Ahojte, chcel by som si zaobstarať zrkadlovku, ale neviem sa rozhodnúť, že akú, tak vám sem píšem. Budem s ňou fotiť všetko. Rodinné akcie, prírodu, hmyz, kvety atď. Som amatér. Teraz mám FUJI Finepix S1000fd. Rozmýšlal som nad zrkadlovkami Sony, Pentax, Olympus, pretože majú stabilizáciu na čipe a tým pádom sú objektívy lacnejšie, ale nechám to na vás. Prosím poradte mi...
zacal by som v Tvojom pripade s Canomatix-om. Tato znacka ma v sebe kombinaciu vsetkych vychytavok Tebou spomenutych znaciek. Je k dostaniu na vsetkych parkoviskach pred obchodnymi retazcami vo zvyhodnenom sete s bleskom a s brasnou. :o)
http://www.makofoto.cz/aktuality/canomatic.htm
Prosim ta najsprv si urob prehlad, na fore najdes mnozstvo diskusii. Potom si z toho nieco vyber, take 2-3 modely a potom si nechaj poradit. Takto ti budeme radit fotaky od 300 do 5000€ a vlastne ti vobec neporadime, pretoze tu vymenujeme asi 30 modelov.
OOO jak ste všetci vystrelili :D.......... OKEJ už sa nebudem nič pýtať...
ale mozes sa pytat, len sa najskor nauc, ako sa pytat :o) a je tiez mozne, ze nie si prvy, co sa nieco take pyta, preto je dobre si nieco aj vyhladat v archive...
Aby som mal kvalitnejšie fotky (tech. kvalita) a chcem využiť nové funkcie čo vo FUJI niesú. Manuálne už fotiť viem a vyčerpal som všetky možnosti môjej S1000fd a fotí aj otec, tak by sme chceli nejakú zrkadlovku... Rozmýšlali sme nad :
1. Sony Alpha 330
2. Pentax K200D
3. Olympus E-520
4. ešte som našiel Pentax K20D, ale to už je asi vážnejší stroj