Fototechnika » Aktuality

Najnovší článok z kategórie
Create Your Light: Wildlife fotografia s Konsta Punkka, rozprávačom s veveričkami
Autor: © Konsta Punkka

Create Your Light: Wildlife fotografia s Konsta Punkka, rozprávačom s veveričkami

Od svadieb k divočine! Naša cesta inšpirácií #CreateYourLight prudko mení smer na divočinu. Šestnástou témou je Fotografovanie divokej prírody #ShootingWildlifePhotos!

2020-12-23 06:00:00
1
1636

Možnosti
1
  • 4170
    0

    Fotoburza na FOTO Slovakia 2010

    Informácie pre vás, ktorí sa chcete zúčastniť fotoburzy na našom podujatí.

    1970-01-01 00:00:01
    4170
  • 4610
    0

    Sealux predstavil podvodné púzdro pre blesk Canon EX580

    Ak patríte medzi fanúšikov potápania a radi fotografujete krásy sveta pod hladinou,potom dobre viete, že jeden z najväčších problémov pod vodou je nedostatok svetla. Ak však vlastníte fotoaparát Canon, problém teraz môže vyriešiť najnovšia lahôdka od spoločnosti Sealux

    2006-08-04 01:00:01
    4610
  • 3423
    1

    Panasonic Lumix DMC-FZ50

    Panasonic predstavuje najnovší model svojej vlajkovej lode medzi ultrazoomovými kompaktami. Predstavitelia Panasonicu opäť dvíhajú latku rozlíšenia u kompaktov na neskutočných 10,1 Mp, pričom zostáva vynikajúci Leica 12x zoom s úžasnou svetelnosťou f2,8-3,7.

    2006-08-07 01:00:01
    3423
  • 2961
    0

    Panasonic Lumix DMC-LX2

    Ďalším veľkým predstavením je LX2, ktorý by mal byť upgradovaným nástupcom zaujímavého modelu LX1, ktorý bol vôbec prvým kompaktným fotoaparátom s mierkou zobrazenia 16:9.

    2006-08-07 01:00:01
    2961
  • 4678
    0

    Sony GPS stopár

    2. augusta spoločnosť Sony predstavila malé zaujímavé zariadenie, ktoré Vám uľahčí identifikáciu miesta, na ktorom ste vyfotografovali tú ktorú fotografiu.

    2006-08-09 01:00:01
    4678
  • 2827
    0

    Sony Cyber-shot DSC-T10

    Sony predstavuje ďalšiu novinku medzi ultra malými kompaktami "do vrecka"

    2006-08-09 01:00:01
    2827
  • 2471
    0

    Memory Stick Duo s kapacitou 4 GB

    Sony uvádza na trh pamäťovú kartu Memory Stick Duo s kapacitou 4 GB.

    2006-08-10 01:00:01
    2471
  • 2851
    0

    Nikon D80

    Tak sme sa konečne dočkali nástupcu veľmi populárneho modelu Nikon D70! Tvarom prístroj pripomína svojho predchodcu, je však trochu okresaný a uhladený.

    2006-08-10 01:00:01
    2851
  • 3585
    0

    Fujifilm FinePix S3 Pro UVIR

    Fujifilm uvádza na trh netradičnú novinku prístroj, ktorý má po špeciálnej úprave schopnosť snímať aj neviditeľnú ultrafialovú a infračervenú oblasť spektra.

    2006-08-10 01:00:01
    3585
  • 9201
    0

    EISA - najlepší fotoaparát roka

    Sony Alpha 100 najlepším fotoaparátom roka v Európe...

    2006-08-17 01:00:01
    9201
  • 2077
    0

    Leica C-LUX1

    Podobne ako jej dvojča, Panasonic Lumix DMC-FX01, aj miniatúrna C-LUX1 používa vlastný objektív s rozsahom 28-102mm vybavený optickým stabilizátorom.

    2006-08-18 01:00:01
    2077
  • 2086
    0

    Kodak Easy Share V 610

    Kodak predstavil najmenší ultrazoom na svete Easy Share V 610.

    2006-08-18 01:00:01
    2086