Hore

Fujifilm predstavuje nové superzoomy

Novinky S-série

 

Spoločnosť Fujifilm si dovoľuje predstaviť 5 nových modely superzoom fotoaparátov ktoré na jar 2011 rozšíria rady S-série. Táto séria aparátov je veľmi populárna najmä vďaka jednoduchému používaniu, kompaktným rozmerom, veľkým možnostiam a impozantným objektívom Fujinon s optickým zoomom 18x, 24x alebo 30x.

Hlavným rozdielom medzi nimi je rozsah objektívu a LCD

 

S2950 18x (28 - 504 mm) 3,0 "LCD (230.000 bodov)
S4000 30x (24 - 720 mm) 3,0 "LCD (460.000 bodov)
S3400 28x (24 - 672 mm) 3,0 "LCD (460.000 bodov)
S3300 26x (24 - 624 mm) 3,0 "LCD (230.000 bodov)
S3200 24x (24 - 576 mm) 3,0 "LCD (230.000 bodov)

 

Pri nových modeloch sa venovala pozornosť každému detailu a aj preto je ovládanie zoomu hneď vedľa spúšte. Objektív pri S4000 dokáže rýchlo prejsť z jednej krajnej polohy do druhej ale aj napriek tomu má 45 krokov aby ste si vedeli presne nastaviť potrebné priblíženie. Všetky nové modely používajú optiku Fujinon čo je zárukou kvality.

 

Duálna stabilizácia obrazu

Aj pri najdlhšej polohe zoomu alebo v najnáročnejších svetelných podmienkach dokážu tieto nové fotoaparáty zachytiť ostré zábery. S mechanicky stabilizovaným 14 megapixelovým snímačom, vysokou ISO citlivosťou a Duálnou stabilizáciou obrazu sa redukuje vplyv chvenia aparátu a neostrých záberov.

 

Fujifilm FinePix S4000

 

Panoramatické zábery

Vytvorte si vlastné panoramatické fotografie ľahko a jednoducho. Stačí nastaviť Panorama režim a aparát Vás povedie. Urobte 3 zábery a tie sa zložia do panoramatického záberu. Preloženie záberov sa zabezpečí automaticky, spúšť sa stlačí hneď ako sa obrazy prelnú.

 

Natáčajte HD filmy

Všetky fotoaparáty série S dokážu zachytiť Full HD fotografie a video v HD 720p (30 záberov/sek.). Potom si ich môžete prehrávať aj na HD TV. Fotoaparáty sú vybavené mini HDMI portom, takže na prepojenie budete potrebovať len HDMI kábel *

*mini HDMI kábel (nie je súčasťou balenia)

 

Fujifilm FinePix S4000

 

Rozpoznávanie tvárí

Ak po odfotení priradíte osobám na zábere mená, pri ďalších záberoch na ktorých sa budú nachádzať ich aparát automaticky identifikuje. Táto funkcia dokáže v budúcnosti pomôcť ak budete chcieť rýchlo vyhľadať zábery na ktorých sa daná osoba vyskytuje.

 

Hlavné črty S-série:

  • 14MPix CCD
  • 24 resp. 28 mm širokouhlý objektív Fujinon
  • Duálna stabilizácia obrazu
  • 3,0" LCD displej
  • EVF (200.000 bodov)
  • Full HD fotografie a HD video 720p (30 fps)
  • Mini HDMI port
  • Max. ISO 6400
  • Jednoduché nahrávanie na Facebook a YouTube
  • Detekcia tváre s detekciou úsmevu a žmurknutia
  • Technológia rozpoznávania tváre
  • SR Auto (automatické rozpoznanie scény)
  • Manuálne režimy a funkcie
  • Tracking AF
  • Panorama režim
  • Inteligentný blesk
  • Inteligentné vyhľadávanie a Asistent fotoknihy
  • Napájanie 4 x AA batérie

 

 

FinePix HS20 EXR – teraz ešte lepší

 

Cenami ovenčený model FinePix HS10 sa dočkal konečne svojho nástupcu. Novinka FinePix HS20 by sa mala začať ponúkať na jar 2011 a aj tento aparát je určený pre fotografov ktorí vyžadujú vlastnosti a kvalitu obrazu zrkadloviek, ale bez toho aby boli nútení nosiť so sebou brašňu plnú objektívov a investovať nemalé financie.

 

HS20 využíva úplne nový EXR snímač CMOS s rozlíšením 16 mil. pixelov, overený Fujinon objektív s 30x opt. zoomom, vysokorýchlostné sériové snímanie a vylepšené užívateľské rozhranie.

 

 

Spojenie EXR s BSI CMOS.

Krásne fotografie a rýchle reakcie, to je hlavný zámer prečo sme spojili výhody technológií EXR a CMOS:

 

Vysoká citlivosť

U bežných snímačov musí svetlo najprv dopadnúť na vodivú vrstvu než dosiahne fotodiódy. Tým sa znižuje množstvo svetla dopadajúceho na snímač. Pri BSI snímači, sú vodivé vrstvy a fotodiódy obrátene takže sa dosiahne lepšej citlivosti ktorá je rozhodujúca pri fotografovaní za zlých svetelných podmienok.

 

Vysoká rýchlosť

Nový EXR procesor a BSI CMOS snímač umožňujú rýchle spracovanie a čítanie súborov. To je skutočným prínosom pre rýchle sériové snímanie a Full HD video.

 

Inteligentný procesor

EXR procesor má schopnosť znížiť fialové lemovanie, najčastejšie na tmavých predmetoch pozadí silného protisvetla a zlepšuje rozlíšenie v rohoch obrazu pre rovnomernejšiu ostrosť.

 

Snáď najviditeľnejším dôkazom kvalít nového EXR procesora je však nové bohaté užívateľské rozhranie, ktoré využíva vektorovú grafiku, ktorá výrazne zlepšuje vzhľad menu.

Novinkou je aj rýchlejšie vyhľadávanie záberov. Teraz prehľadávanie tisícky záberov trvá sekundy a nie minúty. Ak ste našli zábery, jednoducho ich môžete použiť do fotoknihy pomocou funkcie Asistent fotoknihy, kde fotoaparát vytvára knihu.

 

EXR technológia

Technológia EXR sa vyznačuje dokonalou schopnosťou prispôsobiť potreby snímača svetelným podmienkam. Užívatelia môžu nechať režim Auto EXR aby zvolil správne nastavenie sám alebo vybrať si z 3 možností:

 

  • režim „Vysoké rozlíšenie“ pomôže ak potrebujete výnimočnú kvalitu a rozlíšenie Fotoaparát vtedy využíva plných 16MPix a zábery je možné vytlačiť bez úprav až do formátu A3.
  • režim „Vysoká citlivosť ISO a nízky šum“ poslúži za zlých svetelných podmienok, kedy v kombinácii so snímačom BSI prispieva k vynikajúcim výsledkom. Na dosiahnutie tohto cieľa sa využíva Pixel Fusion technológia, kde sa zdvojnásobuje veľkosť pixelov tak, aby boli viac citlivé na svetlo.
  • režim „Dynamický rozsah“ vytvorí 2 zábery a skombinuje ich do výsledného s dynamickým rozsahom až 1600%. Toto uľahčuje fotografovanie scén s veľkým kontrastom ako napr. krajina za slnečného dňa alebo portréty so silným protisvetlom.

 

S týmito unikátnymi kombináciami snímača, nikdy nebolo jednoduchšie zachytiť skvelé momenty.

 

Držte krok s akciou

S novým HS20 EXR zachytíte všetky akčné scény bez ohľadu na to, ako rýchlo sa objekt pohybuje. Kontinuálne snímanie dokáže pracovať v plnom rozlíšení rýchlosťou 8 záberov/sek. A ak to nie je dostatočne rýchle pre vaše potreby môžete si zvoliť 11 záberov/sek. v rozlíšení 8MPix.

