Hore
Súťaže

Vyhodnotenie súťaže - Fotogenické Rakúsko

2017-09-15 06:00:00 | Komentáre 47 | Počet videní (4439)
Zdieľajte článok Upozorni priateľov Vytlačiť

Redakcia ephota vybrala 10 najvydarenejších fotografií. Nevyhodnocovali sme poradie. Výhercovia dostanú turistický batoh Tatonka Flying Fox, sklenenú fľašu na nápoje a piknikovú krabičku od národnej turistickej organizácie Rakúska Österreich Werbung

TOP 10 fotografií


Autor fotografie: Peter Turanský (walterama)
Miesto: Heidentor (Carnuntum)


Ku zdroju energie.


Autor fotografie:
Stano Jendek (stano66)
Miesto: Mistelbach


Srdečná krajina.


Autor fotografie:
Jaro Šugarek (jarinoo)
Miesto: Podersdorf


Duchovia na móle.


Autor fotografie:
Roman Lacko (point)
Miesto: Salzburg


Nočný Salzburg. 


Autor fotografie:
Marcel Rebro (Marcel Rebro)
Miesto: Schottwien 


Dva svety. 


Autor fotografie:
Peter Školník (pedros.02)
Miesto: Rauris


Seidlwinkltal.


Autor fotografie:
Ján Macák (JM)
Miesto: Spittelau, Viedeň


Okná.


Autor fotografie: Peter Grosch (gropet)
Miesto: Schönbrunn, Viedeň


Gloriette. 


Autor fotografie:
Denis Veselý (denisvesely.com)
Miesto: Stubaiské Alpy


Jarné ráno.


Autor fotografie:
Gabriela Grohoľová (.gabbi)
Miesto: Stüdlhütte - Kals am Großglockner/Osttirol.


Stüdlhütte in der Nacht. 

Cena pre najlepšiu fotografiu

Najviac hlasov v rámci užívateľského hlasovania získala fotografia "Freeliners" od Marcela Rebra. Fotografia bola nafotená v Kappl. Autor fofotografie získava popruh Slide Summit Edition - značky Peak Design. Cenu venoval internetový obochod ephotoshop.sk.


Ilustračná fotografia.


"Freeliners" , autor: Marcel Rebro

Cena pre jedného z hlasujúcich

Tričko ePhoto (veľkosť podľa vlastného výberu) a ministatív Joby Gorillapod Original za hlasovanie vyhráva Marek Kopnický.  


Ilustračné foto.

Autorom víťazných fotografií aj hlasujúcemu srdečne blahoželáme. Zároveň vás prosíme, aby ste na adresu ekonom@ephoto.sk poslali svoju adresu a telefonický kontakt pre zaslanie výhry. Ak ste z Bratislavy, je možné si dohodnúť aj osobné prevzatie u nás v redakcii.





Partner súťaže:


Zdieľajte článok
Ohodnoďte článok
0.0 z 5

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
landov
2017-09-15 10:58:13
Tak, sutaz pre Blavakov skoncila, zbytok SK je v poradi
 
Roman Point
2017-09-15 11:16:54
Tak teda Ďakujem
Svoj "úspech" venujem Herr Blahoslavovi čo Jé a Bé ART
 
Roman Point
2017-09-15 11:45:57
príspevok od: landov
Tak, sutaz pre Blavakov skoncila, zbytok SK je v poradi
Prečo Bratislavčania?
Či len si si chcel odpluť lebo si z kešíc.
 
duroslav
2017-09-15 11:56:23
Však ani moja fotka nie je v TOP 10. Tiež nie som z BA.
 
Roman Point
2017-09-15 11:57:15
príspevok od: duroslav
Však ani moja fotka nie je v TOP 10. Tiež nie som z BA.
A haa tak potom už rozumiem ešte som aj napísal namiesto košíc kešíc nedopatrením
Btw. Čo má BA z rakúskom mi je záhada
 
landov
2017-09-15 12:00:09
príspevok od: Roman Point
Prečo Bratislavčania?
Či len si si chcel odpluť lebo si z kešíc.
Fiiha, aký napaprceny. Sranda ti nič nehovorí? Nerieš.
 
tom-o
2017-09-15 12:01:32
príspevok od: Roman Point
Prečo Bratislavčania?
Či len si si chcel odpluť lebo si z kešíc.
Lebo fotosutaz zamerana na miesto a nie na temu je pre mnohych nedostupna a teda celkom nestastne zvolena. Sadnut do auta a za 30minut byt v rakusku je ok, ale ozaj skoro nikto nepojde napr zo ziliny do rakuska kvoli sutazi na ephoto. Jasne ze vynimka sa najde a je to obdivuhodne a chvalihodne, ale z casoveho, financneho hladiska je to nepravdepodobne. Potom sa netreba cudovat, ze aj preto tu je taka situacia aka je. Inak ale gratulujem k foto
 
Roman Point
2017-09-15 12:41:23
príspevok od: tom-o
Lebo fotosutaz zamerana na miesto a nie na temu je pre mnohych nedostupna a teda celkom nestastne zvolena. Sadnut do auta a za 30minut byt v rakusku je ok, ale ozaj skoro nikto nepojde napr zo ziliny do rakuska kvoli sutazi na ephoto. Jasne ze vynimka sa najde a je to obdivuhodne a chvalihodne, ale z casoveho, financneho hladiska je to nepravdepodobne. Potom sa netreba cudovat, ze aj preto tu je taka situacia aka je. Inak ale gratulujem k foto
Ja sa neviem zúčastniť Slovenskej súťaže teda fotky zo slovenska pretože som fotil mesto v ktorom žijem. Ale že by som kvôli tomu písal že súťaž bola pre Košičanov.. Btw vyherna foto myslím vznikla na Mrcovej dovolenke.. Takže spôsobov je veľa. A ďakujem
 
tom-o
2017-09-15 13:10:50
príspevok od: Roman Point
Ja sa neviem zúčastniť Slovenskej súťaže teda fotky zo slovenska pretože som fotil mesto v ktorom žijem. Ale že by som kvôli tomu písal že súťaž bola pre Košičanov.. Btw vyherna foto myslím vznikla na Mrcovej dovolenke.. Takže spôsobov je veľa. A ďakujem
No áno, súťaže o mieste sú obmedzujúce, rovnako blbá je súťaž Rakúsko ako Košice alebo Vihorlat (aj keď by bolo stále logickejšie, ak by na slovenskom portáli bola súťaž o Slovensku - stále by to bolo blbé). Momentálne žijem v BA ale chápem, že ak sa vyhlási súťaž Rakusko, tak 90% Slovenska si poviem "super, tohto sa tiež nezúčastním" lebo je to absolútne mimo. Je pritiahnuté za vlasy sa tváriť, že každý má šancu si to Rakúsko nafotiť, lebo jednoducho nemá, minimálne nie za rovnakú "námahu". Ak tam zhodou okolností idem na dovolenku, tak fajn, náhoda, šťastie a všetko, ale to je skutočne len náhoda. Ephoto si môže samozrejme organizovať súťaže aké chce a je super, že vôbec nejaká bola. Pri takejte téme sa zas netreba čudovať pri prejavoch nevôle...
 
Roman Point
2017-09-15 13:17:19
príspevok od: tom-o
No áno, súťaže o mieste sú obmedzujúce, rovnako blbá je súťaž Rakúsko ako Košice alebo Vihorlat (aj keď by bolo stále logickejšie, ak by na slovenskom portáli bola súťaž o Slovensku - stále by to bolo blbé). Momentálne žijem v BA ale chápem, že ak sa vyhlási súťaž Rakusko, tak 90% Slovenska si poviem "super, tohto sa tiež nezúčastním" lebo je to absolútne mimo. Je pritiahnuté za vlasy sa tváriť, že každý má šancu si to Rakúsko nafotiť, lebo jednoducho nemá, minimálne nie za rovnakú "námahu". Ak tam zhodou okolností idem na dovolenku, tak fajn, náhoda, šťastie a všetko, ale to je skutočne len náhoda. Ephoto si môže samozrejme organizovať súťaže aké chce a je super, že vôbec nejaká bola. Pri takejte téme sa zas netreba čudovať pri prejavoch nevôle...
Neviem no podľa mňa to nie je výmysel ephota.. Pravdepodobne tá rakúska agentúra oslovila ephoto či by nezorganizovala súťaž aby sa ľahko dostala k zaujímavým fotografiám. To by úplne zmenilo podstatu, ale uznávam niektorým by ani to nemuselo stačiť
 
Marcel Rebro
2017-09-15 18:27:05
príspevok od: tom-o
No áno, súťaže o mieste sú obmedzujúce, rovnako blbá je súťaž Rakúsko ako Košice alebo Vihorlat (aj keď by bolo stále logickejšie, ak by na slovenskom portáli bola súťaž o Slovensku - stále by to bolo blbé). Momentálne žijem v BA ale chápem, že ak sa vyhlási súťaž Rakusko, tak 90% Slovenska si poviem "super, tohto sa tiež nezúčastním" lebo je to absolútne mimo. Je pritiahnuté za vlasy sa tváriť, že každý má šancu si to Rakúsko nafotiť, lebo jednoducho nemá, minimálne nie za rovnakú "námahu". Ak tam zhodou okolností idem na dovolenku, tak fajn, náhoda, šťastie a všetko, ale to je skutočne len náhoda. Ephoto si môže samozrejme organizovať súťaže aké chce a je super, že vôbec nejaká bola. Pri takejte téme sa zas netreba čudovať pri prejavoch nevôle...
Súťaž sponzorovala Národná turistická organizácia Rakúska Österreich Werbung. Takže tak ...
 
Marcel Rebro
2017-09-15 18:27:46
Ďakujem hlasujúcim za hlasy a gratulujem všetkým oceneným.
 
Marcel Rebro
2017-09-15 18:33:58
príspevok od: landov
Tak, sutaz pre Blavakov skoncila, zbytok SK je v poradi
Ak myslíš obyvateľov Slovenska žijúcich v okolí rieky Blava, tak máš pravdu. Na plti je to na skok do Dudváhu, potom doprava do Váhu a ešte raz doprava na sútoku s Dunajom. A odtiaľ je to do Rakúska fakt už len pár záberov ... pádlom samozrejme, nie foťákom.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Blava
 
markato1
2017-09-15 18:58:57
príspevok od: Roman Point
Tak teda Ďakujem
Svoj "úspech" venujem Herr Blahoslavovi čo Jé a Bé ART
okrem ineho..len tak naokraj,naco je na takejto fotografii iso12800?..
 
markato1
2017-09-15 19:01:05
povecsine celkom zaujimave fotografie,gratulujem
 
Azimut
2017-09-15 19:04:48
príspevok od: Marcel Rebro
Súťaž sponzorovala Národná turistická organizácia Rakúska Österreich Werbung. Takže tak ...
Už sa teším, keď vyhlási súťaž argentínska CK o Ohňovej zemi
 
Marcel Rebro
2017-09-15 19:24:26
príspevok od: markato1
okrem ineho..len tak naokraj,naco je na takejto fotografii iso12800?..
Žeby fotil z ruky? Zjavne nové trendy v krajinkárskej fotografii v Rakúsku.
 
markato1
2017-09-15 19:59:35
príspevok od: Marcel Rebro
Žeby fotil z ruky? Zjavne nové trendy v krajinkárskej fotografii v Rakúsku.

 
abell
2017-09-15 20:04:49
príspevok od: duroslav
Však ani moja fotka nie je v TOP 10. Tiež nie som z BA.
 
Guniva
2017-09-15 20:54:24
To, co tu citam ma dost zaraza. Tiez som sa zucastnil sutaze, lebo sa v Rak pohybujem a mam uz urobene zabery. To vsak neznamena, ze sa tak ako z BA aj z NR, ZA alebo KE rovnako clovek nemoze vybrat za hranice uz len z dovodu, ze spominana krajina ma co pounknut. Pokial vlastnim fotak a fotim krajinu, ale nemam na cestovanie, tak som urobil nieco zle, resp. moje ambicie su nizke, ked mi staci vyjst pred dom a po desiaty raz odfitit ten isty kopec.
Po druhe, ked som zo zapadu (napr. z BA), rovnako sa nebude kazdy trepat na Zemplinsku Siravu alebo stanovat na vrchole kopcov, aby ziskal rovnaky zaber, ako niekto lokalny, kto sa na miesto dostane za 20 minut.
Geograficke rozdiely su vzdy, kazdy sa musi dostat na miesto a vynalozit usilie, aby ziskal snimku, aku si predstavuje. Na druhej strane sa netreba tvarit, ze vsetko musi byt slovenske. Myslim, ze sa tu uverejnuje dost fotiek zo Slovenska,, takze iste pluralita tem urcite nezaskodi.
 
Roman Point
2017-09-16 06:34:54
príspevok od: Marcel Rebro
Ďakujem hlasujúcim za hlasy a gratulujem všetkým oceneným.
Gratulujem.. Inak foto má potenciál vyhral si s ňou už viac krát viac krát sa vybrala do prestížnej galérie. Je to taký skoro životný cvak. Som rád že takto fungujú aj fotky na ktorých nie sú mŕtvy vojak, vyplavený chlapec atd atd ešte raz gratulujem naozaj super foto.
 
Roman Point
2017-09-16 06:37:08
príspevok od: markato1
okrem ineho..len tak naokraj,naco je na takejto fotografii iso12800?..
Pretože som zabudol doma upevnovaciu stativovu doštičku 3,5kg ťažký stativ som zo sebou nosil v ten večer zbytočne..
Pri tejto foto ma niečo nútilo ju upravovať a opravovať cca 1,5h a oplatilo sa. Mám pekný ruksak
 
Roman Point
2017-09-16 06:40:11
príspevok od: Marcel Rebro
Žeby fotil z ruky? Zjavne nové trendy v krajinkárskej fotografii v Rakúsku.
Vyššie som odpísal.. Nechal som stativovu doštičku doma.. Takže som trepal kilá navyše v podobe stativu bez toho aby som ho mohol použiť.. Fotka vznikla mojou chybou nie novým štýlom..
 
Marcel Rebro
2017-09-16 07:24:22
príspevok od: Roman Point
Vyššie som odpísal.. Nechal som stativovu doštičku doma.. Takže som trepal kilá navyše v podobe stativu bez toho aby som ho mohol použiť.. Fotka vznikla mojou chybou nie novým štýlom..
V pohode. Aj "Freeliners" sú výsledkom improvizácie. Pôvodne som záber chcel fotiť dronom zospodu svahu. Keď som zlyžoval na miesto, zistil som že mám vybitú batériu v transmitteri. Tak som si od syna zobral jeho bágel s D3s a 70-200 a vyterperil sa na protiľahlý kopec ...
 
Roman Point
2017-09-16 09:17:44
príspevok od: Marcel Rebro
V pohode. Aj "Freeliners" sú výsledkom improvizácie. Pôvodne som záber chcel fotiť dronom zospodu svahu. Keď som zlyžoval na miesto, zistil som že mám vybitú batériu v transmitteri. Tak som si od syna zobral jeho bágel s D3s a 70-200 a vyterperil sa na protiľahlý kopec ...
Tam kde je vôľa tam sú aj výsledky
 
fatality
2017-09-16 12:19:31
príspevok od: Roman Point
Ja sa neviem zúčastniť Slovenskej súťaže teda fotky zo slovenska pretože som fotil mesto v ktorom žijem. Ale že by som kvôli tomu písal že súťaž bola pre Košičanov.. Btw vyherna foto myslím vznikla na Mrcovej dovolenke.. Takže spôsobov je veľa. A ďakujem
Kosice si tu spomenul prvy a jediny ty..dovtedy ich tu nikto nespominal..
a aby som nemusel pisat dva prispevky..zrovna ze ty ides vypisovat o ozdraveni
atmosfery ephota zablokovanim 2-3 mien..zrovna ty..
 
Paulie
2017-09-16 16:08:49
Keď sa 2/3 Slovenska dokážu odje...cestovať do Rakúska kvôli 10 deka salámy a 5 rožkom, lebo na Slovensku sú počas sviatku zatvorené obchody, tak prečo nie kvôli foteniu?
 
Lucky Lac
2017-09-16 16:57:25
Objektívne človek žijúci bližšie k miestu témy súťaže má výhodu, a štatisticky sú to fotografisti z BA a príhraničia. Zvyšok má šancu len ak zvolená téma zapadá do portfólia jeho snímok. A vtedy musí mať taký človek fakt šťastie na super cvak, aby mal šancu. Tí čo majú k lokalite bližšie, ju majú aj viac omakanú a vedia kde a kedy. To ale neznamená, že sa tu treba nad tým rozčulovať a brať to tragicky. No a osobne si myslím, že tému si zvolila rakúska agentúra ako svoje promo pre Slovensko. Ale možno by stálo za to posnažiť sa správcom webu organizovať súťaže aj tu a o témach nám bližším prípadne lokalitám. Nemyslím si, že by aj prípadná drobná výhra mala byť až tak veľkým problémom. Časom som vysledoval určité skupinky tu vzájomne sa podporujúce a je mi jasnéže jedinec sa tu ťažko presadzuje. Osobne to neriešim, ale mrzia ma tu tieto dnešné prekáračky. Sú to prkotiny chlapi, radšej cvakajme a bavme sa fotením.
 
tom-o
2017-09-16 17:00:41
príspevok od: Paulie
Keď sa 2/3 Slovenska dokážu odje...cestovať do Rakúska kvôli 10 deka salámy a 5 rožkom, lebo na Slovensku sú počas sviatku zatvorené obchody, tak prečo nie kvôli foteniu?
Lebo cestovanie 2/3 slovakov do rakuska kvoli rozkom je mytus a hoax bratislavcanov, ktori si myslia, ze ked maju rakusko blizko, tak ho blizko kazdy. Nechapem co je tazke pochopit na tom, ze napr. banskobystrican nie je ochotny zaplatit za cestu do rakuska a spat 70-90e, za ubytko aspon na jednu noc dalsich 60e, na dve aj 90e ked ich moze dat radsej na normalnu dovolenku so zenou a detmi, popripade tych necelych 200e vrazit so brdzovych kotucov a dosticiek alebo na nejaky objektiv...
 
Lucky Lac
2017-09-16 17:21:59
príspevok od: Paulie
Keď sa 2/3 Slovenska dokážu odje...cestovať do Rakúska kvôli 10 deka salámy a 5 rožkom, lebo na Slovensku sú počas sviatku zatvorené obchody, tak prečo nie kvôli foteniu?
Možno 2/3 žijúcich v BA. Zvyšok Slovenska má iné starosti a nie či má doma na sviatok to, čo tam chýba Vám.
 
Roman Point
2017-09-16 17:35:06
príspevok od: fatality
Kosice si tu spomenul prvy a jediny ty..dovtedy ich tu nikto nespominal..
a aby som nemusel pisat dva prispevky..zrovna ze ty ides vypisovat o ozdraveni
atmosfery ephota zablokovanim 2-3 mien..zrovna ty..
Ano ja a presne ja! Viem že je to fatálne ale hádam to rozdychas opozičné mesto k BA je KE ku KE BA k Prahe Brno k Brnu Praha. Nabudúce dám Michalovce nech sa necítiš blbo

A za ďalšie prvý som písal o košiciach? Otvor oči a prečítaj si prvý komentár kamarát a potom si ber do ..úst atmosféru na ephote. Lebo podľa mňa keď rakúska agentúra zorganizuje súťaž o rakúsku tak asi ephoto s tým nič nenarobí. Či malo povedať že okej ale fotky použite zo slovenských miest? Preber sa..
 
landov
2017-09-16 19:39:39
príspevok od: Roman Point
Ano ja a presne ja! Viem že je to fatálne ale hádam to rozdychas opozičné mesto k BA je KE ku KE BA k Prahe Brno k Brnu Praha. Nabudúce dám Michalovce nech sa necítiš blbo

A za ďalšie prvý som písal o košiciach? Otvor oči a prečítaj si prvý komentár kamarát a potom si ber do ..úst atmosféru na ephote. Lebo podľa mňa keď rakúska agentúra zorganizuje súťaž o rakúsku tak asi ephoto s tým nič nenarobí. Či malo povedať že okej ale fotky použite zo slovenských miest? Preber sa..
Píšem v prvom komentári vari niečo o Košiciach? Schizofrénia?
 
Roman Point
2017-09-16 21:19:19
príspevok od: landov
Píšem v prvom komentári vari niečo o Košiciach? Schizofrénia?
Píšeš o Bratislave a to je to isté
 
Roman Point
2017-09-16 21:20:23
príspevok od: landov
Píšem v prvom komentári vari niečo o Košiciach? Schizofrénia?
Btw moje posledné roky na slovensku a že ich nebolo málo bolo v Piešťanoch. To len aby si si nemyslel že som na bratislavu nejak vysadený
 
landov
2017-09-16 21:43:04
príspevok od: Roman Point
Píšeš o Bratislave a to je to isté
Ty si kompletný? Najprv píšeš, že Košice spomínam v mojom prvom poste, teraz tvrdíš niečo o Bratislave a ze je to to isté? Omg
 
blahoslav J B Art
2017-09-16 23:01:23
http://www.salk.at/651.html
 
Roman Point
2017-09-17 01:52:49
príspevok od: blahoslav J B Art
http://www.salk.at/651.html
V salku som "odrodil" manželka aby som neklamal ale bol som s ňou oboch našich synov
 
Roman Point
2017-09-17 10:17:59
príspevok od: landov
Ty si kompletný? Najprv píšeš, že Košice spomínam v mojom prvom poste, teraz tvrdíš niečo o Bratislave a ze je to to isté? Omg
Malo tam byť v tom komente ( tu kusok vyššie ) že či som prvý písal o bratislave. Takže som sa iba pomýlil to sa stáva riešil som viac vecí naraz.
 
jugin
2017-09-18 07:49:13
Najprv chcem pogratulovať Marcelovi Rebrovi, s ktorým som súperil o prvé miesto v hlasovaní užívateľov a samozrejme gratulujem aj všetkým, ktorých ocenila redakcia.

Musím, ale kritizovať redakciu. Osobne by som čakal trochu iný priebeh súťaže na fotoportáli . A to tak, že pridávanie fotografií by bolo od dátumu x po dátum y. A potom od dátumu y by sa po dátumu z by hlasovavalo. Určite by to bolo objektívnejšie pre všetkých účastníkov a to aj vzhľadom nato, že ja som viac menej ťažil z toho, že som pridal fotografiu medzi prvými.Proste každá pridaná fotografia by mala rovnaký čas nato, aby si ju niekto všimol a zahlasoval za ňu. Ďalšia vec čo mne vadí, že tu je vyhodnotenie súťaže, ale v článku nie je na danú súťaž žiadny odkaz a ešte jedna vec. Aktuálne súťaže, keďže ich nie je až tak veľa by mohli byť aj priamo niekde na titulke, nech sa viacej propagujú.

 
Jaro Ondra
2017-09-18 22:12:14
príspevok od: jugin
Najprv chcem pogratulovať Marcelovi Rebrovi, s ktorým som súperil o prvé miesto v hlasovaní užívateľov a samozrejme gratulujem aj všetkým, ktorých ocenila redakcia.

Musím, ale kritizovať redakciu. Osobne by som čakal trochu iný priebeh súťaže na fotoportáli . A to tak, že pridávanie fotografií by bolo od dátumu x po dátum y. A potom od dátumu y by sa po dátumu z by hlasovavalo. Určite by to bolo objektívnejšie pre všetkých účastníkov a to aj vzhľadom nato, že ja som viac menej ťažil z toho, že som pridal fotografiu medzi prvými.Proste každá pridaná fotografia by mala rovnaký čas nato, aby si ju niekto všimol a zahlasoval za ňu. Ďalšia vec čo mne vadí, že tu je vyhodnotenie súťaže, ale v článku nie je na danú súťaž žiadny odkaz a ešte jedna vec. Aktuálne súťaže, keďže ich nie je až tak veľa by mohli byť aj priamo niekde na titulke, nech sa viacej propagujú.

Ktora je ta tvoja?
 
Jaro Ondra
2017-09-18 23:51:51
Nadhera ked to clovek cita hahhahahaha
 
jugin
2017-09-19 07:05:13
príspevok od: Jaro Ondra
Ktora je ta tvoja?
 
denisvesely.com
2017-10-20 15:58:42
No výborne. Práve sa mi rozpadol ruksačik, zíde sa mi nový Ďakujem usporiadateľom súťaže a hlasujúcim. A nehádajte sa tu o lokalite. Nabudúce budú určite Pieniny or Tatry..
 
denisvesely.com
2017-10-20 15:59:44
príspevok od: Marcel Rebro
Súťaž sponzorovala Národná turistická organizácia Rakúska Österreich Werbung. Takže tak ...
Gratulujem k výherným fotkám.
 
denisvesely.com
2017-10-20 16:03:49
príspevok od: Guniva
To, co tu citam ma dost zaraza. Tiez som sa zucastnil sutaze, lebo sa v Rak pohybujem a mam uz urobene zabery. To vsak neznamena, ze sa tak ako z BA aj z NR, ZA alebo KE rovnako clovek nemoze vybrat za hranice uz len z dovodu, ze spominana krajina ma co pounknut. Pokial vlastnim fotak a fotim krajinu, ale nemam na cestovanie, tak som urobil nieco zle, resp. moje ambicie su nizke, ked mi staci vyjst pred dom a po desiaty raz odfitit ten isty kopec.
Po druhe, ked som zo zapadu (napr. z BA), rovnako sa nebude kazdy trepat na Zemplinsku Siravu alebo stanovat na vrchole kopcov, aby ziskal rovnaky zaber, ako niekto lokalny, kto sa na miesto dostane za 20 minut.
Geograficke rozdiely su vzdy, kazdy sa musi dostat na miesto a vynalozit usilie, aby ziskal snimku, aku si predstavuje. Na druhej strane sa netreba tvarit, ze vsetko musi byt slovenske. Myslim, ze sa tu uverejnuje dost fotiek zo Slovenska,, takze iste pluralita tem urcite nezaskodi.
Suhlas. Ak sa mi v zivote vrati investicia do fotenia krajiny, tak budem uspesny fotograf Vela krajinkarov si to tak predstavuje, ze fotim svoj park pred domom a hlavne nech ma to nestoji peniaze..... Tak napriklad moja fotka je cca 400km od BA (Stubai Alpy) takze tiez som musel za nou cestovat hodne daleko ....
 
Marcel Rebro
2017-10-20 16:29:15
príspevok od: denisvesely.com
Suhlas. Ak sa mi v zivote vrati investicia do fotenia krajiny, tak budem uspesny fotograf Vela krajinkarov si to tak predstavuje, ze fotim svoj park pred domom a hlavne nech ma to nestoji peniaze..... Tak napriklad moja fotka je cca 400km od BA (Stubai Alpy) takze tiez som musel za nou cestovat hodne daleko ....
Jednu ("Dva svety") mám napešo z chaty. Druhá ("Freeliners") vznikla v Kappl, čo je tuším 4 hodiny jazdy autom od Semmeringu ...
 
Marcel Rebro
2017-10-20 16:29:32
príspevok od: denisvesely.com
Gratulujem k výherným fotkám.
Ďakujem
 




  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()