Fórum » O TECHNIKE

Tamron 18 - 200 na Sony Alfa 230

piuso
2010-10-01 20:40:37+02
Zdravím všetkých , som začiatočníkom pri fotení a kúpil som si nový objektív k môjej zrkadlovke, avšak objektív je väčší ako otvor v tele mojej zrkadlovky. Dajú sa určite kupit nejake redukcie nato alebo tak, len neviete kde? dakujem za pomoc

mllpo
2010-10-01 21:09:53+02
akoze si kupil objektiv urceny pre inu znacku (iny bajonet)? v takom pripade bude mozno jednoduchsie normalne zajst do predajne, kde si ho kupil a poziadat o vymenu. Ta trocha hanby sa oplati obratom za plnu funkcnost objektivu.

piuso
2010-10-02 21:12:02+02
príspevok od: mllpo
akoze si kupil objektiv urceny pre inu znacku (iny bajonet)? v takom pripade bude mozno jednoduchsie normalne zajst do predajne, kde si ho kupil a poziadat o vymenu. Ta trocha hanby sa oplati obratom za plnu funkcnost objektivu.
Nie tak kupil ako skor dostal.. to mi priniesol známy z Nemecka ako darcek.. preto som chcel vediet aky medzikus by sa tam mohol dat a kde by som to mohol zohnat..

mllpo
2010-10-02 21:36:16+02
s redukciou ti sice nepomozem, ale mohol si aspon spomenut, pre aky bajonet je urceny...

wayne
2010-10-02 21:44:47+02
predaj ho. len si zisti na aky bajonet je, malo by to pisat na krabici (ak ti ho pravdaze nedoniesol vo vrecku).

pufko
2010-10-02 21:58:49+02
... tak toto sa snád ani nedá ... Teraz neviem kde bola chyba, či v kupujúcom , alebo v predavačovi. Ale rovno napíšem že žiadna taká redukcia existovať nebude

KoCi
2010-10-02 23:41:26+02
pufko - chyba sa stala v tom, ze si precital iba prvy prispevok :) Hned v dalsom pise, ze mu to priniesol znamy ako darcek (to je tak, ked znami kupuju nieco, comu sa nerozumeju)

pufko
2010-10-03 01:10:37+02
príspevok od: KoCi
pufko - chyba sa stala v tom, ze si precital iba prvy prispevok :) Hned v dalsom pise, ze mu to priniesol znamy ako darcek (to je tak, ked znami kupuju nieco, comu sa nerozumeju)