Už sa nemusíte obávať pomalého automatického zaostrovania alebo oneskorenia uzávierky pretože HS20 EXR využíva kontrastný AF systém a zaostrenie netrvá dlhšie ako 0,16 sek. V režime Best Frame capture dokonca aparát dokáže zachytiť 8 záberov pred alebo potom, čo ste dotlačili úplne spúšť.

 

Jeden objektív pre každú príležitosť

S 30x rozsahom zoomu ktorý pokrýva ohniskovú vzdialenosť 24-720 mm (ekvivalent 35mm) je FinePix HS20 EXR naozaj pripravený na čokoľvek. Objektív Fujinon sa ovláda mechanicky a preto je zoomovanie v celom rozsahu možné vykonať rýchlo a presne tak ako potrebujete.

 

Ani pri dlhších ohniskových vzdialenostiach nemá FinePix HS20 EXR problémy s rozmazanými zábermi pretože ostré zábery zabezpečujú 3 systémy. Po prvé, gyro-senzor reaguje proti pohybu rúk. Po druhé, citlivosť je zvýšená pomocou Pixel Fusion tak, aby sa skrátili časy uzávierky a po tretie, Anti-blur funkcia v režime v EXR Auto urobí sekvenciu 4 záberov a potom sa skombinujú do jedného dokonalého záberu.

 

 

Zachytťe pôsobivé video

FinePix HS20 EXR nie je len fotoaparát na fotografovanie ale ponúka aj možnosť zachytiť kvalitné video so schopnosťou natáčania aj za zhoršených svetelných podmienok (vďaka Pixel Fusion technológii). Nielenže nahráva video v rozlíšení Full HD, môže sa pochváliť aj stereo zvukom, a formátom ukladania H.264 (MOV). Ide o obľúbený formát TV staníc a výrobcov Blu-Ray. H.264 (MOV), ktorý lepšie komprimuje veľkosť súborov ako štandardný formát AVI. A naviac sú kompatibilné so širokou škálou webových stránok a aplikácií, (YouTube,...).

HS20 EXR robí video v rozlíšení 1920x1080p (30 záberov/sek.) ale dokáže urobiť aj vysokorýchlostné video 320x112p (320 záberov/sek.) resp. ak hľadáte vyššiu kvalitu môžete použiť 80 záberov/sek. (640x480p).

Ale to nie sú všetky vylepšenia ...

Ďalšie vylepšenia oproti HS10 sú zamerané na zvýšenie užívateľského komfortu. Funkcia Motion panorama teraz dokáže zachytiť až 360° panoramatické zábery, možnosti ovládania sa rozšíria o použitie diaľkovej spúšte RR-80, kompatibilita s kartami SDXC,... Najvýznamnejšou novinkou je že HS20 EXR ponúka i TTL meranie blesku a v ponuke Fujifilm pribudnú 2 nové externé blesky (EF-20 a EF-42).

 

Fujifilm FinePix HS20 EXR hlavné črty:

  • 16 MPix EXR snímač BSI-CMOS
  • 30x optický zoom, 24-720 mm (ekvivalent 35mm filmu)
  • 3,0“ LCD s 460.000 bodov a nové užívateľské rozhranie s vektorovou grafikou
  • 1600% široký dynamický rozsah
  • Kontinuálne snímanie 8fps v plnom rozlíšení
  • Vysokorýchlostné video 320fps (320x112)
  • Formát súborov RAW
  • Full HD video vo formáte H.264 (MOV)
  • Režimy simulácie filmov
  • Motion Panorama 360°
  • TTL riadenie blesku pre externé blesky
  • Slnečná clona súčasťou balenia

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
philips
2011-01-06 09:57:56
co je to za slovo superzoom ? nie je vseobecne zauzivane pomenovanie ultrazoom?
 
