Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

2.8 alebo VR

dusankm
2008-10-03 00:31:42+02
fotografujem ako bezny amater,pre radost,bez neakej specializacie-priroda,deti/hlavne vnucka/,architektura.Po nastupe digi som si kupil canon G2,ktory roky dobre sluzi.V lete som sa rozhodol,ze mu uz dam trosku odpocinut a kupim G9.Z obchodu som sa ale vratil s inou hrackou-nikonom D40.Nastalo velke nadsenie a obtazovanie rodiny vcetne psov.Po rokoch som zacal fotit s novou chutou.To som este netusil,aky bic som na seba uplietol.Zacal som citat na takychto forach-netusil som ten rozsah techniky-mal som kupit ten canon G9 a mohol som kludne fotit.Kupil som Tamron 17-50/2.8-stal viac ako cely set-ale je to parada.Viem,ze podobne problemy ste tu uz preberali,ale aj tak skusim poprosit: ten Tamron sa mi tak zapacil,ze si chcem kupit aj T50-200/2.8-/keby to zena vedela,tak ma zabije/.Stale ale trochu vaham a neviem posudit,ci mi pekne obrazky s pomocou hlbky ostrosti 2.8 nakoniec nenahradi nikon 70-300,ktory je sice menej svetelny, ale ma kvalitnu VR. Fotografie robim len z pasie pre rodinu a pritelov,max. A4,tl.canon MP610.Ziadne mimoriadne upravy-uplne si vystacim s Picasou.D40 som si za tych par tyzdnou velmi oblubil,uz si ju chvilu ponecham/ cize netreba navrhovat kupu teraz lacnej D80/-urcite menit nebudem.Budem povdacny za ochotu mi svojimi nazormi poradit,vopred dakujem.Pockam si na par odpovedi a do tejto rubriky: O TECHNIKE-viac nevkrocim.diky
 
Jozef Krajčo
externý redaktor
- moderator
2008-10-03 07:49:31+02
2.8
 
Duny
2008-10-03 11:13:00+02
2,8 s VRkom :). VR ti nikdy nenahradi svetelnost, lebo cislo 2,8 nieje len o kratsom case pouzitelnom pri tejto clone ale aj o hlbke ostrosti a pekne rozostrenoho pozadia, ktore nim dosiahnes.
 
javelin
2008-10-03 11:23:55+02
Svetelnosť, Svetelnosť a ešte raz Svetelnosť...
 
2008-10-03 12:11:44+02
ja radim 2,8 ale musim povedat ze som mal v ruke aj ten nikon a je to slusne sklo........... no tak si vyber :D
 
2008-10-03 12:40:08+02