Čauko profíci.Aký objektív by ste mi poradili na toto telo?Fotím prevažne prírodu 80%, ženy 15% ostatné 5%.Chcel by som aj nočnú fotografiu, západy slnka, východy slnka a príchody žien.
A aký máte názor na Canon EF-S 17-55 f2.8?Mám ho v hľadáčiku
jeden z najlepsich zakladakov na crop aky existuje ... co sa tyka rychlosti ostrenia, tak tam sa Tamron nechyta ani nahodou, hlavne v horsich podmienkach. Jedine, co mi na nom vadi, ze je dost nachylny na prasiatka ... a nech sa canon nehneva, ale za tu cenu by k nemu fakt mohol davat slnecnu clonu.
Širokáč nekupuj...je na hovno jak na krajinu tak na ženy....s ohniskami od dest do dvadsať nafotíš tak maximálne tvár allá , (vidím sa vo vianočnej ozdobe , alebo naše Mařena na Karlštejne,) je tam sice aj Karlštejn aj Mařena , ale to vie iba ,ten kto to fotil a iba do vtedy ,pokial si pamätá..... Na krajinu Tamron..mal som fotil som spokojný som,(bol)....na ksichty niečo od päťdesiat do stopäťdesiat , (využiješ aj na pekne prekreslenú krajinu)...pevné alebo zoom, podľa toho či sa cítiš..... Všetko máš podrobnejšie tu vo fotoškole ale aj indze......
A aký máte názor na Canon EF-S 17-55 f2.8?Mám ho v hľadáčiku
Ja mam presne tuto kombinaciu, 50D a Canon EF-S 17-55 f2.8 uz ca. 2 roky. K objektivu mam aj slnecnu clonu a UV filter, takze nepoznam problem s \"prasiatkami\". Je to vyborne zakladne sklo, rychle a ostre. Ma samozrejme aj nevyhody - pomerne velka hmotnost, vysoka cena a nekompatibilita s full frame (to skor niekedy do buducna).