landov
2011-01-06 10:09:03
príspevok od: philips
co je to za slovo superzoom ? nie je vseobecne zauzivane pomenovanie ultrazoom?
Ak by len toto bol problem u XYZzoomov
 
Bpali
2011-01-06 11:24:31
aspon pribudli produkty do fora,a zas budu otazky je lepsi ten xy ci ten xyz?
 
tonyskot
2011-01-06 11:30:58
fuji vie vyrobit super masinky
 
MatoBello
2011-01-06 14:28:18
Tak buď sú vo FUJI absolútny géniovia alebo sa úplne zbláznili. Malinký 16 MPx čip a k tomu objektív s rozsahom 30x priblíženia ??? Veď zrkadlovka s veľkým čipom má extrémne nároky na objektív pri podobnom rozlíšení snímača. Sám som zvedavý ako to bude fotiť.
 
Filip Bucher
2011-01-06 14:30:43
tiez by som si pozrel tie ultrahyperfotky
 
micuro
2011-01-06 14:38:29
pls mozte mi vysvetlit tu svetelnost?preco su tam az dva udaje?napr pri prvom f4.3-129.0 1 .1-5.9
 
conan7
2011-01-06 15:09:57
príspevok od: micuro
pls mozte mi vysvetlit tu svetelnost?preco su tam az dva udaje?napr pri prvom f4.3-129.0 1 .1-5.9
na širokom konci je f2.8 a na tele-konci je f5.9 (napr.)
 
wayne
2011-01-06 15:19:34
príspevok od: micuro
pls mozte mi vysvetlit tu svetelnost?preco su tam az dva udaje?napr pri prvom f4.3-129.0 1 .1-5.9
f= je ohniskova vzdialenost, f/ je svetelnost, tj to prve je rozsah objektivu a to druhe svetelnost na sirokom-dlhom konci.
 
micuro
2011-01-06 17:19:03
vdaka moc..nevedel som ze aj ohnisko sa znaci f.
 
majky358
2011-01-06 19:39:36
môžu priblížiť vlastnosti k zrkadlu ale stále to bude ultrazoom
 
Nico 1
2011-01-06 20:17:49
príspevok od: MatoBello
Tak buď sú vo FUJI absolútny géniovia alebo sa úplne zbláznili. Malinký 16 MPx čip a k tomu objektív s rozsahom 30x priblíženia ??? Veď zrkadlovka s veľkým čipom má extrémne nároky na objektív pri podobnom rozlíšení snímača. Sám som zvedavý ako to bude fotiť.
Mám doma predchodcu SH10 tiež 30x zoom a ver že až také super ako sa to opisuje v recenziách to nieje.Keby boli tie sklá také super kvalitné tak ten foťák bude stáť min.700-800 eur.
 
Nico 1
2011-01-06 20:37:34
príspevok od: Filip Bucher
tiez by som si pozrel tie ultrahyperfotky
Tieto fotky sú z SH10 predchodcu SH20.Len na porovnanie ako to vizerá s toho ultrazoomového objektívu.Fotila to manželka.Pred tým v živote nefotila a tieto fotky sú vlastne po druhom dni čo vlastnila foťák Fujifilm FinePix SH10. Takže s rezervou páni!!!!Je tam macro na plnú dieru a aj mesiac s max.zoomom.
 
zelena.kacka
2011-01-06 21:30:04
príspevok od: Nico 1
Tieto fotky sú z SH10 predchodcu SH20.Len na porovnanie ako to vizerá s toho ultrazoomového objektívu.Fotila to manželka.Pred tým v živote nefotila a tieto fotky sú vlastne po druhom dni čo vlastnila foťák Fujifilm FinePix SH10. Takže s rezervou páni!!!!Je tam macro na plnú dieru a aj mesiac s max.zoomom.
hm ten mesiac na max zoom je taky \"kvalitny\" aj ked fotak drzi clovek co nefoti prvykrat? hmm lebo ta kvalita je otrasna
 
janyno
2011-01-06 21:39:21
príspevok od: Nico 1
Tieto fotky sú z SH10 predchodcu SH20.Len na porovnanie ako to vizerá s toho ultrazoomového objektívu.Fotila to manželka.Pred tým v živote nefotila a tieto fotky sú vlastne po druhom dni čo vlastnila foťák Fujifilm FinePix SH10. Takže s rezervou páni!!!!Je tam macro na plnú dieru a aj mesiac s max.zoomom.
ako ze s rezervou? Podla mna ma pani manzelka talen seriozne.
 
