

Po štvrté: kde je cashback na stredný formát od Fuji?

- - -

Ja nemám nič proti eshopom, ebayom, amazonom a pod. Dokážem tam kúpiť doplnky, o ktorých slovenské kamenné predajne ani nechyrujú. Lenže musím ich nakupovať ako fyzická osoba, pretože po pekle, ktoré som zažil na colnici pri balíčku z US e-shopu si nemôžem dovoliť nakupovať na firmu, aj keď produkt obstaráva firma nie ja ako zamestnanec firmy.
Ale kamenné predajne fototechniky už fakticky zanikli, resp. existujú v Bratislave, ale inde na Slovensku nie. Aj v krajskom meste máš možno nejaký obchod, kde máš základné druhy Canonov a Nikonov (aj to len tie bežné, hlavne lacnejšie modely typu D3xxx a D5xxx), ale skús si vypýtať Fuji či nebodaj Pentax, ako na teba budú pozerať. Ja som každý jeden foťák kupoval cez net aj z dôvodu, že moje kupované modely nikto v širokom okolí v obchode nemal, takže žiadne chytenie do rúk neprichádzalo do úvahy. A situácia sa len zhoršuje.
Takže samozrejme kúpa z webu má svoje nevýhody, ale niekedy to nie je voľba, ale nevyhnutnosť.
 
fatality
2019-11-28 10:30:33
príspevok od: marcus_labeo
Ale kamenné predajne fototechniky už fakticky zanikli, resp. existujú v Bratislave, ale inde na Slovensku nie. Aj v krajskom meste máš možno nejaký obchod, kde máš základné druhy Canonov a Nikonov (aj to len tie bežné, hlavne lacnejšie modely typu D3xxx a D5xxx), ale skús si vypýtať Fuji či nebodaj Pentax, ako na teba budú pozerať. Ja som každý jeden foťák kupoval cez net aj z dôvodu, že moje kupované modely nikto v širokom okolí v obchode nemal, takže žiadne chytenie do rúk neprichádzalo do úvahy. A situácia sa len zhoršuje.
Takže samozrejme kúpa z webu má svoje nevýhody, ale niekedy to nie je voľba, ale nevyhnutnosť.
ak by si chcel byt velmi velky hajzlik,tak si objednas zo slovenskeho eshopu,ohmatas,vratis do 14dni a nasledne objednas z eglobal,einfin.. ..
 
francesco
2019-11-28 11:39:02
príspevok od: calimero
Nezmysel, keď nakupuješ na firmu, občiansky zákonník neplatí. Je to na dohode medzi kupujúcim a predávajúcim. Napr. Alza dáva pri nákupe na IČO záruku 12 mesiacov. To isté platí na právo odstúpenia od zmluvy do 14 dní. Zo zákona na to majú nárok len fyzické osoby nepodnikatelia.
Tak sa ospravedlnujem, nasiel som aj vo fototechnike polozky kde davaju na ICO 12 mesiacov. Nie je to tak ako pises, ze v Alze je na ICO zaruka 12 mesiacov. Je tam kopec veci kde je zaruka 24 mesiacov, pri kazdom tovare je to uvedene ked si zaregistrovany na ICO.
 
marcus_labeo
2019-11-28 11:53:40
príspevok od: fatality
ak by si chcel byt velmi velky hajzlik,tak si objednas zo slovenskeho eshopu,ohmatas,vratis do 14dni a nasledne objednas z eglobal,einfin.. ..
Jj, ale to je z môjho pohľadu už za hranicou etiky, resp. je to už zneužívanie práva. Jedna vec je ušetriť nákupom v zahraničí, druhá vec je zneužívať systém. Ale to už je na morálke toho-ktorého súdruha.
 
mirosz
2019-11-28 12:47:51
príspevok od: fatality
ak by si chcel byt velmi velky hajzlik,tak si objednas zo slovenskeho eshopu,ohmatas,vratis do 14dni a nasledne objednas z eglobal,einfin.. ..
Teoreticky mozes nasledne objednat aj z toho isteho ej shopu, pretoze je dost mozne, ze ten fotak daju naspat do ponuky ako "vrateny tovar/otvoreny obal" so zlavou... Videl som to "nazivo" ked brat davnejsie objednal Sony RX 100 za 549evier, vyskusal, vratil, a po 2 tyzdnoch sa v ponuke toho ej shopu ukazal za 500...
 
fatality
2019-11-28 13:02:27
príspevok od: mirosz
Teoreticky mozes nasledne objednat aj z toho isteho ej shopu, pretoze je dost mozne, ze ten fotak daju naspat do ponuky ako "vrateny tovar/otvoreny obal" so zlavou... Videl som to "nazivo" ked brat davnejsie objednal Sony RX 100 za 549evier, vyskusal, vratil, a po 2 tyzdnoch sa v ponuke toho ej shopu ukazal za 500...
to som uviedol len ako teoreticky pripad total hajzlovstva,nechystam sa robit
ani jedno ani druhe
 
fatality
2019-11-28 13:03:03
príspevok od: marcus_labeo
Jj, ale to je z môjho pohľadu už za hranicou etiky, resp. je to už zneužívanie práva. Jedna vec je ušetriť nákupom v zahraničí, druhá vec je zneužívať systém. Ale to už je na morálke toho-ktorého súdruha.
jj..suhlas..to bol viacmenej vtip.. ..
 
mirosz
2019-11-28 13:07:49
príspevok od: fatality
to som uviedol len ako teoreticky pripad total hajzlovstva,nechystam sa robit
ani jedno ani druhe
Jasne, ani ja, ani brat to nespravil. Nakoniec kupil Panasonic, akurat ze z ineho jaj shopu
 
Paladin25
2019-11-28 15:58:59
príspevok od: francesco
Nezmysel, 2 roky. Na fototechniku urcite.
Neviem dlhšie som nekupoval a na firmu už vôbec... ale ked si čítaš obchodné podmienky väčšina sa tam riadi občianskym zákonníkom (2 roky záruka) a to už v prípade firmy nemôže byť aplikované
 
DenisBede
2019-11-28 16:51:44
príspevok od: andreewp
Tak na druhej strane, niektore eshopy ponukaju v pohode vratenie do x dni, takze mozes vyskusat

Osobne som akciu vyuzil, co mi pride skoda, je ze na Slovensku napriklad x-t20 s 18-55 ponukaju za 1000e a v CR som nakupil za 780 vratene prevodu na e z czk. S cashbackom vysledna cena 680e +-. Taktiez napriklad v CR je partnerom napriklad Al** a tu nie. Ked som sa na to pytal na Facebooku, tak mi zmazali akurat tak komentar...
To si mal asi len šťastie, lebo teraz som porovnával ceny a vychádza to na A***.cz +- rovnako ako na Pro*****...

V BA je kamenných predajní viac ale asi len 1 sa reálne oplatí navštíviť, pretože majú široký sortiment a umožňujú vyskúšať, pochytať. Ostatné sú dobré asi len na vyzdvihnutie tovaru...
Ono pochytanie je aj tak na nič, keď si ho nemôžeš poriadne vyskúšať. Mám pocit, že dnes ľudia skôr kúpia z grey marketu, vyskúšajú a keď nie sú spokojní, predajú za rovnakú cenu, čo keď si kupujúci porovná s MOC nového kúska s 24 mesačnou zárukou, tak stále ušetrí....
 
andreewp
2019-11-28 19:55:39
príspevok od: DenisBede
To si mal asi len šťastie, lebo teraz som porovnával ceny a vychádza to na A***.cz +- rovnako ako na Pro*****...

V BA je kamenných predajní viac ale asi len 1 sa reálne oplatí navštíviť, pretože majú široký sortiment a umožňujú vyskúšať, pochytať. Ostatné sú dobré asi len na vyzdvihnutie tovaru...
Ono pochytanie je aj tak na nič, keď si ho nemôžeš poriadne vyskúšať. Mám pocit, že dnes ľudia skôr kúpia z grey marketu, vyskúšajú a keď nie sú spokojní, predajú za rovnakú cenu, čo keď si kupujúci porovná s MOC nového kúska s 24 mesačnou zárukou, tak stále ušetrí....
Nebral som odtial lebo sa neda dorucit na Slovensko. Ale v 3 CZ obchodoch je za 680 s cashbackom. Dokonca lacnejsie ako na grey markete
 
krispin.pucinko
2019-11-29 11:53:33
príspevok od: marcus_labeo
Jj, ale to je z môjho pohľadu už za hranicou etiky, resp. je to už zneužívanie práva. Jedna vec je ušetriť nákupom v zahraničí, druhá vec je zneužívať systém. Ale to už je na morálke toho-ktorého súdruha.
zneuzivanie urcite nie. ten zakon je prave na to aby ludia mali moznost vyskusat veci pred kupou.je uplne jedno co je dovod na vratenie. ci nema ocakavanu kvalitu, alebo sa nepaci farba, alebo sa nepaci cena.
jedina pravnicka otazka je kde je rozdiel medzi vyskusanim a pouzitim.
 
marcus_labeo
2019-11-29 14:05:06
príspevok od: krispin.pucinko
zneuzivanie urcite nie. ten zakon je prave na to aby ludia mali moznost vyskusat veci pred kupou.je uplne jedno co je dovod na vratenie. ci nema ocakavanu kvalitu, alebo sa nepaci farba, alebo sa nepaci cena.
jedina pravnicka otazka je kde je rozdiel medzi vyskusanim a pouzitim.
Zneužívanie podľa mňa je, keď si to objednáš z toho slovenského eshopu s vedomím, že to odtiaľ vôbec nechceš kúpiť, ale len s úmyslom si to ohmatať a potom kúpiť z Číny lacnejšie.
 
krispin.pucinko
2019-11-29 18:44:10
príspevok od: marcus_labeo
Zneužívanie podľa mňa je, keď si to objednáš z toho slovenského eshopu s vedomím, že to odtiaľ vôbec nechceš kúpiť, ale len s úmyslom si to ohmatať a potom kúpiť z Číny lacnejšie.
aj do kamenneho obchodu si chodis ohmatat veci aj ked vies, ze si to nekupis alebo kupis v inej obhcodnej sieti, pripade cez internert. rovnaky ciel. ina forma. presne na toto je ten zakon.
 
JohnNewton
2019-12-01 12:19:32
Východoeurópska mentalita, chudák obchod , on je obeť Kupiš v Lidli, v pohode vrátiš, v Deichmanne vyreklamuješ, vedia aké šmejdy predávajú . A v USA pôjde 100 000 VW do šrotu, poľutujme výrobcu
 
sharkyyy
2019-12-02 07:51:42
príspevok od: JohnNewton
Východoeurópska mentalita, chudák obchod , on je obeť Kupiš v Lidli, v pohode vrátiš, v Deichmanne vyreklamuješ, vedia aké šmejdy predávajú . A v USA pôjde 100 000 VW do šrotu, poľutujme výrobcu
Ono sa to neda jednoznacne povedat. Dlhe obdobie som isiel tvrdo po cene. Vyrobcov sa netreba zastavat, treba ich kritizovat, pretoze od nich idu vacsinou spinavosti typu nekanibalizovanie si rad, planovane zastaravanie a schvalne vynechvanie funkcii, ktore by mali byt standardom pre spolocnost.
Na druhej strane, osobne, ak pridem do predajne- mozem si tam vsetko vyskusat, je ochotny predavac, citim sa tam prijemne a cenovy rozdiel je cca do 10-15% oproti najnizsej cene na nete, podporim obchod. Ono clovek si to uvedomi, az ked podnika a pracuje s ludmi.
 
MagickVamp
2019-12-02 08:48:03
príspevok od: sharkyyy
Ono sa to neda jednoznacne povedat. Dlhe obdobie som isiel tvrdo po cene. Vyrobcov sa netreba zastavat, treba ich kritizovat, pretoze od nich idu vacsinou spinavosti typu nekanibalizovanie si rad, planovane zastaravanie a schvalne vynechvanie funkcii, ktore by mali byt standardom pre spolocnost.
Na druhej strane, osobne, ak pridem do predajne- mozem si tam vsetko vyskusat, je ochotny predavac, citim sa tam prijemne a cenovy rozdiel je cca do 10-15% oproti najnizsej cene na nete, podporim obchod. Ono clovek si to uvedomi, az ked podnika a pracuje s ludmi.
ano...ked je to ako pises....naposledy som bol v kamennom obchode kupit sprostu fotobrasnu, prisiel som do obchodu, sam si to popozeral, potom sa asi dve minuty bavil s predajcom....a potom som si povedal, oki...vezmem to, som rad ze tu nejaky obchod s fototechnikou mame..ved 65 eur...na nete bude stat kolko 50? Potom ma tak prepadol pocit ze kolko krat som sa tak uz odrbal, tak som siel este pre istotu na net a cena 35eur vo faxcopy.....rozdiel v cene takmer 50%? Na kratko som sa pozrel na predajcu a zamyslel sa ako ma ten clovek moze vnimat ked takto preplatim, ci sa vobec sam nebude zo mna smiat ze zas sa nasiel dement co mi naletel, neschopny si objednat z netu.
 
fatality
2019-12-02 09:11:36
príspevok od: MagickVamp
ano...ked je to ako pises....naposledy som bol v kamennom obchode kupit sprostu fotobrasnu, prisiel som do obchodu, sam si to popozeral, potom sa asi dve minuty bavil s predajcom....a potom som si povedal, oki...vezmem to, som rad ze tu nejaky obchod s fototechnikou mame..ved 65 eur...na nete bude stat kolko 50? Potom ma tak prepadol pocit ze kolko krat som sa tak uz odrbal, tak som siel este pre istotu na net a cena 35eur vo faxcopy.....rozdiel v cene takmer 50%? Na kratko som sa pozrel na predajcu a zamyslel sa ako ma ten clovek moze vnimat ked takto preplatim, ci sa vobec sam nebude zo mna smiat ze zas sa nasiel dement co mi naletel, neschopny si objednat z netu.
a to si sa na to este pozrel optimisticky,zhora dole..zdola hore je to drahsie takmer 2x,alebo o 100% ..
 
MagickVamp
2019-12-02 09:47:14
príspevok od: fatality
a to si sa na to este pozrel optimisticky,zhora dole..zdola hore je to drahsie takmer 2x,alebo o 100% ..
ved toto ver ci nie ale chvilku som rozmyslal ci neuviest oba cisla pre neznalych matematiky.
 
fatality
2019-12-02 10:39:59
príspevok od: MagickVamp
ved toto ver ci nie ale chvilku som rozmyslal ci neuviest oba cisla pre neznalych matematiky.
heh..na jednej strane mi ich je trochu luto,stali sa z nich len "showroomy" techniky,pritom musia platit najom,predavacov..
na druhu stranu,internet pochoval a pochova mnohe oblasti ludskej cinnosti,vratane tejto,
ale vytvara ine..
a my sa budeme musiet zmierit s tym,ze si techniku ohmatame akurat tak na vystave alebo u kamarata.. ..
 
MagickVamp
2019-12-02 13:00:00
príspevok od: fatality
heh..na jednej strane mi ich je trochu luto,stali sa z nich len "showroomy" techniky,pritom musia platit najom,predavacov..
na druhu stranu,internet pochoval a pochova mnohe oblasti ludskej cinnosti,vratane tejto,
ale vytvara ine..
a my sa budeme musiet zmierit s tym,ze si techniku ohmatame akurat tak na vystave alebo u kamarata.. ..
By si mali dat poplatok 5 eur za ohmatanie a skusanie na predajni, pokial to nekupime.
 
