Čauko profíci.Aký objektív by ste mi poradili na toto telo?Fotím prevažne prírodu 80%, ženy 15% ostatné 5%.Chcel by som aj nočnú fotografiu, západy slnka, východy slnka a príchody žien.
Tak to vyzerá, že je to 50 na 50 medzi tým kanónom a tamrónom, no neviem borci, či na ženské nebude nízka tá svetelnosť 3.5-5.6, predsa len, ženu ani objektívom neudrieš.A čo sa týka tej prírody, áno je to tak, budem foťiť prevažne žulu, ale aj tie medvedice do rice.
Ja mam Tamron 17-50mm F/2,8 SP AF XR DiII VC na fotaku canon EOS 50D a uzasne sklo, vysoka svetelnost a super na prirodu aj zeny , ked si ku tomu dokupis 50 pevne sklo( na tie zneny) si zahojeny Fotievam s tym tamronom akty a nedam na neho dopustit Ja by som povedal ze najlepsi uni zoom z dobrou svetelnostou a ani ostrenie nieje najpomalsie.
Ja mam Tamron 17-50mm F/2,8 SP AF XR DiII VC na fotaku canon EOS 50D a uzasne sklo, vysoka svetelnost a super na prirodu aj zeny , ked si ku tomu dokupis 50 pevne sklo( na tie zneny) si zahojeny Fotievam s tym tamronom akty a nedam na neho dopustit Ja by som povedal ze najlepsi uni zoom z dobrou svetelnostou a ani ostrenie nieje najpomalsie.
vela krat sa tu rozoberalo rozlisenie zeleze vs skla. je niekde ale uceleny zoznam skla s popisom ci je prisposobene vysokym rozliseniam? tj nad 12MP s cropom (na FF je to asi vzdy lepsie)..
Čauko profíci.Aký objektív by ste mi poradili na toto telo?Fotím prevažne prírodu 80%, ženy 15% ostatné 5%.Chcel by som aj nočnú fotografiu, západy slnka, východy slnka a príchody žien.
Kup si pevnu Canon 50/1,8 a praxou sam zistis co vlastne este potrebujes.
som rad ze som nikdy nemusel polozit takuto nahluplu otazku..vzdy som vedel co som chcel a az potom som si to kupil..mat 50d a nevediet co chces za sklo tak potom asi tie fotky aj tak budu vyzerat...bavi ta vobec fotit ci len nemas co s peniazmi?
Aké sklo na EOS 50D?
Fotievam s tym tamronom akty a nedam na neho dopustit
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
- moj profil
- albumy