Nico 1
2011-01-06 21:41:23
príspevok od: zelena.kacka
hm ten mesiac na max zoom je taky \"kvalitny\" aj ked fotak drzi clovek co nefoti prvykrat? hmm lebo ta kvalita je otrasna
Presne to som vravel že od toho nemôžeš moc očákávať.Keby to malo kvalitné sklo tak cena bude asi trochu iná
 
tomasqo
2011-01-06 23:00:58
Po tychto komentaroch bude zaujemca o takyto fotoaparat odradeny... ephoto nie je len o zrkadlovkach, nastavte sa najprv na uroven kategorie fotoaparatov, o ktorych tento clanok ci PR je.

Podla mna su superzoomy ci ultrazoomy perfektnym nastrojom na kreativnejsie fotenie pre ludi, ktori bud o zrkadlovkach nevedia, alebo este nevedia. Alebo im proste prekaza, ze si na kompakte nemozu nastavit clonu a cas. Medzi svojimi kamaratmi mam ludi, ktori chcu fotit kreativenjsie (tzn. nastavovat expoziciu manualne) co vacsina kompaktov neponuka. A myslim si, ze pre takych su taketo fotoaparaty idealne. Sam som zacinal so superzoomom a fotil som s nim 4 roky!

Nie je to teda take zle, vobec to nie je zle, jedine na co to nie je, je profesionalna tvorba.

Takze s kludom a uctou, k tymto vyrobkom prosim Keby ich nebolo, mozno nemam zrkadlovku!!
 
Bpali
2011-01-06 23:40:20
príspevok od: tomasqo
Po tychto komentaroch bude zaujemca o takyto fotoaparat odradeny... ephoto nie je len o zrkadlovkach, nastavte sa najprv na uroven kategorie fotoaparatov, o ktorych tento clanok ci PR je.

Podla mna su superzoomy ci ultrazoomy perfektnym nastrojom na kreativnejsie fotenie pre ludi, ktori bud o zrkadlovkach nevedia, alebo este nevedia. Alebo im proste prekaza, ze si na kompakte nemozu nastavit clonu a cas. Medzi svojimi kamaratmi mam ludi, ktori chcu fotit kreativenjsie (tzn. nastavovat expoziciu manualne) co vacsina kompaktov neponuka. A myslim si, ze pre takych su taketo fotoaparaty idealne. Sam som zacinal so superzoomom a fotil som s nim 4 roky!

Nie je to teda take zle, vobec to nie je zle, jedine na co to nie je, je profesionalna tvorba.

Takze s kludom a uctou, k tymto vyrobkom prosim Keby ich nebolo, mozno nemam zrkadlovku!!
ako vcelku mas pravdu, aj ja poznam cloveka,ktory ma oly sp560 uz niekolko rokov, pochodil s nim hory v europe a v azii a ked som mu hovoril,ze nech si kupi zrkadlovku, mi povedal,ze na co,aspon vie,ze ten mu nikto neukradne a nefoti to az tak zle...
 
haplo602
2011-01-07 08:12:11
príspevok od: Nico 1
Presne to som vravel že od toho nemôžeš moc očákávať.Keby to malo kvalitné sklo tak cena bude asi trochu iná
ten mesiac je chyba obsluhy co by si cakal na iso 400 od kompaktu ? stativ, dlha expozicia a najnizsie iso a bude to super aj technicky ...

 
zelena.kacka
2011-01-08 21:23:15
príspevok od: Nico 1
Presne to som vravel že od toho nemôžeš moc očákávať.Keby to malo kvalitné sklo tak cena bude asi trochu iná
ja som len chcela vedet ci sa oplati nad niecim takym vobec uvazovat ale ako vidim, tak nie.
 
