Fórum » O TECHNIKE

Olympus E-520 DZ KIT vs. Canon EOS 1000D 18-55

marekgalovic
marekgalovic 2009-12-20 15:46:09+01
Dobrý deň. Chcem sa opýtať, ktorý z týchto foťákou je lepší. Olympus E-520 Double zoom kit alebo Canon EOS 1000D. Pýtam sa preto lebo sa chýstám na prechod z UZ na zrkadlovku. Som začiatočník, nie uplný.

JanoP
2009-12-21 14:23:57+01
Nemyslel som to prave tak. Skor som chcel poukazat na to, ze ak chces dobru krajinku, potrebujes vacsi cip a krajinarske sklo. OLY setaky su na to dost makke, hlavne to tele...

marekgalovic
2009-12-21 14:28:16+01
Zrkadlovku chcem kupovat asi o pol roka. podmienkov je že musí byť nová a musí mať objektív. v prípade olympusu e520 mam za cenu 500euro dva objektivy. vyssi sum mi az tak nevadi pozeral som si fotky a celkom dobre. som zaciatocnik ale nie az tak uplný lebo s uz fotim asi rok. canon eos 450 je lepsi ale cez moj strom 500e a 1000d nechcem. Ale este sa rozhodnem.

beholder
2009-12-21 14:32:16+01
príspevok od: JanoP
Nemyslel som to prave tak. Skor som chcel poukazat na to, ze ak chces dobru krajinku, potrebujes vacsi cip a krajinarske sklo. OLY setaky su na to dost makke, hlavne to tele...
...ten,kto to myslí s fotografiou aspoň trochu vážnejšie nezostáva u základných low endových seťákov....ak keď práve zuiko má v tejto kategórii (standard) pár vydarených skiel...

beholder
2009-12-21 14:37:18+01
príspevok od: marekgalovic
Zrkadlovku chcem kupovat asi o pol roka. podmienkov je že musí byť nová a musí mať objektív. v prípade olympusu e520 mam za cenu 500euro dva objektivy. vyssi sum mi az tak nevadi pozeral som si fotky a celkom dobre. som zaciatocnik ale nie az tak uplný lebo s uz fotim asi rok. canon eos 450 je lepsi ale cez moj strom 500e a 1000d nechcem. Ale este sa rozhodnem.
...na tvoj fin. strop a čo sa obsahu kitu týka iná alternatíva nákupu novej fototechniky neexistuje...

...osobne by som to ale riešil došetrením:)...

2009-12-21 14:39:01+01