Zdravím ephoťákov :) Vlastním Canon 1000D so setovým objektívom a pevnou 50mm f1.8. Mám dilemu aký ďalší objektív si zaobstarat do výbavy. Mal by to byt niaky sirokouhly objektiv na 1. krajinku 2. reportáž 3. street a vlastne čo sa prihodi.
Odporucili mi Tamron AF SP 17-50mm F/2.8 XR Di-II VC LD, osobne by som ostal verny Canonu s podobnymi parametrami. Cenový limit mam okolo 400 eur plus minus, nechystam sa to kupit v blizkej buducnosti, kedze som student a potrebujem našetrit. Poprosim pomozte mi poradit vybrat, prijmem vsetky vase napady a pripomienky. Poradte mi Canon objektiv s podobnymi parametrami.
Dakujem kazdemu :) pekny vecer a uspesny pracovny tyzden :)
Bohuzial mam 18-55 bez IS :( nepotrebujem rychly AF ani F2,8. mam cas na fotenie, je to moje také vaznejsie hobby. Fotky netlacim. Asi si si nevsimol ale limit mam okolo 400 eur ! Macro nefotim, a teky objektiv je mi skor na nic, portret nemusim, macro tiez nie. Idem mi skor o taky vsestranny objektiv na prirodu, street, reportaz. Precital som si recenziu na ten Tamron AF SP 17-50/2,8 XE VC a asi ostavam zatial pri nom. Času mam este dost
Suhlasim s Karolom. Fakt by som na tvojom mieste zvazil aj teleobjektiv. Ja som si prave nedavno zaobstaral - sice lacnejsi EF-S 55-250 IS 3.5-5.6 (takze nic extra co sa tyka svetelnosti)Stal okolo 250 EUR a na bezne fotenie je super, podla mna sa da vyuzit aj na reportaz a pre urcite pripady aj na street. Je to uplne ina perspektiva ako pri obj. typu 17-50 resp 18-55.Presne ako ti pisal Karol. Samozrejme horsia svetelnost ti limituje jeho pouzitie v horsom svetle.
Ked uz chces investovat, tak radsej pockaj a kup 15-85 od Canonu. Len cena bude asi vyssia ako tvoj limit (neviem presne, nepozeral som)