Nico 1
2011-01-08 22:12:21
príspevok od: zelena.kacka
ja som len chcela vedet ci sa oplati nad niecim takym vobec uvazovat ale ako vidim, tak nie.
Prečo nie?Kopec fotografov tu fotí aj digitálom a fotky sú úžasné.Len nemôžeš porovnávať sklo z digitálu so sklom na zrkadlovky .Keď chceš fotiť kreatívne tak je dobbrá volba.
 
masstersvk
2011-05-01 13:11:12
Pozrite si fotky z HS 10 , neni to bohvie aký dobrý stroj súhlasím , 30x zoom na taký objektív , nemal som pozerat na zoom ale uz ej to jedno , je na reklamácii uvidime co bude , tu su tie fotky je to free album http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.184074011607512.52646.100000147433528
 
lacoslav
2011-05-01 17:16:27
príspevok od: Bpali
ako vcelku mas pravdu, aj ja poznam cloveka,ktory ma oly sp560 uz niekolko rokov, pochodil s nim hory v europe a v azii a ked som mu hovoril,ze nech si kupi zrkadlovku, mi povedal,ze na co,aspon vie,ze ten mu nikto neukradne a nefoti to az tak zle...
Pripájam sa. Mám oly SP500UZ a keď to porovnám s tým , čo vláči "bear" tak sa len smejem. Nefotím pre druhých, ale pre seba, rodinu a kamarátov a mám fotky kvalitou ako tu 90% zrkadlárov. Tak načo ich zverejňovať. A tie náklady. (Pichol som do osieho hniezda?)
 
Misoo79
2011-05-01 20:00:38
Zamýšľať sa nad tým, či bude kvalita snímku z ultrazoomu pri 30x zoome dobrá, je zbytočné. Kto by kupoval zrkadlovky a objektívy za tisíce eur, keby mali porovnateľný výsledok s ultrazoomami?
 
Juraj23
2011-12-12 22:57:26
Toto je HS 20 ktoru mam ja a s ktorou som fotil makro , a pokial ide o ten zoom je treba vediet nastavit co k tomu treba a dolezity je hlavne stativ.a pre porovnanie 30 x zoom pre zrkadlovku by stal minimalne 2000 eur : ),samosebou dobry program a spravis dobru fotku, lebo som si vsimol ze vatsina fotiek je tu upravena, a bez upravy by to bol des, takze netreba tolko pit aby sa ruky netriasli a dobre nastavit a vsetko a aj HS 20-tka je a bude skvela : !
 
Jozi Mačutek
2012-01-22 18:42:59
príspevok od: Nico 1
Tieto fotky sú z SH10 predchodcu SH20.Len na porovnanie ako to vizerá s toho ultrazoomového objektívu.Fotila to manželka.Pred tým v živote nefotila a tieto fotky sú vlastne po druhom dni čo vlastnila foťák Fujifilm FinePix SH10. Takže s rezervou páni!!!!Je tam macro na plnú dieru a aj mesiac s max.zoomom.
Fajne foti ja si tiez asi idem kupit fujifilm hs20 lebo ma dobry zoom manualny rezim CMOS , 30x zoom ,vyklopny display a hlavne hladacik .
 
Jozi Mačutek
2012-02-28 17:38:04
Rad by som vedel ako by sa mi zišiel tento fotak . Fotim krajinu a občas zvierata . Velky zoom ani barz nepouživam keby že ho mam tak použivam rosah do 200mm chcel by som nejake rady a typy že či sa mi ho oplati zobrat .
 
BRODOZZ
2012-02-28 18:28:03
jozi,kedze mas "Sony Cyber-shot DSC-S950"tak asi ani nie,al proti gustu zadny disput.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia