Hore

Nikon predstavuje produkty a spomienkové predmety vyrobené pri príležitosti 100. výročia založenia spoločnosti

Spoločnosť Nikon s radosťou predstavuje rad produktov a spomienkových predmetov vydávaných pri príležitosti 100. výročia založenia spoločnosti, ktoré oslávi 25. júna 2017.

Spoločnosť Nikon už od svojho založenia v roku 1917, kedy pôsobila pod názvom Nippon Kogaku K.K, vždy vyrábala unikátne produkty, ktoré posúvali hranice možností v oblasti optických technológií a jemnej mechaniky. Špeciálna edícia, pre ktorú je charakteristické použitie loga 100. výročia a špeciálna povrchová úprava produktov, zahŕňa dve digitálne zrkadlovky – vlajkové lode spoločnosti Nikon, sériu troch objektívov NIKKOR so svetelnosťou f/2,8 a tiež edíciu troch ďalekohľadov.

V ponuke je tiež mimoriadna zbierka spomienkových predmetov.

Navštívte stránku venovanú výročiu spoločnosti Nikon: http://www.nikon.com/100th/.

Špeciálna edícia fotoaparátu Nikon D5

Digitálna jednooká zrkadlovka D5 je vlajkovou loďou spoločnosti Nikon. Táto edícia odkazuje na dedičstvo vlajkového modelu, povrch je ladený v kovovo sivej úprave a na tele je vyrazená značka, ktorá pripomína zásluhy spoločnosti Nikon v oblasti prieskumu a štúdia vesmíru. Súčasťou edície je tiež podrobná výročná brožúra.

Špeciálna edícia fotoaparátu Nikon D500

Táto limitovaná edícia fotoaparátu D500 s kovovo sivým povrchom a logom pripomínajúcim 100. výročie predstavuje dokonalé spojenie elegancie s fotografickou dokonalosťou. Výrobok je dodávaný v exkluzívnom kovovom puzdre s logom a sériovým číslom. Súčasťou edície je tiež špeciálna krytka tela a kožený popruh s logom.

Špeciálna edícia objektívu AF-S NIKKOR 70–200 mm f/2,8E FL ED VR

Súčasťou tejto pamätnej edície objektívu AF-S NIKKOR 70–200 mm f/2,8E FL ED VR sú jednotlivé sklenené prvky vnútornej mechaniky, ktoré pomáhajú vytvoriť bližšiu predstavu o tom, akým spôsobom tento objektív dosahuje charakteristické kresby. Dodáva sa v puzdre spolu so stojančekom.

Séria troch objektívov NIKKOR so svetelnosťou f/2,8

Objektívy NIKKOR sa stali synonymom pre optické technológie spoločnosti Nikon. Táto výročná séria obsahuje tri zoomové objektívy so svetelnosťou f/2,8, ktoré značku NIKKOR reprezentujú najlepšie – širokouhlý AF-S NIKKOR 14–24 mm f/2,8G ED, štandardný AF-S NIKKOR 24–70 mm f/2,8E ED VR a teleobjektív AF-S NIKKOR 70–200 mm f/2,8E FL ED VR. Na všetkých troch objektívoch je vyryté pamätné sériové číslo.

Špeciálna edícia dvoch ďalekohľadov WX 7×50 IF a WX 10×50 IF

Oba modely celkom nových ďalekohľadov série WX sú označené unikátnym sériovým číslom, ktoré je vygravírované na hornej strane spojovacieho kĺbu a logom 100. výročia, ktoré sa nachádza na základni spojovacieho kĺbu, k obom ďalekohľadom sa navyše dodáva špeciálny kožený popruh WX pripomínajúci 100. výročie. Tieto ďalekohľady budú vydané v limitovanom počte iba 100 kusov (pre oba typy spolu).

Špeciálna edícia ďalekohľadov 8×30 E II

Nikon pripravil pamätnú edíciu ďalekohľadu 8×30E II, ktorý si používatelia zamilovali pre jeho klasický dizajn. Táto edícia obsahuje pamätné logo a exkluzívnu povrchovú úpravu v metalickej šedej farbe. Súčasťou balenia je tiež špeciálne pútko s puzdrom.

Spomienkové predmety pripomínajúce 100. výročie založenia spoločnosti Nikon

Krištáľový Nikon Model I

Prekrásna krištáľová reprodukcia prvého 35mm fotoaparátu Nikon Model I z roku 1948, ktorý vyrobila spoločnosť Swarovski*, popredný svetový výrobca krištáľového skla.

Kolekcia pamätných odznakov

V tejto kolekcii fazónových odznakov je vyobrazená väčšina obľúbených a historických produktov a logá spoločnosti Nikon používané v minulom storočí.

Miniatúra fotoaparátu Nikon F

Verná reprodukcia historického fotoaparátu Nikon F, prvej vlajkovej lode spoločnosti Nikon a prvého fotoaparátu, ktorý nastavil štandard pre jednooké zrkadlovky na celom svete. Model je v mierke 1:2.

Luxusný popruh k fotoaparátu

Je vyrobený z kvalitnej talianskej kože, ktorá sa časom a používaním zušľachťuje.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
yquinox
2017-04-06 08:31:08
... za vsetko hovori jeden obrazok ...
 
Marcel Rebro
2017-04-06 09:13:09
Nie že by som utekal výročne nakupovať, ale informácia o výročných cenách by neurazila ...
 
rumpeak
2017-04-06 10:46:43
Fajn, že se věnují zbytečnostem, to asi dělá při takto významném výročí každý. ale ať zpátky rozhýbou vývoj, který úplně umřel. a o naprosto směšné cenové police se nebudu vyjadřovat už vůbec.
 
roka222
2017-04-06 11:56:14
Nu už len dúfať že ten ,, Luxusný popruh k fotoaparátu ,, sa nebude kaziť.
 
fair_play
2017-04-06 13:03:30
ten kufrík s troma objektívmi f/2.8 by som bral...
Ale inak čakám, či nevydajú dôstojného nástupcu D750
 
fatality
2017-04-06 13:07:35
príspevok od: rumpeak
Fajn, že se věnují zbytečnostem, to asi dělá při takto významném výročí každý. ale ať zpátky rozhýbou vývoj, který úplně umřel. a o naprosto směšné cenové police se nebudu vyjadřovat už vůbec.
umret neumrel..su tu lepsie dslr na trhu,nez d5 a d500..?..tazko..Canon sa im vyrovna a nikto nevravi,ze u neho vyvoj umrel..akurat treba pouzit technologie z vyssich rad aj v nizsich..
a pustit sa aj do nejakeho poriadneho csc..
aj ked..mozno ani to nebude stacit..
problem nikonu nieje len v jeho politike,ale aj vseobecny..
nasytenost trhu..predaj dslr klesa a csc stagnuje(cipa)..
profici a enthusiast nemaju posledne roky dovod upgradovat a amaterom stacia mobily..
 
rumpeak
2017-04-06 13:45:18
príspevok od: fatality
umret neumrel..su tu lepsie dslr na trhu,nez d5 a d500..?..tazko..Canon sa im vyrovna a nikto nevravi,ze u neho vyvoj umrel..akurat treba pouzit technologie z vyssich rad aj v nizsich..
a pustit sa aj do nejakeho poriadneho csc..
aj ked..mozno ani to nebude stacit..
problem nikonu nieje len v jeho politike,ale aj vseobecny..
nasytenost trhu..predaj dslr klesa a csc stagnuje(cipa)..
profici a enthusiast nemaju posledne roky dovod upgradovat a amaterom stacia mobily..
Jsem na Nikonu, nicméně tvrdit, že Canon je na tom hůře bych úplně netvrdil. Canon má mnohem lépe odladěné autofokusy, což je naprosto zásadní věc. Sebeostřejší objektiv je k ničemu, když foťák správně neostří. Co se týče dynamického rozsahu a rozlišení, je na tom zase lépe Sony. A o blescích ani nemluvím. Že se loni rozhoupali s radiem řízeným bleskem je sice fajn, ale já už mám dávno sadu rádiem řízených blesků od Pixelu (a spousta značek jako Yonguno) to mělo ještě dříve. Nehledě na to, že za cenu jednoho Nikonu si koupím 5 Pixelů a to i včetně zaplacení Cla.
 
vojkovsky
2017-04-06 14:21:25
Prečo v tom kufríku 14-24, 24-70 a 70-200mm vidím len dve slnečné clony, keď sú tam tri objektívy?
 
vojkovsky
2017-04-06 14:24:10
Odpoviem si sám. Lebo 14-24 má integrovanú clonu.
 
filip.p3k
2017-04-06 14:25:03
príspevok od: vojkovsky
Prečo v tom kufríku 14-24, 24-70 a 70-200mm vidím len dve slnečné clony, keď sú tam tri objektívy?
Lebo na 14-24 clonu nenasadíš, keďže je na pevno na objektíve
 
vojkovsky
2017-04-06 14:28:52
príspevok od: filip.p3k
Lebo na 14-24 clonu nenasadíš, keďže je na pevno na objektíve
Hneď po odoslaní komentu som si to uvedomil. Nikdy v živote som nedržal v ruke 14-24 a zmiatlo ma aj to rozloženie v samotnom kufríku.
 
afkaa.i
2017-04-06 15:06:29
príspevok od: vojkovsky
Prečo v tom kufríku 14-24, 24-70 a 70-200mm vidím len dve slnečné clony, keď sú tam tri objektívy?
lebo 14-24 ma integrovanu
 
vojkovsky
2017-04-06 16:44:08
príspevok od: afkaa.i
lebo 14-24 ma integrovanu
 
vojkovsky
2017-04-06 16:46:32
príspevok od: Marcel Rebro
Nie že by som utekal výročne nakupovať, ale informácia o výročných cenách by neurazila ...
Ceny budú oznámené asi až po narodeninách. Aby sme ...
 
WildSammy
2017-04-06 16:53:47
príspevok od: rumpeak
Jsem na Nikonu, nicméně tvrdit, že Canon je na tom hůře bych úplně netvrdil. Canon má mnohem lépe odladěné autofokusy, což je naprosto zásadní věc. Sebeostřejší objektiv je k ničemu, když foťák správně neostří. Co se týče dynamického rozsahu a rozlišení, je na tom zase lépe Sony. A o blescích ani nemluvím. Že se loni rozhoupali s radiem řízeným bleskem je sice fajn, ale já už mám dávno sadu rádiem řízených blesků od Pixelu (a spousta značek jako Yonguno) to mělo ještě dříve. Nehledě na to, že za cenu jednoho Nikonu si koupím 5 Pixelů a to i včetně zaplacení Cla.
neviem ako nove Nikony, ale mam d700 a zaostrit na f.1,4 clone takmer po tme nema ten fotak problem a vsetky fotky su ostre.. dynamicky rozsah ma Nikon jeden z najlepsich az nie najlepsi.. ja cakam s cim pridu tento rok, nech uz konecne vymenim d700. Chcel som DF, ale pockam si..
 
fatality
2017-04-06 20:14:53
príspevok od: rumpeak
Jsem na Nikonu, nicméně tvrdit, že Canon je na tom hůře bych úplně netvrdil. Canon má mnohem lépe odladěné autofokusy, což je naprosto zásadní věc. Sebeostřejší objektiv je k ničemu, když foťák správně neostří. Co se týče dynamického rozsahu a rozlišení, je na tom zase lépe Sony. A o blescích ani nemluvím. Že se loni rozhoupali s radiem řízeným bleskem je sice fajn, ale já už mám dávno sadu rádiem řízených blesků od Pixelu (a spousta značek jako Yonguno) to mělo ještě dříve. Nehledě na to, že za cenu jednoho Nikonu si koupím 5 Pixelů a to i včetně zaplacení Cla.
kde tvrdim,ze je na tom Canon horsie? ☺ su na tom +- rovnako..
autofokusy maju tiez +- rovnake,v top modeloch top a v nizsich radach horsie..mozno
ten novy d5/d500 modul je o nieco lepsi..kym Canon nevyrobi nieco este lepsie..
a obom by prospelo,keby technologie z vyssich rad pustili aj do nizsich..
Sony snimace - suhlasim a som rad,ze ich Nikon pouziva..☺..
 
MagickVamp
2017-04-06 21:59:51
príspevok od: fatality
kde tvrdim,ze je na tom Canon horsie? ☺ su na tom +- rovnako..
autofokusy maju tiez +- rovnake,v top modeloch top a v nizsich radach horsie..mozno
ten novy d5/d500 modul je o nieco lepsi..kym Canon nevyrobi nieco este lepsie..
a obom by prospelo,keby technologie z vyssich rad pustili aj do nizsich..
Sony snimace - suhlasim a som rad,ze ich Nikon pouziva..☺..
Keby som si mal vybrat medzi d5 a 1dx mark ii tak jednoznacne 1dx mark ii. Keby som si mal vybrat medzi d500 a 7dmkii tak jednoznacne d500. Celkovo ale na tom nie su +- rovnako. Canon sa zameriava na spolahlivost a kvalitu, kym nikon...je to asi ako hra na miny, co model to vazne bugy. Cenova politika Nikon zvlast v dobe klesajuceho zaujmu o zrkadlovky je tiez zarazajuca. Canon zacina mat zaujimave modely aj v CSC? Kdezto Nikon na CSC pracuje asi ako Sony na zrkadlovkach... Myslim ze samotny Nikon taku radost z toho ze je zavisly na Sony nema. A suhlasim ze dost pomoze ked sa na svoje nizsie rady - lahke kompaktne zrkadlovky prestanu pozerat cez prsty a po vzore pentaxu ich nadupu a v pripade Nikonu skoncia s tym hura systemom vydavania neodladenych modelov a daju si na tom zalezat, myslim ze len d5 a d500 ho neuzivia a zvlast preto ze medzi profikmy je canon aj vdaka sklam silno uchyteny a zotrval aj ked jeho cipy mali mizerny DR, ale aj natom uz canon zapracoval. Nikon ma momentalne pekelne tazku sytuaciu, snad ozdravny plan zaberie.
 
stereus
2017-04-08 01:28:44
príspevok od: fair_play
ten kufrík s troma objektívmi f/2.8 by som bral...
Ale inak čakám, či nevydajú dôstojného nástupcu D750
jj to iste som si povedal. Svata trojica v najnovsej podobe. Avsak cena kolko, 6000 eur?
 
WildSammy
2017-04-08 12:03:37
príspevok od: fair_play
ten kufrík s troma objektívmi f/2.8 by som bral...
Ale inak čakám, či nevydajú dôstojného nástupcu D750
ja cakam na DF2
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia