ephoto profile wallpaper
falatka

môjweb: vytvorte si web
web: Stránku ešte nemám

O mne

Niečo o mne: Ahojte, prišla som sem načerpať inšpiráciu :). Ak sem niekedy dám nejaké fotky, tak vopred ďakujem za body a komentáre, čo a ako zlepšiť ;).
Motto:
Ponúkam služby:
Zameriavam sa na:

Osobné údaje

Meno: Apolónia
Priezvisko: ......
Mesto: Šaľa
Domovská krajina: Slovenská republika


Fotografická odbornosť: Začiatočník
Členom ePhota od: 01. 12. 2009
Posledná aktivita: 2016-11-29 12:30:46
Status: offline

Kontakt

Kontaktné údaje nie sú dostupné alebo sú viditeľné iba pre priateľov

Fototechnika

Moje fotoaparáty: žiadne fotoaparáty
Moje objektívy: žiadne objektívy
Príslušenstvo:
Frola
Decembrová ruža Frola 2009-12-18 16:36:01
pokud bude na Slovensku 30 stupňů, mám vyřešenou dovolenou a jdu s tebou fotit růže :))
 
Frola
Decembrová ruža Frola 2009-12-18 16:29:12
Falatka, neshazuji tebe, ani tvou růži, růže fotím taky
troufalá ta tvá je, to je fakt a body jsem ti žádné nedala, tak se nečil...:))
přeji dobré světlo a víc ostrých růží...
 
Frola
Decembrová ruža Frola 2009-12-18 16:18:12
zaujala? Ano, ale diskuzí, ne technikou, ne kompozicí, né dobrým impaktem
zaujala? Ano, vložením po půlnoci
zaujala? Ano,tím, že nebyla smazáno přímo ve foťáku
zaujala? Ano,zařazením do umělecké kategorie je od autorky dost troufalé.
Decembrové růže jsou zmrzlé růže toto není zmrzlá růže..


 
atiart
Decembrová ruža atiart 2009-12-18 15:30:36
....... ani som nevedel, že som Picassov učeň :)Díki Steve :)))
 
atiart
Decembrová ruža atiart 2009-12-18 15:24:37
.... slečna, či mladá pani, môžem sa pridať do tej burlivej diskúsie ??? Totiž nie som si istý že či budem výtaný :)))
 
SteveS
Decembrová ruža SteveS 2009-12-18 15:19:48

Nechcem spamovať a opakovať tvoju dlhú odpoveď, dal som preto odpovedať len na tvoju prvotnú vetu ale nižšia reakcia sa týka tvojej dlhej odpovede:

S každým tvojím odstavcom suhlasím, ba plne súhlasím. Ja som však mieril na čosi iné a možno napriek snahe to nie celkom jasne formuloval.
Neoponoval som žiadnej kritike, toleranciou myslím aj tolerovanie kritiky.

Chcel som iba pripomenúť, že sa snažme vžiť aj do situácie autora. Čosi na tu tému zareagoval aj ´bugei´. Každý začiatočník/laik z toho že si napisal o jeho pohoreni na ´CELEJ čiare´ pochopí asi iba to, že má zbaliť kufre a uvolniť miesto tunajším ťažkým profíkom :-) Z jeho hľadiska je každá jeho nová fotografia úžasná, lebo je lepšia ako predošlé a to, že to ide ešte stále aj lepšie, zatiaľ nepozná a nechápe. Preto sa ich občas zastávam aj keď to je veľmi nevďačná činnosť (protirečiť skúseným mazákom). Prihováram sa ale IBA K TOMU, aby bola kritika podaná miernejšou formou. Nie aby podaná nebola a aby sa alibisticky chválilo čosi čo sa v skutočnosti nepáči. Nikomu nemôžem a nechcem vnucovať jemu cudzie formulácie, len na pochopenie uvediem príklad, že rovnako kriticky, ale milosrdnejšie a motivačnejšie by vyznela veta: ´SI NA DOBREJ CESTE, ale radím ti ešte hodne študovať, lebo samotnou neostrosťou fotografie ešte umenie nevzniká...´ Hneď nejde o radikálnu a pre ustráchaného nováčika potupujúcu kritiku. On si nie je vedomý toho, čo zle urobil. Čosi ohladne formy podania kritiky uz navzajom riesili napr. aj Zuzuliena a Slavmiro. Prirovnám to k diskusii o slovíčku ´prosím´. Či ho vôbec dať alebo nedať na začiatok vety, ak od niekoho niečo chceme... to považujeme ale už za dávno vyriešené.

K Picasovi som neprirovnával túto konkrétnu foto a už vôbec nie kvalitatívne, ale iba principiálne systém kritizovania kontra vätsej tolerancie. Ako som pozrel na autorkine foto, sú emocionalne lepsie ako u mnohých iných zaciatocníkov a myslím že uz stací len dostudovat a dotiahnut techniku (co je ovela lepsie ako naopak) a moze o chvilu tiez sutazit o foto dna...

Dodávam, že som už viacerým podsúval a chválil tvoj veľmi dobrý článok z fotoškoly o spôsobe hodnotenia a posudzovania, kde čitateľa upriamuješ hlavne na impact a pocitovosť z fotografie aj na úkor jej iných chýb. Často tu aj dôležitosť vyvolávania pocitov z foto mnohí zdôrazňujú. U mňa toto foto (včítane svojich chýb) pocity naozaj vyvolala a práve momentálne po 35 rokoch záujmu o fotografovanie začínam hodne fotografií zámerne rozostrovať, ÚPLNE rozostrovať. A veľmi sa mi také foto páčia a sedia mi... znamená to teda že som už dozrel ako Picaso alebo sa celkom zmagoril a dostal na začiatok tam kde som bol? :-)))))) Veď počkaj až budeš starší, prídeš aj tomu na chuť ;-)))
 
atti
Decembrová ruža atti 2009-12-18 15:03:44
Myslíš že to je len o tom? Ja nie.
 
Cako
Decembrová ruža Cako 2009-12-18 15:02:55
nezakopol by o nu keby nebola vlozena tesne po polnoci..a mozno ju pozeral prave preto,preco ja...nie ze by zaujala,ale skor si pomyslel,co toto dokelu robi vo foto dna a nedalo mu nenapisat...tak ako mne...
 
atti
Decembrová ruža atti 2009-12-18 14:59:09
Pri všetkej úcte k tvojim nepochybným vedomostiam a umeleckému cíteniu, by som si dovolil napísať tu jednu myšlienku. A síce: či sa tento záber podaril zámerne alebo náhodou, to - si myslím - až také podstatné nie je. Podstatné je, že z ľudí vyvoláva emócie. Môžeš mať dokonalé svetlo a na nej dokonale zaostrenú dokonalú ženskú s dokonale nastavenými krivkami, ale ak z ľudí nevyvolá žiadne emócie, tak nestojí za nič. Táto fotografia evidentne oslovila aj teba, inak by si sa k nej ani tou vetou nevyjadril. U teba vyvolala negatívnu emóciu, u iných pozitívnu. Ergo, svoj účel spĺňa. Ako si sám vyššie písal (len inými slovami) - keby fotka uploadnutá na tento portál bola oničom, pes by do nej nezakopol.
 
Karol Srnec
Decembrová ruža Karol Srnec 2009-12-18 14:34:45
Kto zverejni na lubovolnom portale fotografiu, pricom je tam moznost hodnotenia a komentovania, ide s kozou na trh. Povedat niekomu na zlu fotografiu, ze je to vlastne docela dobre, nie je tolerancia, ale alibizmus.
Mam presledovane vsetky vyznamnejsie galerie na internete. Porovnavat tuto fotografiu s Picasom je riadne trufale. Viem ocenit, ak ma niekto vlastny styl, nevadi mi ani mix fotografie a ilustracie. Som pocitcovy grafik. Mozes mi predviest hocico a ak je to dobre, nebudem bazirovat na nezmysloch a nejakych pevnych pravidlach.
K tejto fotke som sa vyjadril bodovanim a zhodnotil ju jednou vetou. Prepac, za viac mi nestala. Vypisovat siahodlhy popis toho, co mi vadi a ako si to predstavujem, nepomoze tejto fotografii a ani autorovi. Je to dlhodoby proces. Autorovi pomoze studium clankov, sledovanie inych autorov (tych dobrych, nie rovnocennych) a hlavne fotografovanie. Trva to roky. Na tomto portali je viacero autorov, ktori si na zaciatku uzili tvrdej kritiky, alebo si ich fotky nikto nevsimal. Pracovali na sebe a teraz sa bezne uchadzaju o foto dna a tesia sa tu popularite.
V prvom rade treba zvladnut zaklady fotografie a na nich budovat. Neviem, ci si videl ranne Picasove prace? Boli realisticke, ku kubizmu sa dopracoval az po mnohych rokoch.

Zjavne nie som jediny, kto ma s touto fotkou problemy. Napriek snahe autora o umelecke stvarnenie to nevyslo. Chce to viac, nez to len neurcito rozostrit. Zamer musi byt jasny. Tato fotografia vyzera ako zle zaostrena a nie ako, ze to je zamer autora.

Viem, ze moje komentare nie su vzdy prijate kladne. Ja ale nemozem hodnotit, ako nejaky zaciatocnik, ktoremu sa paci hocico farebne, trochu emotivne, naha zenska, panorama, psik, zapad slnka...
 
SteveS
Decembrová ruža SteveS 2009-12-18 13:47:03

Karol, doteraz som sa spravidla vzdy priklonil a zastaval tvojich komentov, teraz sorry ze ako bossovi protirecim. Myslím, že takymto komentom sa este nikomu nepomohlo a ako motivacia to nebolo bohvieco :-( Pritom si myslím že ti nejde o to aby počet užívateľov (súčasne konzumentov reklamy) klesal ale naopak, narastal. Tak preto som celkom koment nepochopil...

Netvrdím ze toto je umenie ale par ludi to oslovilo (aj mna a ja vobec autorku nepoznam). Z toho mi vyplyva, ze na plnej ciare to asi predsa len nehorí :-)
Naviac, poznam aj umenie (Picasove abstrakty) co pohoreli na plnej ciare u mnohých profesionalnych kritikov... a hla kde su dnes a co sa za nich plati... Preto som za vatsiu toleranciu ;-)))
 
SteveS
Decembrová ruža SteveS 2009-12-18 13:38:58

Pekne si sa vynašiel, aj vyjadril. Palec hore ;-))).

A páči sa mi veľmi ako si autorka za foto stojí a zostáva v pohode aj nad komentami ktoré nás mnohých iných vyvádzajú z miery a rozpútavajú siahodlhé diskusie. Zase som sa len čosi priučil, asi aj sto rokov učenia je málo ;-))) Moja hlboká poklona madame... ;-)
 
SteveS
Decembrová ruža SteveS 2009-12-18 13:35:00

Cau ultra, ja len kamaratsky do diskusie, ze ak fotka niekoho aj zaujala, ze ten asi na nej cosi n asiel ;-))) Ako citam, zaujala viacerych a aj mna. Fotenim sa zaoberam iba 35 rokov, co nie je este stale dost a tiez to samozrejme neznamena, ze to za nieco vobec stoji a malo tie roky zmysel. Mozno nerozumiem fotografii, estetike ani umeniu, ale jednoducho sa mi tato foto paci som jeden z tych co na nej nieco nasli i ked som videl aj ovela krajsie fotky... ide z nej na mna poezia a aspon tomu kus rozumiem :-)
Tak len vyzývam na kamarátsku toleranciu ;-)
 
bugei
Decembrová ruža bugei 2009-12-18 12:11:15
sa mi zda ze toto ephoto je same profi , big , a inych super fotografov od attiho ultra srnca a vsetkych pokročilych...ale pozor aj mi co sa učime mame pravo sem chodit a dat foto...a tie vase komenty su niekedy radne trapne...asi tolko pani profi...ked sa nepaci koment ale k veci...jo a packo borci
 
bugei
Decembrová ruža bugei 2009-12-18 12:07:10
mne sa paci...toto videla šipková ruženka ...ked zaspavala...fakt páči
 
Decembrová ruža Ultra TXF 2009-12-18 10:33:06
Ja mám zmysel pre takéto fotografie,ale zase jedno miesto,kde by skočil zrak,by sa tam malo dať nájsť.Nemyslíš ?
 
Decembrová ruža Ultra TXF 2009-12-18 10:28:14
No však práve,že nie je na čo :)
 
Decembrová ruža Ultra TXF 2009-12-18 10:23:18
Na čo sa mám zamerať ? Alebo len tak všeobecne?
Prečo si myslíš,že odfotením bársčoho bársako , proste len aby to bolo za každú cenu iné ako sa očakáva, je umenie?

 
atti
Decembrová ruža atti 2009-12-18 09:33:13
ani ženy nechápeš a predsa ich máš rád ;-)
 
jrfoto
Decembrová ruža jrfoto 2009-12-18 09:27:39
nechapem :(
 
Stránok 30 z 32