Hore

Sony predstavilo dva nové A-mount ZEISS® objektívy

Sony posilnilo zostavu objektívov A-mount o dva nové full-frame objektívy ZEISS Vario-Sonnar. Používatelia fotoaparátov A-mount sa tak určite potešia dvom novým prírastkom: Vario-Sonnar T* 24-70mm F2.8 ZA SSM II (SAL2470Z2) a Vario-Sonnar T* 16-35mm F2.8 ZA SSM II (SAL1635Z2).

  • SAL2470Z2 Vario-Sonnar T* 24-70mm F2.8 ZA SSM II štandardný zoom
  • SAL1635Z2 Vario-Sonnar T* 16-35mm F2.8 ZA SSM II širokouhlý zoom


Oba objektívy ponúkajú výrazné zlepšenie v sfére obrazovej kvality, výkonu automatického ostrenia či odolnosti voči vlhkosti a prachu. Budú tak skvelým doplnkom k fotoaparátom α99 alebo α77 II. Vďaka použitiu kompatibilných adaptérov sú jednoducho použiteľné aj na všetkých modeloch série α7. Objektívy ZEISS tradične známe svojou obrazovou kvalitou posunuli latku ešte vyššie. Špeciálna vrstva tzv. ZEISS T* coating na všetkých optických povrchoch zaručuje ešte lepší výkon pri fotení s protisvetlom, pretože výrazne redukuje nežiaduce odrazy a zdvojenia obrazu.

Výkon automatického ostrenia vďaka technológii SSM (Super Sonic wave Motor) sa tiež posunul o krok dopredu. Autofokus pracuje až štyrikrát rýchlejšie ako jeho predchodca, čo zaručuje oveľa efektívnejšie kontinuálne ostrenie. V spojení so systémom 4D Focus vo fotoaparáte α77 II dostanete ideálnu výzbroj na fotografovanie športu, divokej prírody alebo večne neposedných detí. Oba objektívy sú navyše dizajnované s odolnosťou voči vlhkosti a prachu.

Vario-Sonnar T* 24-70mm F2.8 ZA SSM II

S rozsahom 24 – 70 mm dosahuje tento full-frame objektív kvality, aké očakávate od primárneho objektívu. Od každodenných fotiek až po krajinky či prírodu, s týmto objektívom dosiahnete ostré zábery a kontrast pri akejkoľvek ohniskovej vzdialenosti. S konštantnou svetelnosťou F2.8 naprieč celým rozsahom, je objektív skvelým partnerom pri fotografovaní so zlými svetelnými podmienkami alebo v málo osvetlených interiéroch. Asferické a ED (Extra-low Dispersion) prvky objektívu navyše potláčajú nežiaducu chromatickú aberáciu.

Vario-Sonnar T* 16-35mm F2.8 ZA SSM II

S týmto vysokosvetelným a širokouhlým zoomom dosiahnete skutočné zázraky, či už fotíte prekrásne scenérie alebo pulzujúce mestské štvrte. S konštantnou svetelnosťou F2.8 naprieč celým rozsahom, je objektív ideálny pri fotografovaní bez statívu aj pri zlých svetelných podmienkach alebo tmavých interiéroch. Precízny dizajn s asferickými prvkami spolu s ED (Extra-low Dispersion) a Super ED prvkami zabezpečuje dokonalé potlačenie nežiaducej aberácie a úžasný kontrast, rozlíšenie či verné zobrazenie farieb.

Technické špecifikácie


Vario-Sonnar T* 24-70mm F2.8 ZA SSM II

Vario-Sonnar T* 16-35mm F2.8 ZA SSM II

Formát

35mm full frame

(A-mount)

35mm full frame

(A-mount)

Konfigurácia objektívu (skupiny/šošovky)

13/17

3/17

Asférická šošovka

2

3

Super ED šošovka

0

1

ED šošovka

2

1

Počet clonových lamiel

9

9

Minimálna ostriaca vzdialenosť

0.34 m

0.28 m

Maximálne zväčšenie

0.25

0.24

Optická stabilizácia

V tele objektívu

V tele objektívu

Priemer filtra

77 mm

77 mm

Rozmery

83 x 111 mm

83 x 114 mm

Váha

974g

872g

Odolnosť voči prachu a vlhkosti

áno

áno


Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Jouseph
2015-04-29 12:34:07
Kua, zas to bude drahe jak kokain...
 
Igor Šaffo
2015-04-29 13:57:31
príspevok od: Jouseph
Kua, zas to bude drahe jak kokain...
Toto je trefná hláška
 
z80
2015-04-29 16:05:32
príspevok od: Jouseph
Kua, zas to bude drahe jak kokain...
A ako bonus to mozno bude mat rovnako brutalne sfericke skreslenie ako jeho "kolega" pre E-mount.
www.ephoto.sk/ephoto/redakcny-blog/sklamanie-s-logom-zeiss/
 
Jozef Macák
2015-04-29 19:43:56
príspevok od: z80
A ako bonus to mozno bude mat rovnako brutalne sfericke skreslenie ako jeho "kolega" pre E-mount.
www.ephoto.sk/ephoto/redakcny-blog/sklamanie-s-logom-zeiss/
mám prvú verziu tohto skla a skreslenie je neporovnateľne lepšie...nepredpokladám že by verzia II bola v tomto ohľade horšia
 
rumpeak
2015-04-30 11:56:16
Kurňa to Sony válí. Vzhledem ke stabilizátoru v těle je vlastně stabilizovaný každý objektiv. U Nikonu je tedy alternativa stabilizovaného 16-35, ale "světelnost" (nebo spíše tmavost) jen f4 a 24-70/2,8 zase bez stabilizátoru. Vzhledem k použití stejného čipu jaku u D800/D610 jsou tedy možnosti větší u Sony, nemluvě o velikosti, která se pro cestovatele dost hodí. Čekám, že si za tuto špičkovou nabídku nechá Sony pořádně zaplatit.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia