Ja som tu len začiatočník, možno že nepíšem do správneho fóra, ale dúfam že mi poradíte. Chcel by som kúpiť kompakt, ale neviem že aký mám kúpiť. Poradte mi, že ktorý robí najkvalitnejšie fotky, a že ktorým sa dá najrýchlejšie fotiť? Na cenu ne zaleží, len aby bol najlepší malí kompakt.
Moja rada znie - žiadny kompakt, žiadny digitál. Kúpiť v bazáre foťák na film a prvý rok fotiť na film a uvážiť každý cvak. A expozimeter kúpiť zvlášť. Dnešní noví fotografi nemajú ani šajnu o základných nastaveniach a to je veľká škoda...
Moja rada znie - žiadny kompakt, žiadny digitál. Kúpiť v bazáre foťák na film a prvý rok fotiť na film a uvážiť každý cvak. A expozimeter kúpiť zvlášť. Dnešní noví fotografi nemajú ani šajnu o základných nastaveniach a to je veľká škoda...
Canon G11/12, Canon S90/S95 ak chceš menšie dačo na cesty.
Ak chceš niečo na nadšené amatérske fotenei išiel by som do niečoho bazarového - kľudne Canon 450D+ EF-S18-55 IS +55+250 IS + EF 50mmF1,8, možno ext. blesk a máš na rok čo robiť (Naschvál píšem o 450D a nie o 500D ktorý je podľa mňa nemá práve najšťastnejší senzor. Vyjde ťa to možno toľko ako Canon G12 akurát možnosti sú iné..)
Hmm, jj. Nieko pise za G11 ci G12. Mne sa S95 zda ok (aj podla Kena Rockwella). Mas ho? Ak ano tak mas aj dajake fotky na webe?
Aj na moj vkus je G11 tehla a od kompaktu ktory mam nosit kde ma napadne ocakavam aj skladnost. Ale chalan chce kompakt ako svoj primarny fotak cize mu asi nejde o to aby sa dal vlozit do naprsneho vrecka na saku...
Ja len preto, že už som zažil, ako majiteľka zrkadlovky nemala ani šajnu o tom, čo je to clona, čas, iso a iné veličiny a o ich vzájomnosti už tobôž nie. Fotila dokonca v režime M, kde jej niekedy niekto niečo nastavil a sťažovala sa, že nie s kvalitou záberov celkom spokojná...