Konečne som sa dopracoval ku konkrétnej diskusii ohľadom LR 2 a 3.Mám 3 fotoaparáty z RAW,ale zatiaľ robím Zonerom len JPG.Tak uvažujem o verzii LR 3 v češtine/ak už existuje/.Po poriadku v otázke:
Akú jednotku RAM aspoň potrebujem,aby mi na mojom notebooku Toshiba LR 2 alebo LR 3 vôbec fungoval?
Koľko kaček budem potrebovať na kúpu novej verzie LR3?
Ak toto budem vedieť ďalší postup si už musím nacvičiť.
Uvádzam,že v tomto som začiatočník.Veľmi by mi to pre začiatok pomohlo.Takáto diskusia prebehla na jednej nemenovanej českej stránke,ale nikto nemal ani ten najmenší záujem mi poskytnúť potrebnú informáciu.Preto sa obraciam na Vás uživatelia ePhoto.
Ďakujem
dá sa a celkom pekne to ide, ale neviem ako spraviť main page a šupovať tam podstránky. Tie podstránky sa dajú spraviť moc pekne.
Tie podstranky su vlastne len prezentacie - a su naozaj vydarene. Ja ich pouzivam s priamym odosielanim na ftp, kde si lightroom vytvori priecinok podla zadaneho nazvu a tym padom sa ´vytvori´ subdomen.
Co sa tyka hlavnej stranky, tak existuju galeri, co sa daju doinstalovat a su pre to prisposobene, ale aj tak sa generuje aj hlavna stranka aj s podstranka. A tu hlavnu treba zakazdym upravit - prepisat jeden xml subor, dost zdlhave a nesikovne. Lepsie je si povytvarat podstranky a jednu vlastnu hlavnu, kam by sa len vkladali linky.
No žiaľ mám smolu.Moja jednotka Ram je iba 528,takže sa mžem s Lightroomom rozlúčiť a o primeranej náhrade zatiaľ neviem.Teraz neviem ako to mám riešiť predsa by som chcel robiť z Raw.Mám ho v 3 foťákoch.
V notebooku sa da RAMka rozšíriť, len či to nebude zbytočne, čo tam mas za CPU? Ja mam teraz 2 jadra a je to ako tak použitelne.
Knihu od Martina Eveninga mozem vrele odporucat , su tam postupne vysvetlene vsetky casti programu a nazorne na ukazkach odprezentovane moznosti . Este som ju celu nepresiel :) . Je tam aj web ale to som si nechal na koniec.