JohnNewton
2019-12-02 13:25:11
príspevok od: MagickVamp
ano...ked je to ako pises....naposledy som bol v kamennom obchode kupit sprostu fotobrasnu, prisiel som do obchodu, sam si to popozeral, potom sa asi dve minuty bavil s predajcom....a potom som si povedal, oki...vezmem to, som rad ze tu nejaky obchod s fototechnikou mame..ved 65 eur...na nete bude stat kolko 50? Potom ma tak prepadol pocit ze kolko krat som sa tak uz odrbal, tak som siel este pre istotu na net a cena 35eur vo faxcopy.....rozdiel v cene takmer 50%? Na kratko som sa pozrel na predajcu a zamyslel sa ako ma ten clovek moze vnimat ked takto preplatim, ci sa vobec sam nebude zo mna smiat ze zas sa nasiel dement co mi naletel, neschopny si objednat z netu.
No a občas musíš byť pripravený na nejaký ten nezmysel, ktorý si musíš od "znalého predavača" vypočuť , niekedy to chce železnú trpezlivosť.
 
blahoslav J B Art
2019-12-02 13:34:14
cital som, ze v africkych fotopredajniach maju FUJI fotaky v akcii Biely Piatok
 
DenisBede
2019-12-02 16:47:04
príspevok od: sharkyyy
Ono sa to neda jednoznacne povedat. Dlhe obdobie som isiel tvrdo po cene. Vyrobcov sa netreba zastavat, treba ich kritizovat, pretoze od nich idu vacsinou spinavosti typu nekanibalizovanie si rad, planovane zastaravanie a schvalne vynechvanie funkcii, ktore by mali byt standardom pre spolocnost.
Na druhej strane, osobne, ak pridem do predajne- mozem si tam vsetko vyskusat, je ochotny predavac, citim sa tam prijemne a cenovy rozdiel je cca do 10-15% oproti najnizsej cene na nete, podporim obchod. Ono clovek si to uvedomi, az ked podnika a pracuje s ludmi.
To máš pravdu, ja tiež nie som zástancom lacných nákupov z neznámych e-shopov a uvedomujem si, že naším konzumným správaním spejeme aj s celou spoločnosťou rovno do pekla, ale keď prídeš do kamennej predajne kde je cena niekedy aj o viac ako 30% vyššia a počuješ čo predajca trepe slečne pred tebou, ktorá nemá páru o fotografovaní, len si za každú cenu chce kúpiť nejakú zrkadlovku tak sa radšej rovno otočíš a ideš domov objednať. Tiež by som radšej podporoval kamenne predajne u nás ale to by sa museli o zákazníka aj nejak starať a poskytovať mu lepšie zázemie...
 
blahoslav J B Art
2019-12-02 18:15:25
príspevok od: DenisBede
To máš pravdu, ja tiež nie som zástancom lacných nákupov z neznámych e-shopov a uvedomujem si, že naším konzumným správaním spejeme aj s celou spoločnosťou rovno do pekla, ale keď prídeš do kamennej predajne kde je cena niekedy aj o viac ako 30% vyššia a počuješ čo predajca trepe slečne pred tebou, ktorá nemá páru o fotografovaní, len si za každú cenu chce kúpiť nejakú zrkadlovku tak sa radšej rovno otočíš a ideš domov objednať. Tiež by som radšej podporoval kamenne predajne u nás ale to by sa museli o zákazníka aj nejak starať a poskytovať mu lepšie zázemie...
tazko vycitat nejakemu predavacovi, ze nevie o nejakom vyrobku vsetko ... tu na stranke su len fotografi a fototechnika a aj tak pod clankami najdes kopec protichodnych alebo zavadzajucich nazorov
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované