Hore

Fotostĺpček 24/2024

Vysoká hladina Dunaja lákala bratislavčanov, vrátane fotografov. Ani ja som neodolal a išiel sa pozrieť na tú „potopu“.

Keď hladina Dunaja stúpa

Bulvárne média strašili bratislavčanov rozvodnením Dunaja. Vysoký Dunaj som fotil už niekoľkokrát a k maximu mal tentokrát ešte ďaleko. Tak som sa ani neponáhľal ho nafotiť. Napokon mi to nedalo a v rámci prechádzky do mesta som sa prešiel aj po nábreží. Fotografoval som so Sony A7R V + FE 100-400/4,5-5,6 GM OSS. Okrem vysokého Dunaja som tradične fotil aj architektúru.















Ľalie na Ondrejskom cintoríne

Ľalie vykvitli aj rovno pred naším domom, ale najlepšie sa fotia na Ondrejskom cintoríne. Je tam lepšie svetlo. Okrem Sony A7R V a objektíu FE 90/2,8 Macro G OSS som si zobral aj rozprašovač vody.









Fringia na pikniku

Cez víkend bolo v Bratislave hneď niekoľko akcií, ja som sa rozhodol pre Pálfyovský piknik na Bratislavskom hrade. Vystupovala na ňom skupina Fringia, ktorú poznáte z Foto Slovakia. Aj keď som si zobral niekoľko pevných objektívov, napokon som použil len Sony FE 85/1,4 GM.




















Overené i neoverené správy

  • Zdá sa, že Nikon Z6III bude oveľa lepší ako jeho predchodca a posunie sa o triedu vyššie, bližšie k Z8. Má mať 6K video, vylepšený hľadáčik s rozlíšením 5,6 Mpx, plne otočný displej, stabilizovaný snímač. Má zvládať 14 obr./s. s mechanickou uzávierkou a 20 obr./s. s elektronickou.
  • Možno začiatkom júla by mohol byť predstavený objektív Sony 85mm f/1.4 GMII.

Novinky

Leica Lux

Aplikácia Leica Lux je určená pre mobily iPhone. Leica LUX ponúka užívateľské rozhranie inšpirované fotoaparátmi Leica, jedinečný vzhľad Leica a precízne vytvorené simulácie legendárnych objektívov Leica. Inžinieri spoločností Leica a Fjorden pracovali na vytvorení verných imitácií niektorých objektívov Leica pre LUX. Odteraz sú k dispozícii Leica Summilux-M 28 mm f/1,4 ASPH, Summilux-M 35 mm f/1,4 ASPH, Noctilux-M 50 mm f/1,2 ASPH a APO-Telyt-M 135 mm f/3,4, hoci tá posledná možnosť je exkluzívna pre smartfóny iPhone 15 Pro (Max), vďaka rozšíreným teleobjektívom. Leica hovorí, že do aplikácie budú časom pridané ďalšie objektívy. Rozmanitý je výber predvolieb, ktoré napodobňujú rôzne farebné gradácie a filmové štýly v špecializovaných fotoaparátoch Leica. Možnosti zahŕňajú Leica Standard, Leica Classic, Leica Contemporary a Leica Black and White. Dokonca aj so štandardným vzhľadom ponúka aplikácia fotoaparátu LUX iný vzhľad ako natívna aplikácia fotoaparátu pre iPhone, s inými farbami a kontrastom. Používatelia, ktorí chcú mať väčšiu kontrolu, môžu upraviť zaostrenie, ISO, rýchlosť uzávierky, vyváženie bielej a kompenzáciu expozície. Aplikácia tiež obsahuje mriežku, úroveň, časovač a kontrolu nad formátmi súborov vrátane RAW, JPEG a HEIF.

Aplikácia Leica LUX je teraz k dispozícii na stiahnutie zadarmo . Používatelia si však musia zakúpiť platený upgrade, aby odomkli všetky možnosti aplikácie vrátane úplného prístupu k Leica Looks a všetkým simulovaným šošovkám. Tento nákup v aplikácii je 6,99 USD mesačne alebo 69,99 USD ročne.

https://leica-camera.com/en-int/photography/leica-apps/leica-lux

Sigma 28-45mm F1.8 DG DN Art

Sigma predstavila objektív 28-45 mm F1,8 DG DN Art pre fotoaparáty s bajonetom E a L. Objektív pokrýva široký až štandardný rozsah ohniskových vzdialeností a Sigma tvrdí, že je to prvý zoom objektív s konštantnou clonou F1,8 pre plnoformátové bezzrkadlové fotoaparáty. Optická sústava má tri asférické a päť prvkov SLD (super-nízky rozptyl), clona je 11-lamelová. Automatické zaostrovanie objektívu je poháňané motorom HLA. Minimálna zaostrovacia vzdialenosť je 30 cm v celom rozsahu zoomu a objektív má maximálne zväčšenie 1 : 4. Filtrový závit má 82 mm. Objektív je odolný voči prachu a striekajúcej vode. Objektív Sigma 28-45mm F1.8 DG DN Art má odporúčanú maloobchodnú cenu 1349 USD.



https://www.sigma-global.com/en/lenses/a024_28_45_18/

Tamron 50-300mm f/4.5-6.3 Di III VC VXD

Tamron predstavil teleobjektív pre fotoaparáty Sony s bajonetom E. Netradične začína na 50 mm ohnisku. Poskytuje zväčšenie 1:2. Priemer filtra je 67 mm. Optická konštrukcia obsahuje 19 prvkov v 14 skupinách a je optimalizovaná pre vysokú kvalitu obrazu v celom rozsahu zoomu. Pohon automatického zaostrovania je vybavený mechanizmom zaostrovania s lineárnym motorom VXD a optickou stabilizáciou obrazu VC.

https://www.tamron.eu/newsroom/newsroom/50-300mm-f-4-5-6-3-di-iii-vc-vxd-model-a069

Inšpirácia

OM-1 Mark II v Ekvádore s profesionálnym fotografom divokej prírody Petrom Bambouskom

Vypočujte si najnovšie zážitky a príbehy a pozrite si úplne nové fotografie, s ktorými sa Petr Bambousek vrátil zo svojej expedície v Ekvádore. So svojou najnovšou vlajkovou loďou OM-1 Mark II určite zachytil množstvo úchvatných záberov.


Mads Peter Iversen: Najúžasnejší východ slnka, aký som kedy fotografoval!

V tomto videu sa Mads Peter Iversen budí o tretej ráno a vydáva sa na miesto v nádeji na nejakú hmlu, ale nevyzerá to príliš dobre. Našťastie sa z ničoho nič prederie slnko a prinesie to najúžasnejšie svetlo, aké kedy videl.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
matpi
2024-06-10 09:21:53
Iversen je skvely fotograf, chvilu som ho aj sledoval, na niektorych miestach z jeho videi som bol...ale ten jeho afektovany prejav sa neda pocuvat
 
bobo222
2024-06-14 09:08:55
Ten tamron 50-300 ma celkom zaujíma. Na apsc a-6500 to bude zaujímavý rozsah. Len predpokladám, že spolupráca stabilizácie na čipe a v objektíve asi nebude, ako u olyho.
 
jozef84
2024-06-14 12:44:33
Návrh tohto objektívu som celkom nepochopil - Sigma 28-45mm F1.8 DG DN Art.(váha, cena, rozsah) plusko za svetelnosť, ale sú iné varianty za ešte lepšiu svetelnosť, ľahšie a myslím aj za prijateľnejšiu cenu.
 
gytheio
2024-06-14 17:56:54
príspevok od: jozef84
Návrh tohto objektívu som celkom nepochopil - Sigma 28-45mm F1.8 DG DN Art.(váha, cena, rozsah) plusko za svetelnosť, ale sú iné varianty za ešte lepšiu svetelnosť, ľahšie a myslím aj za prijateľnejšiu cenu.
uplna klasika v tvojom podani, podla teba sa cena odvija od svetelnosti.. ty musis mat obrovsky na cerveno ziariaci blok v hlave
 
jozef84
2024-06-14 18:22:53
príspevok od: gytheio
uplna klasika v tvojom podani, podla teba sa cena odvija od svetelnosti.. ty musis mat obrovsky na cerveno ziariaci blok v hlave
A presne na takéto prípady by sa hodil adblock. Na tvoje "rady" nie som vôbec zvedavý.
 
fatality
2024-06-14 19:17:12
príspevok od: jozef84
Návrh tohto objektívu som celkom nepochopil - Sigma 28-45mm F1.8 DG DN Art.(váha, cena, rozsah) plusko za svetelnosť, ale sú iné varianty za ešte lepšiu svetelnosť, ľahšie a myslím aj za prijateľnejšiu cenu.
tento objektiv by v 90% pripadov nahradila jedna mala, lahka a relativne lacna 35/1.8
 
Porubo
2024-06-14 19:37:22
príspevok od: gytheio
uplna klasika v tvojom podani, podla teba sa cena odvija od svetelnosti.. ty musis mat obrovsky na cerveno ziariaci blok v hlave
Predstav si ze ano! (Aj ked nikde nevidim zeby spominal taku zavislost.) Cim svetelnejsi objektiv, tak treba nan vacsie a drahsie brusene sosovky, k nim vacsie motorceky (ostrenie pripadne zoom ak sa jedna o take napr. v kompaktoch), vacsie tubusy atd.
Ak moj mily neveris tak si pozri ci tam existuje zavislost, ak vezmes do uvahy rovnaky bajonet, kvalitu, vyrobcu a rovnake ohnisko alebo rozsah (zoom).
Inak ak by to aj tak nebolo zeby vyroba skutocne bola drahsia, tak cisto marketingovo by bola blbost nemat taku zavislost, svetlejsie by nesli na odbyt (aspon pri rozsahoch kde nie su velke uspory na hmotnosti, co je prakticky vsetko okrem super-tele-objektivov).
To mas podobne aj inde, napriklad cena lode/auta/lietadla zavisi od nosnosti. Nejake prditko, cln kde nalozis leda tak svoj batoh, bude lacnejsi ako tanker pre dovoz ropy.
 
jozef84
2024-06-14 21:21:44
príspevok od: fatality
tento objektiv by v 90% pripadov nahradila jedna mala, lahka a relativne lacna 35/1.8
No práve. Mne to veľký zmysel nedáva ponúkať takýto objektív. Kedysi mali v ponuke objektív 50-150mm, 2,8 na DX formát ale s veľkosťou a váhou zoomu 70-200, 2,8. Potom neskôr zmenili ohnisko na 50-100 mm a svetelnosť z 2,8 na 1,8. Moc sa toho nepredalo. Keď už použiteľný rozsah tak 24-50(poprípade 20-50mm). Ale aj tak radšej 2 ľahké svetelné objektívy. Pri tej ohniskovej vzdialenosti je to pár krokov dopredu alebo dozadu... Tamron je v tomto lepší marketingovo a ponukou.
 
gytheio
2024-06-14 21:39:12
príspevok od: Porubo
Predstav si ze ano! (Aj ked nikde nevidim zeby spominal taku zavislost.) Cim svetelnejsi objektiv, tak treba nan vacsie a drahsie brusene sosovky, k nim vacsie motorceky (ostrenie pripadne zoom ak sa jedna o take napr. v kompaktoch), vacsie tubusy atd.
Ak moj mily neveris tak si pozri ci tam existuje zavislost, ak vezmes do uvahy rovnaky bajonet, kvalitu, vyrobcu a rovnake ohnisko alebo rozsah (zoom).
Inak ak by to aj tak nebolo zeby vyroba skutocne bola drahsia, tak cisto marketingovo by bola blbost nemat taku zavislost, svetlejsie by nesli na odbyt (aspon pri rozsahoch kde nie su velke uspory na hmotnosti, co je prakticky vsetko okrem super-tele-objektivov).
To mas podobne aj inde, napriklad cena lode/auta/lietadla zavisi od nosnosti. Nejake prditko, cln kde nalozis leda tak svoj batoh, bude lacnejsi ako tanker pre dovoz ropy.
svetelny objektiv neznamena kvalitne sklo, to tu uz bolo vela krat rozoberane.. cistota skla je to co robi objektiv drahym
tie tvoje prirovnania... v Rusku dostanes na pumpe aj 72 oktanovy benzin a moj partner vo firme mal Lexus a bol to dost velky skrob, tankoval do Lexusa ten 72 oktanovy benzin, ked som ho presviedcal, ze aspon raz do mesiaca musi natankovat 95 aby sa precistil motor, vzdy iba mavol rukou, ze Lexus to nepotrebuje. za rok mu odisiel motor..
ty si ten isty pripad, naco drahe ked mame aj lacne na trhu
 
gytheio
2024-06-14 21:44:56
príspevok od: jozef84
A presne na takéto prípady by sa hodil adblock. Na tvoje "rady" nie som vôbec zvedavý.
asi si zabudol, ze toto je verejna stranka, ked nie si zvedavy neodpisuj.. ale bolo by dobre keby si pochopil, ze su tu aj normalni ludia ktori citaju tie tvoje kydy
svetelny objektiv nie je zaruka kvalitneho vystupu na rozdiel od draheho objektivu
 
jozef84
2024-06-14 21:51:50
príspevok od: gytheio
asi si zabudol, ze toto je verejna stranka, ked nie si zvedavy neodpisuj.. ale bolo by dobre keby si pochopil, ze su tu aj normalni ludia ktori citaju tie tvoje kydy
svetelny objektiv nie je zaruka kvalitneho vystupu na rozdiel od draheho objektivu
Tie tvoje kydy fakt nemajú obdobu. Ty fakt nie si normálny. Dal si si aspoň námahu zistiť aký "lacný" je tento objektív? Choď prd...le ty chrobák Truhlík.
 
gytheio
2024-06-14 22:12:52
príspevok od: jozef84
Tie tvoje kydy fakt nemajú obdobu. Ty fakt nie si normálny. Dal si si aspoň námahu zistiť aký "lacný" je tento objektív? Choď prd...le ty chrobák Truhlík.
aky tento objektiv? vobec ma nezaujima o akom objektive blaboces, reagoval som a to, ze je nieco svetelnejsie za prjatelnejsiu cenu.. pytal som sa ta tu uz aspon 20 krat, ze ci si myslis, ze cenu objektivu urcuje jeho svetelnost, nikdy si neodpovedal, lebo si z takych veci komplet vymlety..
 
jozef84
2024-06-15 08:24:59
príspevok od: gytheio
aky tento objektiv? vobec ma nezaujima o akom objektive blaboces, reagoval som a to, ze je nieco svetelnejsie za prjatelnejsiu cenu.. pytal som sa ta tu uz aspon 20 krat, ze ci si myslis, ze cenu objektivu urcuje jeho svetelnost, nikdy si neodpovedal, lebo si z takych veci komplet vymlety..
Zalez.
 
gytheio
2024-06-15 09:30:02
príspevok od: jozef84
Zalez.
ty nedokazes odpovedat ani na to ci mas dokoncenu ludovu, ked sa ta opytam aky rok sa pise.. rovnako tazka otazka, štbacky naborar
 
jozef84
2024-06-15 09:41:24
príspevok od: gytheio
ty nedokazes odpovedat ani na to ci mas dokoncenu ludovu, ked sa ta opytam aky rok sa pise.. rovnako tazka otazka, štbacky naborar
Doporučujem navštíviť :

https://www.stiftung-tannenhof.de/klinik/klinikstandort-wuppertal

Tam dostaneš všetky odpovede na svoje otázky a budú sa ti venovať s láskou, koľko budeš potrebovať.
 
gytheio
2024-06-15 09:44:57
príspevok od: jozef84
Doporučujem navštíviť :

https://www.stiftung-tannenhof.de/klinik/klinikstandort-wuppertal

Tam dostaneš všetky odpovede na svoje otázky a budú sa ti venovať s láskou, koľko budeš potrebovať.
aspon nieco s cim mas skusenosti
 
jozef84
2024-06-15 10:10:30
príspevok od: gytheio
aspon nieco s cim mas skusenosti
Áno máš pravdu. V práci sme mali kolegyňu s bipolárnou afektívnou poruchou a spojené s paranojou. Bol to boj dostať ju na vyšetrenie. Ale teraz je schopná fungovať aj sama. Ale rodina ju opustila, nedalo sa s ňou vydržať, likvidovala všetkých okolo seba. U teba neviem či to má význam. Je to ťažšia diagnóza ako ona. Paranoja + narcistická porucha osobnosti si myslím, že sa nedá vyliečiť. V polovici prípadov za to môže neprepojenie frontálneho kortexu( pravá a ľavá hemisféra ). A preto vám chýba empatia (viete chápať len svoje pocity)A necelá druhá polovica prípadov je výchova v detstve, ktorá vychovala narcisa. Keď extrapolujem do budúcnosti, tak tvoja perspektíva nie je veru ružová. A nayvše keď sa nedokážeš poučiť s chýb minulosti a opakuješ ich stále dookola. Ale predstav si, že e-photo skončí a ty prídeš o svoju drogu. Ak si chceš naozaj len pokecať, tak pokec, FCB, zoznamky sú tie pravé pre teba, kde nájdeš svoje "obete". Ak ti na sebe záleží(o čom pochybujem) tak ten link čo som ti dal, tak využi. Kognitivně-behaviorálna terapia alebo skupinová psychoterapia by ti načas mohla pomôcť sa vymaniť z tvojej bubliny.
 
gytheio
2024-06-15 10:14:16
príspevok od: jozef84
Áno máš pravdu. V práci sme mali kolegyňu s bipolárnou afektívnou poruchou a spojené s paranojou. Bol to boj dostať ju na vyšetrenie. Ale teraz je schopná fungovať aj sama. Ale rodina ju opustila, nedalo sa s ňou vydržať, likvidovala všetkých okolo seba. U teba neviem či to má význam. Je to ťažšia diagnóza ako ona. Paranoja + narcistická porucha osobnosti si myslím, že sa nedá vyliečiť. V polovici prípadov za to môže neprepojenie frontálneho kortexu( pravá a ľavá hemisféra ). A preto vám chýba empatia (viete chápať len svoje pocity)A necelá druhá polovica prípadov je výchova v detstve, ktorá vychovala narcisa. Keď extrapolujem do budúcnosti, tak tvoja perspektíva nie je veru ružová. A nayvše keď sa nedokážeš poučiť s chýb minulosti a opakuješ ich stále dookola. Ale predstav si, že e-photo skončí a ty prídeš o svoju drogu. Ak si chceš naozaj len pokecať, tak pokec, FCB, zoznamky sú tie pravé pre teba, kde nájdeš svoje "obete". Ak ti na sebe záleží(o čom pochybujem) tak ten link čo som ti dal, tak využi. Kognitivně-behaviorálna terapia alebo skupinová psychoterapia by ti načas mohla pomôcť sa vymaniť z tvojej bubliny.
no jo, a preto robis naborara do štb, preto hrubo urazas zeny na fotografiach, nevies ci mas dokoncenu ludovu a ktory rok sa pise a slapal si na Manhattane... pozoruhodne, ale vobec ti to nepomohlo
 
jozef84
2024-06-15 10:30:41
príspevok od: gytheio
no jo, a preto robis naborara do štb, preto hrubo urazas zeny na fotografiach, nevies ci mas dokoncenu ludovu a ktory rok sa pise a slapal si na Manhattane... pozoruhodne, ale vobec ti to nepomohlo
Paladin 25 napísal v kocke tvoju minulosť. A svoju budúcnosť si píšeš ty. Tvoja závisť a pýcha(tvoja vytvorená mystická bublina), že ostatní majú niečo, čo by malo patriť tebe, ťa nakoniec zožerie zvnútra. Vyplýtval som na teba už dosť času, ktorý som mohol zužitkovať užitočnejšie, ako dávaním nevyžiadaných rád. Ale ešte jednu radu ti dám. Choď ku koníkom, aspoň nejaký užitok z teba bude.
 
gytheio
2024-06-15 10:41:10
príspevok od: jozef84
Paladin 25 napísal v kocke tvoju minulosť. A svoju budúcnosť si píšeš ty. Tvoja závisť a pýcha(tvoja vytvorená mystická bublina), že ostatní majú niečo, čo by malo patriť tebe, ťa nakoniec zožerie zvnútra. Vyplýtval som na teba už dosť času, ktorý som mohol zužitkovať užitočnejšie, ako dávaním nevyžiadaných rád. Ale ešte jednu radu ti dám. Choď ku koníkom, aspoň nejaký užitok z teba bude.
tie rady davas mne? ty?? ktory nevie, ze štb uz neexistuje, ktory robi taketo čudá? desim sa, ze ty niekomu radis.. alebo je nieco v com by si ty mohol radit okrem setakov?
 
JohnNewton
2024-06-15 10:59:18
príspevok od: jozef84
Doporučujem navštíviť :

https://www.stiftung-tannenhof.de/klinik/klinikstandort-wuppertal

Tam dostaneš všetky odpovede na svoje otázky a budú sa ti venovať s láskou, koľko budeš potrebovať.
Vedúci fotokrúžku na uzavretom oddelení, doživotná funkcia, neliečiteľný.....
 
jozef84
2024-06-15 11:02:46
príspevok od: JohnNewton
Vedúci fotokrúžku na uzavretom oddelení, doživotná funkcia, neliečiteľný.....
Mali by mu zobrať prístup na internet.
 
JohnNewton
2024-06-15 11:06:55
príspevok od: jozef84
Mali by mu zobrať prístup na internet.
Nedá sa, formálne je asi svojprávny
 
jozef84
2024-06-15 11:33:23
príspevok od: JohnNewton
Nedá sa, formálne je asi svojprávny
Toto je dobrá definícia - aj so zdrojom:
Niektorí ľudia nechcú počuť pravdu, ale chcú od vás počuť to, čo si sami o sebe vykonštruovali. Ich dokonalý sebaobraz musia iní zrkadliť, inak je zle nedobre. Potreba prezentovať sa nie takými, akými sú, ale takými, akými si myslia, že ich chcú iní mať alebo tiež takými, akými chcú byť v očiach iných - dokonalí, úžasní. Narcistická bytosť je uväznená sama v sebe a svojej obmedzenosti. Jej sebanenávisť je natoľko veľká, že jedinou záchranou pre ňu je chŕliť všetku tú síru von, na ostatných. Všetci sú zodpovední za všetko, len narcis za nič, ani len sám za seba. Cieľom narcisa je pritiahnuť k sebe pozornosť a to je možné aj predstieraním záujmu o druhých alebo pripútavaním si k sebe tých, ktorí od neho môžu potrebovať nejakú pomoc - narcis miluje, keď môže mať moc nad tými, ktorí sú na ňom závislí. . Narcistické ego potrebuje potravu a tou je jednoznačne pocit pozornosti z akéhokoľvek dôvodu, bohužial niekedy je za potrebou byť s niekym "v dobrom aj zlom" v skutočnosti potreba mať moc na osudom toho, o kom narcis tak vehementne tvrdí, že ho miluje...
Ondrej Kubik, 2023)
kriminálny psychológ
 
gytheio
2024-06-15 11:50:10
príspevok od: jozef84
Mali by mu zobrať prístup na internet.
kludne napis cely zoznam ake pravomoci by si chcel mat sudruhu
 
gytheio
2024-06-15 11:53:41
príspevok od: jozef84
Toto je dobrá definícia - aj so zdrojom:
Niektorí ľudia nechcú počuť pravdu, ale chcú od vás počuť to, čo si sami o sebe vykonštruovali. Ich dokonalý sebaobraz musia iní zrkadliť, inak je zle nedobre. Potreba prezentovať sa nie takými, akými sú, ale takými, akými si myslia, že ich chcú iní mať alebo tiež takými, akými chcú byť v očiach iných - dokonalí, úžasní. Narcistická bytosť je uväznená sama v sebe a svojej obmedzenosti. Jej sebanenávisť je natoľko veľká, že jedinou záchranou pre ňu je chŕliť všetku tú síru von, na ostatných. Všetci sú zodpovední za všetko, len narcis za nič, ani len sám za seba. Cieľom narcisa je pritiahnuť k sebe pozornosť a to je možné aj predstieraním záujmu o druhých alebo pripútavaním si k sebe tých, ktorí od neho môžu potrebovať nejakú pomoc - narcis miluje, keď môže mať moc nad tými, ktorí sú na ňom závislí. . Narcistické ego potrebuje potravu a tou je jednoznačne pocit pozornosti z akéhokoľvek dôvodu, bohužial niekedy je za potrebou byť s niekym "v dobrom aj zlom" v skutočnosti potreba mať moc na osudom toho, o kom narcis tak vehementne tvrdí, že ho miluje...
Ondrej Kubik, 2023)
kriminálny psychológ
povedz nam tu, ked si hrubo urazal zeny na fotografiach, vtedy si ondreja kubika este nepoznal? Ty by si mal mat nejaky dozor ktory by dozeral co pises
 
fatality
2024-06-15 14:26:02
príspevok od: jozef84
Toto je dobrá definícia - aj so zdrojom:
Niektorí ľudia nechcú počuť pravdu, ale chcú od vás počuť to, čo si sami o sebe vykonštruovali. Ich dokonalý sebaobraz musia iní zrkadliť, inak je zle nedobre. Potreba prezentovať sa nie takými, akými sú, ale takými, akými si myslia, že ich chcú iní mať alebo tiež takými, akými chcú byť v očiach iných - dokonalí, úžasní. Narcistická bytosť je uväznená sama v sebe a svojej obmedzenosti. Jej sebanenávisť je natoľko veľká, že jedinou záchranou pre ňu je chŕliť všetku tú síru von, na ostatných. Všetci sú zodpovední za všetko, len narcis za nič, ani len sám za seba. Cieľom narcisa je pritiahnuť k sebe pozornosť a to je možné aj predstieraním záujmu o druhých alebo pripútavaním si k sebe tých, ktorí od neho môžu potrebovať nejakú pomoc - narcis miluje, keď môže mať moc nad tými, ktorí sú na ňom závislí. . Narcistické ego potrebuje potravu a tou je jednoznačne pocit pozornosti z akéhokoľvek dôvodu, bohužial niekedy je za potrebou byť s niekym "v dobrom aj zlom" v skutočnosti potreba mať moc na osudom toho, o kom narcis tak vehementne tvrdí, že ho miluje...
Ondrej Kubik, 2023)
kriminálny psychológ
= 12 rokov posobenia actona brixtona gythea na ephoto..
kkz. uz to je na diagnozu, ze tu takto intenzivne smrdi 12 rokov..
to ked si preratas na cisty cas, tak cca 3-4 roky cisteho casu stravil
tukanim do klavesnice, alebo displeja a vylievanim si zlce..
mrte krat krat vyhodeny, zabanovany, furt s novym nickom oknom sa vratiaci.. ..
masaker..a diagnoza nie pre psychologa, ale fakt pre psychiatra..
 
gytheio
2024-06-15 15:06:14
príspevok od: fatality
= 12 rokov posobenia actona brixtona gythea na ephoto..
kkz. uz to je na diagnozu, ze tu takto intenzivne smrdi 12 rokov..
to ked si preratas na cisty cas, tak cca 3-4 roky cisteho casu stravil
tukanim do klavesnice, alebo displeja a vylievanim si zlce..
mrte krat krat vyhodeny, zabanovany, furt s novym nickom oknom sa vratiaci.. ..
masaker..a diagnoza nie pre psychologa, ale fakt pre psychiatra..
toho štbaka v sebe nezapries, ty si toho casu tukanim do klavesnice stratil menej? alebo si tym chcel naznacit, ze tvoje hovno nesmrdi? ta tvoja profilova fotografia ta dokonale vystihuje, robil si to cely zivot
 
Paladin25
2024-06-15 15:14:23
príspevok od: gytheio
vies co mi uz napisalo par ludi z ephota? ze ty aj paladin ste chudaci a nechcu sa k vam vyjadrovat lebo sa boja, ze zacnete urazat ludi na ich fotografiach, blbec
Paľko ľudia v tvojej hlave nie sú skutočný sú to preludi....
 
Paladin25
2024-06-15 15:18:46
príspevok od: fatality
= 12 rokov posobenia actona brixtona gythea na ephoto..
kkz. uz to je na diagnozu, ze tu takto intenzivne smrdi 12 rokov..
to ked si preratas na cisty cas, tak cca 3-4 roky cisteho casu stravil
tukanim do klavesnice, alebo displeja a vylievanim si zlce..
mrte krat krat vyhodeny, zabanovany, furt s novym nickom oknom sa vratiaci.. ..
masaker..a diagnoza nie pre psychologa, ale fakt pre psychiatra..
Tak ale čo iné mu ostáva? Vlasne sme jeho najbližší... lebo sme tí jediní čo sa s ním bavia.

V biznise sa nepresadil. Rodinný život tiež nie. Ostáva mu len ephoto, kde môže šíiť svoje bludy. Väčšina iných fotoportálov má aktívne správcu/admina a tam si s takým ako on rýchlo poradia.

Až raz skončí ephoto bude to mať náš Paľko ťažké...
 
fatality
2024-06-15 16:12:19
príspevok od: gytheio
toho štbaka v sebe nezapries, ty si toho casu tukanim do klavesnice stratil menej? alebo si tym chcel naznacit, ze tvoje hovno nesmrdi? ta tvoja profilova fotografia ta dokonale vystihuje, robil si to cely zivot
Cheshire Cat ? Diky
 
Paladin25
2024-06-15 16:24:30
príspevok od: gytheio
Ved prave hnida, o milujucej rodine budes iba snivat, zabrdol si do niecoho co ti vykruti krk ty primitivne hovado
Paľko naozaj nikto tu z prítomných nemôže za tvoj život. (Okrem TEBA)

A to že iným závidíš že tù rodinu majú a že ich miluje teba šťastnejším nespraví.
 
jozef84
2024-06-15 18:05:42
príspevok od: gytheio
Ved prave hnida, o milujucej rodine budes iba snivat, zabrdol si do niecoho co ti vykruti krk ty primitivne hovado
Vieš o tom, že za takéto vyhrážky Paladinovi 25 môžeš sedieť na tri roky? U teba je to už opakovane, takže z priestupku si sa dostal do trestného činu podľa § 360 Trestného zákona. To, že si v Nemecku na veci nič nemení. Nemecko a Slovensko sú členom EÚ. Na Slovensku po atentáte na Fica sa s tým nepárajú a môžu žiadať tvoje vydanie na Slovensko. Nech sa páči link: https://www.facebook.com/policiaslovakia/photos/a.1522428691120681/2323100551053487/?type=3.
 
JohnNewton
2024-06-15 19:07:17
príspevok od: jozef84
Vieš o tom, že za takéto vyhrážky Paladinovi 25 môžeš sedieť na tri roky? U teba je to už opakovane, takže z priestupku si sa dostal do trestného činu podľa § 360 Trestného zákona. To, že si v Nemecku na veci nič nemení. Nemecko a Slovensko sú členom EÚ. Na Slovensku po atentáte na Fica sa s tým nepárajú a môžu žiadať tvoje vydanie na Slovensko. Nech sa páči link: https://www.facebook.com/policiaslovakia/photos/a.1522428691120681/2323100551053487/?type=3.
No je na čase aby aj majitelia či prevádzkovatelia ephota začali vysvetlovať svoju neschopnosť alebo neochotu zakročiť voči tomuto indivíduu.
 
blahoslav J B Art
2024-06-16 21:22:46
Ephoto či Hejtphoto?
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované